12 uur geweest. Staat de speculatiemode aan nu?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik gooi de knuppel er maar ff in, maar weer Zuid Limburg?
Zit er wat in het water?
Een jongen van 9 kan je idd niet vergelijken met een volwassene. Intriest, dit is een misdrijf, iets anders kan ik er niet van maken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het is onderhand inderdaad uitgesloten dat dit Gino zijn eigen keuze was. Zelfs een volwassen iemand heeft geen behoefte (redt het niet) om twee nachten buiten in zijn eentje te verblijven (zonder eten en drinken). Ik blijf erbij dat de intuitie van die zus klopte. Dit soort dingen voel je soms gewoon aan en zij had dat ook direct. Triest.
Kan jij ook normaal doen, dit is Onzin niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
12 uur geweest. Staat de speculatiemode aan nu?
Ik had zelf een hele rare brainwave. Dat de werkelijke dader van Nikki nu nog een keer toegeslagen had. Slaat misschien nergens op, maar het kwam wel in me op. Maar dat is meestal met dit soort misterieuze gevallen en als je niks weet. Je gaat de gekste dingen denken. Doen die mensen zelf ook nu natuurlijk. Die doen geen oog dichtquote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:17 schreef Pokkehandtas het volgende:
Kan jij ook normaal doen, dit is Onzin niet.
Wat is zo apart vind is dat die man van dat speelveldje zich niet meldt. Net als Jos die niet op kwam dagen voor zijn DNA oproep.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Hoop dat iedereen in zuid Limburg de oren en voelsprieten open heeft staan.
Voor de zoveelste keer
Volgt geen nieuws of denkt, zoveelste kind dat kwijt is en leest er niet over.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat is zo apart vind is dat die man van dat speelveldje zich niet meldt. Net als Jos die niet op kwam dagen voor zijn DNA oproep.
Ach kom op man. Hij was de man die met Gino als laatst gevoetbald heeft. Je denkt toch niet dat al deze commotie langs hem heen gaatquote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:26 schreef Fer het volgende:
[..]
Volgt geen nieuws of denkt, zoveelste kind dat kwijt is en leest er niet over.
Ik ga er gewoon vanuit dat de politie die getuigen al herkend heeft.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat is zo apart vind is dat die man van dat speelveldje zich niet meldt. Net als Jos die niet op kwam dagen voor zijn DNA oproep.
Waarom niet, ik weet ook pas sinds een uur of 2 dat er een jongetje vermist is.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ach kom op man. Hij was de man die met Gino als laatst gevoetbald heeft. Je denkt toch niet dat al deze commotie langs hem heen gaat
Die hebben ongetwijfeld een beschrijving van die man en zullen naast het feit dat ze een oproep hebben gedaan aan hem om zich te melden, ook een lijntje uit hebben staan om hem zelf op te sporen op de een of andere manier. Die gaan iig vast niet stil zitten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik ga er gewoon vanuit dat de politie die getuigen al herkend heeft.
Omdat ik het gewoon niet geloof. Het gaat er bij mij niet in. Het klopt gewoon niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:32 schreef Fer het volgende:
Waarom niet, ik weet ook pas sinds een uur of 2 dat er een jongetje vermist is.
Mensen die dit soort acties maken denken overal mee weg te komen. En als ze ontmaskerd worden verzinnen ze wel weer wat a la: "Ik heb alleen zijn kleding wat gefatsoeneerd." Dit type mensen waar we het nu over hebben kan niet normaal en logisch nadenken zoals gezonde volwassenen dat doen. En wij kunnen ons bijna niet verplaatsen in hun denkwijze.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:43 schreef Kiwi7 het volgende:
Lijkt mij niet dat die man betrokken is bij de verdwijning. Je bent direct verdachte en gespot door drie andere jongens.
Heeft met huidskleur te maken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:00 schreef corehype het volgende:
Waarom wordt er naar sommige kids WEL grootschalig gezocht en anderen niet ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso al die tweets van die koequote:
We sturen iig geen alert uit als zij vermist isquote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:32 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Sowieso al die tweets van die koeook klagen over homofoben bij VI, terwijl eigen volk homofoob nr. 1 is
Je zou bijna denken dat het een troll-account is als ik die tweets zo lees. Maar ja, tegenwoordig zijn mensen dus echt zo dus wie weet. Het lijkt mij voor Derksen ook lastig om als homofoob een van zijn beste vrienden, John de Bever, regelmatig te ontvangen bij hem thuis. Zit er dan een glazen wand tussen?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:32 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Sowieso al die tweets van die koeook klagen over homofoben bij VI, terwijl eigen volk homofoob nr. 1 is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |