quote:Op zondag 5 juni 2022 22:32 schreef UitStraling het volgende:
Ok vies en nat wippen nu, heb ik wel verdiend
Ja weet ik ook niet, vergeet al een jaar de AMEX op te zeggenquote:
Het tegenovergestelde van de rest van de SC dus.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Frannie is heel belangrijk. EN normaal
koop danquote:Op zondag 5 juni 2022 22:35 schreef LTVDK het volgende:
Eigenlijk zou ik wel weer een nieuwe secrid willen kopen, terwijl deze het nog gewoon prima doet
je lijkt wel een vrouw, iets willen kopen dat je al hebtquote:Op zondag 5 juni 2022 22:35 schreef LTVDK het volgende:
Eigenlijk zou ik wel weer een nieuwe secrid willen kopen, terwijl deze het nog gewoon prima doet
Ik ben toch niet bij de Jumboquote:
Alsof jij altijd wacht tot iets kapot en versleten is voor je iets nieuws kooptquote:Op zondag 5 juni 2022 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je lijkt wel een vrouw, iets willen kopen dat je al hebt
Oh ja nou ja vakantie he. En duur alles hier. Hoewel ik het bij die souvenirwinkel vanmiddag wel vond meevallen. Ze hadden niet eens pinsquote:Op zondag 5 juni 2022 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en waarom neem je het mee naar buiten
ja maar doelde op grmblquote:Op zondag 5 juni 2022 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja nou ja vakantie he. En duur alles hier. Hoewel ik het bij die souvenirwinkel vanmiddag wel vond meevallen. Ze hadden niet eens pinsGelukkig wel die jas
quote:Op zondag 5 juni 2022 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ruist daar door het Struikgewas??!
Het is Haags met zijn waaaaterpas!
Vind je het goed als ik op je bankpas?quote:Op zondag 5 juni 2022 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ruist daar door het Struikgewas??!
Het is Haags met zijn waaaaterpas!
ik betaal de lunch op mn werk er ook wel eens meequote:Op zondag 5 juni 2022 22:38 schreef CherryLips het volgende:
Gebruik de cc alleen voor vakanties en boeken.
Wat heb ik nou weer gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |