Een vrouw en haar zorgmedewerker, ik heb geen reden om dat te betwijfelen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Als dat klopt althans. Wat ik betwijfel.
Misschien een jongetje wat er op lijkt? Ik heb dit nieuws overigens gemist.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:30 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Een vrouw en haar zorgmedewerker, ik heb geen reden om dat te betwijfelen.
Dat is dan ook precies wat ik zei en ik zwaaide gedag zoals zij ook deed. Ik beantwoorde haar vriendelijk groet, that's all en ging verder mijn eigen weg. Maar nogmaals het kwam niet van mij af.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:28 schreef Pokkehandtas het volgende:
Het zijn kinderen, wees de verstandigste. Hallo is genoeg.
Ik weet niet welk beeld jullie hierbij krijgen, maar ik had zelf de indruk dat een meisje misschien enthousiast HEY zei naar Tengano en dat hij enthousiast HEY terug zei. Niet dat hij ze ging knuffelen ofzo.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:28 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Het zijn kinderen, wees de verstandigste. Hallo is genoeg.
Dit. Een meisje zegt mij enthousiast gedag en zwaait naar mij in het bijzin van haar ouders. Ik ken dat kind niet eens. Wat moet ik dan? Ik zeg gewoon enthousiast gedag terug. Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:32 schreef Jojoke het volgende:
Ik weet niet welk beeld jullie hierbij krijgen, maar ik had zelf de indruk dat een meisje misschien enthousiast HEY zei naar Tengano en dat hij enthousiast HEY terug zei. Niet dat hij ze ging knuffelen ofzo.
Ik en een aantal met mij vielen waarschijnlijk over open en enthousiastquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies wat ik zei en ik zwaaide gedag zoals zij ook deed. Ik beantwoorde haar vriendelijk groet, that's all en ging verder mijn eigen weg. Maar nogmaals het kwam niet van mij af.
Iemand die open en enthousiast contact maakt met kleine meisjes, dat vind ik nogal creepy.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:32 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik weet niet welk beeld jullie hierbij krijgen, maar ik had zelf de indruk dat een meisje misschien enthousiast HEY zei naar Tengano en dat hij enthousiast HEY terug zei. Niet dat hij ze ging knuffelen ofzo.
Dit topic gaat over een vermist jongetje hou toch eens op over jezelf en het meisje te praten...wees is verstandig.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit. Een meisje zegt mij enthousiast gedag en zwaait naar mij in het bijzin van haar ouders. Ik ken dat kind niet eens. Wat moet ik dan? Ik zeg gewoon enthousiast gedag terug. Zouden meer mensen moeten doen.
Oh zo. Ik riep dit omdat ik gezegd had dat ik mezelf niet op een voetbalveldje zomaar met wat kleine kinderen zou zien voetballen omdat ik daarmee een verkeerd signaal af zou geven. Want ik vind zelf dat ik als vreemde onbekende man niet zomaar vriendschappelijk met voor mij onbekende kinderen kan gaan voetballen. Dat past niet vind ik. Daar zouden mensen terecht iets van kunnen vinden lijkt mij. Zoiets doe je niet met vreemde kinderen met zo'n groot leeftijdsverschil is mijn mening. Ik zou dat ook raar vinden als andere mannen dat wel zouden doen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:34 schreef Pokkehandtas het volgende:
Ik en een aantal met mij vielen waarschijnlijk over open en enthousiastIn dit topic van een vermist ventje, was iets minder slim, dat is het wmb.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:52 schreef Tengano het volgende:
Betrokkene doet net alsof hij doof is. Dat is geen goed teken. And then again, hoeveel vreemde volwassen mannen gaan voetballen met wat toevallige kinderen op een speelveldje? Als ik dat zou doen mag ik aannemen dat mensen daar toch wel hun vraagtekens bij zetten.
[ twitter ]
quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Er zijn hier wel eens kinderen op het pleintje die voetballen, dan geef ik er voor de gein ook wel een schopje tegenaan. Maar dat maakt me tot een mogelijke kinderontvoerder begrijp ik.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dus ik moet de buurman een paar huizen verder wantrouwen als hij weer eens op doel gaat staan op t speelveldje aan de overkant van de straat?
Joh, ik snap je allangquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Oh zo. Ik riep dit omdat ik gezegd had dat ik mezelf niet op een voetbalveldje zomaar met wat kleine kinderen zou zien voetballen omdat ik daarmee een verkeerd signaal af zou geven. Want ik vind zelf dat ik als vreemde onbekende man niet zomaar vriendschappelijk met voor mij onbekende kinderen kan gaan voetballen. Dat past niet vind ik. Daar zouden mensen terecht iets van kunnen vinden lijkt mij. Zoiets doe je niet met vreemde kinderen met zo'n groot leeftijdsverschil is mijn mening. Ik zou dat ook raar vinden als andere mannen dat wel zouden doen.
[..]
Ik herken dit, maar ik ben vrouw dus dat scheelt en dan komt het ook niet creepy over.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit. Een meisje zegt mij enthousiast gedag en zwaait naar mij in het bijzin van haar ouders. Ik ken dat kind niet eens. Wat moet ik dan? Ik zeg gewoon enthousiast gedag terug. Zouden meer mensen moeten doen.
Thanksquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:45 schreef Jojoke het volgende:
Ik herken dit, maar ik ben vrouw dus dat scheelt en dan komt het ook niet creepy over.Ik denk dat dit chille mensen wel vaker overkomt. Die overdenken niet alles en die reageren spontaan en met goede bedoelingen. De medemens die meer beducht is, kan dat misschien anders opvatten als ze iemand als een bedreiging zien.
Ja. Mensen hier reageren alsof hij haar een tongzoen heeft gegeven.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:32 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Daar waren we al over uit. Ontopic maar weerquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja. Mensen hier reageren alsof hij haar een tongzoen heeft gegeven.
Wij raken iig niet vermist.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Boel zolderkamerautisten weer hier.
Timing. Als je dat gelijk doet dan schendt je de rechten denk ik van die man. En morgen is de sense of urgency zo hoog dat ze waarschijnlijk wel moeten. Dan had hij zich allang kunnen melden, maar weigert hij dit bewust wat hem tegelijkertijd ook verdacht maakt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:53 schreef littlemindy het volgende:
Waarom verspreiden ze geen signalement van die man eigenlijk?
Die andere kinderen moeten hem toch vrij goed kunnen beschrijven.
Of hij nu getuige is of verdachte, je wilt hem spreken.
Ditquote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:04 schreef Pokkehandtas het volgende:
Een 9-jarige verdwijnt niet zomaar, ik vermoed het ergste. Ik leef echt mee met de ouders van deze jongen. Ik vind het zo erg.
Het is onderhand inderdaad uitgesloten dat dit Gino zijn eigen keuze was. Zelfs een volwassen iemand heeft geen behoefte (redt het niet) om twee nachten buiten in zijn eentje te verblijven (zonder eten en drinken). Ik blijf erbij dat de intuitie van die zus klopte. Dit soort dingen voel je soms gewoon aan en zij had dat ook direct. Triest.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:04 schreef Pokkehandtas het volgende:
Een 9-jarige verdwijnt niet zomaar, ik vermoed het ergste. Ik leef echt mee met de ouders van deze jongen. Ik vind het zo erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |