Ja goed!quote:
en alles zuigt die goed op?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja goed!Geniet er nog steeds van, moet hem eigenlijk in gaan stellen op elke dag op een vaste tijd maar doe nu nog elke dag handmatig. En soms wel 2x per dag. Niet omdat dat nodig is maar omdat het kan.
nu :pquote:Op zondag 5 juni 2022 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Zal ik nu vast mijn koffer inpakken of morgen?
Gaat je kat er op zitten?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja goed!Geniet er nog steeds van, moet hem eigenlijk in gaan stellen op elke dag op een vaste tijd maar doe nu nog elke dag handmatig. En soms wel 2x per dag. Niet omdat dat nodig is maar omdat het kan.
quote:
Verander de b van bakje voor de z en het gesprek escaleert heel snel.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker.Heb al 3x het bakje moeten legen.
Nee maar hij rent er ook niet in paniek voor weg.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat je kat er op zitten?![]()
[ afbeelding ]
Het is wel echt relaxt. En ook goedkopere zijn tegenwoordig goed hoor.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2022 20:29 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Verander de b van bakje voor de z en het gesprek escaleert heel snel.
doet me denken aan een scene uit the boysquote:Op zondag 5 juni 2022 20:29 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Verander de b van bakje voor de z en het gesprek escaleert heel snel.
Misschien als je een bijpassend pakje koopt?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar hij rent er ook niet in paniek voor weg.
[..]
Het is wel echt relaxt. En ook goedkopere zijn tegenwoordig goed hoor.
serieus, wie bedenkt dergelijke filmpjesquote:Op zondag 5 juni 2022 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien als je een bijpassend pakje koopt?En een eend
![]()
[ afbeelding ]
Mensen met een kat, een roomba. En een eendquote:Op zondag 5 juni 2022 20:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
serieus, wie bedenkt dergelijke filmpjes
ik heb geen van de 3quote:Op zondag 5 juni 2022 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen met een kat, een roomba. En een eend
Veel plezier op de Noordkaap.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nog even mijn nieuwe jas aandoen en met een biertje over de Porsangerfjord kijken. Goedenavond.
quote:In het Calandkanaal bij Rotterdam is een vliegtuigje neergestort. Dat meldt de veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond. Aan boord van het vliegtuigje waren vermoedelijk twee mensen. Van hen ontbreekt elk spoor.
Het vliegtuigje was opgestegen in Duitsland en onderweg naar Frankrijk. De havendienst van Rotterdam heeft onder meer een deel van een vleugel gevonden. Ook werd aan het einde van het Calandkanaal olie aangetroffen.
Hulpdiensten zijn massaal uitgerukt en zoeken naar de vermisten. De veiligheidsregio houdt er rekening mee dat het vliegtuigje naar de bodem is gezakt. Het kanaal is zo'n 25 meter diep. Duikers worden ingezet om het vliegtuigje te zoeken.
Op webcambeelden van het Havenbedrijf Rotterdam is te zien dat veel boten van de hulpdiensten op zoek zijn. Ook is een politiehelikopter ingezet.
https://nos.nl/artikel/24(...)nzittenden-spoorloos
quote:
ik ga morgen een eend vangenquote:Op zondag 5 juni 2022 20:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier wisten ze dat... geen eend te zien!
Ben je getrouwd?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb op de Noordkaap verloofd
Waarom daar? In dat mini kapelgeval ook?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
heb?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |