SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Zeker, is heel goed voor ONZE coëfficiëntquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vind jij het zoveel meerwaarde hebben dan?
vi die kijken ook ditquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik was de eerste die reageerde bij de goal. Dat wil zeggen dat Sporza voor loopt op de rest.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik was de eerste die reageerde bij de goal. Dat wil zeggen dat Sporza voor loopt op de rest.
Welnee, gewoon authentiek.quote:
Niet ons probleemquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een walgelijke teams stuurt Mourinho altijd finales in.
Woowww kijk mij eens bij de Belg kijken enz enzquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien staat er geen Kuip meer nu.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:33 schreef Zorro het volgende:
Waarom schakelen ze nu niet naar beelden uit de Kuip?
Goed punt.quote:
3 seconden, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is geen geweldenaar, maar hij kan een aardige partij keepen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:33 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Bijlow kan er niet zoveel van zeg
Jammer dat die partij vandaag niet is dan.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is geen geweldenaar, maar hij kan een aardige partij keepen.
Want die heeft nog niks gewonnen?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:35 schreef Drekkoning het volgende:
Kut voor Feijenoord, maar gun het Mourinho dan weer wel
Precies datquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:35 schreef Drekkoning het volgende:
Kut voor Feijenoord, maar gun het Mourinho dan weer wel
Last van apenpokken denk ikquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand gooide een opblaasbanaan van de tribune.
Wat vind je van Max Verstappen?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:36 schreef Newone82 het volgende:
Tot zover het opgehemel van slot en feyenoord. Allebei kut. Goh wat een matig elftal is dit feyenoord.
Tijd voor bier.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:35 schreef Coco het volgende:
User @:wheeledwarrior komt ietwat kribbig over.
Wees blij dat ze geen opblaasbare BBC gooien bohhhquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
Als ze nu 2 keer scoren komt het goed.quote:
Feyenoordquote:
Opnieuw puur toeval dat het bij een zwarte speler belandt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
Nou nou nouquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:38 schreef damsco het volgende:
Roma, kut Spanjaarden. Alle Turken terug naar Marokko.
Oke Awkwasiquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Opnieuw puur toeval dat het bij een zwarte speler belandt.
En alle Marokkanen terug naar Turkijequote:Op woensdag 25 mei 2022 21:38 schreef damsco het volgende:
Roma, kut Spanjaarden. Alle Turken terug naar Marokko.
Erg jammer.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ben zo'n kneus die morgen moet werken.
ripquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat moet in je aard liggen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik gun het @Scrummie van hartequote:Op woensdag 25 mei 2022 21:40 schreef Coco het volgende:
[..]
@:scrummie heeft 1-2 voorspeld
het kan nog
karsdorp.gifquote:
Zijn er zoveel Turken voor Feyenoord dan?quote:
Ik wacht nog op de 2-0quote:
Klap in het gezicht van Oekraïne ditquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit toernooi is zo armentierig dat er geen VAR is
Finale wel toch.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit toernooi is zo armentierig dat er geen VAR is
Mourinho 5headquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roma is slimmer
Die kunnen we dus feliciteren.
Vanaf halve finale dacht ikquote:
Stop jij die FOK!stok maar ergens waar het licht niet schijnt.quote:
Kovacs wordt geassisteerd door zijn landgenoten Vasile Florin Marinescu en Mihai-Ovidiu Artene. De Zwitser Sandro Schärer is de vierde scheidsrechter in Tirana en Marco Fritz is de videoscheidsrechter.quote:
Gaat het wel goed?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Stop jij die FOK!stok maar ergens waar het licht niet schijnt.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Kovacs wordt geassisteerd door zijn landgenoten Vasile Florin Marinescu en Mihai-Ovidiu Artene. De Zwitser Sandro Schärer is de vierde scheidsrechter in Tirana en Marco Fritz is de videoscheidsrechter.
Ja maar zo te zien zitten ze te maffenquote:
Ik had ook moeite wakker te blijven, dus kan het ze niet kwalijk nemen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Ja maar zo te zien zitten ze te maffen
Net als Feyenoord zelfquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Ja maar zo te zien zitten ze te maffen
Mijn sollicitatie als mod is ook een daverend succes geworden. Ik voel me beflikkerd.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zou een goede mod zijn
Als je een partner hebt die je aanvult tenminste
Al besproken.quote:
Niemand zit op jou te wachtenquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mijn sollicitatie als mod is ook een daverend succes geworden. Ik voel me beflikkerd.
Die gaat heel hard lachen en zeggen dat we op de goede weg zijnquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou
Laten we even afwachten wat GROOTMEESTER Slot bedenkt.
Daarom juist. Geen vriendjespolitiek meer.quote:
"Moderne voetballer"quote:
Rene heeft veel te laat geluncht vandaag, heeft een gewoon een rotdag. Kan gebeuren.quote:
Je knijpt maar gewoon.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:48 schreef R-woud93 het volgende:
Mag wel rust zijn nu, moet nodig pissen.
Hij zal er morgen vast en zeker anders over denken!quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Rene heeft veel te laat geluncht vandaag, heeft een gewoon een rotdag. Kan gebeuren.
After lunch dipquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Rene heeft veel te laat geluncht vandaag, heeft een gewoon een rotdag. Kan gebeuren.
Die keeper zou dat kunnen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roma moet een enorme blunder maken wil Feyenoord hier scoren
quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:50 schreef Bolasie het volgende:
Weer een finale kapot gemaakt door Mourinho. Wat een fenomeen is het toch ook.
Deze wordt niet begrepen.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:52 schreef Salina het volgende:
Geen hax.
Teleurstellende avond wordt nog saaier.
Mourinhoballedquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:54 schreef Bolasie het volgende:
Roma 1-0 Feyenoord HT:
xG: 0.35-0.17
We kijken weer nergens naar.
ESPN.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Frappant dat Kieft en Jansma hier zitten.
Dan kun je beter een objectieve analist hebben. Bijvoorbeeld Mario Been.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Frappant dat Kieft en Jansma hier zitten.
Mr 10-0 genotquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kun je beter een objectieve analist hebben. Bijvoorbeeld Mario Been.
Dit is geil.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
Trauner staat niet open. Staat Helene wel open? #dtv
Zo open dat er een kaars naar binnen kan.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
Trauner staat niet open. Staat Helene wel open? #dtv
Kritisch commentaar van Jan Dirk Stouten.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kun je beter een objectieve analist hebben. Bijvoorbeeld Mario Been.
Het is echt heel slecht 'voetbal'quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:54 schreef Bolasie het volgende:
Roma 1-0 Feyenoord HT:
xG: 0.35-0.17
We kijken weer nergens naar.
En dan is hij in deze wedstrijd nog de beste spits.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:58 schreef tong80 het volgende:
4 miljoen voor Dessers is 3 miljoen teveel
Moeten ze wel meer druk gaan zetten en meer via de flanken aan gaan vallen, anders ben je kansloos.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:58 schreef TLC het volgende:
Ach, Frankfurt stond n week geleden ook achter, het kan nog !!
Ik vind AC Milan een mooie club.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:00 schreef TLC het volgende:
AC Milan stond eens met 3-0 voor, het kan nog !!
Sonck kan er zelf ook niks vanquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:00 schreef -XOR- het volgende:
Geertruida wordt even afgemaakt door Wesley Sonck en Franky Vanderelst.
Nou, dat zal indruk makenquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:00 schreef -XOR- het volgende:
Geertruida wordt even afgemaakt door Wesley Sonck en Franky Vanderelst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |