SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
quote:Op zondag 5 juni 2022 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je gaat ook door naar Hongarije??
In Slovenië kun je iig gewoon met de Euro betalen, maar jou kennende wist je dat al...
Het was wel weer bijzonder; afl 2 gister.quote:
Dan zou ik pas over een uurtje of 2 mogen etenquote:Op zondag 5 juni 2022 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schiet eens op. We zijn hier niet in Spanje
Deze TT is aardig gayquote:Op zondag 5 juni 2022 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Je doet de expres he die TT om het bloed onder onze nagels vandaan te halen....
God omgekeerd is dog. Daarom kan ik niet anders dan concluderen dat je het graag in de poep hebtquote:
Rijst moet je ook stomen schatquote:Op zondag 5 juni 2022 19:51 schreef mschol het volgende:
rijst ga ik maar gewoon nooit meer koken, is in heel mn leven nog nooit goed gegaan.
koop wel kant en klaar
quote:Op zondag 5 juni 2022 19:51 schreef mschol het volgende:
rijst ga ik maar gewoon nooit meer koken, is in heel mn leven nog nooit goed gegaan.
koop wel kant en klaar
niet hier, of het is papperig of het brand aan of shit, het is iig nooit echt goedquote:Op zondag 5 juni 2022 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wat is daar moeilijk aan dan? Eén kopje in ruim water, minuutje of tien, afgieten en nog even in de pan laten.
kan ik al helemaal nietquote:
er zijn ook magnetron bakjes rijstquote:Op zondag 5 juni 2022 19:51 schreef mschol het volgende:
koop wel kant en klaar
Hmmquote:Op zondag 5 juni 2022 19:54 schreef mschol het volgende:
[..]
niet hier, of het is papperig of het brand aan of shit, het is iig nooit echt goed
[..]
kan ik al helemaal niet
quote:Op zondag 5 juni 2022 19:55 schreef mschol het volgende:
maar het "ruim" water zal vast het probleem zijn, te ongedefineerd dus kut
dat zal em worden ja... of chinees vaker halenquote:
voor die paar keer vind ik dat eigenlijk zonde, al is dat zeker door mn gedachte geschotenquote:of een rijstkoker kopen
Dit is racistischquote:Op zondag 5 juni 2022 19:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben vandaag uitgescholden door een vuilniszak.
Het was grofvuil.
Zo’n builtje dan? Al vind ik dat eigenlijk meer gezeik dan rijst los koken.quote:Op zondag 5 juni 2022 19:57 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zal em worden ja... of chinees vaker halen
[..]
voor die paar keer vind ik dat eigenlijk zonde, al is dat zeker door mn gedachte geschoten
vingerkooitje water erboven en droog laten kokenquote:Op zondag 5 juni 2022 19:51 schreef mschol het volgende:
koop wel kant en klaar
quote:Op zondag 5 juni 2022 19:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Het was grofvuil.
Dat is de pro-manier, maar dat lukt mij dan weer nietquote:Op zondag 5 juni 2022 19:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
vingerkooitje water erboven en droog laten koken
https://www.ah.nl/producten/product/wi135615quote:Op zondag 5 juni 2022 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n builtje dan? Al vind ik dat eigenlijk meer gezeik dan rijst los koken.
Dat is heel simpelquote:Op zondag 5 juni 2022 20:02 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/producten/product/wi135615
voortaan zoiets maar kopen, wist niet dat het bestond, anders had ik dat jaren geleden al gedaan
deze keer maar 1. Maar regelmatig zijn het er wel 2 jaquote:
8,34 op de schaal van @Haagsquote:Op zondag 5 juni 2022 19:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Het was grofvuil.
koken is leukquote:
koken is de hell, maar noodzakelijk kwaad omdat alles kant en klaar kopen onbetaalbaar isquote:Op zondag 5 juni 2022 20:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
koken is leukal heb ik er minder plezier aan omdat ik hier nogal beperkt ben.. qua ruimte, qua wat mag en qua apparatuur
klinkt als die enquêtes invullen zooi?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:17 schreef bitterbal het volgende:
ik lees net over een virtual assistent, kan je online een beetje klusjes doen
dit klinkt... fout?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
Gister The Peanut butter Falcon gekeken. Wat een lieve film is dat.
Ja of dingen op alfabetische volgorde zetten bv. Zijn particulieren of bedrijven die opdrachten online zettenquote:
hoe gaat het met je stofzuiger?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
Gister The Peanut butter Falcon gekeken. Wat een lieve film is dat.
Ja goed!quote:
en alles zuigt die goed op?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja goed!Geniet er nog steeds van, moet hem eigenlijk in gaan stellen op elke dag op een vaste tijd maar doe nu nog elke dag handmatig. En soms wel 2x per dag. Niet omdat dat nodig is maar omdat het kan.
nu :pquote:Op zondag 5 juni 2022 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Zal ik nu vast mijn koffer inpakken of morgen?
Gaat je kat er op zitten?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja goed!Geniet er nog steeds van, moet hem eigenlijk in gaan stellen op elke dag op een vaste tijd maar doe nu nog elke dag handmatig. En soms wel 2x per dag. Niet omdat dat nodig is maar omdat het kan.
quote:
Verander de b van bakje voor de z en het gesprek escaleert heel snel.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker.Heb al 3x het bakje moeten legen.
Nee maar hij rent er ook niet in paniek voor weg.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat je kat er op zitten?![]()
[ afbeelding ]
Het is wel echt relaxt. En ook goedkopere zijn tegenwoordig goed hoor.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2022 20:29 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Verander de b van bakje voor de z en het gesprek escaleert heel snel.
doet me denken aan een scene uit the boysquote:Op zondag 5 juni 2022 20:29 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Verander de b van bakje voor de z en het gesprek escaleert heel snel.
Misschien als je een bijpassend pakje koopt?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar hij rent er ook niet in paniek voor weg.
[..]
Het is wel echt relaxt. En ook goedkopere zijn tegenwoordig goed hoor.
serieus, wie bedenkt dergelijke filmpjesquote:Op zondag 5 juni 2022 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien als je een bijpassend pakje koopt?En een eend
![]()
[ afbeelding ]
Mensen met een kat, een roomba. En een eendquote:Op zondag 5 juni 2022 20:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
serieus, wie bedenkt dergelijke filmpjes
ik heb geen van de 3quote:Op zondag 5 juni 2022 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen met een kat, een roomba. En een eend
Veel plezier op de Noordkaap.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nog even mijn nieuwe jas aandoen en met een biertje over de Porsangerfjord kijken. Goedenavond.
quote:In het Calandkanaal bij Rotterdam is een vliegtuigje neergestort. Dat meldt de veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond. Aan boord van het vliegtuigje waren vermoedelijk twee mensen. Van hen ontbreekt elk spoor.
Het vliegtuigje was opgestegen in Duitsland en onderweg naar Frankrijk. De havendienst van Rotterdam heeft onder meer een deel van een vleugel gevonden. Ook werd aan het einde van het Calandkanaal olie aangetroffen.
Hulpdiensten zijn massaal uitgerukt en zoeken naar de vermisten. De veiligheidsregio houdt er rekening mee dat het vliegtuigje naar de bodem is gezakt. Het kanaal is zo'n 25 meter diep. Duikers worden ingezet om het vliegtuigje te zoeken.
Op webcambeelden van het Havenbedrijf Rotterdam is te zien dat veel boten van de hulpdiensten op zoek zijn. Ook is een politiehelikopter ingezet.
https://nos.nl/artikel/24(...)nzittenden-spoorloos
quote:
ik ga morgen een eend vangenquote:Op zondag 5 juni 2022 20:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier wisten ze dat... geen eend te zien!
Ben je getrouwd?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb op de Noordkaap verloofd
Waarom daar? In dat mini kapelgeval ook?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
heb?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
spitsbergen enzo zijn nog noordelijkerquote:Op zondag 5 juni 2022 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
nee bij die wereldbol.
Mooie plek toch. Noordelijkste puntje van Europa.
quote:Op zondag 5 juni 2022 21:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
spitsbergen enzo zijn nog noordelijker
Tussen alle toeristen.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
nee bij die wereldbol.
Mooie plek toch. Noordelijkste puntje van Europa.
quote:
72302 Baker Blvd, Baker, CA 92309, United Statesquote:
ik snap je punt maar dan kunnen ze nog steeds zedenmisdaden plegenquote:Op zondag 5 juni 2022 21:42 schreef Koen66 het volgende:
waarom worden mannelijke zedenmisdadigers eigenlijk niet gewoon preventief gecastreerd?
de behoefte om je lul ergens in te steken lijkt me dan toch een stuk minderquote:Op zondag 5 juni 2022 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik snap je punt maar dan kunnen ze nog steeds zedenmisdaden plegen
Het kan maar het wel een stuk lastiger want zowel het libido als de mogelijk tot een erectie wordt drastisch minder.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik snap je punt maar dan kunnen ze nog steeds zedenmisdaden plegen
Dat soort verknipte mensen vinden nog steeds wel een weg dan.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het kan maar het wel een stuk lastiger want zowel het libido als de mogelijk tot een erectie wordt drastisch minder.
Was vanmiddag zelfs. Inmiddels alweer op de camping. Morgen naar Alta.quote:
Ik dacht al dat ik wat vreemds rookquote:Op zondag 5 juni 2022 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
een zeden misdrijf kan ook met de handen he. VIngeren of aan de tieten zitten. Zelfs iemand dwingen tot tongzoen is al een verkrachting overigens..quote:Op zondag 5 juni 2022 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de behoefte om je lul ergens in te steken lijkt me dan toch een stuk minder
Is denk ik lastig. Heb geen verstand van die zaken. Maar de stofjes die die drang aanmaakt, zit toch echt in het hoofd en niet in de penis...lijkt me..quote:Op zondag 5 juni 2022 21:53 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat je niks kan doen om die drang weg te halen
De "noordderlichtstad", aldus hunzelf.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was vanmiddag zelfs. Inmiddels alweer op de camping. Morgen naar Alta.
Denk met castratie dat ze de testosteron verminderen ofzo maar die voorkeur zal er altijd zijnquote:Op zondag 5 juni 2022 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is denk ik lastig. Heb geen verstand van die zaken. Maar de stofjes die die drang aanmaakt, zit toch echt in het hoofd en niet in de penis...lijkt me..![]()
![]()
dan maar opsluiten. Het is toch van god los dat die moordenaar van Gino bij een eerder geval na 6 maanden "uitbehandeld" wasquote:Op zondag 5 juni 2022 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk met castratie dat ze de testosteron verminderen ofzo maar die voorkeur zal er altijd zijn
Zal best. We gaan daar de UNESCO rock carvings doen en het Tirpitz museum.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
De "noordderlichtstad", aldus hunzelf.
Zal je nu geen last van hebben, want donker gaat het niet worden.
Kanonnen! Maaruh, is Tirpitz niet gesloten nu?quote:Op zondag 5 juni 2022 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal best. We gaan daar de UNESCO rock carvings doen en het Tirpitz museum.
Nou ja dat is nog een beetje onduidelijk geloof ik.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kanonnen! Maaruh, is Tirpitz niet gesloten nu?
pics van je man pursequote:Op zondag 5 juni 2022 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een man purse gekocht en nou lacht travelmaat me de hele tijd uit maar het is best een handig dinge.
quote:Op zondag 5 juni 2022 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een man purse gekocht en nou lacht travelmaat me de hele tijd uit maar het is best een handig ding.
Leukquote:Op zondag 5 juni 2022 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan in turquoise blauw en met een gestileerde rendierenkop erop in plaats van een vlinder.
Nee gewoon schouderriempjequote:Op zondag 5 juni 2022 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Moet je die nu de hele tijd zo vasthouden?
Thank god voor die laatste zin.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan in turquoise blauw en met een gestileerde rendierenkop erop in plaats van een vlinder.
quote:Op zondag 5 juni 2022 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Al kan dat natuurlijk ook gewoon zonder de zin he. Ieder zo zijn ding.
oh deze is van @EttovanBelgiequote:Op zondag 5 juni 2022 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze kleurtjes wel leuk.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Etto heeft altijd zin.. en vlinderquote:Op zondag 5 juni 2022 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Al kan dat natuurlijk ook gewoon zonder de zin he. Ieder zo zijn ding.
Nee je moet die roze doen.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Closer: Alleen het plaatje is nog anders.
[ afbeelding ]
Handigquote:Op zondag 5 juni 2022 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, handig voor telefoon camera pasjesding en in het voorvakje wat extra accuutjes en kaartjes
ja tot dit ding had ik constant al mijn broekzakken vol. Ook niet handig.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
Goed dat je over pasjes begint.. moet nog een pasjeshouder ding hebben
Ik heb zo'n handige waar ze met een druk op de knop uitschuiven. Vrij klein dus ook handig voor een mannenbroekzak. Even zoeken of ik een plaatje kan vinden.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
Goed dat je over pasjes begint.. moet nog een pasjeshouder ding hebben
Ja ik sleep twee telefoons, bos sleutels enzo mee. laatste tijd zelfs zo dat ik mn portemonnee soms in rugzak doe maar dat voelt niet heel fijn ofzo.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja tot dit ding had ik constant al mijn broekzakken vol. Ook niet handig.
huehuehuequote:INB4 alle kenners op het gebied van volle zakken.
mannenbroekzakken zijn over 't algemeen groter tochquote:Op zondag 5 juni 2022 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb zo'n handige waar ze met een druk op de knop uitschuiven. Vrij klein dus ook handig voor een mannenbroekzak. Even zoeken of ik een plaatje kan vinden.
Zo’n secrid?quote:Op zondag 5 juni 2022 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb zo'n handige waar ze met een druk op de knop uitschuiven. Vrij klein dus ook handig voor een mannenbroekzak. Even zoeken of ik een plaatje kan vinden.
Zo eentje, maar je hebt ze ook goedkoper.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mannenbroekzakken zijn over 't algemeen groter toch?
Gewoon een Secrid nemenquote:Op zondag 5 juni 2022 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo eentje, maar je hebt ze ook goedkoper.
https://jamesdixon.com/pr(...)XRz-gWYaAk3lEALw_wcB
ja Secrid, heeft bijna iedereen tegenwoordigquote:Op zondag 5 juni 2022 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik nietquote:Op zondag 5 juni 2022 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja Secrid, heeft bijna iedereen tegenwoordig
Hoeveel moeten erin? Bij mij passen 9 in dat ding.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Denk 't
maar 6 pasjes is voor mij te weinig
Secrid komt uit Nederlandquote:Op zondag 5 juni 2022 22:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had daar nog nier van gehoord, maar is zo ongeveer hetzelfde zie ik?
Je hebt ook leren mapjes met 2 secrids erin. En veel pasjes kun je ook opslaan in apps als StoCard op je telefoon.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Denk 't
Waar heb je allemaal pasjes voor nodig dan? Bij mij zitten er 2 bankpassen, 2 creditcards, mijn rijbewijs en een bonuskaart inquote:Op zondag 5 juni 2022 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Denk 't
Heb ik ook. Ideaalquote:Op zondag 5 juni 2022 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik en heb ik ook, maar kentekenbewijs, rijbewijs, pinpassen en creditcards en identiteitskaarten/toegangspassen gaan niet digitaalquote:Op zondag 5 juni 2022 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt ook leren mapjes met 2 secrids erin. En veel pasjes kun je ook opslaan in apps als StoCard op je telefoon.
waterkoker ook?quote:Op zondag 5 juni 2022 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Koffer ingepakt![]()
Het is maar zo’n carry on-koffertje maar toch het gevoel dat ik mijn hele huishouden bij heb
wat moet je met 2 creditcards?quote:Op zondag 5 juni 2022 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar heb je allemaal pasjes voor nodig dan? Bij mij zitten er 2 bankpassen, 2 creditcards, mijn rijbewijs en een bonuskaart in
quote:Op zondag 5 juni 2022 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ooit weer eens een beetje weer is, wil ik naar de vlindertuin.
4 pinpassen, 2 creditcards, 1 rijbewijs, 4 toegangskaarten, 2 identiteitspassen, klein vaarbewijs, zorgpas, kan nog wel verder tellenquote:Op zondag 5 juni 2022 22:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeveel moeten erin? Bij mij passen 9 in dat ding.
quote:Op zondag 5 juni 2022 22:32 schreef UitStraling het volgende:
Ok vies en nat wippen nu, heb ik wel verdiend
Ja weet ik ook niet, vergeet al een jaar de AMEX op te zeggenquote:
Het tegenovergestelde van de rest van de SC dus.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Frannie is heel belangrijk. EN normaal
koop danquote:Op zondag 5 juni 2022 22:35 schreef LTVDK het volgende:
Eigenlijk zou ik wel weer een nieuwe secrid willen kopen, terwijl deze het nog gewoon prima doet
je lijkt wel een vrouw, iets willen kopen dat je al hebtquote:Op zondag 5 juni 2022 22:35 schreef LTVDK het volgende:
Eigenlijk zou ik wel weer een nieuwe secrid willen kopen, terwijl deze het nog gewoon prima doet
Ik ben toch niet bij de Jumboquote:
Alsof jij altijd wacht tot iets kapot en versleten is voor je iets nieuws kooptquote:Op zondag 5 juni 2022 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je lijkt wel een vrouw, iets willen kopen dat je al hebt
Oh ja nou ja vakantie he. En duur alles hier. Hoewel ik het bij die souvenirwinkel vanmiddag wel vond meevallen. Ze hadden niet eens pinsquote:Op zondag 5 juni 2022 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en waarom neem je het mee naar buiten
ja maar doelde op grmblquote:Op zondag 5 juni 2022 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja nou ja vakantie he. En duur alles hier. Hoewel ik het bij die souvenirwinkel vanmiddag wel vond meevallen. Ze hadden niet eens pinsGelukkig wel die jas
quote:Op zondag 5 juni 2022 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ruist daar door het Struikgewas??!
Het is Haags met zijn waaaaterpas!
Vind je het goed als ik op je bankpas?quote:Op zondag 5 juni 2022 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ruist daar door het Struikgewas??!
Het is Haags met zijn waaaaterpas!
ik betaal de lunch op mn werk er ook wel eens meequote:Op zondag 5 juni 2022 22:38 schreef CherryLips het volgende:
Gebruik de cc alleen voor vakanties en boeken.
Wat heb ik nou weer gedaanquote:
Ik heb hem aan mijn Paypal gekoppeld, dubbele dekkingquote:Op zondag 5 juni 2022 22:38 schreef CherryLips het volgende:
dat niet maar iets als een portemonee laat ik lekker verslijten voordat ik er uberhaupt aan denk te vervangenquote:Op zondag 5 juni 2022 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij altijd wacht tot iets kapot en versleten is voor je iets nieuws koopt
huehuequote:Op zondag 5 juni 2022 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb hem aan mijn Paypal gekoppeld, dubbele dekking
Ja als je die pasjes hebt kun je ze toch gewoon net zo goed bij je hebbenquote:
In Emmen?quote:Op zondag 5 juni 2022 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ooit weer eens een beetje weer is, wil ik naar de vlindertuin.
Paypal is ook rete handigquote:Op zondag 5 juni 2022 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
online aankopen bij winkels die geen ideal ondersteunen of ik niet 100% vertrouwquote:Op zondag 5 juni 2022 22:38 schreef CherryLips het volgende:
ik ookquote:Op zondag 5 juni 2022 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
nou ja totdat iemand anders ze te pakken krijgtquote:Op zondag 5 juni 2022 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als je die pasjes hebt kun je ze toch gewoon net zo goed bij je hebben
Ja volgens mij zit mijn AMEX alleen aan mijn Paypal gekoppeld, verder kun je er in Nederland helaas weinig meequote:Op zondag 5 juni 2022 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook
moet eigenlijk 1 cc ook opzeggen maar daar zitten een paar abonnementen aan gekoppeld. te lui om over te zetten naar de andere
wat moet je in NL inderdaad met een Amex?quote:Op zondag 5 juni 2022 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij zit mijn AMEX alleen aan mijn Paypal gekoppeld, verder kun je er in Nederland helaas weinig mee
mja is volgens mij toch nog steeds anders qua zekerheden dan een echte ccquote:Op zondag 5 juni 2022 22:42 schreef Koen66 het volgende:
Maestro pasjes worden binnenkort ook vervangen door Mastercard Debit pasjes
mja ik heb 2 visa kaarten.. 1tje aan PayPal (samen met mn normale bankrekening)quote:Op zondag 5 juni 2022 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij zit mijn AMEX alleen aan mijn Paypal gekoppeld, verder kun je er in Nederland helaas weinig mee
zekerheden boeit mij niet zo zeer. het gaat mij eerder om de (wereldwijde) acceptatie/dekkingquote:Op zondag 5 juni 2022 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
mja is volgens mij toch nog steeds anders qua zekerheden dan een echte cc
Eindelijk.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:42 schreef Koen66 het volgende:
Maestro pasjes worden binnenkort ook vervangen door Mastercard Debit pasjes
volgens mij heeft de baas er 1, betaalt hij zn facturen mee om vervolgens miles mee te verdienen en zo gratis vliegtripjes te makenquote:Op zondag 5 juni 2022 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat moet je in NL inderdaad met een Amex?
quote:Op zondag 5 juni 2022 22:44 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
De stagiaire van RTL dacht; laten we even een ludiek woordgrapje erin gooien.
Ik woon niet in Roffastan hequote:Op zondag 5 juni 2022 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja totdat iemand anders ze te pakken krijgt
mja.. ik heb wel eens een prepaid mastercard gehad en die werd niet overal geaccepteerdquote:Op zondag 5 juni 2022 22:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zekerheden boeit mij niet zo zeer. het gaat mij eerder om de (wereldwijde) acceptatie/dekking
klopt, een creditcard gaat het nooit worden. Maar wel qua acceptatie in landen waar ze Maestro niet kennen (ook al is dat ook gewoon van Mastercard)quote:Op zondag 5 juni 2022 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
mja is volgens mij toch nog steeds anders qua zekerheden dan een echte cc
KLM-puntjes sparen vroeger.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Flying blue miles, maar mijn huidige kaart staat niet goed gekoppeld dus heb je er nog geen kut aanquote:Op zondag 5 juni 2022 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nooit gehad, dus geen idee wat het is om te hebbenquote:
quote:Op zondag 5 juni 2022 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nooit gehad, dus geen idee wat het is om te hebben![]()
![]()
Heb je niet zo veel aan eigenlijk, was vroeger praktisch als je via internet uit het buitenland bestelde, maar daar kun je tegenwoordig overal wel met Paypal terecht wat je ook gewoon aan je bankrekening kunt koppelen. En op vakantie in het buitenland kan het handig zijn, voor borgbetalingen bij huurauto's of hotels. Plus dat je dan op vakantie niet je bankrekening in de gaten hoeft te houden dat die niet in de min gaat want je betaalt pas de maand ernaquote:Op zondag 5 juni 2022 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nooit gehad, dus geen idee wat het is om te hebben![]()
![]()
Voor huurauto’s een must, maar verder kun je het meeste wel doen met je gewone pasje.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hem ooit gehaald voor buitenland tripjes en online bleek hij ook erg handig.
maar als je heb niet specifiek nodig hebt, lekker laten, kost immers ook geld
ik merk dat mn pin niet overal werkt dus buitenland = alles met CCquote:Op zondag 5 juni 2022 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor huurauto’s een must, maar verder kun je het meeste wel doen met je gewone pasje.
Hitler had altijd al een vooruitziende blik. Zelfs toen zijn vader op jonge leeftijd aan hem vroeg wat hij het liefste wilde antwoorde Adolfje met: één Euro - pa !!quote:Op zondag 5 juni 2022 22:51 schreef Koen66 het volgende:
In DUitslang wil een CC ook nog wel eens handig zijn. Buiten het feit dat ze het liefste cash hebben worden normale pinpassen lang niet overal geslikt
Okee tijd om te gaan slapen nuquote:Op zondag 5 juni 2022 22:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Hitler had altijd al een vooruitziende blik. Zelfs toen zijn vader op jonge leeftijd aan hem vroeg wat hij het liefste wilde antwoorde Adolfje met: één Euro - pa !!
Dat had ik tot nu toe alleen in Roemenië. Maar het is inderdaad praktisch om een alternatief te hebbenquote:Op zondag 5 juni 2022 22:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik merk dat mn pin niet overal werkt dus buitenland = alles met CC
Lekker op dreefquote:Op zondag 5 juni 2022 22:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Hitler had altijd al een vooruitziende blik. Zelfs toen zijn vader op jonge leeftijd aan hem vroeg wat hij het liefste wilde antwoorde Adolfje met: één Euro - pa !!
Istie een boot?quote:
in frankrijk en België is het mij ook meerdere keren voorgekomen dat pinpas niet wilde, CC dan wel.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had ik tot nu toe alleen in Roemenië. Maar het is inderdaad praktisch om een alternatief te hebben
ik heb het vaak met dat contactloos betalen. Sommige apparaten pakken de ene pas wel en de andere niet :squote:Op zondag 5 juni 2022 22:55 schreef LTVDK het volgende:
Meerdere bankpassen een cc's is trouwens ook wel handig bij onbemande tankstations, die kunnen nog wel eens wisselvalliger zijn met pas acceptatie dan een ongestelde vrouw
Ok Ma Flodderquote:Op zondag 5 juni 2022 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
ranzige dikke vette gore sigaar erbij
Ja en sommige van die apparaten pakken de pas alleen als je het in een bepaalde hoek van 90 graden houd, en dan wel horizontaal en niet verticaal en zulk soort ongeinquote:Op zondag 5 juni 2022 22:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb het vaak met dat contactloos betalen. Sommige apparaten pakken de ene pas wel en de andere niet :s
achja.
zo'n secrid besteld. ben benieuwd.
Welke kleur?quote:
misschien wel eens een goed idee.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb het vaak met dat contactloos betalen. Sommige apparaten pakken de ene pas wel en de andere niet :s
achja.
zo'n secrid besteld. ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |