Dit gaat me mobiel niet lukken inderdaad, en het duurt nog wel even voor ik weer bij een echte computer benquote:
De oude hartjes terugzetten gaat me wel lukken, maar dan missen er zoveel (en dat is zonde)quote:Op maandag 6 juni 2022 09:57 schreef Greys het volgende:
Mobiel kan ik hem niet redden he? De TT. Anders deed ik het. Het wachten is op SuperCyannnn met z'n cape.
Edit: synchroonH_T'en!
quote:Op maandag 6 juni 2022 09:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit gaat me mobiel niet lukken inderdaad, en het duurt nog wel even voor ik weer bij een echte computer ben
Ik geloof dat er niets anders op zit dan mij weer rechten te geven.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:57 schreef Greys het volgende:
Mobiel kan ik hem niet redden he? De TT. Anders deed ik het. Het wachten is op SuperCyannnn met z'n cape.
De terugkeer van de beer! Terugbeer!quote:Op maandag 6 juni 2022 10:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof dat er niets anders op zit dan mij weer rechten te geven.![]()
Murpquote:
Dit was me ook nog wel geluktquote:
Sssst, als niemand die claim in twijfel trekt kom ik competent overquote:
Mijn speciale kleur blauw was jouw keus toch?quote:Op maandag 6 juni 2022 10:29 schreef murp het volgende:
Daarom heb je ook een speciaal blauw kleurtje
Ja nou ja, alleen de genialen onder ons weten het natuurlijk op te lossen met een simpelequote:
Hmmmquote:Op maandag 6 juni 2022 09:59 schreef H_T het volgende:
Er zijn ook weer ontwikkelingen in de rubriek H_T in het ov, maar ik wil de boel niet verder jinxen dus ik wacht nog even met de details
Het heeft niet geholpen, er wordt net omgeroepen dat we een tijdje stil moeten staan tot een kapotte trein niet meer in de weg staat.quote:
quote:
quote:Samoa gaat over op links rijden, omdat de tweedehands auto's die het invoert uit Australië, het stuurwiel rechts hebben.
Lesje superhelden 101: capes zijn levensgevaarlijk. Dat hebben we geleerd van The Incredibles.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:57 schreef Greys het volgende:
Dat wist ik niet eens.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:17 schreef H_T het volgende:
Ik weet nu wel dat je op het thuisstation van @:Cyan9 een rijsttafel kunt afhalen. Zo leer je nog eens wat! Het lijkt me wat onpraktisch in de trein, maar er zal vast iemand over nagedacht hebben
Dat gaat wel heel ver.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof dat er niets anders op zit dan mij weer rechten te geven.![]()
Voor je je die kant op haast: hij was net wel dicht. Het is bijna alsof ze denken dat ze weinig saté verkopen op de ochtend van tweede pinksterdagquote:
Oh ja, lekker is dat.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
Buren zijn lekker een paar dagen weg, maar hebben blijkbaar iemand gevraagd om in hun huis te klussen.
Dus zij zijn lekker een pinksterweekendje rustig weg en ik zit al de hele ochtend met het geluid van een schuurmachine naast mijn hoofd.
OV levenquote:Op maandag 6 juni 2022 10:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Het heeft niet geholpen, er wordt net omgeroepen dat we een tijdje stil moeten staan tot een kapotte trein niet meer in de weg staat.
Gelukkig heb ik geen haast
Da's kut, flikten de buren hier ook een paar keer. Zelfs een keer lekkage gehad terwijl zij weg warenquote:Op maandag 6 juni 2022 10:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
Buren zijn lekker een paar dagen weg, maar hebben blijkbaar iemand gevraagd om in hun huis te klussen.
Dus zij zijn lekker een pinksterweekendje rustig weg en ik zit al de hele ochtend met het geluid van een schuurmachine naast mijn hoofd.
Je bedoelt de TT? Als je de code van de emoji's hebt, dan kan je er van alles van maken.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:53 schreef Em31 het volgende:
Maar kunnen wij het wel fixen @:Cyan9, wat je is geheim?
Leuke muziek, goede rol van Tim Curry, maar het ging me op een gegeven moment vervelenquote:
Dat heb ik ook eens gehad, gelukkig niet in huis zelf maar in de schuur.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Da's kut, flikten de buren hier ook een paar keer. Zelfs een keer lekkage gehad terwijl zij weg waren
Nee het verhaal is niet heel diepquote:Op maandag 6 juni 2022 11:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Leuke muziek, goede rol van Tim Curry, maar het ging me op een gegeven moment vervelenWant het slaat verder nergens op qua verhaal ofzo
Maar kan me voorstellen dat het als stagemusical (met publiek dat meedoet) leuk is
Ja, vond ook Do The Time Warp leuk.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee het verhaal is niet heel diepEn dan heb je ook nog rare momenten zoals Eddie. Er zitten wel een paar toffe nummers in gelukkig, zoals Sweet Transvestite. Het voegt ook echt wel wat toe als er publiek meedoet
De eerste keer dat ik naar Lowlands ging. De eerste keer dat ik überhaupt naar een meerdaags festival ging.quote:
Ik ben op dit moment geneigd het hiermee eens te zijn.quote:
Ja die is ook fijnquote:
Heb je ergens een piemel op getekend?quote:
quote:Op maandag 6 juni 2022 11:19 schreef Koen66 het volgende:
Onze laatste extra vrije feestdag tot kerst
Ik had zaterdag ook een cape omquote:Op maandag 6 juni 2022 09:57 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam een bepaalde HTML code tegen terwijl ik naar hartjes zocht.quote:
Oh jammerquote:Op maandag 6 juni 2022 11:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja die is ook fijn![]()
Ik heb trouwens te lang gewacht met een ticket kopen voor de Rotterdam Rooftop Walk. Ik denk niet dat ik kan op een van de overgebleven dagen, maar als het een succes is komt het vast nog wel een keer terug
Ja dat wel, maar het spaart ook weer een risicovolle reis met het ov uitquote:
quote:Op maandag 6 juni 2022 11:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had zaterdag ook een cape omZou ik mogen vragen wat dit precies voor vlag is en waarvoor het staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(Of is dat een hele lullige vraag? Zo ja, sorry, want zo bedoel ik het niet, ik wil graag leren)
Tuurlijk mag je dat vragen! Dat is de non-binaire vlag!quote:Op maandag 6 juni 2022 11:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zou ik mogen vragen wat dit precies voor vlag is en waarvoor het staat?![]()
(Of is dat een hele lullige vraag? Zo ja, sorry, want zo bedoel ik het niet, ik wil graag leren)
Aah thanksquote:Op maandag 6 juni 2022 11:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat vragen! Dat is de non-binaire vlag!
Best veel mensen vroegen zich af welke vlag dat was, eentje dacht dat het van een Oost-Europees land was en dat ik een vluchteling was. Wonderlijk
Heel goedquote:Op maandag 6 juni 2022 11:31 schreef molloot200 het volgende:
Dankzij het ESF wist ik in elk geval wel dat het geen Oost-Europese vlag is
Jaquote:Op maandag 6 juni 2022 10:53 schreef Cyan9 het volgende:
Oh wacht, was de pride regenboog de bedoeling? Een moment.
Je krijgt geheid de vraag of het met Oekraïne te maken heeftquote:Op maandag 6 juni 2022 11:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel goed
Deze vlag moet nog wel een beetje aan zijn naamsbekendheid werken.
Alle zes hartjes maakt de TT te lang, dus heb het zo opgelost.quote:
Er zijn sowieso maar heel weinig landenvlaggen waar paars in zitquote:Op maandag 6 juni 2022 11:31 schreef molloot200 het volgende:
Dankzij het ESF wist ik in elk geval wel dat het geen Oost-Europese vlag is
Nee, ik ging nav de posts hier googelen, kwam onderstaand plaatje tegen en de meeste ken ik niet.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Aah thanksJa, er zijn nu voor heel veel verschillende LHBT-stromingen verschillende vlaggen, dat het niet heel gek is dat je sommige nog niet tegen bent gekomen toch?
Het is een gemiste kans dat ik hier gegenderde taal gebruik. Ik had: "hun naamsbekendheid" moeten zeggenquote:Op maandag 6 juni 2022 11:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel goed
Deze vlag moet nog wel een beetje aan zijn naamsbekendheid werken.
Als gay zijnde had ik nog nooit van de gay vlag gehoord.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:55 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nee, ik ging nav de posts hier googelen, kwam onderstaand plaatje tegen en de meeste ken ik niet.
[ afbeelding ]
De meeste ken ik ook niet. De regenboogvlag, progress pride vlag en de nieuwe progress pride vlag zijn de bekendste. Daarnaast kom je tegenwoordig ook best wat transvlaggen tegen. Soms zie je een non-binaire of een biseksuele vlag en dan houdt het wel een beetje opquote:Op maandag 6 juni 2022 11:55 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nee, ik ging nav de posts hier googelen, kwam onderstaand plaatje tegen en de meeste ken ik niet.
[ afbeelding ]
Is het erg als ik het een beetje een overdaad aan kleurtjes vind in die vlaggen..quote:Op maandag 6 juni 2022 11:55 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook wel.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het erg als ik het een beetje een overdaad aan kleurtjes vind in die vlaggen..
Ik zou er zo uit mijn hoofd niet een kunnen noemen.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zijn sowieso maar heel weinig landenvlaggen waar paars in zit
Eerlijk gezegd ken ik alleen de transgender-vlag (en de regenboogvlag uiteraard).quote:Op maandag 6 juni 2022 11:55 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even gezocht en het lijken er twee te zijn: Dominica en Nicaragua, waarbij Nicaragua niet heel veel paars heeftquote:Op maandag 6 juni 2022 12:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou er zo uit mijn hoofd niet een kunnen noemen.
Wel jammer eigenlijk, beetje meer kleurvariatie is best welkom imo.
Ja Luc, dat is heel erg. Nu hebben we ruziequote:Op maandag 6 juni 2022 11:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het erg als ik het een beetje een overdaad aan kleurtjes vind in die vlaggen..
Ok, dat is dan niet anders.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja Luc, dat is heel erg. Nu hebben we ruzie
Ja dat vind ik de regenboogvlag denk ik het mooiste, omdat die voor mijn gevoel alle andere ook omvat.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:55 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet veel paars, maar wel een regenboog.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Even gezocht en het lijken er twee te zijn: Dominica en Nicaragua, waarbij Nicaragua niet heel veel paars heeft
Zelden zo'n saaie vlag gezien.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei
Misschien past deze vlag meer bij je: [ afbeelding ]
Ja, dat wel. Maar dan vind ik 'm vrij saai en zal 'm ook niet gaan gebruiken.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tja, kan er weinig aan doen. Ik denk wel dat dit jouw vlag is hoor!
Jij wilde minder kleur, dit krijg je ervan.quote:
Ja, ok. Eigen schuld.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij wilde minder kleur, dit krijg je ervan.
Dat vind ik ook altijd bij voetbalshirts. Veel te veel blauw, rood en wit tov andere kleuren. Daarom vind ik Villarreal wel leuk om te zienquote:Op maandag 6 juni 2022 12:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou er zo uit mijn hoofd niet een kunnen noemen.
Wel jammer eigenlijk, beetje meer kleurvariatie is best welkom imo.
Op Wikipedia staat altijd een lijstje van de 12 punten, zo zou je eventueel snel de landen bij langs kunnen gaanquote:Op maandag 6 juni 2022 12:34 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
Een vraag die mij zelf wel eens bezig houdt, is de volgende:
Voor welk land is het inmiddels het langst geleden dat zij ooit tijdens een finale van het Eurovisiesongfestival de 12 punten gekregen hebben - hetzij bij de televoting , hetzij bij de vakjury's - van alle landen die momenteel actief deelnemer zijn aan het Eurovisie Songfestival en de landen die de 12 punten nog bij geen enkele gelegenheid ontvangen hebben uitgezonderd??
Dus bijvoorbeeld Nederland kreeg voor de laatste maal de ‘12 points’ van Italië (jury) op het Eurovisiesongfestival 2022. Maar voor welk land is er al het meeste tijd verstreken sinds de laatste ‘12 points’ in een finale van het Eurovisiesongfestival.
Ik ben er erg benieuwd naar.
Ben ergens wel benieuwd, heb er totaal geen voorstelling bij.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:37 schreef Greys het volgende:
Vind ik leuk!
Wat een toffe combinatie.
@:murp
[ twitter ]
Waylon heeft al vaker gezegd dat hij Nederlandstalig superleuk vindt om te zingen dus ben ook benieuwd. Ik denk dat het een lekker vrolijk lied gaat worden. En die twee liggen elkaar sowieso wel als mens want Jan vroeg Waylon ook al als stem in z'n kinderfilm. Ik vind het een leuke verrassende combi.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben ergens wel benieuwd, heb er totaal geen voorstelling bij.
In mijn hoofd past de manier van zingen van die twee totaal niet bij elkaar.
De reden daarvoor blijkt vrij simpel: vroeger was paarse verf heel duur, want moeilijk te produceren.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet veel paars, maar wel een regenboog.![]()
De vlag van Dominica heeft ook niet heel veel trouwens, zo te zien.
SPOILER: H_T in het ovOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op maandag 6 juni 2022 13:29 schreef H_T het volgende:
Man man manSPOILER: H_T in het ovOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou beyond woest zijn en nooit meer met het OV gaan, vind dat je er nog kalm onder bent
Koel en donker bewaren
Ik had geen haast, alles is op z'n pootjes terecht gekomen en met me opwinden schiet ik ook niets opquote:Op maandag 6 juni 2022 13:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Man man man
Ik zou beyond woest zijn en nooit meer met het OV gaan, vind dat je er nog kalm onder bent
quote:Op maandag 6 juni 2022 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Waylon heeft al vaker gezegd dat hij Nederlandstalig superleuk vindt om te zingen dus ben ook benieuwd. Ik denk dat het een lekker vrolijk lied gaat worden. En die twee liggen elkaar sowieso wel als mens want Jan vroeg Waylon ook al als stem in z'n kinderfilm. Ik vind het een leuke verrassende combi.Ook dat hij dan gewoon Willem heet. Willem en Jan.
Edit: hier deed ie ook al Nederlandstalig en als je dat hoort kan je er best wel een Jan bij bedenken denk ik.
Dat verbaast me nou niks. Zou in principe ook een Suzan en Freek nummer kunnen zijn.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2022 13:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat verbaast me nou niks. Zou in principe ook een Suzan en Freek nummer kunnen zijn.
Je kunt ook nog voor deze gaanquote:Op maandag 6 juni 2022 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar dan vind ik 'm vrij saai en zal 'm ook niet gaan gebruiken.
Ik houd het wel gewoon bijen
[ afbeelding ]
Datquote:Op maandag 6 juni 2022 12:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben ergens wel benieuwd, heb er totaal geen voorstelling bij.
In mijn hoofd past de manier van zingen van die twee totaal niet bij elkaar.
Gelijk een voorbeeld waarom die Lelylijn moeten worden aangelegd.SPOILER: H_T in het ovOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ijs_beer op 06-06-2022 14:04:54 ]Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Die had ik nog niet gehoord. daar kan ik idd wel een Jan bij indenken.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Waylon heeft al vaker gezegd dat hij Nederlandstalig superleuk vindt om te zingen dus ben ook benieuwd. Ik denk dat het een lekker vrolijk lied gaat worden. En die twee liggen elkaar sowieso wel als mens want Jan vroeg Waylon ook al als stem in z'n kinderfilm. Ik vind het een leuke verrassende combi.Ook dat hij dan gewoon Willem heet. Willem en Jan.
Edit: hier deed ie ook al Nederlandstalig en als je dat hoort kan je er best wel een Jan bij bedenken denk ik.
Klopt, maar dan nog best jammer dat niet wat meer landen er nu toch toe overgaan nu die verf wat goedkoper is.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De reden daarvoor blijkt vrij simpel: vroeger was paarse verf heel duur, want moeilijk te produceren.
Zodat er nog een lijn is die @H_T plat kan leggen?quote:Op maandag 6 juni 2022 13:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gelijk een voorbeeld waarom die Lelylijn moeten worden aangelegd.
Het verbaast me dat je niet gewoon standaard met de auto gaat, want dit overkomt je veel te vaakSPOILER: H_T in het ovOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat af en toe ook wel goedquote:Op maandag 6 juni 2022 14:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het verbaast me dat je niet gewoon standaard met de auto gaat, want dit overkomt je veel te vaak
Mag ik vragen wat Agender is?quote:Op maandag 6 juni 2022 11:55 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan hebben we straks overal wegafzettingen.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het verbaast me dat je niet gewoon standaard met de auto gaat, want dit overkomt je veel te vaak
Nederland kan wel een nieuwe vlag gebruiken. En een nieuw volkslied, als we toch bezig zijn.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog best jammer dat niet wat meer landen er nu toch toe overgaan nu die verf wat goedkoper is.
a-gender, dus zonder genderquote:Op maandag 6 juni 2022 14:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat Agender is?
De rest van de termen ken ik wel, maar deze is nieuw voor mij.
Wat Meke zegtquote:Op maandag 6 juni 2022 14:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat Agender is?
De rest van de termen ken ik wel, maar deze is nieuw voor mij.
quote:
Ah oke. Duidelijkquote:Op maandag 6 juni 2022 14:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat Meke zegt
Dat wordt ook wel non-gender, gendervrij of genderloos genoemd.
Ik voel beetje dom, maar wat is het verschil met non-binair?quote:Op maandag 6 juni 2022 14:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat Meke zegt
Dat wordt ook wel non-gender, gendervrij of genderloos genoemd.
Had mij even gebeld joh! Ik woon nog geen 20 minuten van Grunn vandaanSPOILER: H_T in het ovOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb je nummer nietquote:Op maandag 6 juni 2022 15:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Had mij even gebeld joh! Ik woon nog geen 20 minuten van Grunn vandaan
Dat is redelijk essentieel om iemand te kunnen bellenquote:Op maandag 6 juni 2022 15:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb je nummer nietEn er was al een oplossing, ik kon bij een vriendin op de bank slapen
Volgens mij is dat een beetje hetzelfde als het verschil tussen biseksueel en panseksueelquote:Op maandag 6 juni 2022 15:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik voel beetje dom, maar wat is het verschil met non-binair?
Ja, maar Nederlanders kennende zal het dan toch wel weer een saaie driekleur worden, alleen dan paars-wit-blauw of rood-wit-paars of zo.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nederland kan wel een nieuwe vlag gebruiken. En een nieuw volkslied, als we toch bezig zijn.
Ik heb ook een goede bankquote:Op maandag 6 juni 2022 15:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb je nummer nietEn er was al een oplossing, ik kon bij een vriendin op de bank slapen
Een streep voor elk van de Zeven Provincien ofzo. Fuck Flevoland en het zuidenquote:Op maandag 6 juni 2022 15:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar Nederlanders kennende zal het dan toch wel weer een saaie driekleur worden, alleen dan paars-wit-blauw of rood-wit-paars of zo.
Ja en dan een ster voor elke stad!!quote:Op maandag 6 juni 2022 15:47 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Een streep voor elk van de Zeven Provincien ofzo. Fuck Flevoland en het zuiden
We kunnen toch best genoeg kleurtjes vinden om alle hedendaagse provincies mee te nemen?quote:Op maandag 6 juni 2022 15:47 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan best een volle vlag gaat worden, moeten best veel sterren op.quote:
Neequote:Op maandag 6 juni 2022 15:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We kunnen toch best genoeg kleurtjes vinden om alle hedendaagse provincies mee te nemen?
Een oranje vlag met een afbeelding van een bierfiets.quote:Op maandag 6 juni 2022 15:47 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die is toch makkelijkquote:Op maandag 6 juni 2022 15:45 schreef NailQueen het volgende:
Het jaar is 2009. In onze herinnering een erg sterk jaar. Er is daarom maar een vraag: Wie gaat deze bij de karaoke doen?
dibs op blauw.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jawel joh, kijk
[ afbeelding ]
Zijn er zelfs nog een paar kleurtjes over voor eventuele nieuwe provincies.
* Blauw voor Zeeland noteertquote:
Donker graag.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Blauw voor Zeeland noteert
Nog een voorkeur voor donker of licht?
Hier hij ESF zeggen we Lights or Shadows.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eerste stukje gekeken. Gordon is geinspireerd door Whitney Houston. En net zo goed gewordenquote:Op maandag 6 juni 2022 16:25 schreef Guanabana het volgende:
Boerderij van Dorst met Anouk en Gordon is wel een kijktip
Ik herken me wel in Anouk. Behalve dan dat ze zes keer wilde baren.![]()
Gaan we regelen.quote:
Dat mag, persoonlijk vond ik dat nummer niet sterk genoeg om de titel in mijn dagelijkse vocabulaire op te nemen.quote:
Lichtroze voor Zuid-Holland doen?quote:Op maandag 6 juni 2022 16:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alleen als Flevoland poepbruin krijgtquote:Op maandag 6 juni 2022 16:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jawel joh, kijk
[ afbeelding ]
Zijn er zelfs nog een paar kleurtjes over voor eventuele nieuwe provincies.
Maar wie durft dat aan?quote:Op maandag 6 juni 2022 16:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die is toch makkelijk
Alleen maar shine zingen
quote:Op maandag 6 juni 2022 15:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik voel beetje dom, maar wat is het verschil met non-binair?
Nou, volgens mij zeg je het best goedquote:Op maandag 6 juni 2022 15:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een beetje hetzelfde als het verschil tussen biseksueel en panseksueelAls ik het goed zeg (en anders horen we het vast van Billie
) ben je bij non-binair niet één van de twee binaire genders (man of vrouw). Je kunt wel een ander gender zijn. Bij agender ben je helemaal geen gender.
Ik heb wel wat moeite met hoe je het nou verwoord. Heb of ben je een genderIn mijn laatste zin klinkt zijn raar, maar de zinnen daarvoor zou hebben weer raar klinken.
Prima.quote:
Meh, gedoe dus, laten we ze maar afschaffenquote:Op maandag 6 juni 2022 16:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Ik gebruik ook de ene keer heb en de andere keer ben
Jij wil ook liever uit de muziekwereldje stappen?quote:Op maandag 6 juni 2022 16:25 schreef Guanabana het volgende:
Qua introvertie vooral. En dat ze liever vroeg weer thuis is en daar lekker de boel regelt.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jij wil ook liever uit de muziekwereldje stappen?
Goed voor de tuin enzo.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:09 schreef Guanabana het volgende:
Ik knap helemaal op van al twee dagen regen, sorry not sorry.
Komt goed, dan kun jij er weer tegenaan als het vanaf eind deze week 20+ graden wordtquote:Op maandag 6 juni 2022 17:09 schreef Guanabana het volgende:
Ik knap helemaal op van al twee dagen regen, sorry not sorry.
Tja, je weet het niet. Misschien zijn de Nederlanders over 1000 jaar wel allemaal moslim en ben je gewoon weer mannetje of vrouwtje. Voor de kerstening ging het er hier wellicht ook heel anders aan toe, dat weten we nu niet meer.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:00 schreef Meke het volgende:
Ik ben daar soms oprecht wel benieuwd naar, hoe alles door gaat groeien. Misschien is dat wel vooral mijn bubbel hoorMaar of je dan over duizend jaar gewoon geboren wordt zonder dat genders bekend worden gemaakt en dat je het gewoon van niemand weet, en het dus ook niet uitmaakt wat je bent of op wie je valt
![]()
Zwanger zijn is ook maar gedoe, dus je levert gewoon samen met het aantal partners waarmee jij je wilt voortplanten DNA aan, dat gaat in een mixer en na een tijdje krijg je je baby thuisbezorgd
Ik zou voorzichtig zijn met het extrapoleren van dit soort ontwikkelingen. In de jaren ‘60 werd het op het gebied van seksualiteit en de hoeveelheid kleding allemaal steeds vrijer. Als je dat had doorgetrokken, zouden we nu waarschijnlijk probleemloos naakt naar de Albert Heijn kunnen en de Bonuskaart net zo makkelijk in de verkeerde gleuf steken (quote:Op maandag 6 juni 2022 17:00 schreef Meke het volgende:
Ik ben daar soms oprecht wel benieuwd naar, hoe alles door gaat groeien. Misschien is dat wel vooral mijn bubbel hoorMaar of je dan over duizend jaar gewoon geboren wordt zonder dat genders bekend worden gemaakt en dat je het gewoon van niemand weet, en het dus ook niet uitmaakt wat je bent of op wie je valt
![]()
Zwanger zijn is ook maar gedoe, dus je levert gewoon samen met het aantal partners waarmee jij je wilt voortplanten DNA aan, dat gaat in een mixer en na een tijdje krijg je je baby thuisbezorgd
In 1906 was het toch wel slechter dan gisteren. Op weg naar mijn werk als overwegwachter was ik twee keer natgeregend.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:12 schreef Guanabana het volgende:
Het was de natste Eerste Pinksterdag sinds 1906. Gruwelijk nat!
Zelfs met een Ooievaar aan de leiding kan het zomaar misgaan.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je wil toch geen baby thuisbezorgd krijgen? Straks ben je niet thuis en ligt het pakketje een paar dagen bij de buren, dat is ook niet goed voor de kwaliteit van de levering.
Welke film is dat?quote:Op maandag 6 juni 2022 17:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zelfs met een Ooievaar aan de leiding kan het zomaar misgaan.
[ afbeelding ]
Storks. Er zijn al drie delen van zag ik net.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2022 17:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Storks. Er zijn al drie delen van zag ik net.
Die ooievaar?quote:
Staat op HBO MAX?quote:
Dit zegt me niets, maar nu wil ik de film ook zienquote:Op maandag 6 juni 2022 17:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zelfs met een Ooievaar aan de leiding kan het zomaar misgaan.
[ afbeelding ]
Ik was alleen een leuk gifje aan het zoeken. Maar nu wil ik het ook zienquote:Op maandag 6 juni 2022 18:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit zegt me niets, maar nu wil ik de film ook zien
Oh gelukkig, ik dacht de ooievaar zelf.quote:
Vanaf het moment dat ik het las duurde het slechts enkele seconden.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2022 17:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tja, je weet het niet. Misschien zijn de Nederlanders over 1000 jaar wel allemaal moslim en ben je gewoon weer mannetje of vrouwtje. Voor de kerstening ging het er hier wellicht ook heel anders aan toe, dat weten we nu niet meer.
Zwanger worden lijkt me toch ook wel weer iets moois. Je wil toch geen baby thuisbezorgd krijgen? Straks ben je niet thuis en ligt het pakketje een paar dagen bij de buren, dat is ook niet goed voor de kwaliteit van de levering.
Ja dat weet ik, maar is leuk om over te filosoferenquote:Op maandag 6 juni 2022 17:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou voorzichtig zijn met het extrapoleren van dit soort ontwikkelingen. In de jaren ‘60 werd het op het gebied van seksualiteit en de hoeveelheid kleding allemaal steeds vrijer. Als je dat had doorgetrokken, zouden we nu waarschijnlijk probleemloos naakt naar de Albert Heijn kunnen en de Bonuskaart net zo makkelijk in de verkeerde gleuf steken () en dat is ook niet helemaal uitgekomen.
Bij de genders komt er misschien ook wel een tegenreactie. Dat iedereen in de toekomst gewoon altijd man is ofzo.![]()
Het zou wel de nodige problemen oplossen. Homohuwelijken kan je dan nergens meer verbieden, geen glazen plafond meer, geen gezeur meer over het gebrek aan waardering voor het vrouwenvoetbal. Wel dubbel zo veel collega’s op de zaak die alleen maar over auto’s en voetbal kunnen zwammen, maar je kan niet alles hebben.
Dat doen ze niet meer.quote:Op maandag 6 juni 2022 18:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik dacht de ooievaar zelf.
Ik maakte me al zorgen over wie al die kinderen nu moest gaan bezorgen.
Hier op Texel ook. Gisteren tot aan de avond droog gehouden! Maar vandaag de hele dag regen.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is vandaag natter dan gisteren.
Ik ook.quote:
Dat heb je weer prachtig beschreven Fred.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je dat had doorgetrokken, zouden we nu waarschijnlijk probleemloos naakt naar de Albert Heijn kunnen en de Bonuskaart net zo makkelijk in de verkeerde gleuf steken () en dat is ook niet helemaal uitgekomen.
Efteling geweest?quote:Op maandag 6 juni 2022 19:19 schreef molloot200 het volgende:
Weer thuis, best wel doodop maar het was weer een magisch weekend
Voor een magisch weekend heb ik niet zo zeer de Efteling nodig.quote:
Niet?quote:
Doen ze die kinderen toch gewoon in de pakjes erbij?quote:
Maar die baby's kunnen ze niet zomaar voor de deur zetten of onder de schutting gooien als er niemand thuis is.quote:Op maandag 6 juni 2022 20:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Doen ze die kinderen toch gewoon in de pakjes erbij?![]()
Beetje oplossingsgericht denken is er ook al niet meer bij, geloof ik.
Tja, het is niet alsof die MPs dat zelf niet weten.quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 6 juni 2022 20:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar die baby's kunnen ze niet zomaar voor de deur zetten of onder de schutting gooien als er niemand thuis is.
Dacht dat ze daar geen Instagram meer konden gebruikenquote:Op maandag 6 juni 2022 20:45 schreef Cee het volgende:
En nu we toch aan het eyerollen zijn, Sergey Lazarev’s laatste instapost stinkt ook.
Dat vonden ze toen geen enkel probleem want hij won de verkiezingen voor hun. Maar nu zijn populariteit daalt en er wat tussentijdse verkiezingen verloren dreigen te gaan moet men een punt maken.quote:Op maandag 6 juni 2022 20:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tja, het is niet alsof die MPs dat zelf niet weten.
Zoals ook in het filmpje zelf gezegd, dit alles was al bekend voor ze hem premier maakten.
Net gekeken, erg leuke combi was het!quote:Op maandag 6 juni 2022 16:25 schreef Guanabana het volgende:
Na zijn eerste post op het begin van de oorlog, dat zijn Instagram volledig verwijderd is, en nu dit, lijkt het me duidelijk dat hij volledig wordt gebruiktquote:Op maandag 6 juni 2022 20:45 schreef Cee het volgende:
En nu we toch aan het eyerollen zijn, Sergey Lazarev’s laatste instapost stinkt ook.
Yepquote:Op maandag 6 juni 2022 16:25 schreef Guanabana het volgende:
Maar niet een al te groot punt blijkbaar.quote:Op maandag 6 juni 2022 20:56 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat vonden ze toen geen enkel probleem want hij won de verkiezingen voor hun. Maar nu zijn populariteit daalt en er wat tussentijdse verkiezingen verloren dreigen te gaan moet men een punt maken.
Heerlijk dat districtensysteem.
Wij Nederlanders hebben idd wel een slecht geheugen.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het volk krijgt de leider die het verdient.
De vorige premier Theresa May kreeg ook ooit met zo'n stemming te maken en won die met een groter verschil (200-117 tegen 211-148 nu), desondanks was ze een half jaar later weg.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar niet een al te groot punt blijkbaar.
Ik denk dat het antwoord op mijn eigen vraag moet zijn: Ierland.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:34 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
Een vraag die mij zelf wel eens bezig houdt, is de volgende:
Voor welk land is het inmiddels het langst geleden dat zij ooit tijdens een finale van het Eurovisiesongfestival de 12 punten gekregen hebben - hetzij bij de televoting , hetzij bij de vakjury's - van alle landen die momenteel actief deelnemer zijn aan het Eurovisie Songfestival en de landen die de 12 punten nog bij geen enkele gelegenheid ontvangen hebben uitgezonderd??
Dus bijvoorbeeld Nederland kreeg voor de laatste maal de ‘12 points’ van Italië (jury) op het Eurovisiesongfestival 2022. Maar voor welk land is er al het meeste tijd verstreken sinds de laatste ‘12 points’ in een finale van het Eurovisiesongfestival.
Ik ben er erg benieuwd naar.
Ik heb zelfs geen actieve herinneringen van wat ik gisteren misdaan gedaan heb. En ik heb de berichten op mijn oude Nokia al gewist, dus kan het ook niet terugkijkenquote:Op maandag 6 juni 2022 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wij Nederlanders hebben idd wel een slecht geheugen.
Het vervelendste vind ik nog wel dat ik ook een oude Nokia heb en ik had niet verwacht zoveel met Rutte gemeen te hebben.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen actieve herinneringen van wat ik gisteren misdaan gedaan heb. En ik heb de berichten op mijn oude Nokia al gewist, dus kan het ook niet terugkijken
Rutte_Epialesquote:Op maandag 6 juni 2022 22:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het vervelendste vind ik nog wel dat ik ook een oude Nokia heb en ik had niet verwacht zoveel met Rutte gemeen te hebben.
Dit klinkt vreselijk.quote:
Ach dat ben je zo vergeten.quote:
Is dat die film waar verschillende sprookjes bij elkaar komen?quote:Op maandag 6 juni 2022 22:58 schreef H_T het volgende:
Net Into the Woods gekeken. Die had ik alleen in het vliegtuig gezien, en omdat je dan niet alles even goed meekrijgt vond ik dat die thuis ook nog een keer een kans verdiende.
Best een vervelende film eigenlijk
Nee, dat heb ik dan weer niet met Rutte gemeen.quote:
Ja. Het kan ook aan mij liggen dat hij me nu niet zo bevalt, want ij het vliegtuig vond ik het ook best okay. Misschien in de toekomst nog eens proberen met thee of warme choco erbijquote:Op maandag 6 juni 2022 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat die film waar verschillende sprookjes bij elkaar komen?
Die vond ik eigenlijk best vermakelijk, maar dat kan zijn omdat ik hem in december zag en dan zijn dat soort films altijd beter.
De omstandigheden kunnen best wat uitmaken. Toen ik hem zag was het kort voor de feestdagen en zat ik in een kamer vol kerstlichtjes, dat maakt bijna alles meteen een stuk leuker.quote:Op maandag 6 juni 2022 23:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja. Het kan ook aan mij liggen dat hij me nu niet zo bevalt, want ij het vliegtuig vond ik het ook best okay. Misschien in de toekomst nog eens proberen met thee of warme choco erbij
Vond daar ook niks aan inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:58 schreef H_T het volgende:
Net Into the Woods gekeken. Die had ik alleen in het vliegtuig gezien, en omdat je dan niet alles even goed meekrijgt vond ik dat die thuis ook nog een keer een kans verdiende.
Best een vervelende film eigenlijk
Grappig wel, aangezien bij de meesten in het collectief geheugen zit dat Ierland altijd goed scoort op het ESFquote:Op maandag 6 juni 2022 22:39 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
[..]
Ik denk dat het antwoord op mijn eigen vraag moet zijn: Ierland.
In 2011 kreeg ‘Lipstick’ van Jedward de twaalf punten van het Verendigd Koninkrijk, Denemarken en Zweden. Vervolgens waren er in een finale van het Eurovisiesongfestival nooit meer twaalf punten toebedeeld aan een inzending uit Ierland. Er waren in de periode van 2014 tot en met heden natuurlijk ook zeven jaren waarin Ierland zich niet eens geplaatst had voor de finale van het Eurovisiesongfestival.
Overigens kreeg ook Slovenië voor het laatst de twaalf punten gepresenteerd bij het Eurovisiesongfestival 2011!
Dat was voor ‘No One’.
Bij het bekend maken van de resultaten in 2011 kwamen Kroatië en Bosnië-Herzegovina (de puntengevers aan Slovenië) wel later aan bod dan Zweden (laatste puntengever aan Ierland), daarom vind ik dat Ierland het langste wacht inmiddels.
Daarmee moest het antwoord op mijn vraag zijn Ierland. Wanneer er iemand is die meent dat ik iets over het hoofd zie, dan verneem ik dat graag!
In de vorige eeuw jaquote:Op dinsdag 7 juni 2022 05:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Grappig wel, aangezien bij de meesten in het collectief geheugen zit dat Ierland altijd goed scoort op het ESF
Zelfs de ieren geloven dat niet meer.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 05:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Grappig wel, aangezien bij de meesten in het collectief geheugen zit dat Ierland altijd goed scoort op het ESF
Precies. That's Rich vond ik als liedje nog wel erg leuk. Maar eigenlijk meer iets voor op de radio, want live bleef er niet veel van over (nog los van de zang). Maar het viel vooral op doordat het een zwak jaar was ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:28 schreef Meridiaan het volgende:
Volgens mij wordt dat van Ierland ook keurig elk jaar weer benoemd door commentatoren.
Het land dat het Songfestival al zo vaak won…
…Maar tegenwoordig bagger is. Al is en blijft de eerste inzending van Jedward wel een guilty pleasure. Maar dit jaar met Brooke, dat was natuurlijk ook een pop-niemendalletje dat door fans werd opgehemeld omdat er niet veel alternatieven waren in het genre imho.
En mogguh inderdaad.
En ze hebben dan misschien 7 keer gewonnen, het was 7 keer met een ballad, waarvan enkele zelfs nog vrij outdated waren voor de tijd waarin ze wonnen. Als je tegenwoordig met een ballad moet winnen moet deze er echt wel tussenuit springen, vanwege productie, clip, staging en liefst een combinatie van alles. Dat lukte ze in zekere mate voor het laatst in 2018.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Precies. That's Rich vond ik als liedje nog wel erg leuk. Maar eigenlijk meer iets voor op de radio, want live bleef er niet veel van over (nog los van de zang). Maar het viel vooral op doordat het een zwak jaar was ja.
Wat ze dit jaar stuurden doen ze ook al heel lang. Het is niet vaak heel slecht, maar allemaal zo middle of the road en daardoor onopvallend.
Ik vond Maps echt een prima liedquote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:36 schreef Redefine het volgende:
The Story of My Life had het misschien nog wel kunnen redden, mits Lesley het live kon brengen. Want dat was nog best een oorwurm.
Dat hebben ze vakkundig de nek omgedraaid met de staging. Maar ook haar zang was wel erg zwak. Vooral omdat het allemaal zo gehaast moest.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:42 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik vond Maps echt een prima liedMaar dat is jammerlijk ten onder gegaan aan zichzelf.
Dat waren inderdaad andere tijden. Toen dat nog op die manier kon. Waarbij een aantal winnaars werd 3 goed waren, maar ook een aantal niet echt geweldig.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:42 schreef Cee het volgende:
[..]
En ze hebben dan misschien 7 keer gewonnen, het was 7 keer met een ballad, waarvan enkele zelfs nog vrij outdated waren voor de tijd waarin ze wonnen. Als je tegenwoordig met een ballad moet winnen moet deze er echt wel tussenuit springen, vanwege productie, clip, staging en liefst een combinatie van alles. Dat lukte ze in zekere mate voor het laatst in 2018.
De huidige Head of Delegation zit er sinds 2013 en heeft in al die jaren maarliefst twee kwalificaties opgeleverdquote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:42 schreef Cee het volgende:
[..]
En ze hebben dan misschien 7 keer gewonnen, het was 7 keer met een ballad, waarvan enkele zelfs nog vrij outdated waren voor de tijd waarin ze wonnen. Als je tegenwoordig met een ballad moet winnen moet deze er echt wel tussenuit springen, vanwege productie, clip, staging en liefst een combinatie van alles. Dat lukte ze in zekere mate voor het laatst in 2018.
Yep, prachtig vind ik die. Live kwam het niet zo goed over helaas. Zonde.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:31 schreef molloot200 het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik dit echt een pareltje vind en deze nog steeds echt heel vaak luister
De vele herhalingen gingen me ook tegen staanquote:
Die besloot als een dronken lor achter de piano te gaan zitten en alles te doen behalve een goed optreden te gevenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:31 schreef molloot200 het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik dit echt een pareltje vind en deze nog steeds echt heel vaak luister
Ja, dat is jammer. Op het Spotifylijstje blijft ie wel heel goedquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die besloot als een dronken lor achter de piano te gaan zitten en alles te doen behalve een goed optreden te geven
Het is inderdaad vooral erg niksig de afgelopen jaren. En met niksige inzendingen scoor je vaak vooral erg slecht omdat het bij niemand blijft hangen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:28 schreef Meridiaan het volgende:
Volgens mij wordt dat van Ierland ook keurig elk jaar weer benoemd door commentatoren.
Het land dat het Songfestival al zo vaak won…
…Maar tegenwoordig bagger is. Al is en blijft de eerste inzending van Jedward wel een guilty pleasure. Maar dit jaar met Brooke, dat was natuurlijk ook een pop-niemendalletje dat door fans werd opgehemeld omdat er niet veel alternatieven waren in het genre imho.
En mogguh inderdaad.
Ik vond het wel geinig, maar het verschil tussen de studio en live is echt te grootquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:59 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vond het nummer van Ierland dit jaar echt leuk.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik eerst nooit heb begrepen wat dat er bedoeld werd met “I was playing with numbers - And I didn't know what it meant”. Wat wordt er dan echt bedoeld met “playing with numbers”. Zingt de zangeres over de tijd dan zij in groep 3 / 4 van de basisschool zat en dat zij nog moest leren rekenen (spelenderwijs rekenen)? Of is de betekenis toch anders?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:31 schreef molloot200 het volgende:
Ik vond het in ieder geval leuker dan Azerbaijan, Australië, etc.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:59 schreef Cyan9 het volgende:
Nee inderdaad. Voor de variatie was Brooke wel leuk geweest om erbij te hebben, om daarna op plek 22 of zo te eindigenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vond het in ieder geval leuker dan Azerbaijan, Australië, etc.![]()
maar dat zulke nummers wel de finale halen en Ierland niet was ook weer niet onverwacht.
'Playing the numbers' betekent gokken, meedoen in de loterij. Ik denk dat de tekst daaraan refereert, een beetje zoals Duncan Laurence in Arcade.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:07 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik eerst nooit heb begrepen wat dat er bedoeld werd met “I was playing with numbers - And I didn't know what it meant”. Wat wordt er dan echt bedoeld met “playing with numbers”. Zingt de zangeres over de tijd dan zij in groep 3 / 4 van de basisschool zat en dat zij nog moest leren rekenen (spelenderwijs rekenen)? Of is de betekenis toch anders?
Die oostblok landen ook altijd.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vond het in ieder geval leuker dan Azerbaijan, Australië, etc.![]()
maar dat zulke nummers wel de finale halen en Ierland niet was ook weer niet onverwacht.
Aaha, bedankt.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
'Playing the numbers' betekent gokken, meedoen in de loterij. Ik denk dat de tekst daaraan refereert, een beetje zoals Duncan Laurence in Arcade.
Daar zou het op zijn best wel op neerkomen inderdaad. Het is niet helemaal eerlijk in de ESF-wereld dat landen als Ierland, Nederland, Zwitserland, Portugal of Israël er minder makkelijk mee wegkomen iets matigs te sturen om de finale toch nog te bereiken dan een Servië, Rusland of Litouwen. Maar uiteindelijk heb je het toch ook wel zelf in de hand om iets te sturen dat goede kans maakt om zich te kwalificeren.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Voor de variatie was Brooke wel leuk geweest om erbij te hebben, om daarna op plek 22 of zo te eindigen
Ja die zang ging met het papieren schip ten onder inderdaad. Maar op plaat is het een prima nummer.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hebben ze vakkundig de nek omgedraaid met de staging. Maar ook haar zang was wel erg zwak. Vooral omdat het allemaal zo gehaast moest.
Oh dat mag hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:59 schreef Cyan9 het volgende:
Ik dacht zelf even aan Montenegro of Kroatië. Maar volgens mij kreeg Montenegro in 2015 wel èèn keer 12 punten (kan niet anders dan van Servië zijn)quote:Op maandag 6 juni 2022 22:39 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
[..]
Ik denk dat het antwoord op mijn eigen vraag moet zijn: Ierland.
In 2011 kreeg ‘Lipstick’ van Jedward de twaalf punten van het Verendigd Koninkrijk, Denemarken en Zweden. Vervolgens waren er in een finale van het Eurovisiesongfestival nooit meer twaalf punten toebedeeld aan een inzending uit Ierland. Er waren in de periode van 2014 tot en met heden natuurlijk ook zeven jaren waarin Ierland zich niet eens geplaatst had voor de finale van het Eurovisiesongfestival.
Overigens kreeg ook Slovenië voor het laatst de twaalf punten gepresenteerd bij het Eurovisiesongfestival 2011!
Dat was voor ‘No One’.
Bij het bekend maken van de resultaten in 2011 kwamen Kroatië en Bosnië-Herzegovina (de puntengevers aan Slovenië) wel later aan bod dan Zweden (laatste puntengever aan Ierland), daarom vind ik dat Ierland het langste wacht inmiddels.
Daarmee moest het antwoord op mijn vraag zijn Ierland. Wanneer er iemand is die meent dat ik iets over het hoofd zie, dan verneem ik dat graag!
Ik heb mijn kladbriefje nog niet weggegooid, dus ik kan het makkelijk vertellen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik dacht zelf even aan Montenegro of Kroatië. Maar volgens mij kreeg Montenegro in 2015 wel èèn keer 12 punten (kan niet anders dan van Servië zijn)
Maar ik kan me niet herinneren wanneer Kroatië hun laatste 12 punten kregen. Was dat in 2017 met My Friend?
Corrigeer me gerust als ik het fout heb.
(Dan ga ik ondertussen weer aan het werk)
Dat is zo irritantquote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde een appeltje eten, is ie helemaal rot aan de binnenkant, terwijl aan de buitenkant was er niks te zien.
Gelukkig had ik 'm opengesneden met een mesje en nog geen hap genomen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:37 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is zo irritantZeker als die hap die je neemt ook vies smaakt
Zeker. Maar dat is wel vaker met liedjes in de studio uitvoering t.o.v. de ESF live versie. Halo is daar natuurlijk helemaal een voorbeeld vanquote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:07 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ja die zang ging met het papieren schip ten onder inderdaad. Maar op plaat is het een prima nummer.
quote:
Ei zo na gewonnenquote:Hij moet totaal niet beschaamd zijn. Hij heeft heel goed gereden. Ei zo na een sprint bergop gewonnen. Er zijn er veel die geen berg over kunnen. En daarbij, de wereldkampioen heeft dat ook al meegemaakt. Dus kop op en morgen er terug een lap op geven.
Daar had Treble dan weer geen last vanquote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Maar dat is wel vaker met liedjes in de studio uitvoering t.o.v. de ESF live versie. Halo is daar natuurlijk helemaal een voorbeeld van
Altijd leuk.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:21 schreef AgnesGru het volgende:
Zo, dat was weer een intensief dagje. Leuk fouten van een ander proberen op te lossen
Wel gelukt?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:21 schreef AgnesGru het volgende:
Zo, dat was weer een intensief dagje. Leuk fouten van een ander proberen op te lossen
De vorige keer dat ik in korte tijd meerdere vegaburgers probeerde (voor het meest eerlijke vergelijk) bevielen de kaasschnitzel, Javaanse schijf en een champignonburger van de Lidl mij het bestequote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:59 schreef Dave het volgende:
De gratis Vivera plantaardige hamburgers die bij de AH boodschappen vonden wij niet te (vr)eten.
Waarschijnlijk vergelijken we de smaak teveel met die van een echte hamburger of zo, of kent iemand alternatieven die op zich wel goed te doen te zijn.
Hie ook! Alleen dan met abrikozen. Ik had vrijdag abrikozen gehaald en daarvan kon ik er nu - goed, het is wel een halve week later - weggooien. Twee waren beschimmeld en hadden twee anderen aangetastquote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde een appeltje eten, is ie helemaal rot aan de binnenkant, terwijl aan de buitenkant was er niks te zien.
Ik vind dat het niet zo zou moeten zijn dat je ze niet eens een halve week zou kunnen bewaren.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hie ook! Alleen dan met abrikozen. Ik had vrijdag abrikozen gehaald en daarvan kon ik er nu - goed, het is wel een halve week later - weggooien. Twee waren beschimmeld en hadden twee anderen aangetast
RIP abrikozenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hie ook! Alleen dan met abrikozen. Ik had vrijdag abrikozen gehaald en daarvan kon ik er nu - goed, het is wel een halve week later - weggooien. Twee waren beschimmeld en hadden twee anderen aangetast
Misschien moet ik dan een keer zo iets proberen, klinkt niet alsof dat naar sojabonen smaakt.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:05 schreef H_T het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik in korte tijd meerdere vegaburgers probeerde (voor het meest eerlijke vergelijk) bevielen de kaasschnitzel, Javaanse schijf en een champignonburger van de Lidl mij het beste
Misschien dat de Javaanse schijf wel soja bevat, maar verder zou het best mee moeten vallenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan een keer zo iets proberen, klinkt niet alsof dat naar sojabonen smaakt.
Maar je was niet op een eiland?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:35 schreef Arizona het volgende:
Vrinden, ik ben weer terug van Texel en het was geweldig leuk. Ik zie nu wel de charme van vakantie vieren op een
Waddeneiland. Je voelt je echt ver weg van alles
Nu weer dagelijkse beslommeringen enzo, jammer dat dat vakantiegevoel zo snel verdwijnt
Wij zitten niet meer in Texel, Vrind!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:35 schreef Arizona het volgende:
Vrinden, ik ben weer terug van Texel en het was geweldig leuk. Ik zie nu wel de charme van vakantie vieren op een
Waddeneiland. Je voelt je echt ver weg van alles
Nu weer dagelijkse beslommeringen enzo, jammer dat dat vakantiegevoel zo snel verdwijnt
Tja Spanjaard hèquote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:40 schreef Em31 het volgende:
Hoe kun je nou niet doorhebben dat dit een grap van Van Gaal was
[ twitter ]
Hola!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:04 schreef Guanabana het volgende:
Speaking of Spanjaard, waar is onze Spanjaard.
Ironie blijkt toch echt wel een Noord- en West-Europees ding.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:40 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:07 schreef Redefine het volgende:
Ik hoorde net dat een oud collega van me is overledenHij was er niet de laatste keren dat ik daar was, dus was wel een tijd geleden dat ik hem gesproken heb. De laatste keer dat ik in de winkel was, hoorde ik dat die slokdarmkanker had. Dus zou niet lang meer duren, maar is toch hard gegaan.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:07 schreef Redefine het volgende:
Ik hoorde net dat een oud collega van me is overledenHij was er niet de laatste keren dat ik daar was, dus was wel een tijd geleden dat ik hem gesproken heb. De laatste keer dat ik in de winkel was, hoorde ik dat die slokdarmkanker had. Dus zou niet lang meer duren, maar is toch hard gegaan.
Ja. Hij had ook nog een kind van rond de twintig en een vrouw.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]Verdrietig. Wat is het leven dan toch hard he.
Mensen lezen alleen nog maar de kop van een artikel. Dom, dom.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:40 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
quote:
Die van de Vivera vind ik ook niet lekker, de burgers plakken ook gek. Die Vegan Chef van de Lidl is prima miquote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:59 schreef Dave het volgende:
De gratis Vivera plantaardige hamburgers die bij de AH boodschappen vonden wij niet te (vr)eten.
Waarschijnlijk vergelijken we de smaak teveel met die van een echte hamburger of zo, of kent iemand alternatieven die op zich wel goed te doen te zijn.
Wat verdrietig bij zo’n jonge man met nog zo’n jong gezin.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:07 schreef Redefine het volgende:
Heb je hem nou opgegeten?quote:
Wat triest. Rotziekte is het.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:07 schreef Redefine het volgende:
Ja, zoals meestal wel met kanker in een orgaan, gaat dat heel hardquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:30 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wat verdrietig bij zo’n jonge man met nog zo’n jong gezin.
Wel fijn dat je het te horen hebt gekregen trouwens, ook als je elkaar al een poos niet hebt gezien.
Slokdarmkanker heeft vaak een heel kort en ernstig beloop.
Die van Vivera vind ik ook niet veel aan. Al vind ik eigenlijk de meeste vegetarische hamburgers niet heel erg lekker. Vaak hebben ze ook een beetje rare structuur. De andere vegetarische varianten smaken dan vaak beter.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:25 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Die van de Vivera vind ik ook niet lekker, de burgers plakken ook gek. Die Vegan Chef van de Lidl is prima mi
Als Patatas Stranis en Stranbondigas.quote:
Echt he, oud medewerker (niet voor niets op non actief gezet) en komen steeds (grote) fouten tegen.quote:
Zo goed als, ben morgen ook vrij dus maar overgedragen aan collega's.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wel gelukt?
Ik ben gelukkig nog vrij, hoef pas donderdag weer aan het werk. Moet dan wel naar kantoor
Bah wat een nare ziekte is het tochquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:07 schreef Redefine het volgende:
Ook niet meer in Kievquote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wij zitten niet meer in Texel, Vrind!
in wat?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:35 schreef Em31 het volgende:
Ik zie het al, alle andere topploegen zijn flut, WE worden wereldkampioen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |