Vogelpik is geen sport.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
We gaan beginnen jaaa
[ link | afbeelding ]
Nee, in die anderhalf uur een restaurantbezoek proppen en dan klagen als het fout gaat is gewoon je eigen domme schuld. Echt onmeunig dom.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, was perfect tussen F1 en Indy gepropt.
Damn, die zijn goed gevormd.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2022 15:58 schreef Mothzor het volgende:
Het is inmiddels droog, 10 rondjes de baan droog rijden, dan kan iedereen meteen naar binnen voor inters slicks, let maar op
Sky klaagt gewoon graag over de wedstrijdleiding om maar te blijven benadrukken dat ze incompetent zijn en hun Lewis daar de dupe van is geworden.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:57 schreef trein2000 het volgende:
Sky praat over wedstrijdleiding die het met mekaar aan de stok had over de procedure.
Zeg me dat dat niet waar is.
Geen skere tijden meerquote:Op zondag 29 mei 2022 15:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kan meer betalen dan jou hoor
@:lenny_leonard
Zeg me dat het niet zo is.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:57 schreef trein2000 het volgende:
Sky praat over wedstrijdleiding die het met mekaar aan de stok had over de procedure.
Zeg me dat dat niet waar is.
Wel johquote:
Kletskoek. Iedereen bij Sky was lyrisch over Verstappen toen-ie kampioen werd.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sky klaagt gewoon graag over de wedstrijdleiding om maar te blijven benadrukken dat ze incompetent zijn en hun Lewis daar de dupe van is geworden.
Alleen is Masi er niet meer. Sterker nog, ze zeiden net ook dat er onder hem intussen al zou zijn gereden.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sky klaagt gewoon graag over de wedstrijdleiding om maar te blijven benadrukken dat ze incompetent zijn en hun Lewis daar de dupe van is geworden.
Dat zijn aardige bergen HAHAHAHAquote:
Ik zou nooit zelf een restaurantbezoek zo inplannen, maar ik heb het wel voor elkaar gekregen dat we op tijd gingenquote:Op zondag 29 mei 2022 15:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, in die anderhalf uur een restaurantbezoek proppen en dan klagen als het fout gaat is gewoon je eigen domme schuld. Echt onmeunig dom.
Die is altijd nat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |