Zoals het heurt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:27 schreef heywoodu het volgende:
En Toyota wint uiteindelijk toch gewoon, een 1-2'tje zelfs
Doe voor Le Mans ook maar gewoon, het zal niet zo zijn dat net de Le Mans waarbij ik vanaf de zondagochtend niet kan kijken een retespannende wordt (tussen verschillende merken)quote:
Wat is dit nou weer voor ongein?quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doe voor Le Mans ook maar gewoon, het zal niet zo zijn dat net de Le Mans waarbij ik vanaf de zondagochtend niet kan kijken een retespannende wordt (tussen verschillende merken)
Bruce Springsteen moest zo nodig op Le Mans-zondag optreden kwam ik van de week ineens achterquote:
Liever niet. Mag wel een mooie spannende finish zijn met een andere winnaar.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doe voor Le Mans ook maar gewoon, het zal niet zo zijn dat net de Le Mans waarbij ik vanaf de zondagochtend niet kan kijken een retespannende wordt (tussen verschillende merken)
Ja, volgend jaar.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Liever niet. Mag wel een mooie spannende finish zijn met een andere winnaar.
Wel prioriteiten stellen, hoor. Springsteen wacht maar.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bruce Springsteen moest zo nodig op Le Mans-zondag optreden kwam ik van de week ineens achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |