vi die kijken ook ditquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik was de eerste die reageerde bij de goal. Dat wil zeggen dat Sporza voor loopt op de rest.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik was de eerste die reageerde bij de goal. Dat wil zeggen dat Sporza voor loopt op de rest.
Welnee, gewoon authentiek.quote:
Niet ons probleemquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een walgelijke teams stuurt Mourinho altijd finales in.
Woowww kijk mij eens bij de Belg kijken enz enzquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien staat er geen Kuip meer nu.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:33 schreef Zorro het volgende:
Waarom schakelen ze nu niet naar beelden uit de Kuip?
Goed punt.quote:
3 seconden, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |