Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik was de eerste die reageerde bij de goal. Dat wil zeggen dat Sporza voor loopt op de rest.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een walgelijke teams stuurt Mourinho altijd finales in.
Woowww kijk mij eens bij de Belg kijken enz enzquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik was de eerste die reageerde bij de goal. Dat wil zeggen dat Sporza voor loopt op de rest.
Misschien staat er geen Kuip meer nu.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:33 schreef Zorro het volgende:
Waarom schakelen ze nu niet naar beelden uit de Kuip?
Goed punt.quote:
3 seconden, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is geen geweldenaar, maar hij kan een aardige partij keepen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:33 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Bijlow kan er niet zoveel van zeg
Jammer dat die partij vandaag niet is dan.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is geen geweldenaar, maar hij kan een aardige partij keepen.
Want die heeft nog niks gewonnen?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:35 schreef Drekkoning het volgende:
Kut voor Feijenoord, maar gun het Mourinho dan weer wel
Precies datquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:35 schreef Drekkoning het volgende:
Kut voor Feijenoord, maar gun het Mourinho dan weer wel
Last van apenpokken denk ikquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand gooide een opblaasbanaan van de tribune.
Wat vind je van Max Verstappen?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:36 schreef Newone82 het volgende:
Tot zover het opgehemel van slot en feyenoord. Allebei kut. Goh wat een matig elftal is dit feyenoord.
Tijd voor bier.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:35 schreef Coco het volgende:
User @:wheeledwarrior komt ietwat kribbig over.
Wees blij dat ze geen opblaasbare BBC gooien bohhhquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand gooide een opblaasbanaan van de tribune.
Als ze nu 2 keer scoren komt het goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |