Wie praat ik dan het NL Elftal in die er nog niet bij zit?quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ziet het waarschijnlijk niet omdat je zelf één van die mensen bent.
Ik zal je voortaan mentionen bij voorbeelden, om je van wat inzicht te voorzien
Ik zei waarschijnlijkquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Wie praat ik dan het NL Elftal in die er nog niet bij zit?
quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei waarschijnlijk
Je staat nou niet bepaald bekend om je objectieve karakter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind @fetX toch wel objectief, het is meer @GurneyIsBestOke die af en toe de realiteitszin verliest als het om Feyenoord gaatquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei waarschijnlijk
Je staat nou niet bepaald bekend om je objectieve karakter
We kwamen ook gewoon van best ver, vorig seizoen 59 punten met echt het lelijkste voetbal wat ik ooit bij ons heb gezien (en dat zegt heel erg veel) en je beste speler kwijt raken voor een prikkie. Denk dat de intentie waarmee Feyenoord speelt een hoop meeweegt. Zeker in het stadion vind ik het prettiger kijken dan afgelopen jaren.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hielp niet mee nee!
Maar ook dat Slot op basis van zijn prestaties in de Eredivisie de prijs voor beste trainer moest krijgen.
Sorry maar dat gaat nergens over.
Indi is links hè, dat scheelt anders zat hij er echt niet bijquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
We stikken eigenlijk eens van de goede (potentiele) CV's en Teze en Indi worden opgeroepen. Daar werd ik wel even woedend van. Geertruida hoort er gewoon bij en had er ook bijgezeten als Jong Oranje niet hoefde te spelen. Wellicht wordt hij alsnog opgeroepen.
Henk de Jong, Tobiasen, Oosting, Meijer, van Wonderen en Steijn ook.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We kwamen ook gewoon van best ver, vorig seizoen 59 punten met echt het lelijkste voetbal wat ik ooit bij ons heb gezien (en dat zegt heel erg veel) en je beste speler kwijt raken voor een prikkie. Denk dat de intentie waarmee Feyenoord speelt een hoop meeweegt. Zeker in het stadion vind ik het prettiger kijken dan afgelopen jaren.
Verder ben ik het met je eens want Jans heeft in de Eredivisie een veel knappere prestatie geleverd dan Slot
Akkoord.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind @:fetX toch wel objectief, het is meer @:GurneyIsBestOke die af en toe de realiteitszin verliest als het om Feyenoord gaat
Ik heb 10x liever een goede cv met zijn verkeerde been daar dan Martins Indi. Maar van Gaal niet inderdaad.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Indi is links hè, dat scheelt anders zat hij er echt niet bij
Geertruida had een erg sterk seizoen maar evenals wat geldt voor Slot ben ik benieuwd of hij dat volhoudt. Maar gezien de recente prestaties en de concurrentie (Teze en Indi, lol) zou het niet gek zijn hem eens te selecteren. Spelen zal die toch niet zoveel (en terecht). Logisch ook wel dat hij bij Jong Oranje zat trouwens.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
We stikken eigenlijk eens van de goede (potentiele) CV's en Teze en Indi worden opgeroepen. Daar werd ik wel even woedend van. Geertruida hoort er gewoon bij en had er ook bijgezeten als Jong Oranje niet hoefde te spelen. Wellicht wordt hij alsnog opgeroepen.
eens hoor en als hij nou nog een goeie opbouwer was dan ok maar dat kan hij ook nietquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb 10x liever een goede cv met zijn verkeerde been daar dan Martins Indi. Maar van Gaal niet inderdaad.
Hallo Yvonne. Wat is jouw mening over Lutsharel Geertruida? Dan sluiten we het onderwerp af.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:43 schreef yvonne het volgende:
Toch VI teruggekeken gister. Niet gesport.
Erg jammerquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:43 schreef yvonne het volgende:
Dan moet je inderdaad eigenlijk gewoon de rest van je leven je bek houden.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:41 schreef Scrummie het volgende:
Ja ach, je kan wat te positief zijn over Feyenoord, maar je kan ook na 3 weken een Ten Hag en Overmars moeten ontslagen worden topic maken.
Het beste is om er een beetje tussenin te gaan zitten denk ik (zoals ik)!
Ik vind het vooral lastig om Feyenoord goed in te schatten in vergelijking met andere clubs, simpelweg omdat ik Feyenoord altijd zie spelen en ook thuis, en andere clubs niet. De laatste keer dat ik Ajax op het veld zag spelen is inmiddels drie en een half jaar terug, dan is het moeilijk om een goed beeld te krijgen van de verhoudingen buiten wat je op TV en in de onderlinge resultaten ziet. Op het veld vind ik het veel makkelijker de verhoudingen goed in te schatten dan op beeld.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind @:fetX toch wel objectief, het is meer @:GurneyIsBestOke die af en toe de realiteitszin verliest als het om Feyenoord gaat
wat een slecht excuusquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:43 schreef yvonne het volgende:
Inzetten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |