SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Kan België eigenlijk Nederland treffen in de finale? Of komen we elkaar eerder tegen?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
België staat dit najaar wel gewoon in de WK-finale!
Misschien zou je hier een topic over kunnen openen ter duiding!quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je rechtstreeks geplaatst bent in de CL kan je niet in de Conference league geraken denk ik :s.
Zou wel een goed idee zijn. De vierde in de CL groep in de Conference League droppen
longcat.jpgquote:
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan België eigenlijk Nederland treffen in de finale? Of komen we elkaar eerder tegen?
Wij Belgen hebben nog steeds een data limiet.quote:
Derdewereldland.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wij Belgen hebben nog steeds een data limiet.
België in de finale, dat hoor ik al voor jaren.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
België staat dit najaar wel gewoon in de WK-finale!
Alles in een spoiler wordt gewoon geladenquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wij Belgen hebben nog steeds een data limiet.
Ja, mokerveel ook.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Drinken jullie bier bij deze Europese finale?
(ik drink water)
Maar een serieus antwoord: Dat kan allebei, want je kunt aan beide helften van het schema komen normaal. Pas als de groepsfase voorbij is staat dat vast.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan België eigenlijk Nederland treffen in de finale? Of komen we elkaar eerder tegen?
'Kakkies'quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Kakkies worden zoek getikt. Dit wordt een hele dikke 1-0 zege voor Roma.
Maar dat was sowieso al bekendquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
ESPN loopt een aantal seconden achter op Veronica. Dus als je op ESPN kijkt ben je dom.
De verlenging met een oog naar je scherm kijken genot.quote:
Laat mij gewoon met rust.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
ESPN loopt een aantal seconden achter op Veronica. Dus als je op ESPN kijkt ben je dom.
hoerenveenquote:
Dat zit er dik in jaquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
De verlenging met een oog naar je scherm kijken genot.
Momenteel een smoothie van spinazie, bosvruchten, biefstuk en chia zaad.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Drinken jullie bier bij deze Europese finale?
(ik drink water)
Helmond Sportquote:
Bier, Amstel, koud, uit de flesquote:
Nooit.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maken jullie wel eens de woordgrap:
FeyeNOOIT
Ik ben tegen homofobie.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:12 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Momenteel een smoothie van spinazie, bosvruchten, biefstuk en chia zaad.
Nee, nooitquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
FeyeNOOIT
Al besproken.quote:
Ik hoop dat je morgen nog wakker wordt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:12 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dierenbeul.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:12 schreef Gehrman het volgende:
[..]
gansdorp, duckstadquote:
*mensjesterquote:
Tsja, het is niet De Kuip he?quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je morgen nog wakker wordt.
Dat doe ik eigenlijk noord.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
FeyeNOOIT
Wat waar is moet je geen grappen over maken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
FeyeNOOIT
Geen rosé? @Neef_Wuppiequote:Op woensdag 25 mei 2022 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoet wit wijntje
@:Lenny_Leonard @:DKUp
quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoet wit wijntje
@:Lenny_Leonard @:DKUp
Ging de beste speler van Roma er bij Feyenoord - Marseille ook af?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:16 schreef GGMM het volgende:
De beste speler van Roma eraf
Dat gebeurde tegen de vorige tegenstander ook al
Heb je zijn naam uit je hoofd gedaan of even opgezocht?quote:
Niemand lacht.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ging de beste speler van Roma er bij Feyenoord - Marseille ook af?
Ja.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb je zijn naam uit je hoofd gedaan of even opgezocht?
Als je daar al moeite mee hebtquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Er verscheen toch wel een glimlach hier, om heel eerlijk te zijn!quote:
Wel, potverdikkie!quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er verscheen toch wel een glimlach hier, om heel eerlijk te zijn!
Inderdaad, deze speelde niet vroeger bij Ajax.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:17 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dat is dan ook een flink hoger niveau.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kenners wetenquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Ik wist het.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad, deze speelde niet vroeger bij Ajax.
Past bij de wedstrijdquote:
Hier gaat iets fout.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Kenners weten
[spoiler]Dus ik heb gegoogled om te checken.[/spoilers]
Wat is jouw favoriete Pokemon?quote:
Ik ervaar het als een warm bad.quote:
Niet Vanilluxe.quote:
Eigenlijk wel, gebeurt er tenminste iéts.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kijken we al uit naar invalbeurt van Linssen rond 70e minuut?
ManucharyanGODquote:
Ik wist dat ik die naam ergens van kende.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:19 schreef GwaiLow het volgende:
Tegen Ajax scoorde Mkhitaryan nog in de finale van 2017 met Man United.
Akkoordquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, gebeurt er tenminste iéts.
Neequote:
Nou er werden toch heel wat vergelijkingen getrokken met 2002.quote:
Feyenoord kan niet opeens voetballen of heeft niet opeens een fatsoenlijke spits ipv die nac-niveau-voetballer.quote:
Nee nee, dat was een schietpartij.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Nou er werden toch heel wat vergelijkingen getrokken met 2002.
Ik had wel iets verwacht, maar dat het zo erg zou zijn...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Nicki Minaj-genotquote:
Wie stonden er toen in de Conference League finale?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Nou er werden toch heel wat vergelijkingen getrokken met 2002.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vond Misty altijd wel een goede Pokemon trainster.Moet zij wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Kan je gewoon generatie zeggen?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik accepteer alleen Generation I en II Pokémons.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vond Misty altijd wel een goede Pokemon trainster.Misty is een kind, pedo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik accepteer alleen Generation I en II Pokémons.
Dessers is fc utrechtquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Feyenoord kan niet opeens voetballen of heeft niet opeens een fatsoenlijke spits ipv die nac-niveau-voetballer.
Jeugd herinneringenquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
Mannen die zich met Pokemons bezighouden hebben geheid een kleine piemel.
Kaiserslautern en Nottingham Forest.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wie stonden er toen in de Conference League finale?
Mannen die het verschil tussen enkelvoud en meervoud niet kennen hebben geheid een kleine piemel.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
Hete dit niet vroeger de intertoto cup ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wie stonden er toen in de Conference League finale?
Nederland - Spanje was mokersaai.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze zeggen dat de halve finales mooier zijn dan de finale. Want de stressfactor is dan te groot. In de Halve finale heb je ook stress. Maar je hebt dan nog een kans in de terugwedstrijd.
Pokemon gen 9 binnenkort!quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
Het meervoud van Pokemon is Pokemon.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
De leukste wedstrijden heb ik anders juist gezien in het eerste COVID jaar, toen alles over 1 wedstrijd ging.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze zeggen dat de halve finales mooier zijn dan de finale. Want de stressfactor is dan te groot. In de Halve finale heb je ook stress. Maar je hebt dan nog een kans in de terugwedstrijd.
Al besproken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het meervoud van Pokemon is Pokemon.
Ter info.
Het is Pokémon.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ter info.
Boeit me geen ene reet.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ter info.
Tweede helft was wel aardig, die eerste helft was erg saai ja maar wel een schoppartij, dat heeft nog iets.quote:
Ik had even geen zin om dat zo te typen, maar je hebt volledig gelijk!quote:
Is de return van een halve finale stressvoller dan een finale?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
ondertussen ook al 12 jaar geleden. was 1 jaar voordat ik FOK! heb ontdektquote:
Hahaha wat gek!!!quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik kijk voor het eerst dit jaar naar Feyenoord, hoe heeft deze ploeg ooit de finale kunnen halen haha.
Heb je wel alle wedstrijden van Ajax gezien dit jaar?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik kijk voor het eerst dit jaar naar Feyenoord, hoe heeft deze ploeg ooit de finale kunnen halen haha.
Gamechanger!quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:25 schreef Coco het volgende:
Deze gele kaart kan nog wel eens fataal worden!
Nee hoor, de VAR grijpt niet inquote:
Hij gaat met user @Caland om.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:25 schreef Paul het volgende:
Waarom heeft Trauner altijd een pleister op zn neus
Ziekte van Hedel.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:25 schreef Paul het volgende:
Waarom heeft Trauner altijd een pleister op zn neus
quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op de Belg hebben ze leuke weetjes. Degene die geel heeft gepakt. Heeft in de Eredivisie geen enkele gele kaart gehad.
Ik denk eerder een evt tweede.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:25 schreef Coco het volgende:
Deze gele kaart kan nog wel eens fataal worden!
In be4 bij de belg memequote:Op woensdag 25 mei 2022 21:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op de Belg hebben ze leuke weetjes. Degene die geel heeft gepakt. Heeft in de Eredivisie geen enkele gele kaart gehad dit seizoen
Te laat.quote:
quote:
quote:
Karsdorp.gifquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor, de VAR grijpt niet in
Ik zou eerder denken dat ie juist overal Smalling in zijn nek heeft.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:27 schreef Adames het volgende:
Dessers is nergens met smalling in zijn nek
Oke Roland.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik gun bepaalde users hier de apenpokken
Namen en rugnummers.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Metallica? Pearl Jam? De Rolling Stones?quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:28 schreef Wereldgozer het volgende:
De VAR staat aan het front?quote:
Jut en jul competitiequote:Op woensdag 25 mei 2022 21:29 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Wat een niveau, is dit Partizan Tirana tegen KF?
Europese finale allenquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:29 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Club Brugge - Anderlechtquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:29 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Ja we weten het inmiddels. Maar wat had je dan verwacht?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:29 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Nee, Roma - Feyenoord.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:29 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Croky cup genotquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Europese finale allen
(Naam van het toernooi zeggen we maar liever niet)
Nou ik vond Club Brugge Anderlecht iets leuker om naar te kijken. Het was vorig weekend nog.quote:
Toen had United wel het vermogen om kansen te creëren als het moestquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:30 schreef GwaiLow het volgende:
Lijkt Ajax-United wel dit. Wat een kut pot
Ik mag er niks over zeggen want PSV.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Europese finale allen
(Naam van het toernooi zeggen we maar liever niet)
Dit is niveau PietjePukquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Feyenoord haalde 13/18 en AS Roma slechsts 6/18 . In de slotfase van hun competitie.
De Belgische competitie met dat rare systeem nemen we niet serieus.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nou ik vond Club Brugge Anderlecht iets leuker om naar te kijken. Het was vorig weekend nog.
Dan heb je pech.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Van mij mag dit toernooitje eenmalig blijven.
Bepaal jij niet.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Club Brugge heeft dan ook een goeie trainer. Dat scheelt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nou ik vond Club Brugge Anderlecht iets leuker om naar te kijken. Het was vorig weekend nog.
Waarom, je hoeft er niet naar te kijken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:30 schreef WAvanBuren het volgende:
CL afschaffen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Roma welquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Feyenoord had ook niet gewonnen van Leicester
Die neem ik niet serieus.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:31 schreef chailatte het volgende:
Mensen die geschrokken doen dat het niveau van een finale laag is. Goh.
Vind jij het zoveel meerwaarde hebben dan?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom, je hoeft er niet naar te kijken.
Zeker niet als je voor Ajax bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |