Zo’n builtje dan? Al vind ik dat eigenlijk meer gezeik dan rijst los koken.quote:Op zondag 5 juni 2022 19:57 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zal em worden ja... of chinees vaker halen
[..]
voor die paar keer vind ik dat eigenlijk zonde, al is dat zeker door mn gedachte geschoten
vingerkooitje water erboven en droog laten kokenquote:Op zondag 5 juni 2022 19:51 schreef mschol het volgende:
rijst ga ik maar gewoon nooit meer koken, is in heel mn leven nog nooit goed gegaan.
koop wel kant en klaar
quote:Op zondag 5 juni 2022 19:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben vandaag uitgescholden door een vuilniszak.
Het was grofvuil.
Dat is de pro-manier, maar dat lukt mij dan weer nietquote:Op zondag 5 juni 2022 19:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
vingerkooitje water erboven en droog laten koken
https://www.ah.nl/producten/product/wi135615quote:Op zondag 5 juni 2022 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n builtje dan? Al vind ik dat eigenlijk meer gezeik dan rijst los koken.
Dat is heel simpelquote:Op zondag 5 juni 2022 20:02 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/producten/product/wi135615
voortaan zoiets maar kopen, wist niet dat het bestond, anders had ik dat jaren geleden al gedaan
deze keer maar 1. Maar regelmatig zijn het er wel 2 jaquote:
8,34 op de schaal van @Haagsquote:Op zondag 5 juni 2022 19:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben vandaag uitgescholden door een vuilniszak.
Het was grofvuil.
koken is leukquote:
koken is de hell, maar noodzakelijk kwaad omdat alles kant en klaar kopen onbetaalbaar isquote:Op zondag 5 juni 2022 20:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
koken is leukal heb ik er minder plezier aan omdat ik hier nogal beperkt ben.. qua ruimte, qua wat mag en qua apparatuur
klinkt als die enquêtes invullen zooi?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:17 schreef bitterbal het volgende:
ik lees net over een virtual assistent, kan je online een beetje klusjes doen
dit klinkt... fout?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
Gister The Peanut butter Falcon gekeken. Wat een lieve film is dat.
Ja of dingen op alfabetische volgorde zetten bv. Zijn particulieren of bedrijven die opdrachten online zettenquote:
hoe gaat het met je stofzuiger?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
Gister The Peanut butter Falcon gekeken. Wat een lieve film is dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |