Bedankt, heb er flink voor gezeten en had al het gevoel dat mijn OP gewaardeerd zou worden, voornamelijk door leuke users (die ook voor Feyenoord zijn)quote:
Rode kool met gehakt.quote:
ook aan de #viesdikke kant die Slot, voor hij het weet is hij een Koemanquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
Slechte TT
Overschatte OP
Een TS.
Ik geef dit topic een 3.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bedankt voor alle beoordelingen, heb aanstaande maandag mijn beoordelingsgesprek staan dus dan is dit al een mooi voorschot!
Zal wel goed komenquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bedankt voor alle beoordelingen, heb aanstaande maandag mijn beoordelingsgesprek staan dus dan is dit al een mooi voorschot!
Arne Slot lijkt inderdaad een beetje op de gemiddelde lokale banketbakker inmiddels.quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook aan de #viesdikke kant die Slot, voor hij het weet is hij een Koeman
gaan we volgend seizoen zien, tot nu toe goed, maar voor enorm goed is het nog wat te vroegquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arne Slot lijkt inderdaad een beetje op de gemiddelde lokale banketbakker inmiddels.
Gelukkig is het een enorm goede trainer
Echt enorm goed jaquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arne Slot lijkt inderdaad een beetje op de gemiddelde lokale banketbakker inmiddels.
Hij was als speler al dikkig volgens mij. Tenminste in zijn nadagen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja alle spelers worden ook stuk voor stuk het Nederlands elftal ingepraat het is vreselijkquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
Wel lekker werken bij een club waar de lat zo laag ligt.
Nee ik meen het oprecht, doet me weer denken aan die Clasie wordt de nieuwe Xavi tijdquote:
Wat zijn je doelstellingen voor volgend seizoen?quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik had voorafgaand het seizoen gezegd dat ik het seizoen prima zou vinden als we minimaal 70 punten zouden halen, Europees zouden overwinteren, leuk voetbal zouden spelen en dat de selectie meer waard zou worden.
Dat is allemaal gebeurd, dus ik ben erg tevreden over Slot, en volgend seizoen gaat de lat weer omhoog
Dat kan je toch beter over een maandje of twee vragen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat zijn je doelstellingen voor volgend seizoen?
Bepaal jij niet.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat kan je toch beter over een maandje of twee vragen.
Eigenlijk hoop ik wel dat Feyenoord een prijs gaat winnen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat zijn je doelstellingen voor volgend seizoen?
Dus de lat gaat zover omhoog dat je wederom 3e wilt worden en wederom wilt overwinteren in Europa.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik wel dat Feyenoord een prijs gaat winnen.
Maar ja, als we de beker winnen en zesde worden noem ik het seizoen niet bepaald geslaagd. Dus concreet gesteld: plaatsen voor de (v)CL en minimaal laatste 16 Europa League (of het Conference cupje winnen)
Met een derde plek plaatsen we ons nog niet voor de vCL volgend seizoen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus de lat gaat zover omhoog dat je wederom 3e wilt worden en wederom wilt overwinteren in Europa.
Oh dat is pas een seizoen later natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met een derde plek plaatsen we ons nog niet voor de vCL volgend seizoen.
Koeman heeft nog rood haar. Daar gaat Slot niet aan tippen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook aan de #viesdikke kant die Slot, voor hij het weet is hij een Koeman
Het zit je nog steeds dwars dat @Slobeend Geertruida opperde voor het NL Elftal? Of was het @GurneyIsBestOke ik weet het even niet.quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja alle spelers worden ook stuk voor stuk het Nederlands elftal ingepraat het is vreselijk
Alle spelers, zo makkelijk ditquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja alle spelers worden ook stuk voor stuk het Nederlands elftal ingepraat het is vreselijk
Dat hielp niet mee nee!quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Het zit je nog steeds dwars dat @:slobeend Geertruida opperde voor het NL Elftal? Of was het @:gurneyisbestoke ik weet het even niet.
hap hapquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alle spelers, zo makkelijk dit. Geertruida is gewoon een speler die tegen Oranje aanzit en beter is dan Teze, dat zeggen echt niet alleen Feyenoorders.
Ik vind dat laatste ook wel een beetje overdreven hoor al neem ik die prijs sowieso niet serieus. Maar verder is het een beetje onzin wat je zegt.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hielp niet mee nee!
Maar ook dat Slot op basis van zijn prestaties in de Eredivisie de prijs voor beste trainer moest krijgen.
Sorry maar dat gaat nergens over.
Je ziet het waarschijnlijk niet omdat je zelf n van die mensen bent.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind dat laatste ook wel een beetje overdreven hoor al neem ik die prijs sowieso niet serieus. Maar verder is het een beetje onzin wat je zegt.
Wie praat ik dan het NL Elftal in die er nog niet bij zit?quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ziet het waarschijnlijk niet omdat je zelf n van die mensen bent.
Ik zal je voortaan mentionen bij voorbeelden, om je van wat inzicht te voorzien
Ik zei waarschijnlijkquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Wie praat ik dan het NL Elftal in die er nog niet bij zit?
quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei waarschijnlijk
Je staat nou niet bepaald bekend om je objectieve karakter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind @fetX toch wel objectief, het is meer @GurneyIsBestOke die af en toe de realiteitszin verliest als het om Feyenoord gaatquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei waarschijnlijk
Je staat nou niet bepaald bekend om je objectieve karakter
We kwamen ook gewoon van best ver, vorig seizoen 59 punten met echt het lelijkste voetbal wat ik ooit bij ons heb gezien (en dat zegt heel erg veel) en je beste speler kwijt raken voor een prikkie. Denk dat de intentie waarmee Feyenoord speelt een hoop meeweegt. Zeker in het stadion vind ik het prettiger kijken dan afgelopen jaren.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hielp niet mee nee!
Maar ook dat Slot op basis van zijn prestaties in de Eredivisie de prijs voor beste trainer moest krijgen.
Sorry maar dat gaat nergens over.
Indi is links h, dat scheelt anders zat hij er echt niet bijquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
We stikken eigenlijk eens van de goede (potentiele) CV's en Teze en Indi worden opgeroepen. Daar werd ik wel even woedend van. Geertruida hoort er gewoon bij en had er ook bijgezeten als Jong Oranje niet hoefde te spelen. Wellicht wordt hij alsnog opgeroepen.
Henk de Jong, Tobiasen, Oosting, Meijer, van Wonderen en Steijn ook.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We kwamen ook gewoon van best ver, vorig seizoen 59 punten met echt het lelijkste voetbal wat ik ooit bij ons heb gezien (en dat zegt heel erg veel) en je beste speler kwijt raken voor een prikkie. Denk dat de intentie waarmee Feyenoord speelt een hoop meeweegt. Zeker in het stadion vind ik het prettiger kijken dan afgelopen jaren.
Verder ben ik het met je eens want Jans heeft in de Eredivisie een veel knappere prestatie geleverd dan Slot
Akkoord.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind @:fetX toch wel objectief, het is meer @:GurneyIsBestOke die af en toe de realiteitszin verliest als het om Feyenoord gaat
Ik heb 10x liever een goede cv met zijn verkeerde been daar dan Martins Indi. Maar van Gaal niet inderdaad.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Indi is links h, dat scheelt anders zat hij er echt niet bij
Geertruida had een erg sterk seizoen maar evenals wat geldt voor Slot ben ik benieuwd of hij dat volhoudt. Maar gezien de recente prestaties en de concurrentie (Teze en Indi, lol) zou het niet gek zijn hem eens te selecteren. Spelen zal die toch niet zoveel (en terecht). Logisch ook wel dat hij bij Jong Oranje zat trouwens.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
We stikken eigenlijk eens van de goede (potentiele) CV's en Teze en Indi worden opgeroepen. Daar werd ik wel even woedend van. Geertruida hoort er gewoon bij en had er ook bijgezeten als Jong Oranje niet hoefde te spelen. Wellicht wordt hij alsnog opgeroepen.
eens hoor en als hij nou nog een goeie opbouwer was dan ok maar dat kan hij ook nietquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb 10x liever een goede cv met zijn verkeerde been daar dan Martins Indi. Maar van Gaal niet inderdaad.
Hallo Yvonne. Wat is jouw mening over Lutsharel Geertruida? Dan sluiten we het onderwerp af.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:43 schreef yvonne het volgende:
Toch VI teruggekeken gister. Niet gesport.
Erg jammerquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:43 schreef yvonne het volgende:
Dan moet je inderdaad eigenlijk gewoon de rest van je leven je bek houden.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:41 schreef Scrummie het volgende:
Ja ach, je kan wat te positief zijn over Feyenoord, maar je kan ook na 3 weken een Ten Hag en Overmars moeten ontslagen worden topic maken.
Het beste is om er een beetje tussenin te gaan zitten denk ik (zoals ik)!
Ik vind het vooral lastig om Feyenoord goed in te schatten in vergelijking met andere clubs, simpelweg omdat ik Feyenoord altijd zie spelen en ook thuis, en andere clubs niet. De laatste keer dat ik Ajax op het veld zag spelen is inmiddels drie en een half jaar terug, dan is het moeilijk om een goed beeld te krijgen van de verhoudingen buiten wat je op TV en in de onderlinge resultaten ziet. Op het veld vind ik het veel makkelijker de verhoudingen goed in te schatten dan op beeld.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind @:fetX toch wel objectief, het is meer @:GurneyIsBestOke die af en toe de realiteitszin verliest als het om Feyenoord gaat
wat een slecht excuusquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:43 schreef yvonne het volgende:
Inzetten.quote:
jij bakquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:46 schreef GGMM het volgende:
Liever te kritisch dan juichen om alles wat je club doet
Goh.quote:"Het is duidelijk een mislukking geweest", zei Lallement voor de Franse senaat over de organisatie van de Champions League-finale. "Het was een mislukking, omdat mensen omver werden geduwd en aangevallen zijn. Het was een mislukking, omdat het imago van het land is geschaad", werd hij geciteerd door Sky.
Eerder werd de schuld vanuit de Franse autoriteiten nog bij de supporters gelegd. Zo werd er gesteld dat er liefst 40.000 mensen zonder kaartje of met een nepticket probeerden binnen te komen. Lallement erkende echter dat er geen bewijs is voor die uitspraken.
"De cijfers zijn niet onderzocht, maar komen uit feedback van de autoriteiten", zo verklaarde hij. "Misschien had ik het mis, maar het was gebaseerd op de informatie die ik had vergaard."
Hap je nu alsnog?quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:46 schreef GGMM het volgende:
Mee eens, maar op @Paul na is iedereen hier vrij kritisch op zijn club.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:46 schreef GGMM het volgende:
Oneensquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens, maar op @:paul na is iedereen hier vrij kritisch op zijn club.
Niet dat ik vaak in een stadion kom maar ik krijg dan echt veel minder mee juist. Naast dat je (vanwege o.a. de omgeving) er ook wat minder objectief naar kijkt in mijn ogen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het vooral lastig om Feyenoord goed in te schatten in vergelijking met andere clubs, simpelweg omdat ik Feyenoord altijd zie spelen en ook thuis, en andere clubs niet. De laatste keer dat ik Ajax op het veld zag spelen is inmiddels drie en een half jaar terug, dan is het moeilijk om een goed beeld te krijgen van de verhoudingen buiten wat je op TV en in de onderlinge resultaten ziet. Op het veld vind ik het veel makkelijker de verhoudingen goed in te schatten dan op beeld.
Maar dit seizoen was mijn inschatting voor de verandering aardig juist.
Ik sluit me hier wel bij aan, ja. Ik vind het in het stadion vaak wat lastiger beoordelen. Kijk ook altijd nog even een uitgebreide samenvatting terugquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet dat ik vaak in een stadion kom maar ik krijg dan echt veel minder mee juist. Naast dat je (vanwege o.a. de omgeving) er ook wat minder objectief naar kijkt in mijn ogen.
huhquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hap je nu alsnog?Zo ken ik je niet GGMM!
quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
huh
Volgens mij kan je het weer eens niet volgen.
Ik vind de weg naar de kuip altijd wel een avontuur op zichquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik sluit me hier wel bij aan, ja. Ik vind het in het stadion vaak wat lastiger beoordelen. Kijk ook altijd nog even een uitgebreide samenvatting terug
Begin anders gelijk aan het diner joh fluitketel.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:52 schreef KingRoland het volgende:
Vanwege een bijzondere loop van omstandigheden begin ik nu pas met lunchen.
Wowquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Begin anders gelijk aan het diner joh fluitketel.
ik denk wel dat het helpt als je voetbal ook 3 dimensionaal hebt gezien om het 2 dimensionale juist in te schatten maar wat mij betreft ook TV>stadionquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik sluit me hier wel bij aan, ja. Ik vind het in het stadion vaak wat lastiger beoordelen. Kijk ook altijd nog even een uitgebreide samenvatting terug
Misschien moeten we jou in 4 gelijke vlakken verdelen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:52 schreef GGMM het volgende:
misschien moet je dit topic in 4 gelijke vlakken verdelen
Objectief kijk ik er toch al niet echt naarquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet dat ik vaak in een stadion kom maar ik krijg dan echt veel minder mee juist. Naast dat je (vanwege o.a. de omgeving) er ook wat minder objectief naar kijkt in mijn ogen.
Ik hou ook van voetbal jaquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Objectief kijk ik er toch al niet echt naar
Maar ik voel op zich de verhoudingen tijdens wedstrijden prima aan, ik vind het ook leuk om erop te letten waar de ruimtes liggen. Wanneer de loopactie goed is maar de dieptepass niet aankomt zie je dat in het stadion veel beter dan op TV bijvoorbeeld. Plus je kan op specifieke spelers letten wanneer ze niet aan de bal zijn. Het liefst zit ik ook altijd op de tweede ring omdat je dan echt goed kan kijken waar iedereen loopt.
Plus in het stadion kijk ik overal met emotie naar, maar als ik thuis ben kan ik daar gewoon op een normale manier naar terugkijken.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar ik voel op zich de verhoudingen tijdens wedstrijden prima aan, ik vind het ook leuk om erop te letten waar de ruimtes liggen. Wanneer de loopactie goed is maar de dieptepass niet aankomt zie je dat in het stadion veel beter dan op TV bijvoorbeeld. Plus je kan op specifieke spelers letten wanneer ze niet aan de bal zijn. Het liefst zit ik ook altijd op de tweede ring omdat je dan echt goed kan kijken waar iedereen loopt.
Op TV is het gewoon veel lastiger te zien waar de ruimtes liggen, met name in de omschakeling (dus als n ploeg veel aanvalt/balbezit heeft en de andere ploeg op de counter speelt wie nou echt het overwicht heeft).
Ik zal n van de weinigen zijn maar ik heb mijn emoties veel beter onder controle als ik in het stadion kijk dan wanneer ik het op TV kijkquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Plus in het stadion kijk ik overal met emotie naar, maar als ik thuis ben kan ik daar gewoon op een normale manier naar terugkijken.
Ja, dat is vrij apart.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zal n van de weinigen zijn maar ik heb mijn emoties veel beter onder controle als ik in het stadion kijk dan wanneer ik het op TV kijk
Op TV voel ik mij altijd zo machteloos als ik mij zit te ergeren. In het stadion zit je er tenminste dicht op, geeft enig gevoel van controle oid. Plus in het stadion zijn er zo veel mensen overdreven emotioneel dat je denkt 'ja zo wil ik niet zijn', dat helpt ookquote:
Niet gelezen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op TV is het gewoon veel lastiger te zien waar de ruimtes liggen, met name in de omschakeling (dus als n ploeg veel aanvalt/balbezit heeft en de andere ploeg op de counter speelt wie nou echt het overwicht heeft).
Omdat je in het stadion helemaal naar de 2k bent?quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zal n van de weinigen zijn maar ik heb mijn emoties veel beter onder controle als ik in het stadion kijk dan wanneer ik het op TV kijk
Maar jij hebt ook geen last van andere supporters om je heen natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Plus in het stadion kijk ik overal met emotie naar, maar als ik thuis ben kan ik daar gewoon op een normale manier naar terugkijken.
Waar ben jij nou wel van onder de indruk?quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 keer geweest, viel me een beetje tegen
Er zijn dus gewoon wedstrijden dat er op de tribune met de hoofdcamera nauwelijks 100 man zit.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook geen last van andere supporters om je heen natuurlijk.
heuhuehue
User Tarado is pas onder de indruk als iemand een volgroeide Carolina Reaper HP22B in 1 keer opeet.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar ben jij nou wel van onder de indruk?
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben pas onder de indruk als je een volgroeide in 1 keer opeet
een zaterdag 2 weken geleden had m'n zoon gekookt en daar was ik echt van onder de indruk zo goedquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar ben jij nou wel van onder de indruk?
Vanavond wel.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn dus gewoon wedstrijden dat er op de tribune met de hoofdcamera nauwelijks 100 man zit.
Wat had hij gemaakt?quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
een zaterdag 2 weken geleden had m'n zoon gekookt en daar was ik echt van onder de indruk zo goed
Dat is wel erg leuk.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
een zaterdag 2 weken geleden had m'n zoon gekookt en daar was ik echt van onder de indruk zo goed
2 amuses + 6 gangen, daar heeft hij wel wat werk aan gehadquote:
Voetbal na bij zo'n menu, kan dat...quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
2 amuses + 6 gangen, daar heeft hij wel wat werk aan gehad
[ afbeelding ]
duurde even, wist niet meer hoe dat moest
Je favoriete standbeeld is daar weg hoor, fyi.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:49 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen even langs AH olympisch stadion
@:tarado
Dit is niet aan te raden.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
User Tarado is pas onder de indruk als iemand een volgroeide Carolina Reaper HP22B in 1 keer opeet.
[..]
Wel mee eens ja.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 keer geweest, viel me een beetje tegen
Sat godenquote:
Daar zijn die foodhallen toch bijna altijd voor bedoeld.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De Markthal is vooral een plek voor toeristen om veel te dure middelmatig smakende snacks te kopen.
het gebouw op zich is wel mooi gedaan maar ik denk een gemiste kans qua aanbod, had wat gevarieerder gemogen maar het gaat natuurlijk altijd weer om de huuropbrengstquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De Markthal is vooral een plek voor toeristen om veel te dure middelmatig smakende snacks te kopen.
De oude Fenix Food Factory was wel echt puur genot.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar zijn die foodhallen toch bijna altijd voor bedoeld.
Vast een Duitse architect met humor.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lijkt wel een hangar voor een bommenwerper.
Ja daar heb ik ook een paar mooie middagen meegemaakt.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De oude Fenix Food Factory was wel echt puur genot.
Nog steeds woest dat daar nu een museum komt.
Je kan daar prima visje halenquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laat kapiteintje rustig z'n coronavoorraad opmaken.quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je kan daar prima visje halen
@:haags @:kapiteintje @:caland
Vispannetje toch altijd.quote:Op donderdag 9 juni 2022 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Zalmzijdequote:Op donderdag 9 juni 2022 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Hier ook zalm. Lekker hoor.quote:
Gewoon bij de boergenot.quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:26 schreef 3rr0r het volgende:
Er jankt nu iemand bij 1vandaag dat ze eerder geen moeite had met rondkomen en nu de prijzen zijn gestegen wel. Koopt ze waar de camera bij is 6 eieren voor 4 euro
Kun je even normaal doen!quote:
Betaal je dan netjes, of jat je ze dan?quote:
Regelmatig ja, maar vandaag was het agvquote:
Betalen natuurlijk. Ik gun het de boer van harte. Al zijn die ook wel duurder geworden. Nu geloof ik 2,40 ofzo voor 10.quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Betaal je dan netjes, of jat je ze dan?
Da's helemaal niet zoveel goedkoper dan bij de super.quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Betalen natuurlijk. Ik gun het de boer van harte. Al zijn die ook wel duurder geworden. Nu geloof ik 2,40 ofzo voor 10.
Geen idee, ik ga af op wat 3rr0r net postte, 6 voor 4 euro.quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Da's helemaal niet zoveel goedkoper dan bij de super.
Ja.quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Betaal je dan netjes, of jat je ze dan?
Dat zijn Ekoplaza-prijzen (gelukkig)quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga af op wat 3rr0r net postte, 6 voor 4 euro.
quote:
Nooit van gehoord. Maar het klinkt niet als iets voor een simpele man uit de provincie.quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op bio gerichte supermarkt met alles twee keer zo duur.
En Marqt dan?quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Maar het klinkt niet als iets voor een simpele man uit de provincie.
Ik rijd er vaak langs en dan is dit precies het idee wat ik erbij heb. Ik ben nog nooit binnen geweest.quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op bio gerichte supermarkt met alles twee keer zo duur.
Zit dat ook buiten Amsterdam?quote:
Nee joh.quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien komt hij wel eens uit Tilburg deze kant op.
Zelden boven de rivieren maat. En al helemaal nooit in Amsterdam. Kutstad.quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien komt hij wel eens uit Tilburg deze kant op.
Hangt er vanaf welke plekjes (en mensen) je opzoekt.quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zelden boven de rivieren maat. En al helemaal nooit in Amsterdam. Kutstad.
Tsja.quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)r-vrijpartij-in-auto
Wat een apart verhaal.
Lijkt me sterk dat zoiets standhoudt in hoger beroep.quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)r-vrijpartij-in-auto
Wat een apart verhaal.
Niet gelezen. Niet geklikt.quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:57 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/tech/vo(...)e-toekomst~a4239fa8/
[ afbeelding ]
ad.nl
Het gaat wel om een land waar iemand een schadevergoeding heeft gekregen omdat niet op een magnetron vermeld stond dat je er geen honden in kunt drogen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat zoiets standhoudt in hoger beroep.
Broodje aapquote:Op donderdag 9 juni 2022 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het gaat wel om een land waar iemand een schadevergoeding heeft gekregen omdat niet op een magnetron vermeld stond dat je er geen honden in kunt drogen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil je je persoonlijke problemen gewoon voor je houden?
Cool. Ken ze al sinds 1986. Ooit live gezien tijdens de Uitmarkt. Ze knallen nog steeds. Alleen brengen ze geen goede albums meer uit.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:18 schreef Caland het volgende:
Ik kan momenteel live meegenieten van de soundcheck van red hot chili peppers
Ter info
Zat nog te overwegen om te gaan omdat Nas het voorprogramma doet maar 90 euro betalen voor het voorprogramma leek me wat overdreven.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool. Ken ze al sinds 1986. Ooit live gezien tijdens de Uitmarkt. Ze knallen nog steeds. Alleen brengen ze geen goede albums meer uit.
Prijzen zijn niet normaal meer. "Vroeger" 80 gulden voor 3 dagen Lowlands. Wilde met broer naar Neil Young. Fucking 140 Euro.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Zat nog te overwegen om te gaan omdat Nas het voorprogramma doet maar 90 euro betalen voor het voorprogramma leek me wat overdreven.
De rapper?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Zat nog te overwegen om te gaan omdat Nas het voorprogramma doet maar 90 euro betalen voor het voorprogramma leek me wat overdreven.
Gelachen om een bepaalde post van user @Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:43 schreef 3rr0r het volgende:
@:ChevyCaprice zorgt ervoor dat het F1 topic gesloten is tot 16:00.
Daar denkt menig haxball user anders over.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:56 schreef MC-M het volgende:
Al vind ik je geen teringdebiel hoor @:chevycaprice!
Begint met Sc en eindigt met rummie zeker.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar denkt menig haxball user anders over.
Ik noem geen namen.
Wow.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar denkt menig haxball user anders over.
Ik noem geen namen.
Erg mooi.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:53 schreef AFCNiels het volgende:
@:KingRoland , wat vind jij ervan dat de #Aldi nu gecanceld wordt?
wat heb ik nu weer gemistquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:53 schreef AFCNiels het volgende:
voor groente en fruit ga ik naar de lidlquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Erg mooi.
Daar kan @:KingRoland toch niet gezien worden.
Hoezo dat, wat heeft de Aldi gedaan?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:53 schreef AFCNiels het volgende:
Gelukkig ook nog op de Twitters.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:16 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom wilde de Aldi dat het filmpje weggehaald werd? Bang dat mensen denken dat slechts bij de Aldi de prijzen omhoog zijn gegaan en elders niet?
Normaal gaan er juist mensen ipv naar de Albert Heijn en Jumbo naar de Lidl en Aldi als ze goedkoper willen/denken uit te zijn, dus reclame voor de Aldi.
Maar heb het filmpje niet gezien hoe het er aan toe ging.
Ik begreep dat het werd gefilmd door Ongehoord Nederland, misschien hadden ze daar weinig zin in.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:16 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom wilde de Aldi dat het filmpje weggehaald werd? Bang dat mensen denken dat slechts bij de Aldi de prijzen omhoog zijn gegaan en elders niet?
Normaal gaan er juist mensen ipv naar de Albert Heijn en Jumbo naar de Lidl en Aldi als ze goedkoper willen/denken uit te zijn, dus reclame voor de Aldi.
Maar heb het filmpje niet gezien hoe het er aan toe ging.
Lijkt me sterk als het filmpje afsluit met een PVV 'outro' .quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik begreep dat het werd gefilmd door Ongehoord Nederland, misschien hadden ze daar weinig zin in.
Ik heb dit op twitter gelezen, dus het moet wel waar zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als het filmpje afsluit met een PVV 'outro' .
Zaak zou sterker staan indien uit 2 bronnen bevestiging. Dus minimaal Feesboek ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb dit op twitter gelezen, dus het moet wel waar zijn.
Wat een fantastisch begin van de vakantie.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:35 schreef GGMM het volgende:
Woordle 357 3/6
🟨🟨⬛⬛⬛
🟨⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie
Woordle6 153 3/6
🟩⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
wow
Ik ben in topvorm vandaag mensen
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:35 schreef GGMM het volgende:
Woordle 357 3/6
🟨🟨⬛⬛⬛
🟨⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie
Woordle6 153 3/6
🟩⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
wow
Ik ben in topvorm vandaag mensen
Hij is wel je meerdere hequote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:03 schreef Sked het volgende:
Er wordt hier gewoon gensinueerd dat ik lieg
VBL / [Live 11/6, 20u45: Uefa Nations League] Nederland - Polen #1quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:33 schreef Caland het volgende:
Heeft iemand een linkje naar het Nederland - Polentopic?
(waarschijnlijk geopend door PietjeAids)
@PietjePuk2000quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:33 schreef Caland het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:33 schreef Caland het volgende:
Ja net aan. Naar de Appie nog met de taxi.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hoe gaat het Herm? Kun je alweer op en neer naar de waal te voet?
Goed bezigquote:Op zondag 12 juni 2022 10:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja net aan. Naar de Appie nog met de taxi.
TNXquote:Op zondag 12 juni 2022 10:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Goed bezigTwee stapjes vooruit, eentje terug, twee vooruit. Zo zal het gaan, succes!
Bij Vapiano zag ik op een foto.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:46 schreef Oriente het volgende:
Bij een schietpartij op een vol terras in de binnenstad van Tilburg is zaterdagnacht een 29-jarige man uit Tilburg gewond geraakt. De politie is nog op zoek naar n verdachte. Een tweede verdachte is aangehouden, nadat de politie een waarschuwingsschot loste. Het slachtoffer werd naar het ziekenhuis gebracht.
@:Lenny_Leonard @:Caland
Is het positief of negatief over de wokers?quote:Op zondag 12 juni 2022 17:30 schreef Caland het volgende:
Ik zit dat ik woke van jou te kijken
Jeetje
Vind dat het wel eerlijk wordt gebracht, dus best negatief.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is het positief of negatief over de wokers?
Anders zijn ze niet zo gemotiveerd.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:36 schreef Caland het volgende:
Mensen zijn vooral heel erg boos, altijd, op alles.
Ook gekeken. Gelachen om dat rolstoelvrouwtje in het OV die NIET geholpen wilde worden.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:36 schreef Caland het volgende:
Mensen zijn vooral heel erg boos, altijd, op alles.
Ja die maakte mij wel behoorlijk mad. Wat een ongekend teringwijfquote:Op zondag 12 juni 2022 17:40 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ook gekeken. Gelachen om dat rolstoelvrouwtje in het OV die NIET geholpen wilde worden.
En toen geholpen moest worden anders kwam ze er nooit meer uit.
Ludiek.
Waar kan ik die beelden vinden?quote:Op zondag 12 juni 2022 17:40 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ook gekeken. Gelachen om dat rolstoelvrouwtje in het OV die NIET geholpen wilde worden.
En toen geholpen moest worden anders kwam ze er nooit meer uit.
Ludiek.
Had ik geen last van.quote:Op zondag 12 juni 2022 18:02 schreef El-Stinho het volgende:
Bezig met de laatste afleveringen van Ozark. Komt nauwelijks meer in de buurt van seizoen 2, en toch blijf je kijken.
Ik ga ook wel een aflevering kijkenquote:Op zondag 12 juni 2022 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind dat het wel eerlijk wordt gebracht, dus best negatief.
Je ziet een beetje hetzelfde als bij die coronawappies aan de rechterkant, over het algemeen wel lui met meer dan n psychische tekortkoming. Al komen deze lui dan wel net iets intelligenter over dan die aan de rechterkant.
Ben wel benieuwd naar de reviews van jou en @LordVoldemort wanneer de prequel van GoT uit isquote:Op zondag 12 juni 2022 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had ik geen last van.
Gestopt na seizoen 1.
https://www.npo3.nl/ik-woke-van-jou/02-06-2022/POW_05384049quote:
Die is inderdaad alleen maar boos en gefrustreerd.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:05 schreef MC-M het volgende:
[..]
https://www.npo3.nl/ik-woke-van-jou/02-06-2022/POW_05384049
Vanaf minuut 23, ongeveer.
Maar de hele aflevering is wel om te lachen.
quote:Op zondag 12 juni 2022 19:26 schreef Caland het volgende:
Ik wil weer aan peaky blinders beginnen maar het laatste seizoen is ook weer te lang geleden
Fml
Ranzige gele apenquote:Op zondag 12 juni 2022 19:29 schreef 3rr0r het volgende:
Je kan ook gaan kijken naar hoe ze in China een vrouw in elkaar rossen
[ twitter ]
Na deze beelden kijk je toch heel anders naar items, waarin een berichtje langskomt. dat er ergens iemand van een perron is geduwd.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:05 schreef MC-M het volgende:
[..]
https://www.npo3.nl/ik-woke-van-jou/02-06-2022/POW_05384049
Vanaf minuut 23, ongeveer.
Maar de hele aflevering is wel om te lachen.
Als ik de berichten zie die daaronder staan, dan wordt dit ook in China niet erg gewaardeerd. De beste landen om bewondering af te dwingen voor het in elkaar slaan van vrouwen zijn toch de Arabische landen.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:29 schreef 3rr0r het volgende:
Je kan ook gaan kijken naar hoe ze in China een vrouw in elkaar rossen
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |