Flying blue miles, maar mijn huidige kaart staat niet goed gekoppeld dus heb je er nog geen kut aanquote:Op zondag 5 juni 2022 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat moet je in NL inderdaad met een Amex?
Nooit gehad, dus geen idee wat het is om te hebbenquote:
quote:Op zondag 5 juni 2022 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nooit gehad, dus geen idee wat het is om te hebben![]()
![]()
Heb je niet zo veel aan eigenlijk, was vroeger praktisch als je via internet uit het buitenland bestelde, maar daar kun je tegenwoordig overal wel met Paypal terecht wat je ook gewoon aan je bankrekening kunt koppelen. En op vakantie in het buitenland kan het handig zijn, voor borgbetalingen bij huurauto's of hotels. Plus dat je dan op vakantie niet je bankrekening in de gaten hoeft te houden dat die niet in de min gaat want je betaalt pas de maand ernaquote:Op zondag 5 juni 2022 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nooit gehad, dus geen idee wat het is om te hebben![]()
![]()
Voor huurauto’s een must, maar verder kun je het meeste wel doen met je gewone pasje.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hem ooit gehaald voor buitenland tripjes en online bleek hij ook erg handig.
maar als je heb niet specifiek nodig hebt, lekker laten, kost immers ook geld
ik merk dat mn pin niet overal werkt dus buitenland = alles met CCquote:Op zondag 5 juni 2022 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor huurauto’s een must, maar verder kun je het meeste wel doen met je gewone pasje.
Hitler had altijd al een vooruitziende blik. Zelfs toen zijn vader op jonge leeftijd aan hem vroeg wat hij het liefste wilde antwoorde Adolfje met: één Euro - pa !!quote:Op zondag 5 juni 2022 22:51 schreef Koen66 het volgende:
In DUitslang wil een CC ook nog wel eens handig zijn. Buiten het feit dat ze het liefste cash hebben worden normale pinpassen lang niet overal geslikt
Okee tijd om te gaan slapen nuquote:Op zondag 5 juni 2022 22:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Hitler had altijd al een vooruitziende blik. Zelfs toen zijn vader op jonge leeftijd aan hem vroeg wat hij het liefste wilde antwoorde Adolfje met: één Euro - pa !!
Dat had ik tot nu toe alleen in Roemenië. Maar het is inderdaad praktisch om een alternatief te hebbenquote:Op zondag 5 juni 2022 22:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik merk dat mn pin niet overal werkt dus buitenland = alles met CC
Lekker op dreefquote:Op zondag 5 juni 2022 22:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Hitler had altijd al een vooruitziende blik. Zelfs toen zijn vader op jonge leeftijd aan hem vroeg wat hij het liefste wilde antwoorde Adolfje met: één Euro - pa !!
Istie een boot?quote:
in frankrijk en België is het mij ook meerdere keren voorgekomen dat pinpas niet wilde, CC dan wel.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had ik tot nu toe alleen in Roemenië. Maar het is inderdaad praktisch om een alternatief te hebben
ik heb het vaak met dat contactloos betalen. Sommige apparaten pakken de ene pas wel en de andere niet :squote:Op zondag 5 juni 2022 22:55 schreef LTVDK het volgende:
Meerdere bankpassen een cc's is trouwens ook wel handig bij onbemande tankstations, die kunnen nog wel eens wisselvalliger zijn met pas acceptatie dan een ongestelde vrouw
Ok Ma Flodderquote:Op zondag 5 juni 2022 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
ranzige dikke vette gore sigaar erbij
Ja en sommige van die apparaten pakken de pas alleen als je het in een bepaalde hoek van 90 graden houd, en dan wel horizontaal en niet verticaal en zulk soort ongeinquote:Op zondag 5 juni 2022 22:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb het vaak met dat contactloos betalen. Sommige apparaten pakken de ene pas wel en de andere niet :s
achja.
zo'n secrid besteld. ben benieuwd.
Welke kleur?quote:
misschien wel eens een goed idee.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb het vaak met dat contactloos betalen. Sommige apparaten pakken de ene pas wel en de andere niet :s
achja.
zo'n secrid besteld. ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |