Wordt er voor die bocht geen geel gezwaaid?quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:32 schreef Burner82 het volgende:
Rode vlag, vies harde klapper (LMP2 die een gecrashte GT vol in de zijkant vliegt)... Maar iedereen lijkt ok.
[ twitter ]
Ging te snel volgens mij ...quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wordt er voor die bocht geen geel gezwaaid?
Man man man ze komen gewoon vol gas de hoek om.
Hopen dat ze kiezen tussen: Yellow, FCY, code rood. En de safety car maar gewoon overslaan.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:52 schreef Nattekat het volgende:
Oja, dit jaar hebben we die absoluut belachelijke nieuwe SC regels. Helemaal vergeten
Vertel?quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:52 schreef Nattekat het volgende:
Oja, dit jaar hebben we die absoluut belachelijke nieuwe SC regels. Helemaal vergeten
De raceleider is echt mijn held als ie de sc vermijdt.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hopen dat ze kiezen tussen: Yellow, FCY, code rood. En de safety car maar gewoon overslaan.
1 in plaats van 3 en net zoals bij de F1 met unlappen.quote:
Hield de raceleider niet tegen om toch zo nu en dan de sc erin te gooien. Maar ja, nu hoop ik echt van harte dat die sc koste wat kost vermeden wordt.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:05 schreef heywoodu het volgende:
En als je slow zones hebt, heb je toch überhaupt geen SC nodig? Zie Nürburgring.
Van een andere site zonder paywall:quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1 in plaats van 3 en net zoals bij de F1 met unlappen.
https://www.motorsport.co(...)-car-rules/10479624/
Ik kon hem gewoon vrij lezenquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Van een andere site zonder paywall:
"Under the new rules, three safety cars will come out to gather the field as they have in the past. This will allow teams and drivers to still come under controlled speeds relatively early in the safety procedure. However, two of those three cars will leave before the race resumes, allowing the entire field to catch up to the lead safety car and re-start as a group. A wave-by and class split procedure follows when the second and third groups get into that main line, but it only allows cars that are behind the overall leader and ahead of the class leader to regain their lap. In other words, those caught out by safety car placement will hold their position behind their class leader, but will not regain the majority of an 8.5-mile lap rather than fall in position to be lapped shortly after the race resumes."
"You have 2 options:quote:
Ik heb geen van beiden gedaan. Zal welquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
"You have 2 options:
Become a subscriber.
Disable your adblocker."
Fingers crossed...quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:05 schreef heywoodu het volgende:
En als je slow zones hebt, heb je toch überhaupt geen SC nodig? Zie Nürburgring.
https://assets.lemans.org(...)res-du-mans-2023.pdfquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:48 schreef M90 het volgende:
Zal nog even een OP in elkaar sleutelen. Wordt morgen denk ik ergens
Hendrick Motorsports 3:49.475 / GMB Motorsport 3:55.020quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:26 schreef Burner82 het volgende:
Best irritant dat de Nascar een "eigen" categorie is, dus niet echt goed vergeleken wordt, maar die is momenteel zo een 3 seconden sneller dan de snelste GT (Hendrick Motorsports 3:52.381 vs GR Racing 3:55.330)
Vreemd. Dan klopte het programma wat ik gelezen heb niet. Heb het aangepast.quote:
Dat ze niet meer achter de tweede of derde safety car blijven is wel beter. Dat heeft in het verleden wel wat gevechten verneukt doordat je na een pitstop moest wachten tot de volgende sc langskwam.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Van een andere site zonder paywall:
"Under the new rules, three safety cars will come out to gather the field as they have in the past. This will allow teams and drivers to still come under controlled speeds relatively early in the safety procedure. However, two of those three cars will leave before the race resumes, allowing the entire field to catch up to the lead safety car and re-start as a group. A wave-by and class split procedure follows when the second and third groups get into that main line, but it only allows cars that are behind the overall leader and ahead of the class leader to regain their lap. In other words, those caught out by safety car placement will hold their position behind their class leader, but will not regain the majority of an 8.5-mile lap rather than fall in position to be lapped shortly after the race resumes."
Dat is nou eenmaal hoe de Garage 56 entry werkt, die kunnen niet in een andere klasse.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:26 schreef Burner82 het volgende:
Best irritant dat de Nascar een "eigen" categorie is, dus niet echt goed vergeleken wordt, maar die is momenteel zo een 3 seconden sneller dan de snelste GT (Hendrick Motorsports 3:52.381 vs GR Racing 3:55.330)
https://www.dailysportsca(...)-resource-guide.htmlquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:48 schreef M90 het volgende:
Zal nog even een OP in elkaar sleutelen. Wordt morgen denk ik ergens
Klopt, ze rijden in niemandsland. Maar in het begin is het wel leuk/interessant/nuttig om ze te vergelijken met (vooral) de GTE.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal hoe de Garage 56 entry werkt, die kunnen niet in een andere klasse.
Na de aankondiging werd er wat lacherig over gedaan, chicane op wielen en zo.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Klopt, ze rijden in niemandsland. Maar in het begin is het wel leuk/interessant/nuttig om ze te vergelijken met (vooral) de GTE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |