ja tot dit ding had ik constant al mijn broekzakken vol. Ook niet handig.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
Goed dat je over pasjes begint.. moet nog een pasjeshouder ding hebben
Ik heb zo'n handige waar ze met een druk op de knop uitschuiven. Vrij klein dus ook handig voor een mannenbroekzak. Even zoeken of ik een plaatje kan vinden.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
Goed dat je over pasjes begint.. moet nog een pasjeshouder ding hebben
Ja ik sleep twee telefoons, bos sleutels enzo mee. laatste tijd zelfs zo dat ik mn portemonnee soms in rugzak doe maar dat voelt niet heel fijn ofzo.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja tot dit ding had ik constant al mijn broekzakken vol. Ook niet handig.
huehuehuequote:INB4 alle kenners op het gebied van volle zakken.
mannenbroekzakken zijn over 't algemeen groter tochquote:Op zondag 5 juni 2022 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb zo'n handige waar ze met een druk op de knop uitschuiven. Vrij klein dus ook handig voor een mannenbroekzak. Even zoeken of ik een plaatje kan vinden.
Zo’n secrid?quote:Op zondag 5 juni 2022 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb zo'n handige waar ze met een druk op de knop uitschuiven. Vrij klein dus ook handig voor een mannenbroekzak. Even zoeken of ik een plaatje kan vinden.
Zo eentje, maar je hebt ze ook goedkoper.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mannenbroekzakken zijn over 't algemeen groter toch?
Gewoon een Secrid nemenquote:Op zondag 5 juni 2022 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo eentje, maar je hebt ze ook goedkoper.
https://jamesdixon.com/pr(...)XRz-gWYaAk3lEALw_wcB
ja Secrid, heeft bijna iedereen tegenwoordigquote:Op zondag 5 juni 2022 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik nietquote:Op zondag 5 juni 2022 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja Secrid, heeft bijna iedereen tegenwoordig
Hoeveel moeten erin? Bij mij passen 9 in dat ding.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Denk 't
maar 6 pasjes is voor mij te weinig
Secrid komt uit Nederlandquote:Op zondag 5 juni 2022 22:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had daar nog nier van gehoord, maar is zo ongeveer hetzelfde zie ik?
Je hebt ook leren mapjes met 2 secrids erin. En veel pasjes kun je ook opslaan in apps als StoCard op je telefoon.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Denk 't
Waar heb je allemaal pasjes voor nodig dan? Bij mij zitten er 2 bankpassen, 2 creditcards, mijn rijbewijs en een bonuskaart inquote:Op zondag 5 juni 2022 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Denk 't
Heb ik ook. Ideaalquote:Op zondag 5 juni 2022 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik en heb ik ook, maar kentekenbewijs, rijbewijs, pinpassen en creditcards en identiteitskaarten/toegangspassen gaan niet digitaalquote:Op zondag 5 juni 2022 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt ook leren mapjes met 2 secrids erin. En veel pasjes kun je ook opslaan in apps als StoCard op je telefoon.
waterkoker ook?quote:Op zondag 5 juni 2022 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Koffer ingepakt![]()
Het is maar zo’n carry on-koffertje maar toch het gevoel dat ik mijn hele huishouden bij heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |