nou ja totdat iemand anders ze te pakken krijgtquote:Op zondag 5 juni 2022 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als je die pasjes hebt kun je ze toch gewoon net zo goed bij je hebben
Ja volgens mij zit mijn AMEX alleen aan mijn Paypal gekoppeld, verder kun je er in Nederland helaas weinig meequote:Op zondag 5 juni 2022 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook
moet eigenlijk 1 cc ook opzeggen maar daar zitten een paar abonnementen aan gekoppeld. te lui om over te zetten naar de andere
wat moet je in NL inderdaad met een Amex?quote:Op zondag 5 juni 2022 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij zit mijn AMEX alleen aan mijn Paypal gekoppeld, verder kun je er in Nederland helaas weinig mee
mja is volgens mij toch nog steeds anders qua zekerheden dan een echte ccquote:Op zondag 5 juni 2022 22:42 schreef Koen66 het volgende:
Maestro pasjes worden binnenkort ook vervangen door Mastercard Debit pasjes
mja ik heb 2 visa kaarten.. 1tje aan PayPal (samen met mn normale bankrekening)quote:Op zondag 5 juni 2022 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij zit mijn AMEX alleen aan mijn Paypal gekoppeld, verder kun je er in Nederland helaas weinig mee
zekerheden boeit mij niet zo zeer. het gaat mij eerder om de (wereldwijde) acceptatie/dekkingquote:Op zondag 5 juni 2022 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
mja is volgens mij toch nog steeds anders qua zekerheden dan een echte cc
Eindelijk.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:42 schreef Koen66 het volgende:
Maestro pasjes worden binnenkort ook vervangen door Mastercard Debit pasjes
volgens mij heeft de baas er 1, betaalt hij zn facturen mee om vervolgens miles mee te verdienen en zo gratis vliegtripjes te makenquote:Op zondag 5 juni 2022 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat moet je in NL inderdaad met een Amex?
quote:Op zondag 5 juni 2022 22:44 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
De stagiaire van RTL dacht; laten we even een ludiek woordgrapje erin gooien.
Ik woon niet in Roffastan hequote:Op zondag 5 juni 2022 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja totdat iemand anders ze te pakken krijgt
mja.. ik heb wel eens een prepaid mastercard gehad en die werd niet overal geaccepteerdquote:Op zondag 5 juni 2022 22:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zekerheden boeit mij niet zo zeer. het gaat mij eerder om de (wereldwijde) acceptatie/dekking
klopt, een creditcard gaat het nooit worden. Maar wel qua acceptatie in landen waar ze Maestro niet kennen (ook al is dat ook gewoon van Mastercard)quote:Op zondag 5 juni 2022 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
mja is volgens mij toch nog steeds anders qua zekerheden dan een echte cc
KLM-puntjes sparen vroeger.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat moet je in NL inderdaad met een Amex?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |