pics van je man pursequote:Op zondag 5 juni 2022 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een man purse gekocht en nou lacht travelmaat me de hele tijd uit maar het is best een handig dinge.
quote:Op zondag 5 juni 2022 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een man purse gekocht en nou lacht travelmaat me de hele tijd uit maar het is best een handig ding.
Leukquote:Op zondag 5 juni 2022 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan in turquoise blauw en met een gestileerde rendierenkop erop in plaats van een vlinder.
Nee gewoon schouderriempjequote:Op zondag 5 juni 2022 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Moet je die nu de hele tijd zo vasthouden?
Thank god voor die laatste zin.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan in turquoise blauw en met een gestileerde rendierenkop erop in plaats van een vlinder.
quote:Op zondag 5 juni 2022 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Al kan dat natuurlijk ook gewoon zonder de zin he. Ieder zo zijn ding.
oh deze is van @EttovanBelgiequote:Op zondag 5 juni 2022 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze kleurtjes wel leuk.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Etto heeft altijd zin.. en vlinderquote:Op zondag 5 juni 2022 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Al kan dat natuurlijk ook gewoon zonder de zin he. Ieder zo zijn ding.
Nee je moet die roze doen.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Closer: Alleen het plaatje is nog anders.
[ afbeelding ]
Handigquote:Op zondag 5 juni 2022 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, handig voor telefoon camera pasjesding en in het voorvakje wat extra accuutjes en kaartjes
ja tot dit ding had ik constant al mijn broekzakken vol. Ook niet handig.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
Goed dat je over pasjes begint.. moet nog een pasjeshouder ding hebben
Ik heb zo'n handige waar ze met een druk op de knop uitschuiven. Vrij klein dus ook handig voor een mannenbroekzak. Even zoeken of ik een plaatje kan vinden.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
Goed dat je over pasjes begint.. moet nog een pasjeshouder ding hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |