Volgens mij ongeveer net bij/na de Formationlapquote:Op zondag 29 mei 2022 16:04 schreef Zorro het volgende:
De tijd is dus gewoon gestart op de oorspronkelijke tijd van 15:00 uur
Dit is helemaal achterlijk.
Ik zie leclerc wel de muur in aquaplannenquote:Op zondag 29 mei 2022 16:05 schreef nils7 het volgende:
Ik zou als ik Max niks geks proberen want er gaan toch SC’s en wellicht rode vlaggen komen zodat je dan qua strategie iets kan.
Ff de eerste rondjes afwachten
Op zich prima, maar laten we dat dan gelijk in de graphics zetten.quote:Op zondag 29 mei 2022 16:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aangezien Monaco altijd zo'n beetje de volle twee uurt duurt betekent dat dat het nu een tijdsrace wordt.
Nee want die was om 15:16quote:Op zondag 29 mei 2022 16:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij ongeveer net bij/na de Formationlap
Dan had Latifi allang een rode vlag veroorzaakt.quote:Op zondag 29 mei 2022 16:06 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Halve punten na geprobeerd te hebben is wat anders dan halve punten na alleen rondjes achter SC en stilstaan in pitstraat.
En toen deed latifi het 😂quote:Op zondag 29 mei 2022 16:07 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ik zie leclerc wel de muur in aquaplannen
BIJNA! Geelquote:Op zondag 29 mei 2022 16:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan had Latifi allang een rode vlag veroorzaakt.
het rijmt welquote:Op zondag 29 mei 2022 16:09 schreef PzKpfw het volgende:
Stroll is ook echt een drol van een coureur hé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |