SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
quote:Op zondag 5 juni 2022 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je gaat ook door naar Hongarije??
In Slovenië kun je iig gewoon met de Euro betalen, maar jou kennende wist je dat al...
Het was wel weer bijzonder; afl 2 gister.quote:
Dan zou ik pas over een uurtje of 2 mogen etenquote:Op zondag 5 juni 2022 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schiet eens op. We zijn hier niet in Spanje
Deze TT is aardig gayquote:Op zondag 5 juni 2022 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Je doet de expres he die TT om het bloed onder onze nagels vandaan te halen....
God omgekeerd is dog. Daarom kan ik niet anders dan concluderen dat je het graag in de poep hebtquote:
Rijst moet je ook stomen schatquote:Op zondag 5 juni 2022 19:51 schreef mschol het volgende:
rijst ga ik maar gewoon nooit meer koken, is in heel mn leven nog nooit goed gegaan.
koop wel kant en klaar
quote:Op zondag 5 juni 2022 19:51 schreef mschol het volgende:
rijst ga ik maar gewoon nooit meer koken, is in heel mn leven nog nooit goed gegaan.
koop wel kant en klaar
niet hier, of het is papperig of het brand aan of shit, het is iig nooit echt goedquote:Op zondag 5 juni 2022 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wat is daar moeilijk aan dan? Eén kopje in ruim water, minuutje of tien, afgieten en nog even in de pan laten.
kan ik al helemaal nietquote:
er zijn ook magnetron bakjes rijstquote:Op zondag 5 juni 2022 19:51 schreef mschol het volgende:
koop wel kant en klaar
Hmmquote:Op zondag 5 juni 2022 19:54 schreef mschol het volgende:
[..]
niet hier, of het is papperig of het brand aan of shit, het is iig nooit echt goed
[..]
kan ik al helemaal niet
quote:Op zondag 5 juni 2022 19:55 schreef mschol het volgende:
maar het "ruim" water zal vast het probleem zijn, te ongedefineerd dus kut
dat zal em worden ja... of chinees vaker halenquote:
voor die paar keer vind ik dat eigenlijk zonde, al is dat zeker door mn gedachte geschotenquote:of een rijstkoker kopen
Dit is racistischquote:Op zondag 5 juni 2022 19:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben vandaag uitgescholden door een vuilniszak.
Het was grofvuil.
Zo’n builtje dan? Al vind ik dat eigenlijk meer gezeik dan rijst los koken.quote:Op zondag 5 juni 2022 19:57 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zal em worden ja... of chinees vaker halen
[..]
voor die paar keer vind ik dat eigenlijk zonde, al is dat zeker door mn gedachte geschoten
vingerkooitje water erboven en droog laten kokenquote:Op zondag 5 juni 2022 19:51 schreef mschol het volgende:
koop wel kant en klaar
quote:Op zondag 5 juni 2022 19:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben vandaag uitgescholden door een vuilniszak.
Het was grofvuil.
Dat is de pro-manier, maar dat lukt mij dan weer nietquote:Op zondag 5 juni 2022 19:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
vingerkooitje water erboven en droog laten koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |