Veel plezierquote:
Post 34 nieuwe TT.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Geen leuke TT? Slecht hoor ik had een mooie in petto maar hij was al gekaapt
Neequote:Op zondag 29 mei 2022 15:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Rare fetish. Is daar geen speciale site voor je?
quote:Op zondag 29 mei 2022 15:51 schreef Zipportal het volgende:
Zonet even met Allah gebeld.
De zon komt eraan.
Hallo?quote:Op zondag 29 mei 2022 15:52 schreef Federer-fan het volgende:
Tot hoe laat kunnen ze uiterlijk beginnen, 16.00 u.?
Je kan in je eentje ook gewoon wat later gaan.quote:
Spa begon toch 3 uur later ofzo vorig jaar?quote:Op zondag 29 mei 2022 15:52 schreef Federer-fan het volgende:
Tot hoe laat kunnen ze uiterlijk beginnen, 16.00 u.?
Ja maar er is toch een uiterste begintijd? Of mag de wedstrijd maximaal drie uur duren vanaf het moment van beginnen?quote:
Heel laatquote:
Dat is nou echt je eigen domme fout #nattekrantquote:
Ook met de Indy erbij nog ja.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is nou echt je eigen domme fout #nattekrant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Nee, was perfect tussen F1 en Indy gepropt.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee zo werkt 15:55 + 10 niet.quote:
Huh hoezoquote:
en het is vals haarquote:Op zondag 29 mei 2022 15:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vettel ziet er tegenwoordig ook echt als een zwerver uit.
De bergen van Pinkham?quote:
Op dé sportdag van het jaar uit eten, dan ben je inderdaad wel een non-valuer.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Masi terugbrengen.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:57 schreef trein2000 het volgende:
Sky praat over wedstrijdleiding die het met mekaar aan de stok had over de procedure.
Zeg me dat dat niet waar is.
quote:Op zondag 29 mei 2022 15:57 schreef trein2000 het volgende:
Sky praat over wedstrijdleiding die het met mekaar aan de stok had over de procedure.
Dat krijg je als je iedereen met ervaring de deur wijst.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:57 schreef trein2000 het volgende:
"We" doen niet aan spoilers bij FOK! Formule 1quote:Op zondag 29 mei 2022 15:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Geen leuke TT? Slecht hoor ik had een mooie in petto maar hij was al gekaapt
Dan beter Masi die het zelf bepaald hahhaquote:Op zondag 29 mei 2022 15:57 schreef trein2000 het volgende:
Die lui die er nu zitten hebben bakken met ervaring.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat krijg je als je iedereen met ervaring de deur wijst.
Vogelpik is geen sport.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
We gaan beginnen jaaa
[ link | afbeelding ]
Nee, in die anderhalf uur een restaurantbezoek proppen en dan klagen als het fout gaat is gewoon je eigen domme schuld. Echt onmeunig dom.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, was perfect tussen F1 en Indy gepropt.
Damn, die zijn goed gevormd.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2022 15:58 schreef Mothzor het volgende:
Het is inmiddels droog, 10 rondjes de baan droog rijden, dan kan iedereen meteen naar binnen voor inters slicks, let maar op
Sky klaagt gewoon graag over de wedstrijdleiding om maar te blijven benadrukken dat ze incompetent zijn en hun Lewis daar de dupe van is geworden.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:57 schreef trein2000 het volgende:
Geen skere tijden meerquote:Op zondag 29 mei 2022 15:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kan meer betalen dan jou hoor
@:lenny_leonard
Zeg me dat het niet zo is.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:57 schreef trein2000 het volgende:
Wel johquote:
Kletskoek. Iedereen bij Sky was lyrisch over Verstappen toen-ie kampioen werd.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sky klaagt gewoon graag over de wedstrijdleiding om maar te blijven benadrukken dat ze incompetent zijn en hun Lewis daar de dupe van is geworden.
Alleen is Masi er niet meer. Sterker nog, ze zeiden net ook dat er onder hem intussen al zou zijn gereden.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sky klaagt gewoon graag over de wedstrijdleiding om maar te blijven benadrukken dat ze incompetent zijn en hun Lewis daar de dupe van is geworden.
Dat zijn aardige bergen HAHAHAHAquote:
Ik zou nooit zelf een restaurantbezoek zo inplannen, maar ik heb het wel voor elkaar gekregen dat we op tijd gingenquote:Op zondag 29 mei 2022 15:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, in die anderhalf uur een restaurantbezoek proppen en dan klagen als het fout gaat is gewoon je eigen domme schuld. Echt onmeunig dom.
Die is altijd nat.quote:
Jaa, hij was ook op RG.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:59 schreef TweedeKlum het volgende:
Ow Zidane is er, die was er gisteravond ook, geen wonder.
Bedankt dat ik dat zeiknummer nu in mijn hoofd hebquote:Op zondag 29 mei 2022 15:58 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zeg me dat het niet zo is.
Zeg me dat het niet waar is.
En ik vertel je een grap die je doet huilen van de lach.
Hammie had tijd over natuurlijk.quote:
Veel vaseline gebruiken danquote:
Heeft Hamilton graag. Daarom moet ze ook altijd achter hem aanrennen.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2022 16:01 schreef datismijnmening het volgende:
Lol Sainz moest zijn piemel even goedleggen
Nee want naar mijn weten is ze geen Spaansequote:
Toch wel, je wil niet op nat rubber rijden.quote:Op zondag 29 mei 2022 16:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die ideale lijn verandert toch helemaal niet in de regen op deze track. Veel te smal, ook bij het aanremmen boeit het niets denk ik
Volgens mij was het Irvine die ooit op moest geven omdat z'n piemel helemaal verkeerd zat icm de gordels.quote:Op zondag 29 mei 2022 16:01 schreef datismijnmening het volgende:
Lol Sainz moest zijn piemel even goedleggen
nu ben je echt af hoor.......quote:Op zondag 29 mei 2022 16:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die ideale lijn verandert toch helemaal niet in de regen op deze track. Veel te smal, ook bij het aanremmen boeit het niets denk ik
wedden van welquote:Op zondag 29 mei 2022 16:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
sprintrace!quote:Op zondag 29 mei 2022 16:04 schreef Sally het volgende:
Time Limited Race - kewl - hele strategieen op de kop!![]()
![]()
Blamagequote:Op zondag 29 mei 2022 16:04 schreef Evenstar het volgende:
Dit gaan halve puntjes worden, gaat nog lang duren voordat men start en dan komt er weer regen en dan is het weer gekut. Kansloos gedoe, ze hadden gewoon moeten starten of even wat rondjes achter SC moeten doen.
Na gedoe van vorig jaar hebben zij het dus nog steeds niet opgelost.
quote:
Die blijft wel lekker bezig dan.quote:Op zondag 29 mei 2022 16:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Volgens Kravitz stond er iemand voor de pit-entry-sensor te kutten
Je moet even kijken voordat je onzin roept, er wordt nu gestartquote:Op zondag 29 mei 2022 16:04 schreef Evenstar het volgende:
Dit gaan halve puntjes worden, gaat nog lang duren voordat men start en dan komt er weer regen en dan is het weer gekut. Kansloos gedoe, ze hadden gewoon moeten starten of even wat rondjes achter SC moeten doen.
Waren het ook halve puntjes geworden in de situatie die jii nu schetst.quote:Op zondag 29 mei 2022 16:04 schreef Evenstar het volgende:
De totaaltijd, niet de racetijd. Lekker duidelijk weer.quote:Op zondag 29 mei 2022 16:04 schreef Zorro het volgende:
De tijd is dus gewoon gestart op de oorspronkelijke tijd van 15:00 uur
Dit is helemaal achterlijk.
Ok is goedquote:
Halve punten na geprobeerd te hebben is wat anders dan halve punten na alleen rondjes achter SC en stilstaan in pitstraat.quote:Op zondag 29 mei 2022 16:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waren het ook halve puntjes geworden in de situatie die jii nu schetst.
Aangezien Monaco altijd zo'n beetje de volle twee uurt duurt betekent dat dat het nu een tijdsrace wordt.quote:Op zondag 29 mei 2022 16:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De totaaltijd, niet de racetijd. Lekker duidelijk weer.
Volgens mij ongeveer net bij/na de Formationlapquote:Op zondag 29 mei 2022 16:04 schreef Zorro het volgende:
De tijd is dus gewoon gestart op de oorspronkelijke tijd van 15:00 uur
Dit is helemaal achterlijk.
Ik zie leclerc wel de muur in aquaplannenquote:Op zondag 29 mei 2022 16:05 schreef nils7 het volgende:
Ik zou als ik Max niks geks proberen want er gaan toch SC’s en wellicht rode vlaggen komen zodat je dan qua strategie iets kan.
Ff de eerste rondjes afwachten
Op zich prima, maar laten we dat dan gelijk in de graphics zetten.quote:Op zondag 29 mei 2022 16:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aangezien Monaco altijd zo'n beetje de volle twee uurt duurt betekent dat dat het nu een tijdsrace wordt.
Nee want die was om 15:16quote:Op zondag 29 mei 2022 16:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij ongeveer net bij/na de Formationlap
Dan had Latifi allang een rode vlag veroorzaakt.quote:Op zondag 29 mei 2022 16:06 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Halve punten na geprobeerd te hebben is wat anders dan halve punten na alleen rondjes achter SC en stilstaan in pitstraat.
En toen deed latifi het 😂quote:Op zondag 29 mei 2022 16:07 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ik zie leclerc wel de muur in aquaplannen
BIJNA! Geelquote:Op zondag 29 mei 2022 16:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan had Latifi allang een rode vlag veroorzaakt.
het rijmt welquote:Op zondag 29 mei 2022 16:09 schreef PzKpfw het volgende:
Stroll is ook echt een drol van een coureur hé.
Jep - race control beslotenquote:Op zondag 29 mei 2022 16:09 schreef SiGNe het volgende:
Rollende start helaas.. en ondertussen al 2 laps gereden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |