Zoals het heurt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:27 schreef heywoodu het volgende:
En Toyota wint uiteindelijk toch gewoon, een 1-2'tje zelfs
Doe voor Le Mans ook maar gewoon, het zal niet zo zijn dat net de Le Mans waarbij ik vanaf de zondagochtend niet kan kijken een retespannende wordt (tussen verschillende merken)quote:
Wat is dit nou weer voor ongein?quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doe voor Le Mans ook maar gewoon, het zal niet zo zijn dat net de Le Mans waarbij ik vanaf de zondagochtend niet kan kijken een retespannende wordt (tussen verschillende merken)
Bruce Springsteen moest zo nodig op Le Mans-zondag optreden kwam ik van de week ineens achterquote:
Liever niet. Mag wel een mooie spannende finish zijn met een andere winnaar.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doe voor Le Mans ook maar gewoon, het zal niet zo zijn dat net de Le Mans waarbij ik vanaf de zondagochtend niet kan kijken een retespannende wordt (tussen verschillende merken)
Ja, volgend jaar.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Liever niet. Mag wel een mooie spannende finish zijn met een andere winnaar.
Wel prioriteiten stellen, hoor. Springsteen wacht maar.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bruce Springsteen moest zo nodig op Le Mans-zondag optreden kwam ik van de week ineens achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wel prioriteiten stellen, hoor. Springsteen wacht maar.
Ik ook al drie keer, maar we konden het niet laten liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, keuzes. Gemaakt toen ik nog niet wist dat Le Mans dat weekeinde zou zijn, maar anders had ik dezelfde keuze wel gemaakt denk ik
Ik wens jullie veel plezier
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ik jullie ookquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ook al drie keer, maar we konden het niet laten liggen
Ach, keuzes. Gemaakt toen ik nog niet wist dat Le Mans dat weekeinde zou zijn, maar anders had ik dezelfde keuze wel gemaakt denk ik
Bedankt broquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ook al drie keer, maar we konden het niet laten liggen
Voorlopig zijn die nog een maatje te groot.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:27 schreef heywoodu het volgende:
En Toyota wint uiteindelijk toch gewoon, een 1-2'tje zelfs
Hij kan zo wel snel banden wisselen.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:31 schreef Starflyer het volgende:
De pitstraat ingetikt door de Porsche GTP
Ik heb het net 5 minuten op staan en zie Renger al van 12 naar 19 sec achterstand gaan jaquote:Op zondag 14 mei 2023 22:44 schreef Starflyer het volgende:
Derani is wel op de brommer. Wint seconden per ronde
Gelukkig maakt Sims het weer ongedaan door direct na zijn pitstop van de baan te schietenquote:Op zondag 14 mei 2023 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb het net 5 minuten op staan en zie Renger al van 12 naar 19 sec achterstand gaan ja
Jammer dat er iemand bij de regie zit die denkt dat de namen van de teams interessanter zijn dan de tijdsverschillen.quote:Op zondag 14 mei 2023 22:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gelukkig maakt Sims het weer ongedaan door direct na zijn pitstop van de baan te schieten
En de FCY helpt ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |