Bedankt, heb er flink voor gezeten en had al het gevoel dat mijn OP gewaardeerd zou worden, voornamelijk door leuke users (die ook voor Feyenoord zijn)quote:
Rode kool met gehakt.quote:
ook aan de #viesdikke kant die Slot, voor hij het weet is hij een Koemanquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
Slechte TT
Overschatte OP
Een TS.
Ik geef dit topic een 3.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bedankt voor alle beoordelingen, heb aanstaande maandag mijn beoordelingsgesprek staan dus dan is dit al een mooi voorschot!
Zal wel goed komenquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bedankt voor alle beoordelingen, heb aanstaande maandag mijn beoordelingsgesprek staan dus dan is dit al een mooi voorschot!
Arne Slot lijkt inderdaad een beetje op de gemiddelde lokale banketbakker inmiddels.quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook aan de #viesdikke kant die Slot, voor hij het weet is hij een Koeman
gaan we volgend seizoen zien, tot nu toe goed, maar voor enorm goed is het nog wat te vroegquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arne Slot lijkt inderdaad een beetje op de gemiddelde lokale banketbakker inmiddels.
Gelukkig is het een enorm goede trainer
Echt enorm goed jaquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arne Slot lijkt inderdaad een beetje op de gemiddelde lokale banketbakker inmiddels.
Hij was als speler al dikkig volgens mij. Tenminste in zijn nadagen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja alle spelers worden ook stuk voor stuk het Nederlands elftal ingepraat het is vreselijkquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
Wel lekker werken bij een club waar de lat zo laag ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |