Bij Vapiano zag ik op een foto.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:46 schreef Oriente het volgende:
Bij een schietpartij op een vol terras in de binnenstad van Tilburg is zaterdagnacht een 29-jarige man uit Tilburg gewond geraakt. De politie is nog op zoek naar één verdachte. Een tweede verdachte is aangehouden, nadat de politie een waarschuwingsschot loste. Het slachtoffer werd naar het ziekenhuis gebracht.
@:Lenny_Leonard @:Caland
Is het positief of negatief over de wokers?quote:Op zondag 12 juni 2022 17:30 schreef Caland het volgende:
Ik zit dat ik woke van jou te kijken
Jeetje
Vind dat het wel eerlijk wordt gebracht, dus best negatief.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is het positief of negatief over de wokers?
Anders zijn ze niet zo gemotiveerd.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:36 schreef Caland het volgende:
Mensen zijn vooral heel erg boos, altijd, op alles.
Ook gekeken. Gelachen om dat rolstoelvrouwtje in het OV die NIET geholpen wilde worden.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:36 schreef Caland het volgende:
Mensen zijn vooral heel erg boos, altijd, op alles.
Ja die maakte mij wel behoorlijk mad. Wat een ongekend teringwijfquote:Op zondag 12 juni 2022 17:40 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ook gekeken. Gelachen om dat rolstoelvrouwtje in het OV die NIET geholpen wilde worden.
En toen geholpen moest worden anders kwam ze er nooit meer uit.
Ludiek.
Waar kan ik die beelden vinden?quote:Op zondag 12 juni 2022 17:40 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ook gekeken. Gelachen om dat rolstoelvrouwtje in het OV die NIET geholpen wilde worden.
En toen geholpen moest worden anders kwam ze er nooit meer uit.
Ludiek.
Had ik geen last van.quote:Op zondag 12 juni 2022 18:02 schreef El-Stinho het volgende:
Bezig met de laatste afleveringen van Ozark. Komt nauwelijks meer in de buurt van seizoen 2, en toch blijf je kijken.
Ik ga ook wel een aflevering kijkenquote:Op zondag 12 juni 2022 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind dat het wel eerlijk wordt gebracht, dus best negatief.
Je ziet een beetje hetzelfde als bij die coronawappies aan de rechterkant, over het algemeen wel lui met meer dan één psychische tekortkoming. Al komen deze lui dan wel net iets intelligenter over dan die aan de rechterkant.
Ben wel benieuwd naar de reviews van jou en @LordVoldemort wanneer de prequel van GoT uit isquote:Op zondag 12 juni 2022 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had ik geen last van.
Gestopt na seizoen 1.
https://www.npo3.nl/ik-woke-van-jou/02-06-2022/POW_05384049quote:
Die is inderdaad alleen maar boos en gefrustreerd.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:05 schreef MC-M het volgende:
[..]
https://www.npo3.nl/ik-woke-van-jou/02-06-2022/POW_05384049
Vanaf minuut 23, ongeveer.
Maar de hele aflevering is wel om te lachen.
quote:Op zondag 12 juni 2022 19:26 schreef Caland het volgende:
Ik wil weer aan peaky blinders beginnen maar het laatste seizoen is ook weer te lang geleden
Fml
Ranzige gele apenquote:Op zondag 12 juni 2022 19:29 schreef 3rr0r het volgende:
Je kan ook gaan kijken naar hoe ze in China een vrouw in elkaar rossen
[ twitter ]
Na deze beelden kijk je toch heel anders naar items, waarin een berichtje langskomt. dat er ergens iemand van een perron is geduwd.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:05 schreef MC-M het volgende:
[..]
https://www.npo3.nl/ik-woke-van-jou/02-06-2022/POW_05384049
Vanaf minuut 23, ongeveer.
Maar de hele aflevering is wel om te lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |