2 amuses + 6 gangen, daar heeft hij wel wat werk aan gehadquote:
Voetbal na bij zo'n menu, kan dat...quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
2 amuses + 6 gangen, daar heeft hij wel wat werk aan gehad
[ afbeelding ]
duurde even, wist niet meer hoe dat moest
Je favoriete standbeeld is daar weg hoor, fyi.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:49 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen even langs AH olympisch stadion
@:tarado
Dit is niet aan te raden.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
User Tarado is pas onder de indruk als iemand een volgroeide Carolina Reaper HP22B in 1 keer opeet.
[..]
Wel mee eens ja.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 keer geweest, viel me een beetje tegen
Saté godenquote:
Daar zijn die foodhallen toch bijna altijd voor bedoeld.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De Markthal is vooral een plek voor toeristen om veel te dure middelmatig smakende snacks te kopen.
het gebouw op zich is wel mooi gedaan maar ik denk een gemiste kans qua aanbod, had wat gevarieerder gemogen maar het gaat natuurlijk altijd weer om de huuropbrengstquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De Markthal is vooral een plek voor toeristen om veel te dure middelmatig smakende snacks te kopen.
De oude Fenix Food Factory was wel echt puur genot.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar zijn die foodhallen toch bijna altijd voor bedoeld.
Vast een Duitse architect met humor.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lijkt wel een hangar voor een bommenwerper.
Ja daar heb ik ook een paar mooie middagen meegemaakt.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De oude Fenix Food Factory was wel echt puur genot.
Nog steeds woest dat daar nu een museum komt.
Je kan daar prima visje halenquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laat kapiteintje rustig z'n coronavoorraad opmaken.quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je kan daar prima visje halen
@:haags @:kapiteintje @:caland
Vispannetje toch altijd.quote:Op donderdag 9 juni 2022 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Zalmzijdequote:Op donderdag 9 juni 2022 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Hier ook zalm. Lekker hoor.quote:
Gewoon bij de boergenot.quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:26 schreef 3rr0r het volgende:
Er jankt nu iemand bij 1vandaag dat ze eerder geen moeite had met rondkomen en nu de prijzen zijn gestegen wel. Koopt ze waar de camera bij is 6 eieren voor 4 euro
Kun je even normaal doen!quote:
Betaal je dan netjes, of jat je ze dan?quote:
Regelmatig ja, maar vandaag was het agvquote:
Betalen natuurlijk. Ik gun het de boer van harte. Al zijn die ook wel duurder geworden. Nu geloof ik 2,40 ofzo voor 10.quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Betaal je dan netjes, of jat je ze dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |