Net als Feyenoord zelfquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Ja maar zo te zien zitten ze te maffen
Mijn sollicitatie als mod is ook een daverend succes geworden. Ik voel me beflikkerd.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zou een goede mod zijn
Als je een partner hebt die je aanvult tenminste
Al besproken.quote:
Niemand zit op jou te wachtenquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mijn sollicitatie als mod is ook een daverend succes geworden. Ik voel me beflikkerd.
Die gaat heel hard lachen en zeggen dat we op de goede weg zijnquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou
Laten we even afwachten wat GROOTMEESTER Slot bedenkt.
Daarom juist. Geen vriendjespolitiek meer.quote:
"Moderne voetballer"quote:
Rene heeft veel te laat geluncht vandaag, heeft een gewoon een rotdag. Kan gebeuren.quote:
Je knijpt maar gewoon.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:48 schreef R-woud93 het volgende:
Mag wel rust zijn nu, moet nodig pissen.
Hij zal er morgen vast en zeker anders over denken!quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Rene heeft veel te laat geluncht vandaag, heeft een gewoon een rotdag. Kan gebeuren.
After lunch dipquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Rene heeft veel te laat geluncht vandaag, heeft een gewoon een rotdag. Kan gebeuren.
Die keeper zou dat kunnen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roma moet een enorme blunder maken wil Feyenoord hier scoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |