ik snap je punt maar dan kunnen ze nog steeds zedenmisdaden plegenquote:Op zondag 5 juni 2022 21:42 schreef Koen66 het volgende:
waarom worden mannelijke zedenmisdadigers eigenlijk niet gewoon preventief gecastreerd?
de behoefte om je lul ergens in te steken lijkt me dan toch een stuk minderquote:Op zondag 5 juni 2022 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik snap je punt maar dan kunnen ze nog steeds zedenmisdaden plegen
Het kan maar het wel een stuk lastiger want zowel het libido als de mogelijk tot een erectie wordt drastisch minder.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik snap je punt maar dan kunnen ze nog steeds zedenmisdaden plegen
Dat soort verknipte mensen vinden nog steeds wel een weg dan.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het kan maar het wel een stuk lastiger want zowel het libido als de mogelijk tot een erectie wordt drastisch minder.
Was vanmiddag zelfs. Inmiddels alweer op de camping. Morgen naar Alta.quote:
Ik dacht al dat ik wat vreemds rookquote:Op zondag 5 juni 2022 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb op de Noordkaap verloofd
een zeden misdrijf kan ook met de handen he. VIngeren of aan de tieten zitten. Zelfs iemand dwingen tot tongzoen is al een verkrachting overigens..quote:Op zondag 5 juni 2022 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de behoefte om je lul ergens in te steken lijkt me dan toch een stuk minder
Is denk ik lastig. Heb geen verstand van die zaken. Maar de stofjes die die drang aanmaakt, zit toch echt in het hoofd en niet in de penis...lijkt me..quote:Op zondag 5 juni 2022 21:53 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat je niks kan doen om die drang weg te halen
De "noordderlichtstad", aldus hunzelf.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was vanmiddag zelfs. Inmiddels alweer op de camping. Morgen naar Alta.
Denk met castratie dat ze de testosteron verminderen ofzo maar die voorkeur zal er altijd zijnquote:Op zondag 5 juni 2022 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is denk ik lastig. Heb geen verstand van die zaken. Maar de stofjes die die drang aanmaakt, zit toch echt in het hoofd en niet in de penis...lijkt me..![]()
![]()
dan maar opsluiten. Het is toch van god los dat die moordenaar van Gino bij een eerder geval na 6 maanden "uitbehandeld" wasquote:Op zondag 5 juni 2022 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk met castratie dat ze de testosteron verminderen ofzo maar die voorkeur zal er altijd zijn
Zal best. We gaan daar de UNESCO rock carvings doen en het Tirpitz museum.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
De "noordderlichtstad", aldus hunzelf.
Zal je nu geen last van hebben, want donker gaat het niet worden.
Kanonnen! Maaruh, is Tirpitz niet gesloten nu?quote:Op zondag 5 juni 2022 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal best. We gaan daar de UNESCO rock carvings doen en het Tirpitz museum.
Nou ja dat is nog een beetje onduidelijk geloof ik.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kanonnen! Maaruh, is Tirpitz niet gesloten nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |