SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
quote:Op zondag 5 juni 2022 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je gaat ook door naar Hongarije??
In Slovenië kun je iig gewoon met de Euro betalen, maar jou kennende wist je dat al...
Het was wel weer bijzonder; afl 2 gister.quote:
Dan zou ik pas over een uurtje of 2 mogen etenquote:Op zondag 5 juni 2022 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schiet eens op. We zijn hier niet in Spanje
Deze TT is aardig gayquote:Op zondag 5 juni 2022 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Je doet de expres he die TT om het bloed onder onze nagels vandaan te halen....
God omgekeerd is dog. Daarom kan ik niet anders dan concluderen dat je het graag in de poep hebtquote:
Rijst moet je ook stomen schatquote:Op zondag 5 juni 2022 19:51 schreef mschol het volgende:
rijst ga ik maar gewoon nooit meer koken, is in heel mn leven nog nooit goed gegaan.
koop wel kant en klaar
quote:Op zondag 5 juni 2022 19:51 schreef mschol het volgende:
rijst ga ik maar gewoon nooit meer koken, is in heel mn leven nog nooit goed gegaan.
koop wel kant en klaar
niet hier, of het is papperig of het brand aan of shit, het is iig nooit echt goedquote:Op zondag 5 juni 2022 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wat is daar moeilijk aan dan? Eén kopje in ruim water, minuutje of tien, afgieten en nog even in de pan laten.
kan ik al helemaal nietquote:
er zijn ook magnetron bakjes rijstquote:Op zondag 5 juni 2022 19:51 schreef mschol het volgende:
koop wel kant en klaar
Hmmquote:Op zondag 5 juni 2022 19:54 schreef mschol het volgende:
[..]
niet hier, of het is papperig of het brand aan of shit, het is iig nooit echt goed
[..]
kan ik al helemaal niet
quote:Op zondag 5 juni 2022 19:55 schreef mschol het volgende:
maar het "ruim" water zal vast het probleem zijn, te ongedefineerd dus kut
dat zal em worden ja... of chinees vaker halenquote:
voor die paar keer vind ik dat eigenlijk zonde, al is dat zeker door mn gedachte geschotenquote:of een rijstkoker kopen
Dit is racistischquote:Op zondag 5 juni 2022 19:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben vandaag uitgescholden door een vuilniszak.
Het was grofvuil.
Zo’n builtje dan? Al vind ik dat eigenlijk meer gezeik dan rijst los koken.quote:Op zondag 5 juni 2022 19:57 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zal em worden ja... of chinees vaker halen
[..]
voor die paar keer vind ik dat eigenlijk zonde, al is dat zeker door mn gedachte geschoten
vingerkooitje water erboven en droog laten kokenquote:Op zondag 5 juni 2022 19:51 schreef mschol het volgende:
koop wel kant en klaar
quote:Op zondag 5 juni 2022 19:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Het was grofvuil.
Dat is de pro-manier, maar dat lukt mij dan weer nietquote:Op zondag 5 juni 2022 19:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
vingerkooitje water erboven en droog laten koken
https://www.ah.nl/producten/product/wi135615quote:Op zondag 5 juni 2022 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n builtje dan? Al vind ik dat eigenlijk meer gezeik dan rijst los koken.
Dat is heel simpelquote:Op zondag 5 juni 2022 20:02 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/producten/product/wi135615
voortaan zoiets maar kopen, wist niet dat het bestond, anders had ik dat jaren geleden al gedaan
deze keer maar 1. Maar regelmatig zijn het er wel 2 jaquote:
8,34 op de schaal van @Haagsquote:Op zondag 5 juni 2022 19:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Het was grofvuil.
koken is leukquote:
koken is de hell, maar noodzakelijk kwaad omdat alles kant en klaar kopen onbetaalbaar isquote:Op zondag 5 juni 2022 20:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
koken is leukal heb ik er minder plezier aan omdat ik hier nogal beperkt ben.. qua ruimte, qua wat mag en qua apparatuur
klinkt als die enquêtes invullen zooi?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:17 schreef bitterbal het volgende:
ik lees net over een virtual assistent, kan je online een beetje klusjes doen
dit klinkt... fout?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
Gister The Peanut butter Falcon gekeken. Wat een lieve film is dat.
Ja of dingen op alfabetische volgorde zetten bv. Zijn particulieren of bedrijven die opdrachten online zettenquote:
hoe gaat het met je stofzuiger?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
Gister The Peanut butter Falcon gekeken. Wat een lieve film is dat.
Ja goed!quote:
en alles zuigt die goed op?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja goed!Geniet er nog steeds van, moet hem eigenlijk in gaan stellen op elke dag op een vaste tijd maar doe nu nog elke dag handmatig. En soms wel 2x per dag. Niet omdat dat nodig is maar omdat het kan.
nu :pquote:Op zondag 5 juni 2022 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Zal ik nu vast mijn koffer inpakken of morgen?
Gaat je kat er op zitten?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja goed!Geniet er nog steeds van, moet hem eigenlijk in gaan stellen op elke dag op een vaste tijd maar doe nu nog elke dag handmatig. En soms wel 2x per dag. Niet omdat dat nodig is maar omdat het kan.
quote:
Verander de b van bakje voor de z en het gesprek escaleert heel snel.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker.Heb al 3x het bakje moeten legen.
Nee maar hij rent er ook niet in paniek voor weg.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat je kat er op zitten?![]()
[ afbeelding ]
Het is wel echt relaxt. En ook goedkopere zijn tegenwoordig goed hoor.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2022 20:29 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Verander de b van bakje voor de z en het gesprek escaleert heel snel.
doet me denken aan een scene uit the boysquote:Op zondag 5 juni 2022 20:29 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Verander de b van bakje voor de z en het gesprek escaleert heel snel.
Misschien als je een bijpassend pakje koopt?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar hij rent er ook niet in paniek voor weg.
[..]
Het is wel echt relaxt. En ook goedkopere zijn tegenwoordig goed hoor.
serieus, wie bedenkt dergelijke filmpjesquote:Op zondag 5 juni 2022 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien als je een bijpassend pakje koopt?En een eend
![]()
[ afbeelding ]
Mensen met een kat, een roomba. En een eendquote:Op zondag 5 juni 2022 20:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
serieus, wie bedenkt dergelijke filmpjes
ik heb geen van de 3quote:Op zondag 5 juni 2022 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen met een kat, een roomba. En een eend
Veel plezier op de Noordkaap.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nog even mijn nieuwe jas aandoen en met een biertje over de Porsangerfjord kijken. Goedenavond.
quote:In het Calandkanaal bij Rotterdam is een vliegtuigje neergestort. Dat meldt de veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond. Aan boord van het vliegtuigje waren vermoedelijk twee mensen. Van hen ontbreekt elk spoor.
Het vliegtuigje was opgestegen in Duitsland en onderweg naar Frankrijk. De havendienst van Rotterdam heeft onder meer een deel van een vleugel gevonden. Ook werd aan het einde van het Calandkanaal olie aangetroffen.
Hulpdiensten zijn massaal uitgerukt en zoeken naar de vermisten. De veiligheidsregio houdt er rekening mee dat het vliegtuigje naar de bodem is gezakt. Het kanaal is zo'n 25 meter diep. Duikers worden ingezet om het vliegtuigje te zoeken.
Op webcambeelden van het Havenbedrijf Rotterdam is te zien dat veel boten van de hulpdiensten op zoek zijn. Ook is een politiehelikopter ingezet.
https://nos.nl/artikel/24(...)nzittenden-spoorloos
quote:
ik ga morgen een eend vangenquote:Op zondag 5 juni 2022 20:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier wisten ze dat... geen eend te zien!
Ben je getrouwd?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb op de Noordkaap verloofd
Waarom daar? In dat mini kapelgeval ook?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
heb?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |