Ik kwam vorige week in een winkel. Er stond een meisje met haar ouders en die zag mij aankomen en die zei mij heel enthousiast gedag. Dus ik groette haar heel vriendelijk terug. Die vader keek mij vervolgens pissig aan zo van "Wat moet jij met mijn dochter?"quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:57 schreef Starhopper het volgende:
Dus ik moet de buurman een paar huizen verder wantrouwen als hij weer eens op doel gaat staan op t speelveldje aan de overkant van de straat?
Nog nooit meegemaakt eigenlijk, meeste ouders vinden dat wel leuk. Had je wel een broek aan?quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik kwam laatst in een winkel. Er stond een meisje met haar ouders en die zag mij aankomen en die zei mij heel enthousiast gedag. Dus ik groette haar heel vriendelijk terug. Die vader keek mij vervolgens pissig aan zo van "Wat moet jij met mijn dochter?"
Haar vader vond het een hele vreemde situatie dat wij zo enthousiast en open naar elkaar waren. Ik heb wel vaker dat kinderen contact met mij zoeken.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Nog nooit meegemaakt eigenlijk, meeste ouders vinden dat wel leuk. Had je wel een broek aan?
Sorry maar dit vind ik creepyquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Haar vader vond het een hele vreemde situatie dat wij zo enthousiast en open naar elkaar waren. Ik heb wel vaker dat kinderen contact met mij zoeken.
Dat snap ik wel. Maar er is niks creepy's aan.quote:
Dit dus: https://www.bndestem.nl/o(...)-opsporing~a7f24fbd/quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja echt. Deze camera's mogen alleen gebruikt worden om de verkeersstromen in de gaten te houden. Zoiets was ook het geval bij de vermissing van die 2 broers 10 jaar terug.
Dus zelfs als er kinderen worden vermist en mogelijk in levensgevaar zijn? Dat is gewoon raar. Wie heeft daar nu bezwaar tegen? Gekkigheid.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja echt. Deze camera's mogen alleen gebruikt worden om de verkeersstromen in de gaten te houden. Zoiets was ook het geval bij de vermissing van die 2 broers 10 jaar terug.
Zoals jij het verwoord is het nogal creepy. Open en enthousiast contact met kleine meisjesquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Maar er is niks creepy's aan.
Zie linkje hierboven. Ze worden niet opgeslagen ivm privacy.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:08 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dus zelfs als er kinderen worden vermist en mogelijk in levensgevaar zijn? Dat is gewoon raar. Wie heeft daar nu bezwaar tegen? Gekkigheid.
Ik kan mij nog een verhaal van een paar jaar geleden herinneren. Een dodelijk(?) ongeval met doorrijder vlak onder een camera. Maar geen beelden dus dader onbekend.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:09 schreef littlemindy het volgende:
Uit het artikel begrijp ik dat de camerabeelden niet opgeslagen worden. Dus niet dat ze er wél zijn maar niet gebruikt mogen worden.
Het is een keuze, maar in dit soort gevallen had het veel kunnen helpen. Hopelijk kunnen ze dan iets met de GSM-palen of heeft een buurtbewoner een camera hangen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zie linkje hierboven. Ze worden niet opgeslagen ivm privacy.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Haar vader vond het een hele vreemde situatie dat wij zo enthousiast en open naar elkaar waren. Ik heb wel vaker dat kinderen contact met mij zoeken.
Een camera van een buurtbewoner is in deze fase nuttiger dan een zendmast.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:13 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het is een keuze, maar in dit soort gevallen had het veel kunnen helpen. Hopelijk kunnen ze dan iets met de GSM-palen of heeft een buurtbewoner een camera hangen.
Blijkbaar wel. En het is niet de eerste keer. Ik had een vriendin en die was er jaloers opquote:
Dat moet je niet willen joh, enthousiast en open naar een vreemd kind.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maak het nou niet erger dan het al is aubquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. En het is niet de eerste keer. Ik had een vriendin en die was er jaloers opEn ik kan er zelf ook niks aan doen. Het komt ook niet van mij af.
Nee dit is ook niet mogelijk...het lijkt mij dan ook onwaarschijnlijk dat hij een hele nacht heeft doorgehaald en vanochtend nog is gezien door een vrouw..quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:10 schreef westwoodblvd het volgende:
Misschien te pessimistisch maar het lijkt me toch stug dat een kind in paniek een dag lang door een dichtbevolkt gebied van Nederland kan dwalen zonder aangesproken te worden door een voorbijganger. Laat staan zonder iemand tegen te komen.
Nee, stel voor dat mensen spontaan leuk of vriendelijk naar elkaar gaan doen. Moet je voorstellen dat de hele wereld zo met elkaar zou omgaan. Moet je toch niet aan denkenquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:24 schreef Pokkehandtas het volgende:
Dat moet je niet willen joh, enthousiast en open naar een vreemd kind.
Dat vind ik dus ook raar, hij is door 2 mensen gezien op Donderdagochtend.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:25 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Nee dit is ook niet mogelijk...het lijkt mij dan ook onwaarschijnlijk dat hij een hele nacht heeft doorgehaald en vanochtend nog is gezien door een vrouw..
Misschien herkende hij je van Fok!....quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als dat klopt althans. Wat ik betwijfel.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:26 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
hij is door 2 mensen gezien op Donderdagochtend.
Vettige herder. Ik krijg hier echt kriebels van maat.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. En het is niet de eerste keer. Ik had een vriendin en die was er jaloers opEn ik kan er zelf ook niks aan doen. Het komt ook niet van mij af.
Het zijn kinderen, wees de verstandigste. Hallo is genoeg.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, stel voor dat mensen spontaan leuk of vriendelijk naar elkaar gaan doen. Moet je voorstellen dat de hele wereld zo met elkaar zou omgaan. Moet je toch niet aan denken
Anyway on topic weer graag.
Dat verhaal is bevestigd, toch?quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Als dat klopt althans. Wat ik betwijfel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |