Ik begreep dat het werd gefilmd door Ongehoord Nederland, misschien hadden ze daar weinig zin in.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:16 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom wilde de Aldi dat het filmpje weggehaald werd? Bang dat mensen denken dat slechts bij de Aldi de prijzen omhoog zijn gegaan en elders niet?
Normaal gaan er juist mensen ipv naar de Albert Heijn en Jumbo naar de Lidl en Aldi als ze goedkoper willen/denken uit te zijn, dus reclame voor de Aldi.
Maar heb het filmpje niet gezien hoe het er aan toe ging.
Lijkt me sterk als het filmpje afsluit met een PVV 'outro' .quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik begreep dat het werd gefilmd door Ongehoord Nederland, misschien hadden ze daar weinig zin in.
Ik heb dit op twitter gelezen, dus het moet wel waar zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als het filmpje afsluit met een PVV 'outro' .
Zaak zou sterker staan indien uit 2 bronnen bevestiging. Dus minimaal Feesboek ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb dit op twitter gelezen, dus het moet wel waar zijn.
Wat een fantastisch begin van de vakantie.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:35 schreef GGMM het volgende:
Woordle 357 3/6
🟨🟨⬛⬛⬛
🟨⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie
Woordle6 153 3/6
🟩⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
wow
Ik ben in topvorm vandaag mensen
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:35 schreef GGMM het volgende: