https://www.telegraaf.nl/(...)ber-alert-uitgegevenquote:KERKRADE (ANP) - In Kerkrade is donderdag een grote zoekactie gaande naar een sinds woensdagavond vermist 9-jarig jongetje. De politie houdt rekening met een misdrijf, maar sluit ook andere opties niet uit, zei een woordvoerster donderdag. Vlak na de middag gaf de politie een amber alert uit.
De politie sloeg groot alarm omdat er geen enkele verklaring gevonden kan worden voor het verdwijnen van de jongen.Hij is woensdagavond tussen 19.30 uur en 20.30 uur voor het laatst gezien in een speeltuin aan de Hertogenlaan en Zonstraat in Kerkrade. Via Burgernet werd een oproep geplaatst uit te zien naar Gino van der Straeten. Ook wordt er een signalement van het kind gegeven. De jongen had volgens zijn zus een zwarte step bij zich met rode handvatten. De step is inmiddels gevonden, ca 5 kilometer vanaf de speelplaats waar Gino voor het laatst is gezien. De familie meent met 100% zekerheid te stellen dat dit de step van Gino is.
De politie heeft inmiddels ook de Duitse politie in kennis gesteld. Kerkrade ligt aan de Duitse grens.
Volgens een zus woont de jongen bij zijn moeder in Maastricht. Maar die is ziek, en sinds een week logeert hij daarom bij een andere zus in Kerkrade. Die vertelde tot 05.00 uur donderdagochtend gezocht te hebben, en daarna twee uur op het politiebureau te hebben gezeten. Deze 32-jarige vrouw is zelf moeder van twee kleine kinderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Tengano op 02-06-2022 22:18:14 ]Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Kan zeker, maar lijkt me dan pas aan t eind van de dagquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:11 schreef Jojoke het volgende:
Dat zwembad zit dichtbij een afslag. Iemand die de snelweg afgedraaid is, stepje heeft gedumpt en toen de snelweg weer is opgedraaid?
Ik vrees ook voor het ergste.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:10 schreef westwoodblvd het volgende:
Misschien te pessimistisch maar het lijkt me toch stug dat een kind in paniek een dag lang door een dichtbevolkt gebied van Nederland kan dwalen zonder aangesproken te worden door een voorbijganger. Laat staan zonder iemand tegen te komen.
Wat denken die mensen daar toe te voegen?quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:19 schreef Tengano het volgende:
De mensen die vanavond aan het zoeken waren naar Gino zijn naar de plek gekomen waar de step is gevonden.
[ afbeelding ]
Het kan ook bijna niet anders dan dat hij is meegenomen... Hij was ook bang in het donker. De intuitie van die zus klopt waarschijnlijk.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:21 schreef littlemindy het volgende:
Als je die buurt zo bekijkt lijkt het me toch sterk dat niemand hem gezien heeft als hij zelf daarheen is gestept.
Tenzij het in het holst van de nacht was natuurlijk.
Je bent betrokken als je zo'n actie maakt. En dan doe je dat soort dingen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:22 schreef westwoodblvd het volgende:
Wat denken die mensen daar toe te voegen?
Zou heel goed kunnen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:11 schreef Jojoke het volgende:
Dat zwembad zit dichtbij een afslag. Iemand die de snelweg afgedraaid is, stepje heeft gedumpt en toen de snelweg weer is opgedraaid?
Weer zo'n zieke geest waarschijnlijkquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het kan ook bijna niet anders dan dat hij is meegenomen... Hij was ook bang in het donker. De intuitie van die zus klopt waarschijnlijk.
Ik vraag me af hoe lang ze wachten met informatie over die man die Gino voor het laatst gezien en waarschijnlijk ook gesproken heeft.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weer zo'n zieke geest waarschijnlijk
Ja zei ik in het vorige topic ook. Misschien paniek of stress?quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:28 schreef littlemindy het volgende:
Toch snap ik niet waarom je een step zou dumpen binnen een straal van 10 km van waar het kind verdwenen is, op een plek waar die zeker gevonden zal worden.
Die neem je dan toch gewoon mee en dump je ergens in het water.
Misschien dan aan het einde van een werkdag en dat het stepje al in de auto zat? Zoals terecht is opgemerkt is het nog best een risicovolle plek om een stepje te dumpen. Dus het lijkt een beetje een paniekreactie van iemand die bang is dat het stepje ontdekt wordt. Anders zou je inderdaad verwacht dat iemand in het donker naar een afgelegen plek rijdt. Je gaat zo'n gezocht stepje ook niet op klaarlichte dag inladen in je auto. De vondst van het stepje is helaas een slecht teken, vrees ik.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
Kan zeker, maar lijkt me dan pas aan t eind van de dag
Maar die man had zich toch nog niet gemeld?quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang ze wachten met informatie over die man die Gino voor het laatst gezien en waarschijnlijk ook gesproken heeft.
Je gaat er nu vanuit dat het een bewuste actie is geweest van een berekende ontvoerder.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:28 schreef littlemindy het volgende:
Toch snap ik niet waarom je een step zou dumpen binnen een straal van 10 km van waar het kind verdwenen is, op een plek waar die zeker gevonden zal worden.
Mensen die kwaadaardige acties maken kunnen sowieso niet 'normaal' nadenken. Dan maak je daarvan uit ook minder logische beslissingen en acties. Keuzes die niet overeenkomen met hoe normale mensen zouden functioneren. Niemand hier op Fok! zou het ook in zijn hoofd halen om zo'n jongetje mee te nemen. Zelfs niet als een zus daar om zou vragen oid.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:28 schreef littlemindy het volgende:
Mindfuck of sadisme. Verwarring scheppen en daar op geilen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:28 schreef littlemindy het volgende:
Daarom juist. Je zou dus verwachten dat ze dan gaan vragen of iemand weet wie deze man is die voldoet aan een bepaald signalement. Politie had al heel terughoudend aangegeven dat ze de man graag wilden spreken als 'getuige'.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:29 schreef tesssssssss het volgende:
Maar die man had zich toch nog niet gemeld?
Misschien in paniek, ongeorganiseerd, niet over nadenken.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:28 schreef littlemindy het volgende:
Tja, als het een misdrijf is lijkt me de kans ook best groot dat het een doorgesnoven gek is, of iemand in 1 of andere debiele psychose is of iets in die trant. Ik vrees dat dat vaker voorkomt dan iemand die een uitgekiemd masterplan heeft om iemand te ontvoeren.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:33 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Mindfuck of sadisme. Verwarring scheppen en daar op geilen.
Lijkt alsof hij er dwars tegenaan is gezet en daarna tussen de twee houten palen door is gegledenquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik vind dat die step daar zo raar ligt. Als je je er haastig van wilt ontdoen ga je hem toch niet tussen die stokken frommelen?
[ afbeelding ]
Er tegenaan gezet en daarna omgevallen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik vind dat die step daar zo raar ligt. Als je je er haastig van wilt ontdoen ga je hem toch niet tussen die stokken frommelen?
[ afbeelding ]
Hij is daar denk ik tegenaan gezet en door die stokken heen gevallen. Degene die hem wegzette boeide het waarschijnlijk niet dat hij was omgevallen, want die moest er gewoon van af.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje perspectief.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ja, dat is ook wel plausibel.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er tegenaan gezet en daarna omgevallen.
Ik weet niet hoe die bordjes werken maar o.b.v. deze foto lijken er meerdere sporen gevonden te zijn.quote:
Je zag bij voorgaande vermissingen dat de dader vaak een van de mensen is die ook 'bezig was met zoeken'quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:19 schreef Tengano het volgende:
De mensen die vanavond aan het zoeken waren naar Gino zijn naar de plek gekomen waar de step is gevonden.
[ afbeelding ]
In het geval dat het een buurtbewoner is die het stepje gedumpt heeft bij het zwembad, dan kan een arrestatie niet lang uitblijven zou je denken. Ik kan mij niet voorstellen dat Rijkswaterstaat geen camera's heeft hangen bij zo'n afslag.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:40 schreef Tengano het volgende:
Ik denk dat morgen het signalement van die man wordt vrijgegeven.
Die camera's mogen niet gebruikt worden voor opsporing.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:51 schreef Jojoke het volgende:
[..]
In het geval dat het een buurtbewoner is die het stepje gedumpt heeft bij het zwembad, dan kan een arrestatie niet lang uitblijven zou je denken. Ik kan mij niet voorstellen dat Rijkswaterstaat geen camera's heeft hangen bij zo'n afslag.
Echt? Wat is dat voor een malle regel?quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die camera's mogen niet gebruikt worden voor opsporing.
Dus ik moet de buurman een paar huizen verder wantrouwen als hij weer eens op doel gaat staan op t speelveldje aan de overkant van de straat?quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:52 schreef Tengano het volgende:
Betrokkene doet net alsof hij doof is. Dat is geen goed teken. And then again, hoeveel vreemde volwassen mannen gaan voetballen met wat toevallige kinderen op een speelveldje? Als ik dat zou doen mag ik aannemen dat mensen daar toch wel hun vraagtekens bij zetten.
[ twitter ]
Die man kan ook bang zijn. Bang dat hij misschien als dader wordt gezien en nu de struisvogel speelt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:52 schreef Tengano het volgende:
Betrokkene doet net alsof hij doof is. Dat is geen goed teken. And then again, hoeveel vreemde volwassen mannen gaan voetballen met wat toevallige kinderen op een speelveldje? Als ik dat zou doen mag ik aannemen dat mensen daar toch wel hun vraagtekens bij zetten.
[ twitter ]
Er zijn hier wel eens kinderen op het pleintje die voetballen, dan geef ik er voor de gein ook wel een schopje tegenaan. Maar dat maakt me tot een mogelijke kinderontvoerder begrijp ik.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dus ik moet de buurman een paar huizen verder wantrouwen als hij weer eens op doel gaat staan op t speelveldje aan de overkant van de straat?
Misschien heeft iemand hem langs de weg gevonden en gedacht; laat ik hem tegen de paaltjes zetten voor als iemand het stepje kwijt is en hem aan het zoeken is, dan zal hij hem sneller vinden.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hij is daar denk ik tegenaan gezet en door die stokken heen gevallen. Degene die hem wegzette boeide het waarschijnlijk niet dat hij was omgevallen, want die moest er gewoon van af.
Ja echt. Deze camera's mogen alleen gebruikt worden om de verkeersstromen in de gaten te houden. Zoiets was ook het geval bij de vermissing van die 2 broers 10 jaar terug.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:55 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Echt? Wat is dat voor een malle regel?
Of, nogmaals: gewoon het nieuws niet gevolgd hebben.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die man kan ook bang zijn. Bang dat hij misschien als dader wordt gezien en nu de struisvogel speelt.
Ik kwam vorige week in een winkel. Er stond een meisje met haar ouders en die zag mij aankomen en die zei mij heel enthousiast gedag. Dus ik groette haar heel vriendelijk terug. Die vader keek mij vervolgens pissig aan zo van "Wat moet jij met mijn dochter?"quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:57 schreef Starhopper het volgende:
Dus ik moet de buurman een paar huizen verder wantrouwen als hij weer eens op doel gaat staan op t speelveldje aan de overkant van de straat?
Nog nooit meegemaakt eigenlijk, meeste ouders vinden dat wel leuk. Had je wel een broek aan?quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik kwam laatst in een winkel. Er stond een meisje met haar ouders en die zag mij aankomen en die zei mij heel enthousiast gedag. Dus ik groette haar heel vriendelijk terug. Die vader keek mij vervolgens pissig aan zo van "Wat moet jij met mijn dochter?"
Haar vader vond het een hele vreemde situatie dat wij zo enthousiast en open naar elkaar waren. Ik heb wel vaker dat kinderen contact met mij zoeken.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Nog nooit meegemaakt eigenlijk, meeste ouders vinden dat wel leuk. Had je wel een broek aan?
Sorry maar dit vind ik creepyquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Haar vader vond het een hele vreemde situatie dat wij zo enthousiast en open naar elkaar waren. Ik heb wel vaker dat kinderen contact met mij zoeken.
Dat snap ik wel. Maar er is niks creepy's aan.quote:
Dit dus: https://www.bndestem.nl/o(...)-opsporing~a7f24fbd/quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja echt. Deze camera's mogen alleen gebruikt worden om de verkeersstromen in de gaten te houden. Zoiets was ook het geval bij de vermissing van die 2 broers 10 jaar terug.
Dus zelfs als er kinderen worden vermist en mogelijk in levensgevaar zijn? Dat is gewoon raar. Wie heeft daar nu bezwaar tegen? Gekkigheid.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja echt. Deze camera's mogen alleen gebruikt worden om de verkeersstromen in de gaten te houden. Zoiets was ook het geval bij de vermissing van die 2 broers 10 jaar terug.
Zoals jij het verwoord is het nogal creepy. Open en enthousiast contact met kleine meisjesquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Maar er is niks creepy's aan.
Zie linkje hierboven. Ze worden niet opgeslagen ivm privacy.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:08 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dus zelfs als er kinderen worden vermist en mogelijk in levensgevaar zijn? Dat is gewoon raar. Wie heeft daar nu bezwaar tegen? Gekkigheid.
Ik kan mij nog een verhaal van een paar jaar geleden herinneren. Een dodelijk(?) ongeval met doorrijder vlak onder een camera. Maar geen beelden dus dader onbekend.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:09 schreef littlemindy het volgende:
Uit het artikel begrijp ik dat de camerabeelden niet opgeslagen worden. Dus niet dat ze er wél zijn maar niet gebruikt mogen worden.
Het is een keuze, maar in dit soort gevallen had het veel kunnen helpen. Hopelijk kunnen ze dan iets met de GSM-palen of heeft een buurtbewoner een camera hangen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zie linkje hierboven. Ze worden niet opgeslagen ivm privacy.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Haar vader vond het een hele vreemde situatie dat wij zo enthousiast en open naar elkaar waren. Ik heb wel vaker dat kinderen contact met mij zoeken.
Een camera van een buurtbewoner is in deze fase nuttiger dan een zendmast.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:13 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het is een keuze, maar in dit soort gevallen had het veel kunnen helpen. Hopelijk kunnen ze dan iets met de GSM-palen of heeft een buurtbewoner een camera hangen.
Blijkbaar wel. En het is niet de eerste keer. Ik had een vriendin en die was er jaloers opquote:
Dat moet je niet willen joh, enthousiast en open naar een vreemd kind.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maak het nou niet erger dan het al is aubquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. En het is niet de eerste keer. Ik had een vriendin en die was er jaloers opEn ik kan er zelf ook niks aan doen. Het komt ook niet van mij af.
Nee dit is ook niet mogelijk...het lijkt mij dan ook onwaarschijnlijk dat hij een hele nacht heeft doorgehaald en vanochtend nog is gezien door een vrouw..quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:10 schreef westwoodblvd het volgende:
Misschien te pessimistisch maar het lijkt me toch stug dat een kind in paniek een dag lang door een dichtbevolkt gebied van Nederland kan dwalen zonder aangesproken te worden door een voorbijganger. Laat staan zonder iemand tegen te komen.
Nee, stel voor dat mensen spontaan leuk of vriendelijk naar elkaar gaan doen. Moet je voorstellen dat de hele wereld zo met elkaar zou omgaan. Moet je toch niet aan denkenquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:24 schreef Pokkehandtas het volgende:
Dat moet je niet willen joh, enthousiast en open naar een vreemd kind.
Dat vind ik dus ook raar, hij is door 2 mensen gezien op Donderdagochtend.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:25 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Nee dit is ook niet mogelijk...het lijkt mij dan ook onwaarschijnlijk dat hij een hele nacht heeft doorgehaald en vanochtend nog is gezien door een vrouw..
Misschien herkende hij je van Fok!....quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als dat klopt althans. Wat ik betwijfel.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:26 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
hij is door 2 mensen gezien op Donderdagochtend.
Vettige herder. Ik krijg hier echt kriebels van maat.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. En het is niet de eerste keer. Ik had een vriendin en die was er jaloers opEn ik kan er zelf ook niks aan doen. Het komt ook niet van mij af.
Het zijn kinderen, wees de verstandigste. Hallo is genoeg.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, stel voor dat mensen spontaan leuk of vriendelijk naar elkaar gaan doen. Moet je voorstellen dat de hele wereld zo met elkaar zou omgaan. Moet je toch niet aan denken
Anyway on topic weer graag.
Dat verhaal is bevestigd, toch?quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Als dat klopt althans. Wat ik betwijfel.
Een vrouw en haar zorgmedewerker, ik heb geen reden om dat te betwijfelen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Als dat klopt althans. Wat ik betwijfel.
Misschien een jongetje wat er op lijkt? Ik heb dit nieuws overigens gemist.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:30 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Een vrouw en haar zorgmedewerker, ik heb geen reden om dat te betwijfelen.
Dat is dan ook precies wat ik zei en ik zwaaide gedag zoals zij ook deed. Ik beantwoorde haar vriendelijk groet, that's all en ging verder mijn eigen weg. Maar nogmaals het kwam niet van mij af.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:28 schreef Pokkehandtas het volgende:
Het zijn kinderen, wees de verstandigste. Hallo is genoeg.
Ik weet niet welk beeld jullie hierbij krijgen, maar ik had zelf de indruk dat een meisje misschien enthousiast HEY zei naar Tengano en dat hij enthousiast HEY terug zei. Niet dat hij ze ging knuffelen ofzo.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:28 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Het zijn kinderen, wees de verstandigste. Hallo is genoeg.
Dit. Een meisje zegt mij enthousiast gedag en zwaait naar mij in het bijzin van haar ouders. Ik ken dat kind niet eens. Wat moet ik dan? Ik zeg gewoon enthousiast gedag terug. Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:32 schreef Jojoke het volgende:
Ik weet niet welk beeld jullie hierbij krijgen, maar ik had zelf de indruk dat een meisje misschien enthousiast HEY zei naar Tengano en dat hij enthousiast HEY terug zei. Niet dat hij ze ging knuffelen ofzo.
Ik en een aantal met mij vielen waarschijnlijk over open en enthousiastquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies wat ik zei en ik zwaaide gedag zoals zij ook deed. Ik beantwoorde haar vriendelijk groet, that's all en ging verder mijn eigen weg. Maar nogmaals het kwam niet van mij af.
Iemand die open en enthousiast contact maakt met kleine meisjes, dat vind ik nogal creepy.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:32 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik weet niet welk beeld jullie hierbij krijgen, maar ik had zelf de indruk dat een meisje misschien enthousiast HEY zei naar Tengano en dat hij enthousiast HEY terug zei. Niet dat hij ze ging knuffelen ofzo.
Dit topic gaat over een vermist jongetje hou toch eens op over jezelf en het meisje te praten...wees is verstandig.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit. Een meisje zegt mij enthousiast gedag en zwaait naar mij in het bijzin van haar ouders. Ik ken dat kind niet eens. Wat moet ik dan? Ik zeg gewoon enthousiast gedag terug. Zouden meer mensen moeten doen.
Oh zo. Ik riep dit omdat ik gezegd had dat ik mezelf niet op een voetbalveldje zomaar met wat kleine kinderen zou zien voetballen omdat ik daarmee een verkeerd signaal af zou geven. Want ik vind zelf dat ik als vreemde onbekende man niet zomaar vriendschappelijk met voor mij onbekende kinderen kan gaan voetballen. Dat past niet vind ik. Daar zouden mensen terecht iets van kunnen vinden lijkt mij. Zoiets doe je niet met vreemde kinderen met zo'n groot leeftijdsverschil is mijn mening. Ik zou dat ook raar vinden als andere mannen dat wel zouden doen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:34 schreef Pokkehandtas het volgende:
Ik en een aantal met mij vielen waarschijnlijk over open en enthousiastIn dit topic van een vermist ventje, was iets minder slim, dat is het wmb.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:52 schreef Tengano het volgende:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Er zijn hier wel eens kinderen op het pleintje die voetballen, dan geef ik er voor de gein ook wel een schopje tegenaan. Maar dat maakt me tot een mogelijke kinderontvoerder begrijp ik.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Joh, ik snap je allangquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Oh zo. Ik riep dit omdat ik gezegd had dat ik mezelf niet op een voetbalveldje zomaar met wat kleine kinderen zou zien voetballen omdat ik daarmee een verkeerd signaal af zou geven. Want ik vind zelf dat ik als vreemde onbekende man niet zomaar vriendschappelijk met voor mij onbekende kinderen kan gaan voetballen. Dat past niet vind ik. Daar zouden mensen terecht iets van kunnen vinden lijkt mij. Zoiets doe je niet met vreemde kinderen met zo'n groot leeftijdsverschil is mijn mening. Ik zou dat ook raar vinden als andere mannen dat wel zouden doen.
[..]
Ik herken dit, maar ik ben vrouw dus dat scheelt en dan komt het ook niet creepy over.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit. Een meisje zegt mij enthousiast gedag en zwaait naar mij in het bijzin van haar ouders. Ik ken dat kind niet eens. Wat moet ik dan? Ik zeg gewoon enthousiast gedag terug. Zouden meer mensen moeten doen.
Thanksquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:45 schreef Jojoke het volgende:
Ik herken dit, maar ik ben vrouw dus dat scheelt en dan komt het ook niet creepy over.Ik denk dat dit chille mensen wel vaker overkomt. Die overdenken niet alles en die reageren spontaan en met goede bedoelingen. De medemens die meer beducht is, kan dat misschien anders opvatten als ze iemand als een bedreiging zien.
Ja. Mensen hier reageren alsof hij haar een tongzoen heeft gegeven.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:32 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Daar waren we al over uit. Ontopic maar weerquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja. Mensen hier reageren alsof hij haar een tongzoen heeft gegeven.
Wij raken iig niet vermist.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Boel zolderkamerautisten weer hier.
Timing. Als je dat gelijk doet dan schendt je de rechten denk ik van die man. En morgen is de sense of urgency zo hoog dat ze waarschijnlijk wel moeten. Dan had hij zich allang kunnen melden, maar weigert hij dit bewust wat hem tegelijkertijd ook verdacht maakt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:53 schreef littlemindy het volgende:
Waarom verspreiden ze geen signalement van die man eigenlijk?
Die andere kinderen moeten hem toch vrij goed kunnen beschrijven.
Of hij nu getuige is of verdachte, je wilt hem spreken.
Ditquote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:04 schreef Pokkehandtas het volgende:
Een 9-jarige verdwijnt niet zomaar, ik vermoed het ergste. Ik leef echt mee met de ouders van deze jongen. Ik vind het zo erg.
Het is onderhand inderdaad uitgesloten dat dit Gino zijn eigen keuze was. Zelfs een volwassen iemand heeft geen behoefte (redt het niet) om twee nachten buiten in zijn eentje te verblijven (zonder eten en drinken). Ik blijf erbij dat de intuitie van die zus klopte. Dit soort dingen voel je soms gewoon aan en zij had dat ook direct. Triest.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:04 schreef Pokkehandtas het volgende:
Een 9-jarige verdwijnt niet zomaar, ik vermoed het ergste. Ik leef echt mee met de ouders van deze jongen. Ik vind het zo erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |