abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juni 2022 @ 23:20:43 #251
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205037834
Ik ben echt woest!!!! Ik hoop dat ze elk bezit van die FDF teringhonden verbeurd verklaren.

Demonstreren doe je maar lekker op het malieveld. Niet in een natuurgebied.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205037841
quote:
84s.gif Op zondag 12 juni 2022 23:18 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ze staan in een fucking natuurgebied. Met die zware machines slopen ze alles waar ze rijden. En dan ook nog het lawaai. Daar wonen dieren!!!!!!!!!!!!!! Ze verstoren de rust van de dieren!!
_O- jezusmina, je gelooft hier echt in of wat?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205037848
"Alles slopen"

Wat helmgras waar een trekkertje overheen rijdt wat er nauwelijks last van heeft.

Wat denk je zelf, dat landbouwvoertuigen als de grond niet drassig is alles stukrijden steeds? Hoe boert een boer dan? Waarom die trekkers?

Je weet dat boeren met heel giertanken over een weiland kunnen rijden zonder het land te vernielen?
Die kiepers gevuld kunnen zijn met kuubs aan gras? Naja ach, whatever, wereldvreemd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 12 juni 2022 @ 23:24:07 #254
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_205037853
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 23:23 schreef ludovico het volgende:
"Alles slopen"

Wat helmgras waar een trekkertje overheen rijdt wat er nauwelijks last van heeft.

Wat denk je zelf, dat landbouwvoertuigen als de grond niet drassig is alles stukrijden steeds? Hoe boert een boer dan? Waarom die trekkers?

Je weet dat boeren met heel giertanken over een weiland kunnen rijden zonder het land te vernielen?
Het is Kees joh, ik heb een TR gezet, hopelijk verwijderen ze die debiel eens vanwege het verspreiden van leugens.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_205037854
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 23:24 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Het is Kees joh, ik heb een TR gezet, hopelijk verwijderen ze die debiel eens vanwege het verspreiden van leugens.
Myeah, ik vind vrijheid van meningsuiting belangrijk, leugens verspreiden is ook maar subjectief.
Moet er niet aan denken dat de staat straks gaat vertellen wat de waarheid is, maar dat is wel iets wat supranationaal besproken wordt op dit moment, vrijheid van meningsuiting staat letterlijk onder druk.
En dat is krankzinnig, maar okay.
Stikstof beleid is ook krankzinnig, Covid bullshit, echt, zoveel nonsense de laatste jaren, verschrikkelijk.
pi_205037868
Het meest krankzinnige van dit hele verhaal vind ik de posts van Nikonlover :')
  zondag 12 juni 2022 @ 23:34:34 #257
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205037883
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 23:21 schreef ludovico het volgende:

[..]
_O- jezusmina, je gelooft hier echt in of wat?
Wil je ontkennen dat ze in een natuurgebied staan?
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205037887
quote:
84s.gif Op zondag 12 juni 2022 23:34 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Wil je ontkennen dat ze in een natuurgebied staan?
Nee, waarom stel je die vraag? Heeft weer geen fuck te maken met wat ik zeg.
  zondag 12 juni 2022 @ 23:36:36 #259
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205037890
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 23:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee, waarom stel je die vraag? Heeft weer geen fuck te maken met wat ik zeg.
Je vraagt of ik er echt in geloof. Nou ik zie toch echt boeren die met hun grote banden de grond omploegen en de rust van dieren verstoren
pi_205037915
quote:
84s.gif Op zondag 12 juni 2022 23:36 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Je vraagt of ik er echt in geloof. Nou ik zie toch echt boeren die met hun grote banden de grond omploegen en de rust van dieren verstoren
"de rust van de dieren" "landschap vernielen" en nog mee dwaze woorden, stel je niet aan zeg.

Als iemand een bak water over je auto heengooit ga jij zeker ook naar het politiebureau of wat.
  maandag 13 juni 2022 @ 01:11:06 #261
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205038087
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 17:51 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ter verduidelijking, de motie TEGEN het landelijke stikstofbeleid is aangenomen.

[ twitter ]
*O* *O* *O*
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 13 juni 2022 @ 01:27:53 #262
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_205038096
quote:

Ze staan in een fucking natuurgebied. Met die zware machines slopen ze alles waar ze rijden. En dan ook nog het lawaai. Daar wonen dieren!!!!!!!!!!!!!! Ze verstoren de rust van de dieren!!
Waar staan ze dan? Het Praathuis? Het Braamstruikse Binnenpad?
pi_205038098
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2022 01:27 schreef AchJa het volgende:

[..]
Waar staan ze dan? Het Praathuis? Het Braamstruikse Binnenpad?
Op kantoor bij defensie denk ik.
  maandag 13 juni 2022 @ 01:35:32 #264
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_205038100
Het komt er gewoon op neer dat de optimale productie efficiëntie van Nederland (zie visvangst, landbouw, industrie etc) effectief omlaag moet worden gedwongen zodat andere landen in de EU daarmee meer ruimte krijgen. NL wordt geofferd en gereduceerd tot volgzame stadsprovincie.
Het tragikomische is dat dit gebeurd op grond van een goed onderbouwd rekenmodel dat helaas geen enkele rekening houdt met onze (bevolkings)dichtheid en de intensiviteit van economie.

De hele discussie omtrent Stikstof is vooral één voor de bühne want links of rechtsom, gaat het gebeuren zoals aan Nederland kennelijk is opgedragen en door idioten wordt afgedwongen. De hele gôh-wat-erg en we-kunnen-niet anders retoriek is wmb geregisseerd door een stel regenteske malloten die in een totaal ander universum leven.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  maandag 13 juni 2022 @ 01:35:55 #265
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205038101
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 11:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Volgens mij nog wel meer.

Maargoed Etto propt ons land liever vol met smerige vervuilende varkensboeren. Uit pure wrok naar mensen die hij haat.
Iets valt mij steevast op bij types als jou, en Einarboe en andere lieden die overal altijd heel moreel verheven lopen te blaten over inclusie en tolerantie, en waarschuwen voor babbelende onderbuiken en kabbelende onderstromen en zichzelf op de borst kloppen wegens het eigen vermeende verlichte en fatsoenlijke denken.

Dat iets is dit: wanneer jullie een mening tegenkomen die je niet aanstaat, hetzij omdat je zo ideologisch verdwaasd bent dat zaken al heel gauw tot triggers leiden, hetzij omdat je niet begrijpend kunt lezen, dan geven jullie jezelf carte blanche om het woord 'haat' en diens vervoeging direct in de strijd te gooien.

Zoals ook reeds bij Einar geconstateerd die in diens strijd voor genderneutrale aardbeien besloot dat ik mensen haat en als vergif wegzet omdat ik hun diversiteitsgedram spuugzat ben, zo besluit ook jij het maar meteen over die boeg te gooien. Nu is het doorzien van deze plannen om boeren dwars te zitten en een intense hekel hebben aan de verdozing van het landschap al reden genoeg voor Hex om te stellen dat ik mensen 'haat'.

Zie trouwens ook de in deze reeks voorbij gekomen tweets, waarin o.a. Caroline vd Plas al meteen werd weggezet als extreem-rechts omdat ze iets zei over volproppen van dit land met extra mensen. Of zojuist nog, weer een pipo die als een debiel meteen besluit iemand uit te maken voor buitenlanderhater omdat iemand waagt te zeggen dat nog meer mensen erbij niet zo'n goed idee is.

Jullie modus operandi is niet alleen doorzichtig, het heeft diens beste tijd gehad. Mensen zo maar uitmaken voor racist of migrantenhater werkte misschien nog in 2002. Thans hebben steeds meer mensen wel door hoe walgelijk en vals jullie kunnen worden wanneer mensen durven het Heilig Narratief te weerspreken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 13 juni 2022 @ 01:39:20 #266
168739 Red_85
'echt wel'
pi_205038104
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 23:27 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Het meest krankzinnige van dit hele verhaal vind ik de posts van Nikonlover :')
Act.
En gek.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 13 juni 2022 @ 01:42:08 #267
168739 Red_85
'echt wel'
pi_205038106
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 10:26 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
alternatieven bedenken doen ze zelf maar....
Oprotten of je de tyfus betalen en oprotten

Over welke alternatieven heb je het? Overheid biedt zelf maar iets. Fuck off.
1947-2016
  maandag 13 juni 2022 @ 01:43:14 #268
168739 Red_85
'echt wel'
pi_205038107
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 10:29 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Zoals al vaker beargumenteert is bestaat het stikstof probleem niet, het is een probleem omdat we overijverige ambtenaren samen met ecologen hebben laten bepalen dat we veel postzegel natura 2000 gebiedjes moesten krijgen. Dat is het probleem, dat stikstof nu de schuld krijgt is makkelijk voor onze overheid dat ze zelf niet naar hun ongelofelijk falend beleid hoeven te kijken.
En dit is de kern van het verhaal.
1947-2016
pi_205038108
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 01:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Iets valt mij steevast op bij types als jou, en Einarboe en andere lieden die overal altijd heel moreel verheven lopen te blaten over inclusie en tolerantie, en waarschuwen voor babbelende onderbuiken en kabbelende onderstromen en zichzelf op de borst kloppen wegens het eigen vermeende verlichte en fatsoenlijke denken.

Dat iets is dit: wanneer jullie een mening tegenkomen die je niet aanstaat, hetzij omdat je zo ideologisch verdwaasd bent dat zaken al heel gauw tot triggers leiden, hetzij omdat je niet begrijpend kunt lezen, dan geven jullie jezelf carte blanche om het woord 'haat' en diens vervoeging direct in de strijd te gooien.

Zoals ook reeds bij Einar geconstateerd die in diens strijd voor genderneutrale aardbeien besloot dat ik mensen haat en als vergif wegzet omdat ik hun diversiteitsgedram spuugzat ben, zo besluit ook jij het maar meteen over die boeg te gooien. Nu is het doorzien van deze plannen om boeren dwars te zitten en een intense hekel hebben aan de verdozing van het landschap al reden genoeg voor Hex om te stellen dat ik mensen 'haat'.

Zie trouwens ook de in deze reeks voorbij gekomen tweets, waarin o.a. Caroline vd Plas al meteen werd weggezet als extreem-rechts omdat ze iets zei over volproppen van dit land met extra mensen. Of zojuist nog, weer een pipo die als een debiel meteen besluit iemand uit te maken voor buitenlanderhater omdat iemand waagt te zeggen dat nog meer mensen erbij niet zo'n goed idee is.

Jullie modus operandi is niet alleen doorzichtig, het heeft diens beste tijd gehad. Mensen zo maar uitmaken voor racist of migrantenhater werkte misschien nog in 2002. Thans hebben steeds meer mensen wel door hoe walgelijk en vals jullie kunnen worden wanneer mensen durven het Heilig Narratief te weerspreken.
Gaat het?
  maandag 13 juni 2022 @ 01:48:30 #270
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205038110
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 01:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]
En dit is de kern van het verhaal.
Behalve dat het natuurlijk totaal niet klopt.
  maandag 13 juni 2022 @ 01:49:40 #271
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205038111
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 01:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Lekker inhoudelijk en onderbouwd verhaal weer :') heb je een week kunnen oefenen, kom je nog steeds niet verder dan dit.
  maandag 13 juni 2022 @ 07:01:30 #272
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_205038239
quote:

[..]
Nu kan de Groene Zandloopkever niet slapen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  maandag 13 juni 2022 @ 07:04:00 #273
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_205038246
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 10:00 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ah, dus alle natuur waar teveel stikstof in de grond zit, daar moeten we de boel omploegen en voermais inzaaien.

Zal de minister direct mailen.
kan ook gewoon denatuur de gang laten gaan , want de natuur zorgt cvoor bramen en grassen en struiken die zijn dol op stikstof
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_205038517
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 01:43 schreef Makrelis het volgende:

[..]
Gaat het?
Teveel joop.nl gelezen denk ik,
Ik haakte na de eerste alinea af. Gebeurt daar ook altijd.

Er zijn dus mensen die ik tever heen vind om nog interessant mee in gesprek te kunnen.
  maandag 13 juni 2022 @ 08:42:49 #275
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_205038575
Dit hele drama is het gevolg van jarenlang wanbeleid door de overheid. Maar of daar men ooit voor verantwoordelijk wordt gehouden, vergeet het maar. :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')