Nee die is er ook nogquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die dat ze ruziën achter in de auto in een blok chocola is er ook nog, of heb ik die avond gewoon iets raars gegeten?
Het is ook doffe ellendequote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:59 schreef molloot200 het volgende:
En die hartjes in de titel zie ik steeds gewoon goed staan als ik de titel invoer, en op het moment dat het topic dan geopend is wordt het weer lelijk
Als het nog werkt...quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee die is er ook nogMaar voor zo'n merk is het wel gek dat een reclame vijf jaar mee gaat. Ze hebben geld zat om een keer wat nieuws te maken
Oneens.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:59 schreef molloot200 het volgende:
Eerlijk, had van Zero Gravity moeten winnen.
Met Zero Gravity hadden we wel een van de meest unieke en vette stagings te pakken uiteindelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2022 01:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oneens.
Lekker nummer hoor, maar het doet me niet meer dan Zero Gravity.
Zeker niet als die gast even zingt.
Mijn nichtje uit Australië was dat jaar in Nederland met haar vriendin, die vriendin is ook best ESFfan, maar kon in zo'n reis natuurlijk niet heel veel volgen. Wij zaten toen net in de rehearsals met de hoofden (en wisten dus enigszins hoe het eruit ging zien) en zij had alleen het Australische optreden op die stok gezien.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 01:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Met Zero Gravity hadden we wel een van de meest unieke en vette stagings te pakken uiteindelijk
Rouwnetjes werken gewoon niet op het ESFquote:Op zaterdag 21 mei 2022 01:11 schreef molloot200 het volgende:
Naja verder heeft voor mij nog nooit het goede gewonnen bij een Australische voorronde
Dit jaar had Voyager moeten winnen en in 2020 Jaguar Jonze. Vind ik dan.
Not the same werd wel heerlijk afstraft in de televote dit jaar en dat vond ik wel mooi
Voor Sheldon vond ik die televote wel weer sneu, zeker als je bedenkt hoe graag hij naar ESC wilde .quote:Op zaterdag 21 mei 2022 01:11 schreef molloot200 het volgende:
Naja verder heeft voor mij nog nooit het goede gewonnen bij een Australische voorronde
Dit jaar had Voyager moeten winnen en in 2020 Jaguar Jonze. Vind ik dan.
Not the same werd wel heerlijk afstraft in de televote dit jaar en dat vond ik wel mooi
Ik krijg hier zin van om als een kat met mijn poot zo dat kopje van de tafel af te meppenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Vandaag een niet gecentreerd kopje koffie voor mensen met OCD om zich aan te ergeren
[ afbeelding ]
Australië moet gewoon geen voorronde meer houden. Het publiek heeft daar nu gekozen voor drie vrouwen op palen, een zangeres met roze haar en die gek met dat ooglapje van dit jaar, terwijl er genoeg behoorlijke liedjes beschikbaar waren.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:41 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Voor Sheldon vond ik die televote wel weer sneu, zeker als je bedenkt hoe graag hij naar ESC wilde .
Evengoed zou ik niet op m stemmen, maar toch.
Dami Im en Guy Sebastian vond ik inderdaad hun beste inzendingen. Zero Gravity was qua visuals spectaculair, maar dat lied vond ik niet veel aan.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Australië moet gewoon geen voorronde meer houden. Het publiek heeft daar nu gekozen voor drie vrouwen op palen, een zangeres met roze haar en die gek met dat ooglapje van dit jaar, terwijl er genoeg behoorlijke liedjes beschikbaar waren.
Het publiek stemde juist voor Voyager dit jaar, maar de avond van te voren heeft de omroep aangepast hoe de stemmen geteld werden en de jury meer invloed gegeven, zodat het Sheldon werd.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Australië moet gewoon geen voorronde meer houden. Het publiek heeft daar nu gekozen voor drie vrouwen op palen, een zangeres met roze haar en die gek met dat ooglapje van dit jaar, terwijl er genoeg behoorlijke liedjes beschikbaar waren.
Dat is niet waar, het publiek koos voor Voyager. En terecht, die hadden het heel goed gedaan op Eurovisie, zeker top-5.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zijn er ook 2000ste reactie in topic 2000?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:19 schreef Dave het volgende:
Snel even in het 2000e topic posten, om dat ook maar gedaan te hebben.
Als de modjes extra hun best doen om door het slotje heen te posten wel!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zijn er ook 2000ste reactie in topic 2000?
Veel plezier ermee. Kom je ook naar de Planco Community Meeting?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het spel Planet coaster net aangeschaft
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel plezier ermee. Kom je ook naar de Planco Community Meeting?
Wat houdt dat in?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Planet Coaster Community Meeting.
Dagje Efteling met een grote groep mensen uit verschillende landen die allemaal Planet Coaster spelen.quote:
Wanneer is dat?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dagje Efteling met een grote groep mensen uit verschillende landen die allemaal Planet Coaster spelen.
Heb je de waterloze tijd overleefd?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:25 schreef Cyan9 het volgende:
Dit topic betekent dat @:Molloot200 nu officieel bestaat! Welkom op de wereld, geniet er van.
Zero Gravity is alleen nog steeds wel een guilty pleasure van me.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik hoefde gelukkig niet tot middernacht te wachten.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je de waterloze tijd overleefd?
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik hoefde gelukkig niet tot middernacht te wachten.
Dank dankquote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:25 schreef Cyan9 het volgende:
Dit topic betekent dat @:Molloot200 nu officieel bestaat! Welkom op de wereld, geniet er van.
Bij de voorrondes kun je duidelijk zien dat Australie geen idee heeft hoe het songfestival in elkaar zitquote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is niet guilty toch?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Zero Gravity is alleen nog steeds wel een guilty pleasure van me.
Ik merk dat ook bij Amerikaanse fans. Die zijn ook altijd voor dingen als Australie en tegen de écht goede inzendingen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij de voorrondes kun je duidelijk zien dat Australie geen idee heeft hoe het songfestival in elkaar zit
Over Amerikaanse fans gesproken, is American Song Contest nog bezig?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:32 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik merk dat ook bij Amerikaanse fans. Die zijn ook altijd voor dingen als Australie en tegen de écht goede inzendingen.
Geen idee, ik heb er al een tijdje niets meer over gehoord.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Over Amerikaanse fans gesproken, is American Song Contest nog bezig?
Neequote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh ja, dat was me alweer ontschoten. Nou ja, er is blijkbaar een mismatch tussen wat Australië denkt dat scoort en wat ze zelf aan kwaliteit in de aanbieding hebben.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het publiek stemde juist voor Voyager dit jaar, maar de avond van te voren heeft de omroep aangepast hoe de stemmen geteld werden en de jury meer invloed gegeven, zodat het Sheldon werd.
Ja dat sowieso hoor, denk dat een deel daar bijvoorbeeld echt denkt dat Sheldon perfect voor het Songfestival was. Dat het zo hoort te zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh ja, dat was me alweer ontschoten. Nou ja, er is blijkbaar een mismatch tussen wat Australië denkt dat scoort en wat ze zelf aan kwaliteit in de aanbieding hebben.
Volgens mij werkte het daar ook gewoon niet omdat het zo met staten minder nationalistisch is/aanvoelt (denk ik) en omdat er niet echt verschillende culturen zijn om dingen van mee te krijgen. Dat maakt zo'n Europees contest bijzonderder denk ikquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja verdorie, ik heb zelfs nog de moeite genomen om de winnaar te posten in het desbetreffende topic. Ondankbare mensen!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er al een tijdje niets meer over gehoord.
Prachtig nummerquote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:50 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben echt al eeuwen op zoek naar een bepaald ESF-liedje, ooit allemaal overzichten en Wiki doorgespit, maar ik kon 'm maar niet vinden, dus opgegeven. Het enige wat ik wist was maar een heel klein stukje zonder echte tekst.
Maar nu heb ik hem onverwacht ineens gevonden!
Het was deze:
Sieneke leuk vinden, dat is pas guilty pleasure!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat sommigen dat zo zouden zien. Maar voor mezelf inderdaad niet nee.
Toeval bestaat niet. Je hebt het over Mrs. Einstein en Sieneke en ik kom ineens dit tegen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sieneke leuk vinden, dat is pas guilty pleasure!
Er is een winnaar?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
Ja verdorie, ik heb zelfs nog de moeite genomen om de winnaar te posten in het desbetreffende topic. Ondankbare mensen!
Het stond in het receptquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:37 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
https://www.theguardian.c(...)together-against-him
Oh dear.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:37 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
https://www.theguardian.c(...)together-against-him
Ik snap wel dat we niet gewonnen hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:30 schreef Guanabana het volgende:
Dit was erg eigenlijk hè:
Als de Libelle/Margriet een liedje zou zijn.
Ze zijn al onderweg naar @ESF1Gamer haar huisquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh dear.![]()
Internationale rel in 3... 2... 1...
Als dat maar goed gaat, hopelijk heeft ze het bewijs dat die paella ooit bestaan heeft snel weggewerkt.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze zijn al onderweg naar @:ESF1Gamer haar huis
Spanjaarden konden vroeger al Nederland niet behouden en dat ze zal nu ook niet lukken om oorlog te voerenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze zijn al onderweg naar @:ESF1Gamer haar huis
Ook niet de eerste keer dat er met zo'n platte kar een ongeluk gebeurd.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:00 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond allen!
RIP Heracles.
Maar wat ik nog veel erger vind: de jongens uit Losser die wél kampioen zijn geworden en een zwaar ongeluk hebben gehad met hun platte wagen...
https://www.rtvoost.nl/ni(...)zeker-zeven-gewonden
Je bent dus weer helemaal bijgelezen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:19 schreef Meke het volgende:
Hoewel de eerlijkheid me gebied om te zeggen dat slechts topic 1998 is, we hebben twee keer een sprong gemaakt![]()
1458 en 1542 bestaan niet
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:19 schreef Meke het volgende:
Hoewel de eerlijkheid me gebied om te zeggen dat slechts topic 1998 is, we hebben twee keer een sprong gemaakt![]()
Nee daar ga ik NU aan beginnenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:20 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je bent dus weer helemaal bijgelezen.
Het nummer in de TT wordt automagisch opgehoogd, dus als een user het ook doet sla een deel overquote:
WAT?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:19 schreef Meke het volgende:
Kun je zo nazoekenquote:
De eerste keer dat ik hier een topic opende maakte ik ook die fout,quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Het nummer in de TT wordt automatisch opgehoogd, dus als een user het ook doet sla een deel over
Ja denk dat het wel vaker gebeurd is, maar meestal gewoon gecorrigeerdquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik hier een topic opende maakte ik ook die fout,
Maar gelukkig was er iemand die dat kon rechtzetten.
Doe ik het toch even?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Kun je zo nazoeken
(Iig niet mensen die ik goed genoeg ken om ze te namen en shamen hier)
Ja OF dat we ze nog even inhalen hierna? Ook zo'n gedoe dat alle bijzondere jaartallen dan niet meer kloppenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Eigenlijk vind ik wel dat alle topicnummers nu zouden moeten worden aangepast, want dit kan natuurlijk niet.
Oh ja. Volgens mij ben ik in deel 1600 met die geschiedenisstukjes begonnen, die zouden dus ook allemaal twee delen te vroeg gepost zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja OF dat we ze nog even inhalen hierna? Ook zo'n gedoe dat alle bijzondere jaartallen dan niet meer kloppen
Ja precies, daar gá je alquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ja. Volgens mij ben ik in deel 1600 met die geschiedenisstukjes begonnen, die zouden dus ook allemaal twee delen te vroeg gepost zijn.
Dit lijkt me een betere optie dan inderdaad. Dus het volgende topic heeft nummer 1458 en het topic erna 1542 en dan gaan we gaan 2001.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja OF dat we ze nog even inhalen hierna? Ook zo'n gedoe dat alle bijzondere jaartallen dan niet meer kloppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |