https://www.telegraaf.nl/(...)ber-alert-uitgegevenquote:KERKRADE (ANP) - In Kerkrade is donderdag een grote zoekactie gaande naar een sinds woensdagavond vermist 9-jarig jongetje. De politie houdt rekening met een misdrijf, maar sluit ook andere opties niet uit, zei een woordvoerster donderdag. Vlak na de middag gaf de politie een amber alert uit.
De politie sloeg groot alarm omdat er geen enkele verklaring gevonden kan worden voor het verdwijnen van de jongen.Hij is woensdagavond tussen 19.30 uur en 20.30 uur voor het laatst gezien in een speeltuin aan de Hertogenlaan en Zonstraat in Kerkrade. Via Burgernet werd een oproep geplaatst uit te zien naar Gino van der Straeten. Ook wordt er een signalement van het kind gegeven. De jongen had volgens zijn zus een zwarte step bij zich met rode handvatten. De step is inmiddels gevonden, ca 5 kilometer vanaf de speelplaats waar Gino voor het laatst is gezien. De familie meent met 100% zekerheid te stellen dat dit de step van Gino is.
De politie heeft inmiddels ook de Duitse politie in kennis gesteld. Kerkrade ligt aan de Duitse grens.
Volgens een zus woont de jongen bij zijn moeder in Maastricht. Maar die is ziek, en sinds een week logeert hij daarom bij een andere zus in Kerkrade. Die vertelde tot 05.00 uur donderdagochtend gezocht te hebben, en daarna twee uur op het politiebureau te hebben gezeten. Deze 32-jarige vrouw is zelf moeder van twee kleine kinderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Tengano op 02-06-2022 22:18:14 ]Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Kan zeker, maar lijkt me dan pas aan t eind van de dagquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:11 schreef Jojoke het volgende:
Dat zwembad zit dichtbij een afslag. Iemand die de snelweg afgedraaid is, stepje heeft gedumpt en toen de snelweg weer is opgedraaid?
Ik vrees ook voor het ergste.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:10 schreef westwoodblvd het volgende:
Misschien te pessimistisch maar het lijkt me toch stug dat een kind in paniek een dag lang door een dichtbevolkt gebied van Nederland kan dwalen zonder aangesproken te worden door een voorbijganger. Laat staan zonder iemand tegen te komen.
Wat denken die mensen daar toe te voegen?quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:19 schreef Tengano het volgende:
De mensen die vanavond aan het zoeken waren naar Gino zijn naar de plek gekomen waar de step is gevonden.
[ afbeelding ]
Het kan ook bijna niet anders dan dat hij is meegenomen... Hij was ook bang in het donker. De intuitie van die zus klopt waarschijnlijk.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:21 schreef littlemindy het volgende:
Als je die buurt zo bekijkt lijkt het me toch sterk dat niemand hem gezien heeft als hij zelf daarheen is gestept.
Tenzij het in het holst van de nacht was natuurlijk.
Je bent betrokken als je zo'n actie maakt. En dan doe je dat soort dingen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:22 schreef westwoodblvd het volgende:
Wat denken die mensen daar toe te voegen?
Zou heel goed kunnen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:11 schreef Jojoke het volgende:
Dat zwembad zit dichtbij een afslag. Iemand die de snelweg afgedraaid is, stepje heeft gedumpt en toen de snelweg weer is opgedraaid?
Weer zo'n zieke geest waarschijnlijkquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het kan ook bijna niet anders dan dat hij is meegenomen... Hij was ook bang in het donker. De intuitie van die zus klopt waarschijnlijk.
Ik vraag me af hoe lang ze wachten met informatie over die man die Gino voor het laatst gezien en waarschijnlijk ook gesproken heeft.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weer zo'n zieke geest waarschijnlijk
Ja zei ik in het vorige topic ook. Misschien paniek of stress?quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:28 schreef littlemindy het volgende:
Toch snap ik niet waarom je een step zou dumpen binnen een straal van 10 km van waar het kind verdwenen is, op een plek waar die zeker gevonden zal worden.
Die neem je dan toch gewoon mee en dump je ergens in het water.
Misschien dan aan het einde van een werkdag en dat het stepje al in de auto zat? Zoals terecht is opgemerkt is het nog best een risicovolle plek om een stepje te dumpen. Dus het lijkt een beetje een paniekreactie van iemand die bang is dat het stepje ontdekt wordt. Anders zou je inderdaad verwacht dat iemand in het donker naar een afgelegen plek rijdt. Je gaat zo'n gezocht stepje ook niet op klaarlichte dag inladen in je auto. De vondst van het stepje is helaas een slecht teken, vrees ik.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
Kan zeker, maar lijkt me dan pas aan t eind van de dag
Maar die man had zich toch nog niet gemeld?quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang ze wachten met informatie over die man die Gino voor het laatst gezien en waarschijnlijk ook gesproken heeft.
Je gaat er nu vanuit dat het een bewuste actie is geweest van een berekende ontvoerder.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:28 schreef littlemindy het volgende:
Toch snap ik niet waarom je een step zou dumpen binnen een straal van 10 km van waar het kind verdwenen is, op een plek waar die zeker gevonden zal worden.
Mensen die kwaadaardige acties maken kunnen sowieso niet 'normaal' nadenken. Dan maak je daarvan uit ook minder logische beslissingen en acties. Keuzes die niet overeenkomen met hoe normale mensen zouden functioneren. Niemand hier op Fok! zou het ook in zijn hoofd halen om zo'n jongetje mee te nemen. Zelfs niet als een zus daar om zou vragen oid.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:28 schreef littlemindy het volgende:
Mindfuck of sadisme. Verwarring scheppen en daar op geilen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:28 schreef littlemindy het volgende:
Daarom juist. Je zou dus verwachten dat ze dan gaan vragen of iemand weet wie deze man is die voldoet aan een bepaald signalement. Politie had al heel terughoudend aangegeven dat ze de man graag wilden spreken als 'getuige'.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:29 schreef tesssssssss het volgende:
Maar die man had zich toch nog niet gemeld?
Misschien in paniek, ongeorganiseerd, niet over nadenken.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:28 schreef littlemindy het volgende:
Tja, als het een misdrijf is lijkt me de kans ook best groot dat het een doorgesnoven gek is, of iemand in 1 of andere debiele psychose is of iets in die trant. Ik vrees dat dat vaker voorkomt dan iemand die een uitgekiemd masterplan heeft om iemand te ontvoeren.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:33 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Mindfuck of sadisme. Verwarring scheppen en daar op geilen.
Lijkt alsof hij er dwars tegenaan is gezet en daarna tussen de twee houten palen door is gegledenquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik vind dat die step daar zo raar ligt. Als je je er haastig van wilt ontdoen ga je hem toch niet tussen die stokken frommelen?
[ afbeelding ]
Er tegenaan gezet en daarna omgevallen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik vind dat die step daar zo raar ligt. Als je je er haastig van wilt ontdoen ga je hem toch niet tussen die stokken frommelen?
[ afbeelding ]
Hij is daar denk ik tegenaan gezet en door die stokken heen gevallen. Degene die hem wegzette boeide het waarschijnlijk niet dat hij was omgevallen, want die moest er gewoon van af.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje perspectief.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ja, dat is ook wel plausibel.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er tegenaan gezet en daarna omgevallen.
Ik weet niet hoe die bordjes werken maar o.b.v. deze foto lijken er meerdere sporen gevonden te zijn.quote:
Je zag bij voorgaande vermissingen dat de dader vaak een van de mensen is die ook 'bezig was met zoeken'quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:19 schreef Tengano het volgende:
De mensen die vanavond aan het zoeken waren naar Gino zijn naar de plek gekomen waar de step is gevonden.
[ afbeelding ]
In het geval dat het een buurtbewoner is die het stepje gedumpt heeft bij het zwembad, dan kan een arrestatie niet lang uitblijven zou je denken. Ik kan mij niet voorstellen dat Rijkswaterstaat geen camera's heeft hangen bij zo'n afslag.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:40 schreef Tengano het volgende:
Ik denk dat morgen het signalement van die man wordt vrijgegeven.
Die camera's mogen niet gebruikt worden voor opsporing.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:51 schreef Jojoke het volgende:
[..]
In het geval dat het een buurtbewoner is die het stepje gedumpt heeft bij het zwembad, dan kan een arrestatie niet lang uitblijven zou je denken. Ik kan mij niet voorstellen dat Rijkswaterstaat geen camera's heeft hangen bij zo'n afslag.
Echt? Wat is dat voor een malle regel?quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die camera's mogen niet gebruikt worden voor opsporing.
Dus ik moet de buurman een paar huizen verder wantrouwen als hij weer eens op doel gaat staan op t speelveldje aan de overkant van de straat?quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:52 schreef Tengano het volgende:
Betrokkene doet net alsof hij doof is. Dat is geen goed teken. And then again, hoeveel vreemde volwassen mannen gaan voetballen met wat toevallige kinderen op een speelveldje? Als ik dat zou doen mag ik aannemen dat mensen daar toch wel hun vraagtekens bij zetten.
[ twitter ]
Die man kan ook bang zijn. Bang dat hij misschien als dader wordt gezien en nu de struisvogel speelt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:52 schreef Tengano het volgende:
Betrokkene doet net alsof hij doof is. Dat is geen goed teken. And then again, hoeveel vreemde volwassen mannen gaan voetballen met wat toevallige kinderen op een speelveldje? Als ik dat zou doen mag ik aannemen dat mensen daar toch wel hun vraagtekens bij zetten.
[ twitter ]
Er zijn hier wel eens kinderen op het pleintje die voetballen, dan geef ik er voor de gein ook wel een schopje tegenaan. Maar dat maakt me tot een mogelijke kinderontvoerder begrijp ik.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dus ik moet de buurman een paar huizen verder wantrouwen als hij weer eens op doel gaat staan op t speelveldje aan de overkant van de straat?
Misschien heeft iemand hem langs de weg gevonden en gedacht; laat ik hem tegen de paaltjes zetten voor als iemand het stepje kwijt is en hem aan het zoeken is, dan zal hij hem sneller vinden.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hij is daar denk ik tegenaan gezet en door die stokken heen gevallen. Degene die hem wegzette boeide het waarschijnlijk niet dat hij was omgevallen, want die moest er gewoon van af.
Ja echt. Deze camera's mogen alleen gebruikt worden om de verkeersstromen in de gaten te houden. Zoiets was ook het geval bij de vermissing van die 2 broers 10 jaar terug.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:55 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Echt? Wat is dat voor een malle regel?
Of, nogmaals: gewoon het nieuws niet gevolgd hebben.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die man kan ook bang zijn. Bang dat hij misschien als dader wordt gezien en nu de struisvogel speelt.
Ik kwam vorige week in een winkel. Er stond een meisje met haar ouders en die zag mij aankomen en die zei mij heel enthousiast gedag. Dus ik groette haar heel vriendelijk terug. Die vader keek mij vervolgens pissig aan zo van "Wat moet jij met mijn dochter?"quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:57 schreef Starhopper het volgende:
Dus ik moet de buurman een paar huizen verder wantrouwen als hij weer eens op doel gaat staan op t speelveldje aan de overkant van de straat?
Nog nooit meegemaakt eigenlijk, meeste ouders vinden dat wel leuk. Had je wel een broek aan?quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik kwam laatst in een winkel. Er stond een meisje met haar ouders en die zag mij aankomen en die zei mij heel enthousiast gedag. Dus ik groette haar heel vriendelijk terug. Die vader keek mij vervolgens pissig aan zo van "Wat moet jij met mijn dochter?"
Haar vader vond het een hele vreemde situatie dat wij zo enthousiast en open naar elkaar waren. Ik heb wel vaker dat kinderen contact met mij zoeken.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Nog nooit meegemaakt eigenlijk, meeste ouders vinden dat wel leuk. Had je wel een broek aan?
Sorry maar dit vind ik creepyquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Haar vader vond het een hele vreemde situatie dat wij zo enthousiast en open naar elkaar waren. Ik heb wel vaker dat kinderen contact met mij zoeken.
Dat snap ik wel. Maar er is niks creepy's aan.quote:
Dit dus: https://www.bndestem.nl/o(...)-opsporing~a7f24fbd/quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja echt. Deze camera's mogen alleen gebruikt worden om de verkeersstromen in de gaten te houden. Zoiets was ook het geval bij de vermissing van die 2 broers 10 jaar terug.
Dus zelfs als er kinderen worden vermist en mogelijk in levensgevaar zijn? Dat is gewoon raar. Wie heeft daar nu bezwaar tegen? Gekkigheid.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja echt. Deze camera's mogen alleen gebruikt worden om de verkeersstromen in de gaten te houden. Zoiets was ook het geval bij de vermissing van die 2 broers 10 jaar terug.
Zoals jij het verwoord is het nogal creepy. Open en enthousiast contact met kleine meisjesquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Maar er is niks creepy's aan.
Zie linkje hierboven. Ze worden niet opgeslagen ivm privacy.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:08 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dus zelfs als er kinderen worden vermist en mogelijk in levensgevaar zijn? Dat is gewoon raar. Wie heeft daar nu bezwaar tegen? Gekkigheid.
Ik kan mij nog een verhaal van een paar jaar geleden herinneren. Een dodelijk(?) ongeval met doorrijder vlak onder een camera. Maar geen beelden dus dader onbekend.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:09 schreef littlemindy het volgende:
Uit het artikel begrijp ik dat de camerabeelden niet opgeslagen worden. Dus niet dat ze er wél zijn maar niet gebruikt mogen worden.
Het is een keuze, maar in dit soort gevallen had het veel kunnen helpen. Hopelijk kunnen ze dan iets met de GSM-palen of heeft een buurtbewoner een camera hangen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zie linkje hierboven. Ze worden niet opgeslagen ivm privacy.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Haar vader vond het een hele vreemde situatie dat wij zo enthousiast en open naar elkaar waren. Ik heb wel vaker dat kinderen contact met mij zoeken.
Een camera van een buurtbewoner is in deze fase nuttiger dan een zendmast.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:13 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het is een keuze, maar in dit soort gevallen had het veel kunnen helpen. Hopelijk kunnen ze dan iets met de GSM-palen of heeft een buurtbewoner een camera hangen.
Blijkbaar wel. En het is niet de eerste keer. Ik had een vriendin en die was er jaloers opquote:
Dat moet je niet willen joh, enthousiast en open naar een vreemd kind.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maak het nou niet erger dan het al is aubquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. En het is niet de eerste keer. Ik had een vriendin en die was er jaloers opEn ik kan er zelf ook niks aan doen. Het komt ook niet van mij af.
Nee dit is ook niet mogelijk...het lijkt mij dan ook onwaarschijnlijk dat hij een hele nacht heeft doorgehaald en vanochtend nog is gezien door een vrouw..quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:10 schreef westwoodblvd het volgende:
Misschien te pessimistisch maar het lijkt me toch stug dat een kind in paniek een dag lang door een dichtbevolkt gebied van Nederland kan dwalen zonder aangesproken te worden door een voorbijganger. Laat staan zonder iemand tegen te komen.
Nee, stel voor dat mensen spontaan leuk of vriendelijk naar elkaar gaan doen. Moet je voorstellen dat de hele wereld zo met elkaar zou omgaan. Moet je toch niet aan denkenquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:24 schreef Pokkehandtas het volgende:
Dat moet je niet willen joh, enthousiast en open naar een vreemd kind.
Dat vind ik dus ook raar, hij is door 2 mensen gezien op Donderdagochtend.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:25 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Nee dit is ook niet mogelijk...het lijkt mij dan ook onwaarschijnlijk dat hij een hele nacht heeft doorgehaald en vanochtend nog is gezien door een vrouw..
Misschien herkende hij je van Fok!....quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als dat klopt althans. Wat ik betwijfel.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:26 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
hij is door 2 mensen gezien op Donderdagochtend.
Vettige herder. Ik krijg hier echt kriebels van maat.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. En het is niet de eerste keer. Ik had een vriendin en die was er jaloers opEn ik kan er zelf ook niks aan doen. Het komt ook niet van mij af.
Het zijn kinderen, wees de verstandigste. Hallo is genoeg.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, stel voor dat mensen spontaan leuk of vriendelijk naar elkaar gaan doen. Moet je voorstellen dat de hele wereld zo met elkaar zou omgaan. Moet je toch niet aan denken
Anyway on topic weer graag.
Dat verhaal is bevestigd, toch?quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Als dat klopt althans. Wat ik betwijfel.
Een vrouw en haar zorgmedewerker, ik heb geen reden om dat te betwijfelen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Als dat klopt althans. Wat ik betwijfel.
Misschien een jongetje wat er op lijkt? Ik heb dit nieuws overigens gemist.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:30 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Een vrouw en haar zorgmedewerker, ik heb geen reden om dat te betwijfelen.
Dat is dan ook precies wat ik zei en ik zwaaide gedag zoals zij ook deed. Ik beantwoorde haar vriendelijk groet, that's all en ging verder mijn eigen weg. Maar nogmaals het kwam niet van mij af.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:28 schreef Pokkehandtas het volgende:
Het zijn kinderen, wees de verstandigste. Hallo is genoeg.
Ik weet niet welk beeld jullie hierbij krijgen, maar ik had zelf de indruk dat een meisje misschien enthousiast HEY zei naar Tengano en dat hij enthousiast HEY terug zei. Niet dat hij ze ging knuffelen ofzo.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:28 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Het zijn kinderen, wees de verstandigste. Hallo is genoeg.
Dit. Een meisje zegt mij enthousiast gedag en zwaait naar mij in het bijzin van haar ouders. Ik ken dat kind niet eens. Wat moet ik dan? Ik zeg gewoon enthousiast gedag terug. Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:32 schreef Jojoke het volgende:
Ik weet niet welk beeld jullie hierbij krijgen, maar ik had zelf de indruk dat een meisje misschien enthousiast HEY zei naar Tengano en dat hij enthousiast HEY terug zei. Niet dat hij ze ging knuffelen ofzo.
Ik en een aantal met mij vielen waarschijnlijk over open en enthousiastquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies wat ik zei en ik zwaaide gedag zoals zij ook deed. Ik beantwoorde haar vriendelijk groet, that's all en ging verder mijn eigen weg. Maar nogmaals het kwam niet van mij af.
Iemand die open en enthousiast contact maakt met kleine meisjes, dat vind ik nogal creepy.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:32 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik weet niet welk beeld jullie hierbij krijgen, maar ik had zelf de indruk dat een meisje misschien enthousiast HEY zei naar Tengano en dat hij enthousiast HEY terug zei. Niet dat hij ze ging knuffelen ofzo.
Dit topic gaat over een vermist jongetje hou toch eens op over jezelf en het meisje te praten...wees is verstandig.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit. Een meisje zegt mij enthousiast gedag en zwaait naar mij in het bijzin van haar ouders. Ik ken dat kind niet eens. Wat moet ik dan? Ik zeg gewoon enthousiast gedag terug. Zouden meer mensen moeten doen.
Oh zo. Ik riep dit omdat ik gezegd had dat ik mezelf niet op een voetbalveldje zomaar met wat kleine kinderen zou zien voetballen omdat ik daarmee een verkeerd signaal af zou geven. Want ik vind zelf dat ik als vreemde onbekende man niet zomaar vriendschappelijk met voor mij onbekende kinderen kan gaan voetballen. Dat past niet vind ik. Daar zouden mensen terecht iets van kunnen vinden lijkt mij. Zoiets doe je niet met vreemde kinderen met zo'n groot leeftijdsverschil is mijn mening. Ik zou dat ook raar vinden als andere mannen dat wel zouden doen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:34 schreef Pokkehandtas het volgende:
Ik en een aantal met mij vielen waarschijnlijk over open en enthousiastIn dit topic van een vermist ventje, was iets minder slim, dat is het wmb.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:52 schreef Tengano het volgende:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Er zijn hier wel eens kinderen op het pleintje die voetballen, dan geef ik er voor de gein ook wel een schopje tegenaan. Maar dat maakt me tot een mogelijke kinderontvoerder begrijp ik.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Joh, ik snap je allangquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Oh zo. Ik riep dit omdat ik gezegd had dat ik mezelf niet op een voetbalveldje zomaar met wat kleine kinderen zou zien voetballen omdat ik daarmee een verkeerd signaal af zou geven. Want ik vind zelf dat ik als vreemde onbekende man niet zomaar vriendschappelijk met voor mij onbekende kinderen kan gaan voetballen. Dat past niet vind ik. Daar zouden mensen terecht iets van kunnen vinden lijkt mij. Zoiets doe je niet met vreemde kinderen met zo'n groot leeftijdsverschil is mijn mening. Ik zou dat ook raar vinden als andere mannen dat wel zouden doen.
[..]
Ik herken dit, maar ik ben vrouw dus dat scheelt en dan komt het ook niet creepy over.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit. Een meisje zegt mij enthousiast gedag en zwaait naar mij in het bijzin van haar ouders. Ik ken dat kind niet eens. Wat moet ik dan? Ik zeg gewoon enthousiast gedag terug. Zouden meer mensen moeten doen.
Thanksquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:45 schreef Jojoke het volgende:
Ik herken dit, maar ik ben vrouw dus dat scheelt en dan komt het ook niet creepy over.Ik denk dat dit chille mensen wel vaker overkomt. Die overdenken niet alles en die reageren spontaan en met goede bedoelingen. De medemens die meer beducht is, kan dat misschien anders opvatten als ze iemand als een bedreiging zien.
Ja. Mensen hier reageren alsof hij haar een tongzoen heeft gegeven.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:32 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Daar waren we al over uit. Ontopic maar weerquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja. Mensen hier reageren alsof hij haar een tongzoen heeft gegeven.
Wij raken iig niet vermist.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Boel zolderkamerautisten weer hier.
Timing. Als je dat gelijk doet dan schendt je de rechten denk ik van die man. En morgen is de sense of urgency zo hoog dat ze waarschijnlijk wel moeten. Dan had hij zich allang kunnen melden, maar weigert hij dit bewust wat hem tegelijkertijd ook verdacht maakt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:53 schreef littlemindy het volgende:
Waarom verspreiden ze geen signalement van die man eigenlijk?
Die andere kinderen moeten hem toch vrij goed kunnen beschrijven.
Of hij nu getuige is of verdachte, je wilt hem spreken.
Ditquote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:04 schreef Pokkehandtas het volgende:
Een 9-jarige verdwijnt niet zomaar, ik vermoed het ergste. Ik leef echt mee met de ouders van deze jongen. Ik vind het zo erg.
Het is onderhand inderdaad uitgesloten dat dit Gino zijn eigen keuze was. Zelfs een volwassen iemand heeft geen behoefte (redt het niet) om twee nachten buiten in zijn eentje te verblijven (zonder eten en drinken). Ik blijf erbij dat de intuitie van die zus klopte. Dit soort dingen voel je soms gewoon aan en zij had dat ook direct. Triest.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:04 schreef Pokkehandtas het volgende:
Een 9-jarige verdwijnt niet zomaar, ik vermoed het ergste. Ik leef echt mee met de ouders van deze jongen. Ik vind het zo erg.
12 uur geweest. Staat de speculatiemode aan nu?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik gooi de knuppel er maar ff in, maar weer Zuid Limburg?
Zit er wat in het water?
Een jongen van 9 kan je idd niet vergelijken met een volwassene. Intriest, dit is een misdrijf, iets anders kan ik er niet van maken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het is onderhand inderdaad uitgesloten dat dit Gino zijn eigen keuze was. Zelfs een volwassen iemand heeft geen behoefte (redt het niet) om twee nachten buiten in zijn eentje te verblijven (zonder eten en drinken). Ik blijf erbij dat de intuitie van die zus klopte. Dit soort dingen voel je soms gewoon aan en zij had dat ook direct. Triest.
Kan jij ook normaal doen, dit is Onzin niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
12 uur geweest. Staat de speculatiemode aan nu?
Ik had zelf een hele rare brainwave. Dat de werkelijke dader van Nikki nu nog een keer toegeslagen had. Slaat misschien nergens op, maar het kwam wel in me op. Maar dat is meestal met dit soort misterieuze gevallen en als je niks weet. Je gaat de gekste dingen denken. Doen die mensen zelf ook nu natuurlijk. Die doen geen oog dichtquote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:17 schreef Pokkehandtas het volgende:
Kan jij ook normaal doen, dit is Onzin niet.
Wat is zo apart vind is dat die man van dat speelveldje zich niet meldt. Net als Jos die niet op kwam dagen voor zijn DNA oproep.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Hoop dat iedereen in zuid Limburg de oren en voelsprieten open heeft staan.
Voor de zoveelste keer
Volgt geen nieuws of denkt, zoveelste kind dat kwijt is en leest er niet over.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat is zo apart vind is dat die man van dat speelveldje zich niet meldt. Net als Jos die niet op kwam dagen voor zijn DNA oproep.
Ach kom op man. Hij was de man die met Gino als laatst gevoetbald heeft. Je denkt toch niet dat al deze commotie langs hem heen gaatquote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:26 schreef Fer het volgende:
[..]
Volgt geen nieuws of denkt, zoveelste kind dat kwijt is en leest er niet over.
Ik ga er gewoon vanuit dat de politie die getuigen al herkend heeft.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat is zo apart vind is dat die man van dat speelveldje zich niet meldt. Net als Jos die niet op kwam dagen voor zijn DNA oproep.
Waarom niet, ik weet ook pas sinds een uur of 2 dat er een jongetje vermist is.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ach kom op man. Hij was de man die met Gino als laatst gevoetbald heeft. Je denkt toch niet dat al deze commotie langs hem heen gaat
Die hebben ongetwijfeld een beschrijving van die man en zullen naast het feit dat ze een oproep hebben gedaan aan hem om zich te melden, ook een lijntje uit hebben staan om hem zelf op te sporen op de een of andere manier. Die gaan iig vast niet stil zitten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik ga er gewoon vanuit dat de politie die getuigen al herkend heeft.
Omdat ik het gewoon niet geloof. Het gaat er bij mij niet in. Het klopt gewoon niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:32 schreef Fer het volgende:
Waarom niet, ik weet ook pas sinds een uur of 2 dat er een jongetje vermist is.
Mensen die dit soort acties maken denken overal mee weg te komen. En als ze ontmaskerd worden verzinnen ze wel weer wat a la: "Ik heb alleen zijn kleding wat gefatsoeneerd." Dit type mensen waar we het nu over hebben kan niet normaal en logisch nadenken zoals gezonde volwassenen dat doen. En wij kunnen ons bijna niet verplaatsen in hun denkwijze.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:43 schreef Kiwi7 het volgende:
Lijkt mij niet dat die man betrokken is bij de verdwijning. Je bent direct verdachte en gespot door drie andere jongens.
Heeft met huidskleur te maken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:00 schreef corehype het volgende:
Waarom wordt er naar sommige kids WEL grootschalig gezocht en anderen niet ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso al die tweets van die koequote:
We sturen iig geen alert uit als zij vermist isquote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:32 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Sowieso al die tweets van die koeook klagen over homofoben bij VI, terwijl eigen volk homofoob nr. 1 is
Je zou bijna denken dat het een troll-account is als ik die tweets zo lees. Maar ja, tegenwoordig zijn mensen dus echt zo dus wie weet. Het lijkt mij voor Derksen ook lastig om als homofoob een van zijn beste vrienden, John de Bever, regelmatig te ontvangen bij hem thuis. Zit er dan een glazen wand tussen?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:32 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Sowieso al die tweets van die koeook klagen over homofoben bij VI, terwijl eigen volk homofoob nr. 1 is
Kan gewoon een vader zijn van die andere jongens en een balletje meetrappen dat maakt hem geen verdachtequote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Mensen die dit soort acties maken denken overal mee weg te komen. En als ze ontmaskerd worden verzinnen ze wel weer wat a la: "Ik heb alleen zijn kleding wat gefatsoeneerd." Dit type mensen waar we het nu over hebben kan niet normaal en logisch nadenken zoals gezonde volwassenen dat doen. En wij kunnen ons bijna niet verplaatsen in hun denkwijze.
Ik had precies dezelfde flashback.. Ruben en Julian..quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:53 schreef SteelDogg het volgende:
Bah wat erg ditDoet me denken aan de vermissing vd 2 broertjes
Je moet maar eens opletten bij de account activatie datum, die zijn vrijwel allemaal rond maart 2021, mijn theorie is dat dit allemaal AI bots zijn die gewoon de samenleving willen ontwrichten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 03:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Een duidelijk nep account en zoveel mensen trappen dr in
Welke niet bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:00 schreef corehype het volgende:
Ik kan zo, binnen 10 seconden tenminste 3 scenario’s verzinnen waarin er geen sprake is van een misdrijf. En nee die ga ik niet delen want ik ben geen speculaasfabriek.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:16 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Een jongen van 9 kan je idd niet vergelijken met een volwassene. Intriest, dit is een misdrijf, iets anders kan ik er niet van maken.
Gatver, over de rug van dit jongetje er een racismezaak van proberen te maken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:00 schreef corehype het volgende:
En het is nog eens onzin ook,de politie heeft gewoon protocollen hoe een zaak word ingestoken, dit soort gevallen zijn gelukkig in Nederland vrij uitzonderlijk maar wel van de meest ernstige categorie.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 05:33 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Gatver, over de rug van dit jongetje er een racismezaak van proberen te maken.
Nou meid, geef eens voorbeeldenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:00 schreef corehype het volgende:
Daar zijn dat soort personen heel goed in. Lekker negeren.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 05:33 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Gatver, over de rug van dit jongetje er een racismezaak van proberen te maken.
Lokaal nieuwsquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net de sites een paar grote Duitse kranten gecheckt, maar daar zie ik nergens iets over Gino. Je zou toch zeggen dat de Duitsers hier ook wel vanaf moeten weten zo dicht bij de grens?
Geen kinderen schoppen!quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Er zijn hier wel eens kinderen op het pleintje die voetballen, dan geef ik er voor de gein ook wel een schopje tegenaan. Maar dat maakt me tot een mogelijke kinderontvoerder begrijp ik.
Dit lijkt erg sterk op een trollacount hoor. Puur gemaakt om te provoceren.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:32 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Fake account. Gewoon allemaal reporten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit lijkt erg sterk op een trollacount hoor. Puur gemaakt om te provoceren.
Rapporteer deze dan ook gelijk ff.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Fake account. Gewoon allemaal reporten.
Mag van mij ook flink aangepakt worden. Brengt schade toe dit soort fratsen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Fake account. Gewoon allemaal reporten.
Vader is niet in beeld. Zus zou voogdij krijgen ivm (ernstig) zieke moeder.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:11 schreef TornadoDK het volgende:
Het stepje kan ook door andere (kinderen) zijn afgepakt van Gino en hebben het daar gezet toen ze het zat waren. En Gino verdwaald/door de verkeerde gevonden toen die zijn step terug wilde halen..
Het 'beste' scenario zou zijn als die door bekende van de vader of moeder is meegenomen en die hem verstoppen nu.
Ik zie verder weinig andere scenarios waarbij hij nog leeft
Hier krijg ik zo het schijt van, altijd weer die vergelijkingen met Nicky Verstappen. Hou daar eens mee op! De enige overeenkomst is dat ze uit dezelfde streek komen en verder helemaal niks!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:26 schreef Ciclon het volgende:
Met een verdwijning van een jongetje in Limburg denk je al snel aan Nikki Verstappen
We lezen alleen niet in beeld maar verder weten we niks natuurlijk je kunt het niet zomaar uitsluiten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:17 schreef Messina het volgende:
[..]
Vader is niet in beeld. Zus zou voogdij krijgen ivm (ernstig) zieke moeder.
5 kilometer op een stepje is best ver...
Volgens de familie was dit 100% zijn step.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:38 schreef 22 het volgende:
Is het inmiddels al zeker dat het zijn step is die gevonden is?
Ik neem aan van wel omdat het volledig overeen komt met de beschrijving, maar volgens mij is dit nog niet zeker.
Ja dat is zeker. Het staat op vrijwel elke nieuwssite al dan niet in KOEIENLETTERS geschreven en ook in dit topic!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:38 schreef 22 het volgende:
Ik neem aan van wel omdat het volledig overeen komt met de beschrijving, maar volgens mij is dit nog niet zeker.
Ja maar er staat wel vaker iets in koeienletters en dan staat in het artikel het woordje vermoedelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:40 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ja dat is zeker. Het staat op vrijwel elke nieuwssite al dan niet in KOEIENLETTERS geschreven en ook in dit topic!
Er zullen wel meer kinderen zijn die deze step hebben. Dat hij er op lijkt of van hetzelfde merk is wil niet zeggen dat hij van hem is.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Volgens de familie was dit 100% zijn step.
Misschien hebben ze er iets in gekrast zodat ze wisten dat het zijn step is? Juist omdat er aardig wat van die steppen in de omloop zijn?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Er zullen wel meer kinderen zijn die deze step hebben. Dat hij er op lijkt of van hetzelfde merk is wil niet zeggen dat hij van hem is.
Die hem toevallig ook kwijt zijn geraakt, en niemand dat ding is opgevallen, ja hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Er zullen wel meer kinderen zijn die deze step hebben. Dat hij er op lijkt of van hetzelfde merk is wil niet zeggen dat hij van hem is.
Daar zal de politie dan wel achter komen tijdens het onderzoek. Achter het lint zijn zulke details niet te zien.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze er iets in gekrast zodat ze wisten dat het zijn step is? Juist omdat er aardig wat van die steppen in de omloop zijn?
Ik hou het liever bij de feiten en dus communicatie vanuit de politie.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:48 schreef Kim-Holland het volgende:
En nog blijven zuigen, ook al is allang bevestigd door zijn eigen zussen [!!!] dat het toch echt zijn step is!
Gelukkig weet jij het beter dan zijn familie. Dat is fijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij het beter dan zijn familie. Dat is fijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:In Landgraaf is donderdagavond een step gevonden die veel lijkt op die van het sinds woensdagavond vermiste 9-jarige jongetje Gino. Dat heeft een woordvoerster van de politie donderdagavond gezegd. https://dvhn.nl/binnenlan(...)e-Gino-27736037.htmlOp maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Het kan dat hij idd geen verdachte is, maar dan nog wil je zo iemand wel spreken natuurlijk. Een vader van één van de anderen is het niet lijkt me, want ze hebben die andere kinderen al gesproken, maar de man zoeken ze nog.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:53 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Kan gewoon een vader zijn van die andere jongens en een balletje meetrappen dat maakt hem geen verdachte
Ja en Nikki was al 11 en deze jongen is 9. En de vindplaats is bijna een kilometer verder.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:31 schreef Kim-Holland het volgende:
Hier krijg ik zo het schijt van, altijd weer die vergelijkingen met Nicky Verstappen. Hou daar eens mee op! De enige overeenkomst is dat ze uit dezelfde streek komen en verder helemaal niks!
Hoe groot is de kans dat je een verlaten step 5 kilometer vanaf het speelpleintje vindt, die nagelnieuw is achtergelaten, en die exact van hetzelfde type is als die van Gino...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:38 schreef 22 het volgende:
Misschien een beschadiging of een sticker o.i.d. Anders kun je dat inderdaad niet zeggen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Van die step zijn ze inmiddels allang DNA monsters aan het nemen denk ik. Kijken of er een DNA match is met Gino en kijken of er andere DNA sporen op zitten en die even door de databank halen. Je kunt niet snel genoeg reageren in de huidige situatie.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:04 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Er zitten toch stickers op de step?
Zal wel zijn step zijn hoor
Kan ook dat die jochies weggegaan zijn toen Gino daar nog was, al dan niet met die man.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:38 schreef Tengano het volgende:
En we missen ook nog een stuk informatie die wel bekend is:
Gino speelt met drie andere jongetjes en een volwassen man op het speelveldje.
Gino verdwijnt....
Die drie jongetjes kunnen met grote zekerheid vertellen:
- of Gino met die man is vertrokken
- of Gino alleen is vertrokken en de man is blijven voetballen
- of dat de man is vertrokken en Gino daarna wegging.
Die informatie heeft de politie natuurlijk ook. Maar die is ons niet medegedeeld en natuurlijk ook niet voor niets.
Dan heeft zo'n jochie/familie ook echt wel driedubbel pech hoor als dat wel zo is.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:28 schreef Momo het volgende:
Wat ik mij wel afvraag, een week geleden is van zijn moeders huis verhuisd naar het huis van zijn zus omdat de moeder niet meer voor hem kon zorgen. Maar was moeders het daar mee eens? En wat vond hij zelf daarvan?
Het lijkt bijna te toevallig dat hele verhaal niks te maken heeft met de verdwijning. Zou hij te prooi zijn gevallen aan een willekeurige engnek? Die kans is echt heel klein.
Bij moeders zullen ze toch ook wel gezocht/geïnformeerd hebben? Lijkt me in eerste instantie de meest logische plek.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:28 schreef Momo het volgende:
Wat ik mij wel afvraag, een week geleden is van zijn moeders huis verhuisd naar het huis van zijn zus omdat de moeder niet meer voor hem kon zorgen. Maar was moeders het daar mee eens? En wat vond hij zelf daarvan?
Het lijkt bijna te toevallig dat hele verhaal niks te maken heeft met de verdwijning. Zou hij te prooi zijn gevallen aan een willekeurige engnek? Die kans is echt heel klein.
Dat is ook nog een optie inderdaadquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:27 schreef Burdie het volgende:
Kan ook dat die jochies weggegaan zijn toen Gino daar nog was, al dan niet met die man.
In elk geval zouden die kinderen moeten kunnen vertellen wie die man is. Lijkt me haast wel dat al drie kleine kinderen met een volwassene in een speeltuin spelen, dat geen willekeurige voorbijganger is. Moet toch haast wel een bekende, iemand uit de buurt, een familielid, etc zijn?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat is ook nog een optie inderdaadGood thinking!
Gisteren hielden ze rekening met het scenario dat hij op zijn step terug naar het huis van zijn moeder zou hebben willen gaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:28 schreef Momo het volgende:
Ik denk omdat je in dit soort zaken nooit zekerheid hebt. Denk maar aan Ichelle, die vermist was in Zeeland. Degene die haar omgebracht heeft, had toen notabene nog een oproep op socials gedeeld dat iedereen die iets wist, zich moest melden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:41 schreef Luxuria het volgende:
Hoezo waarschijnlijk? Er is dus wel een kans dat hij bij familie is? Waarom weten ze dit niet zeker?
Ja, dat eerste dat is raar. Je zou denken dat die drie kinderen of in elk geval één van hen kan vertellen wie dat is. Lijkt me ook sterk dat iemand daar in de buurt er nog niets van heeft gehoord. Het zal daar over weinig andere dingen gaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:41 schreef Luxuria het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat die persoon die bij het speeltuintje was zich niet gemeld heeft.
Er wordt hier gezegd dat hij het mogelijk nog niet gehoord heeft, maar als je daar in de buurt woont is deze vermissing het nieuws van de dag, daar kun je lijkt mij absoluut niet omheen en daar hoef je geen nieuws op tv voor te kijken.
Daarnaast wordt dit door de politie gezegd: "Als Gino bij familie was geweest, hadden we dat waarschijnlijk wel geweten."
Hoezo waarschijnlijk? Er is dus wel een kans dat hij bij familie is? Waarom weten ze dit niet zeker?
En waarom zou iemand van de familie hem meenemen en hier geen melding van maken en heel Nederland bang laten zijn voor het ergste?
Dat klopt ook inderdaad niet in dit hele verhaal en zou je imo als verdacht kunnen zien. Ik vermoed dat ze vandaag een signalement gaan uitbrengen. Of wie weet vinden ze een DNA spoor op die step.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:41 schreef Luxuria het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat die persoon die bij het speeltuintje was zich niet gemeld heeft.
Er wordt hier gezegd dat hij het mogelijk nog niet gehoord heeft, maar als je daar in de buurt woont is deze vermissing het nieuws van de dag, daar kun je lijkt mij absoluut niet omheen en daar hoef je geen nieuws op tv voor te kijken.
Kan dus onmogelijk langs die man heen gaan inderdaad.quote:De zussen van Gino, Kelly en Naomi, zijn “druk bezig met zoeken”, gaat Ellenkamp verder. Zij sluiten zich ook aan bij de groep vrijwilligers die mee helpen zoeken naar Gino. “Het is voor hen heel erg pittig om dat te doen. Slapen lukt ze echt niet, ze leven op adrenaline op dit moment en hopen dat zij hun broertje zo snel mogelijk in de armen kunnen sluiten.”
In Kerkrade is de verdwijning van Gino “het gesprek van de dag” weet de misdaadverslaggever. “Op straat hoor je er iedereen over spreken en de buurt zoekt volop mee naar Gino.” Ze zijn zelfs vannacht nog bezig geweest, maar toen het donker werd zijn zij ermee gestopt. “Omdat er angst is dat zij misschien wel sporen en politie in de weg lopen.”
Tenzij die man uit het speeltuintje de dader is, dan heeft hij een goede reden om zich niet te melden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:41 schreef Luxuria het volgende:
Daarnaast wordt dit door de politie gezegd: "Als Gino bij familie was geweest, hadden we dat waarschijnlijk wel geweten."
En waarom zou iemand van de familie hem meenemen en hier geen melding van maken en heel Nederland bang laten zijn voor het ergste?
Het is zo vaag allemaal![]()
Er is in elk geval alle reden om een signalement van dat figuur te verspreiden. Desnoods beelden als die er zijn. Als hij er niks mee te maken heeft, dan heeft hij gelegenheid genoeg gehad om zich te melden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:52 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Tenzij die man uit het speeltuintje de dader is, dan heeft hij een goede reden om zich niet te melden.
No shit.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:52 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Tenzij die man uit het speeltuintje de dader is, dan heeft hij een goede reden om zich niet te melden.
quote:Nog steeds ontbreekt elk spoor van Gino van der Straeten. De 9-jarige jongen wordt sinds woensdagavond vermist.
Daarom wordt er vrijdag verder gezocht door vrijwilligers bij zwemcentrum In de Bende in Landgraaf waar donderdagavond mogelijk de step van de jongen werd gevonden.
Man wordt gezocht
Ook wordt gezocht naar de man die woensdagavond gezien is op het speelveld waar Gino was met een aantal andere kinderen. De kinderen hebben al met de politie gesproken. Naar de man wordt nog steeds gezocht.
Step
De politie is een DNA-onderzoek gestart om te kijken of de step ook daadwerkelijk van de jongen is.
Camerabeelden
In de nacht van donderdag op vrijdag heeft de politie onderzoek gedaan in de buurt. Daarbij zijn camerabeelden opgevraagd. Hoewel er bij het zwembad camera's hangen, zijn deze nog niet in werking. Ook is bij buurtbewoners aangeklopt of zij iets gezien hebben of camerabeelden kunnen leveren.
MJa, leuk al die camera's die overal hangen, maar als puntje bij paaltje komt staan ze verkeerd, maken ze waardeloze beelden, is het toch niet opgeslagen, staan ze weer eens uit, etc.quote:
Maar stel moeders heeft er wel mee te maken, zou ze dan zeggen dat Gino bij haar of vrienden van haar zijn?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bij moeders zullen ze toch ook wel gezocht/geïnformeerd hebben? Lijkt me in eerste instantie de meest logische plek.
Je weet het hoe en waarom niet over waarom hij bij zijn zus logeerde. Is dat een goed overleg gegaan? Of juist niet? Etc.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar stel moeders heeft er wel mee te maken, zou ze dan zeggen dat Gino bij haar of vrienden van haar zijn?
In eerste instantie niet eventueel, al lijkt mij dat nu wel onhoudbaar met heel Limburg op zoek naar hem.
Tsja, wat moeten mensen gaan doen?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:08 schreef Kim-Holland het volgende:
Je hoort of leest ook helemaal niks uit de kant van zijn moeder, familie of de vriendjes [beter gezegd ouders] waar hij gewoond heeft. Zelfs niet uit zijn nieuwe buurt.
Het lijkt alsof niemand hem kende terwijl hij daar toch vaker kwam [volgens zijn zus] en dus bekend zou moeten zijn in de buurt.
Het zijn alleen de zussen die spreken en zoeken met de groep vrijwilligers.
Arm ventje.
Wat ook wel logisch kan zijn natuurlijk. Niet iedereen hoeft in de media en op Facebook te zeggen dat het zo'n lief jongetje is en dat zij hem ook wel eens hebben zien voetballen...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:08 schreef Kim-Holland het volgende:
Je hoort of leest ook helemaal niks uit de kant van zijn moeder, familie of de vriendjes [beter gezegd ouders] waar hij gewoond heeft. Zelfs niet uit zijn nieuwe buurt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:48 schreef Kim-Holland het volgende:
En nog blijven zuigen, ook al is allang bevestigd door zijn eigen zussen [!!!] dat het toch echt zijn step is!
Maar de kans is natuurlijk wel heel erg groot dat die step wel van Gino is.quote:De politie kon vrijdagochtend nog geen update geven over de zaak rond de vermiste 9-jarige Gino. Zo kon een politiewoordvoerder rond 08.30 uur nog niet zeggen of de gevonden step inderdaad van het jongetje is.
https://www.telegraaf.nl/(...)naar-vermiste-gino-9
Tja, dat weet ik ook niet maar de stilte om de verdwenen persoon zelf vanuit diverse kanten valt me op. Geen vriendjes, geen andere familie, ook niet van vaders kant [ook al is hij uit beeld]. Helemaal niks.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tsja, wat moeten mensen gaan doen?
Vrijwilligers zijn nuttig om - onder commando van mensen die weten wat ze doen - een gebied uit te kammen. Maar verder lopen ze alleen maar in de weg denk ik?
Niet iedereen heeft bij zoiets de behoefte om de media op te zoeken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:22 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Tja, dat weet ik ook niet maar de stilte om de verdwenen persoon zelf vanuit diverse kanten valt me op. Geen vriendjes, geen andere familie, ook niet van vaders kant [ook al is hij uit beeld]. Helemaal niks.
Ik vind het altijd aparter als hele vage bekenden (type "heb 'm weleens zien lopen vijf jaar geleden") hun moment of glory voor de camera menen te moeten pakken met zoiets.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:25 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik snap dat niet iedereen zin heeft om vanalles te roepen. Mag ik het toch nog wel apart vinden?
Als dat dan het stepje van Gino is, dan klopt dat verhaal van die (demente) bejaarde met rollator ook niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat stepje lag er volgens de bestraters al tussen 08:00 en 09:00 uur gisteren morgen.
Klopt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als dat dan het stepje van Gino is, dan klopt dat verhaal van die (demente) bejaarde met rollator ook niet.
Dat is ook zo. Maar dat soort types bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind het altijd aparter als hele vage bekenden (type "heb 'm weleens zien lopen vijf jaar geleden") hun moment of glory voor de camera menen te moeten pakken met zoiets.
Tuurlijk klopt dat verhaal niet, allemaal wat te mooi om waar te zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als dat dan het stepje van Gino is, dan klopt dat verhaal van die (demente) bejaarde met rollator ook niet.
Ja, ook zonder de vondst van die step een raar verhaal. Jongetje dat de hele nacht op een stepje door een woonwijk doolt. En dan alleen gezien door die ouwe graftak.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Tuurlijk klopt dat verhaal niet, allemaal wat te mooi om waar te zijn.
Wat wel apart was aan dat verhaal is dat de thuiszorgmedewerkster van Lenie Gino ook herkend had en zelfs nog aangesproken had. Hoewel ik het dan nog steeds niet geloof en het een uiterst onwaarschijnlijk verhaal vind.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:37 schreef Halcon het volgende:
Ja, ook zonder de vondst van die step een raar verhaal. Jongetje dat de hele nacht op een stepje door een woonwijk doolt. En dan alleen gezien door die ouwe graftak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Tal van bejaardenverzorgers die maar gewoon een beetje meebabbelen met de hersenspinsels van een ietswat dummelende oudere. Tenzij de verzorgster het een op een ook bevestigd heeft zou ik aan dat soort statements geen waarde hechten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat wel apart was aan dat verhaal is dat haar begeleidster of verzorgster Gino ook herkend had. Hoewel ik het dan nog steeds niet geloof en uiterst onwaarschijnlijk vind.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat wel apart was aan dat verhaal is dat de thuiszorgmedewerkster van Lenie Gino ook herkend had en zelfs nog aangesproken had. Hoewel ik het dan nog steeds niet geloof en het een uiterst onwaarschijnlijk verhaal vind.Mwah. Die bejaarde zegt dat de thuiszorgmedewerkster het heeft gezien. Neem aan dat ze het daar even na hebben gevraagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat wel apart was aan dat verhaal is dat de thuiszorgmedewerkster van Lenie Gino ook herkend had en zelfs nog aangesproken had. Hoewel ik het dan nog steeds niet geloof en het een uiterst onwaarschijnlijk verhaal vind.Als vreemde een kind aanspreken waarom die niet op school is…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom is het apart dat ze niet op de landelijke tv wil laten zien hoeveel verdriet ze heeft omdat haar zoontje vermist is?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:25 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik snap dat niet iedereen zin heeft om vanalles te roepen. Mag ik het toch nog wel apart vinden?
Ik ben wel klaar met het onderwerp. Geen zin in dit gezuig. Doei.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom is het apart dat ze niet op de landelijke tv wil laten zien hoeveel verdriet ze heeft omdat haar zoontje vermist is?
Denk dat heel veel mensen niet zo op tv willen dan.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom is het apart dat ze niet op de landelijke tv wil laten zien hoeveel verdriet ze heeft omdat haar zoontje vermist is?
Ga eens met een basisschoolkind naar de supermarkt onder schooltijd. Wedden om ¤100 dat er tenminste 1 bejaarde zegt; moet jij niet op school zitten meissie/jochie?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als vreemde een kind aanspreken waarom die niet op school is…
Lijkt mij verstandig met die verdachtmakingen. Het is geen fucking soap.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:50 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met het onderwerp. Geen zin in dit gezuig. Doei.
Ja, mensen als die oude graftak houden beter hun bek in de media.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Trouwens, het verhaal van mevrouw zou impliceren dat Gino dus niet ontvoerd is oid, maar minimaal tot donderdagochtend en waarschijnlijk dan dus ook daarna zelf heeft rondgezworven.
Een jochie van negen, dat inmiddels meerdere dagen en nachten helemaal alleen rondwandelt/stept, zonder eten of drinken, en zonder dat iemand hem behalve deze mevrouw heeft gezien ondanks dat er in de omgeving een zoektocht op gang is gezet. Tuurlijk joh.
Dat is een hele goeie inderdaad! Ik zie Jinek die moeder al doorzagen:quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:55 schreef Starhopper het volgende:
Lijkt mij verstandig met die verdachtmakingen. Het is geen fucking soap.
De zus van de familie(?) doet het woord. Daar is verder niets verdachts of geks aan.
Klopt, maar dat maakt het nog welquote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Ga eens met een basisschoolkind naar de supermarkt onder schooltijd. Wedden om ¤100 dat er tenminste 1 bejaarde zegt; moet jij niet op school zitten meissie/jochie?
Beetje sociale controle.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt het nog wel
Beter reageer jij gewoon niet op mij. Wij liggen elkaar niet, op zn zachts gezegd. Accepteer dat en scroll verder! Daag mij niet uit. Dank u!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lijkt mij verstandig met die verdachtmakingen. Het is geen fucking soap.
De zus van de familie(?) doet het woord. Daar is verder niets verdachts of geks aan.
Haha ja dat wel, maar bejaarden bemoeien zich echt overal mee.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt het nog wel
Hoe lang duurt het voordat ze een DNA match hebben vastgesteld van Gino en zijn step. Weet jij dat? Ze zijn gisteravond begonnen. Heb het al opgezocht...quote:
Google:quote:In Landgraaf is donderdagavond een step gevonden die veel lijkt op die van het sinds woensdagavond vermiste 9-jarige jongetje Gino. Dat heeft een woordvoerster van de politie donderdagavond gezegd.
quote:Dergelijke onderzoeken duurden tot voor kort minimaal 48 uur. Voor dna-onderzoek is een dna-profiel, een vergelijking met de dna-databank voor Strafzaken en een rapport aan politie en justitie nodig. Het hele traject kan nu binnen zes uur worden doorlopen, zegt het NFI.
Da's een raar verhaal inderdaad. Je zou denken dat in elk geval één van die kinderen die man kent.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zoals een vreemde man die gaat voetballen met onbekende kinderen?
Dat ligt toch echt aan jou en je geïndoctrineerde brein door de media dat alles tegenwoordig maar ongewenst moet zijn. Die gozer groet een kind terug. Niks meer niks minder.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Iemand die open en enthousiast contact maakt met kleine meisjes, dat vind ik nogal creepy.
Maar laten we weer ontopic gaan
Precies. Goede kans dat het gewoon een babbeltje is van een wat verwarde oude vrouw, die dit op TV heeft gezien of bij de buren heeft gehoord of iets. Wellicht zag ze hem eerder in de week, en is ze daar wat mee in de war, dat zou je haar natuurlijk niet per se kwalijk kunnen nemen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Tal van bejaardenverzorgers die maar gewoon een beetje meebabbelen met de hersenspinsels van een ietswat dummelende oudere. Tenzij de verzorgster het een op een ook bevestigd heeft zou ik aan dat soort statements geen waarde hechten.
Op de berichtgeving afgaand denk ik dat de politie dit verhaal ook niet gelooft. Als dat wel zo was zou dat in het signalement ("en is in de ochtend van donderdag nog gezien in de blablastraat", zou het dan zijn) wel geupdate zijn.
Waarom like je het danquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:20 schreef Tengano het volgende:
Wis die posts svp, want dit is alleen maar verwarrend.
Studiedag voor de leraren bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga vaak overdag naar de bioscoop en dan vraag ik me af welke schoolgaande kinderen er in vredesnaam om elf uur naar de film gaan met hun ouders.
In 2019 en 2020 de ene staking van leraren na de andere.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Studiedag voor de leraren bijvoorbeeld.
Is eigenlijk wel triest.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha ja dat wel, maar bejaarden bemoeien zich echt overal mee.
Jah!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat is een hele goeie inderdaad! Ik zie Jinek die moeder al doorzagen:
"Heb je dan echt helemaal geen idee wie hem meegenomen zou kunnen hebben. Iemand uit je familie of naaste omgeving oid."
"En dat weet je echt zeker?"
"Waren er wel spanningen in het gezin met Gino?"
Goeie keus van die familie wat mij betreft. Laat het maar over aan de politie, het is hun werk ten slotte.
De politie moet dat inmiddels weten door de tijd die ze hebben gehad om een DNA match vast te stellen, maar ze brengen daar niks over naar buiten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:38 schreef WhateverWhatever het volgende:
Is er al bekend of de step die gevonden van hem is?
Sindsdien is er geen update vanuit de politie gegeven. Ze houden de kaarten volgens mij nog even tegen de borst. Als ze zeggen dat er een DNA match is met Gino, hebben ze immers ook de tijd gehad om een eventueel DNA spoor van een mogelike dader vast te stellen. En dat soort info willen ze nu misschien liever niet naar buiten brengen zodat ze verder kunnen speuren en de hele situatie een stap voorblijven.quote:Zo kon een politiewoordvoerder rond 08.30 uur nog niet zeggen of de gevonden step inderdaad van het jongetje is.
https://www.telegraaf.nl/(...)naar-vermiste-gino-9
Ja, is al bevestigd.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:38 schreef WhateverWhatever het volgende:
Is er al bekend of de step die gevonden van hem is?
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:48 schreef Kim-Holland het volgende:
En waar was Ayoub dan gistermorgen?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:45 schreef Halcon het volgende:
Kelly hing donderdagmorgen een plakkaat op de deur van haar appartement: „Gino, Ayoub is binnen! Blijf binnen!’schreef ze daarop na de eerste nacht dat Gino al verdween. Ze zegt desgevraagd dat ze daarmee bedoelt dat Gino ‘gewoon naar binnen moet komen als hij voor de deur staat’.
Ayoub, de vriend van Kelly, kwam echter pas na de middag bij Kelly aan. „Die jongen moet terugkomen”, zei hij waarna hij in eerste instantie binnenging. Zijn thuiskomst leidde tot de nodige spanning tussen de twee, waarna buurvrouwen Ayoub tot bedaren moesten brengen en hij weer van huis verdween.
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220602_96752821
Geen idee.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En waar was Ayoub dan gistermorgen?
Zeker weer naar de AH?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En waar was Ayoub dan gistermorgen?
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
De politie moet dat inmiddels weten door de tijd die ze hebben gehad om een DNA match vast te stellen, maar ze brengen daar niks over naar buiten.
[..]
Sindsdien is er geen update vanuit de politie gegeven. Ze houden de kaarten volgens mij nog even tegen de borst. Als ze zeggen dat er een DNA match is met Gino, hebben ze immers ook de tijd gehad om een eventueel DNA spoor van een mogelike dader vast te stellen. En dat soort info willen ze nu misschien liever niet naar buiten brengen zodat ze verder kunnen speuren en de hele situatie een stap voorblijven.
Kan het artikel niet lezen..quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geen idee.
Uit dat artikel blijkt dat het sowieso geen heel stabiel gezin is. Bij zus al niet. Laat staan bij moeders dan.
Anders had het wel ergens te vinden zijn geweest toch? Allerlei mensen zeggen dat het de step van Gino was, wat waarschijnlijk ook zo is, maar de politie heeft daar geen officiele verklaring voor naar buiten gebracht. Die zeggen nog bezig te zijn met het onderzoeken of de step van Gino is.quote:
Wat een apart verhaal weer.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:45 schreef Halcon het volgende:
Kelly hing donderdagmorgen een plakkaat op de deur van haar appartement: „Gino, Ayoub is binnen! Blijf binnen!’schreef ze daarop na de eerste nacht dat Gino al verdween. Ze zegt desgevraagd dat ze daarmee bedoelt dat Gino ‘gewoon naar binnen moet komen als hij voor de deur staat’.
Ayoub, de vriend van Kelly, kwam echter pas na de middag bij Kelly aan. „Die jongen moet terugkomen”, zei hij waarna hij in eerste instantie binnenging. Zijn thuiskomst leidde tot de nodige spanning tussen de twee, waarna buurvrouwen Ayoub tot bedaren moesten brengen en hij weer van huis verdween.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rmiste-gino-kerkradequote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Anders had het wel ergens te vinden zijn geweest toch? Allerlei mensen zeggen dat het de step van Gino was, wat waarschijnlijk ook zo is, maar de politie heeft daar geen officiele verklaring voor naar buiten gebracht. Die zeggen nog bezig te zijn met het onderzoeken of de step van Gino is.
Tenzij iemand die officiele vaststelling hier kan leveren, post het maar dan.
Maar dat is dus onwaarschijnlijk. Ze hebben ongetwijfeld het DNA van Gino inmiddels, ze hebben genoeg tijd gehad om die step op DNA te onderzoeken, en kunnen dus met 100% zekerheid zeggen of die step van hem is. Tenzij iemand die hele step heeft schoongemaakt met bleekwater of alcohol oid, maar als iemand zoveel moeite zou doen, had deze hem wss wel ergens anders achtergelaten waar hij 'iets minder' opviel toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:57 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rmiste-gino-kerkrade
"Mogelijk en niks concreets"
Maar volgens de FOK! recherche is het 100% zeker de stepquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:01 schreef StaceySinger het volgende:
Politie Eenheid Limburg
@:POL_Limburg
In het onderzoek naar de vermiste #Gino in #Kerkrade staan diverse scenario's open. Wij doen buurtonderzoek en tactisch onderzoek en stellen camerabeelden veilig. Het onderzoek naar de step loopt nog, het is tot nu toe nog niet bekend of de step daadwerkelijk van Gino is.
Ja...je mag niks zeggen dus zeg ik maar niks..quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:45 schreef Halcon het volgende:
Vind dat gedoe met dat stepje sowieso al vreemd.. Het jochie gaat op zijn stepje nog even naar de speeltuin om wat te voetballen.. Voetballen doe je niet op een stepje dus dan was bij ontvoering dat stepje wel blijven staan in desbetreffende speeltuin.. Ik bedoel waarom zou je dat ding mee slepen als ontvoerder zijnde?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar dat is dus onwaarschijnlijk. Ze hebben ongetwijfeld het DNA van Gino inmiddels, ze hebben genoeg tijd gehad om die step op DNA te onderzoeken, en kunnen dus met 100% zekerheid zeggen of die step van hem is. Tenzij iemand die hele step heeft schoongemaakt met bleekwater of alcohol oid, maar als iemand zoveel moeite zou doen, had deze hem wss wel ergens anders achtergelaten waar hij 'iets minder' opviel toch?
De tweet in de post hieronder is van 14 minuten geleden.
Geen officiele verklaring naar buiten dus dat de step van Gino was.
Ik snap überhaupt niet wat daar nu staat.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:11 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ja...je mag niks zeggen dus zeg ik maar niks..
Dit is de zus van Gino (9) met haar kind ...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:45 schreef Halcon het volgende:
Bepaalde gedachtes hierbij...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dit is de zus van Gino (9) met haar kind ...
[ afbeelding ]
'Het hulpje zijn van de politie' is een wel heel erg cynische en smerige kwalificatie om onder je verantwoordelijk uit te komen. Je kan die namelijk ook gewoon pakken en je macht als media gebruiken om iets menselijks te doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:54 schreef Nober het volgende:
Het Limburgse jongetje Gino wordt sinds woensdagavond vermist. Hij kwam niet thuis na een potje voetbal met vrienden en dat leidt tot veel aandacht in de media. Gaan journalisten niet te ver?
‘Het is niet de rol van media om een soort hulpje te zijn van politie’, zegt Freek Staps (hoofdredacteur ANP). ‘Journalisten hebben niet de taak om mensen aan te moedigen om naar vermiste jongetjes te zoeken. De taak van media is het verspreiden van feiten, zodat burgers zelf keuzes kunnen maken.’
Eens, zegt Ward Wijndelts (hoofdredacteur Vrij Nederland). Hij wijst nog op het gevaar van speculeren, zoals dat volgens hem in talkshow Beau gebeurde. ‘Speculeren kun je over echt veel onderwerpen doen, maar in dit geval lijkt het mij niet verstandig. Beeld je maar eens even in dat je de moeder bent, of de zus…’
Jij niet alleen..quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Bepaalde gedachtes hierbij...
Bedoel je daarmee het artikel of mijn reactie?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:14 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet wat daar nu staat.
Het is wel echt een groot leeftijdsverschil. Als moeders 18 jaar was toen ze haar eerste kind kreeg dan zou ze 41 jaar zijn geweest bij de geboorte van Gino bijvoorbeeld. Ze zullen wel andere vaders hebben ook gok ik. 21 jaar en 32 jaar zit ook wel veel leeftijdsverschil tussen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:17 schreef amaranta het volgende:
Hoe oud zou die moeder zijn als ze al een dochter van 32 heeft?
Dat sluit het niet uit natuurlijk...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, relatie issue verwacht ik.
Tenzij de vader overleden is of ze via de spermabank zwanger geworden is, is er wel ergens een vader, maar ook die zullen ze vast wel gesproken hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Er is geen vader. Alleen moeder en 3 kinderen.
Zo zat ik ook al te rekenen en te denkenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is wel echt een groot leeftijdsverschil. Als moeders 18 jaar was toen ze haar eerste kind kreeg dan zou ze 41 jaar zijn geweest bij de geboorte van Gino bijvoorbeeld. Ze zullen wel andere vaders hebben ook gok ik. 21 jaar en 32 jaar zit ook wel veel leeftijdsverschil tussen.
Misschien heeft ze wel geen idee wie de vader van Gino is.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:21 schreef Leandra het volgende:
Tenzij de vader overleden is of ze via de spermabank zwanger geworden is, is er wel ergens een vader, maar ook die zullen ze vast wel gesproken hebben.
Ik zeg alleen wat z’n zus zegt in het filmpjequote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij de vader overleden is of ze via de spermabank zwanger geworden is, is er wel ergens een vader, maar ook die zullen ze vast wel gesproken hebben.
Het probleem is dat je niks meer mag zeggen of je bedenkingen erover mag loslaten..Ik denk dat er best wat users zijn die er het zijne/ hunne van denken of een interessante gedachtengang hierover hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Het valt me wel een beetje tegen dat de FOK!detectives dit mysterie nog niet hebben opgelost.
Definitie van een forum:quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Het valt me wel een beetje tegen dat de FOK!detectives dit mysterie nog niet hebben opgelost.
Godsallejezusquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel geen idee wie de vader van Gino is.
Scherpquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:23 schreef WhateverWhatever het volgende:
Dit bevestigd wel soort van dat de step van hem is.
Mijn bedenkingen? Geloof eigenlijk weinig van ontvoering oid door een vreemde maar zoek het op dit moment meer in de familiehoek zelf..quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:23 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Het probleem is dat je niks meer mag zeggen of je bedenkingen erover mag loslaten..Ik denk dat er best wat users zijn die er het zijne/ hunne van denken of een interessante gedachtengang hierover hebben.
Het artikel.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:19 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee het artikel of mijn reactie?
Doet me denken aan die twee Waalse meisjes Stacey en Nathalie, van 7 en 10 jaar oud, die verdwenen toen ze rond 1 uur s nachts bij een café rondhingen....terwijl hun ouders binnen zaten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:00 schreef DonDruiper het volgende:
Wat mij vaak opvalt in dit soort vreselijke situaties is dat het meestal ui een bepaald soort milieu komt.
Het maakt het niet minder erg, maar opvallend is het wel.
Volgens mij is hier geen discussie maar vooral speculatiesquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Definitie van een forum:
Een forum is een plaats waar mensen online samenkomen om berichten te plaatsen of te lezen, bestanden te delen en om te discussiëren met andere leden. Je kunt deelnemen aan discussies in een forum (via berichten of in een gesprek) of alleen meekijken.
Misschien niet meer.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:20 schreef Momo het volgende:
Die schijnt helemaal buiten beeld te zijn geweest.
Onmogelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:20 schreef amaranta het volgende:
Er is geen vader. Alleen moeder en 3 kinderen.
Ik ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:25 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Mijn bedenkingen? Geloof eigenlijk weinig van ontvoering oid door een vreemde maar zoek het op dit moment meer in de familiehoek zelf..
Suggereren is niks mis meequote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij is hier geen discussie maar vooral speculaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |