Er is een winnaar?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
Ja verdorie, ik heb zelfs nog de moeite genomen om de winnaar te posten in het desbetreffende topic. Ondankbare mensen!
Het stond in het receptquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:37 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
https://www.theguardian.c(...)together-against-him
Oh dear.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:37 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
https://www.theguardian.c(...)together-against-him
Ik snap wel dat we niet gewonnen hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:30 schreef Guanabana het volgende:
Dit was erg eigenlijk hè:
Als de Libelle/Margriet een liedje zou zijn.
Ze zijn al onderweg naar @ESF1Gamer haar huisquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh dear.![]()
Internationale rel in 3... 2... 1...
Als dat maar goed gaat, hopelijk heeft ze het bewijs dat die paella ooit bestaan heeft snel weggewerkt.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze zijn al onderweg naar @:ESF1Gamer haar huis
Spanjaarden konden vroeger al Nederland niet behouden en dat ze zal nu ook niet lukken om oorlog te voerenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze zijn al onderweg naar @:ESF1Gamer haar huis
Ook niet de eerste keer dat er met zo'n platte kar een ongeluk gebeurd.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:00 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond allen!
RIP Heracles.
Maar wat ik nog veel erger vind: de jongens uit Losser die wél kampioen zijn geworden en een zwaar ongeluk hebben gehad met hun platte wagen...
https://www.rtvoost.nl/ni(...)zeker-zeven-gewonden
Je bent dus weer helemaal bijgelezen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:19 schreef Meke het volgende:
Hoewel de eerlijkheid me gebied om te zeggen dat slechts topic 1998 is, we hebben twee keer een sprong gemaakt![]()
1458 en 1542 bestaan niet
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:19 schreef Meke het volgende:
Hoewel de eerlijkheid me gebied om te zeggen dat slechts topic 1998 is, we hebben twee keer een sprong gemaakt![]()
Nee daar ga ik NU aan beginnenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:20 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je bent dus weer helemaal bijgelezen.
Het nummer in de TT wordt automagisch opgehoogd, dus als een user het ook doet sla een deel overquote:
WAT?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:19 schreef Meke het volgende:
Kun je zo nazoekenquote:
De eerste keer dat ik hier een topic opende maakte ik ook die fout,quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Het nummer in de TT wordt automatisch opgehoogd, dus als een user het ook doet sla een deel over
Ja denk dat het wel vaker gebeurd is, maar meestal gewoon gecorrigeerdquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik hier een topic opende maakte ik ook die fout,
Maar gelukkig was er iemand die dat kon rechtzetten.
Doe ik het toch even?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Kun je zo nazoeken
(Iig niet mensen die ik goed genoeg ken om ze te namen en shamen hier)
Ja OF dat we ze nog even inhalen hierna? Ook zo'n gedoe dat alle bijzondere jaartallen dan niet meer kloppenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Eigenlijk vind ik wel dat alle topicnummers nu zouden moeten worden aangepast, want dit kan natuurlijk niet.
Oh ja. Volgens mij ben ik in deel 1600 met die geschiedenisstukjes begonnen, die zouden dus ook allemaal twee delen te vroeg gepost zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja OF dat we ze nog even inhalen hierna? Ook zo'n gedoe dat alle bijzondere jaartallen dan niet meer kloppen
Ja precies, daar gá je alquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ja. Volgens mij ben ik in deel 1600 met die geschiedenisstukjes begonnen, die zouden dus ook allemaal twee delen te vroeg gepost zijn.
Dit lijkt me een betere optie dan inderdaad. Dus het volgende topic heeft nummer 1458 en het topic erna 1542 en dan gaan we gaan 2001.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja OF dat we ze nog even inhalen hierna? Ook zo'n gedoe dat alle bijzondere jaartallen dan niet meer kloppen
Wat ga jij doen om volgend jaar het songfestival te winnen ?quote:
Een ander de kans gunnenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat ga jij doen om volgend jaar het songfestival te winnen ?
Nee, tijd voor een functie eldersquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
Je zal toch als mod actief zijn geweest bij het openen van die topics en dit dus indirect op je geweten hebben.
Dan slaap je toch ook een tijdje niet goed meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |