Ja, daar doelde ik opquote:Op woensdag 18 mei 2022 17:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Misdaden? Dus het verwijderen van totaal niet relevante sms'jes noem jij een misdaad?
En dat wil jij zelfs benoemen als zijnde een dictator en vergelijken met erge dingen.
Man oh man wat een sneu land is dit geworden zeg als een niet boeiend sms'je al boeiend is.
Je zit helemaal in de complotfuik nu, dit is gewoon een verzinsel over Canada en Nieuw Zeeland maar wat jij wil, ik vind het alleen maar triest dat iemand dit soort zaken serieus debiteert.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Google stuk?
Ze hebben, openbaar verklaard een aantal (ik noem ze) puppets te hebben geinfitreerd in het canadese en Nieuw zeelandse parlement, en laten dat nou heel verrassend enorme dictators gebleken tijdens corona.
Nederland heeft een juridisch bindend contract met ze. Ze pleiten overal voor enorm enge zaken mbt vrijheid van meningsuiting, overkoepelende totale controle over het internet en dingen als gezichtsherkenning en dat soort dystopische drek.
En nee, dat is geen BNW werk, ze komen er voor uit, je kan alles terug vinden op hun site incl de lidmaatschappen van dus Rutte, Kaag, Trudeau, Timmermans, Wobke. En laten dat nou juist de politici zijn die er in eigen land de grootste, mensontenderende, teringzooi van maken.
Als jij dat toeval vindt, prima. Ik niet.
Het kan soms goed zijn dat een premier niet vastgepind kan worden op ieder smsje dat hij stuurt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:47 schreef Lurf het volgende:
Dit is toch zo doorzichtig? De enige reden om communicatie te wissen en gesprekken niet schriftelijk vast te leggen is, om er niet op vastgepind te kunnen worden. Het valt met nog mee dat hij geen wegwerptoestellen gebruikt heeft, hoewel zo'n oude nokia wel in de buurt komt. Misschien heeft ie wel een hele verzameling van die dingen, wie weet.
Nee!quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je zit helemaal in de complotfuik nu, dit is gewoon een verzinsel over Canada en Nieuw Zeeland maar wat jij wil, ik vind het alleen maar triest dat iemand dit soort zaken serieus debiteert.
Hm. Nee, sorry, die zie ik niet. De premier moet ter verantwoording geroepen kunnen worden door het parlement. Dat is onmogelijk als er geen mogelijkheid tot controle is.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het kan soms goed zijn dat een premier niet vastgepind kan worden op ieder smsje dat hij stuurt.
Ook dit is weer de gebruikelijke stijl. Je besteedt nu het overgrote deel per post aan die discussie over chronologie, alsof dat is waar mijn punt van kritiek over ging..quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:27 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Een chronologische tijdlijn voor jou moeten uitzetten omdat je het schijnbaar niet helemaal gevolgd hebt maar wel stampvoetend boos bent is idd lachwekkend.
[..]
Welke post doel je nou precies op want ik heb slechts users gequote en niet uit in een artikel in dit topic.
Waarbij je onvermeld laat dat zij het, als het gaat om berichten die door haar verwijderd zijn, heeft over berichten met haar kinderen. Dat zij ook aangeeft dat zakelijke berichten nooit zijn verwijderd laat je bewust achterwege. Prima dat je haar niet vertrouwt hoor, maar zeg dat dan, in plaats van expres onvolledig citeren.quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:24 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Kaag heeft inmiddels zelf gereageerd dat ook zij berichten verwijderd. Dus helaas voor jou, Kaag is hier door haar eigen uitspraak ook onderwerp van gesprek geworden.
Ja, hoor, hij vertelt daar dat hij puppets in het parlement heeft. Had hij een witte kat op schoot toen hij dat vertelde?quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee!
Je kan de toespraak van Schwab in het Canadese parlement gewoon terugvinden op YT, daarin vertelt hij LETTERLIJK wat ik hier samenvat.
Hoe is dat in godesnaam een complot? Het is iets wat jij niet wil horen (WEFlidmaatchap heb je nog steeds nooit ontkend). En dat je dingen dan wegmoffelt kon ik net nog zien in POL.
Controle op smsjes? Voor mails vind ik het wat anders, maar dit soort hap-snap communicatie van een paar zinnetjes zou een premier wat mij betreft moeten mogen voeren zonder dat daarbij de kamer over zijn rug mee kan kijken.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hm. Nee, sorry, die zie ik niet. De premier moet ter verantwoording geroepen kunnen worden door het parlement. Dat is onmogelijk als er geen mogelijkheid tot controle is.
Maar daar zit het probleem want Rutte stelt zelf dat hij relevante SMS'jes (volgens hem relevant) wel doorzet naar de archivering. Dus blijkbaar zijn die wel relevant en de moeite waard om opgeslagen te worden.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Controle op smsjes? Voor mails vind ik het wat anders, maar dit soort hap-snap communicatie van een paar zinnetjes zou een premier wat mij betreft moeten mogen voeren zonder dat daarbij de kamer over zijn rug mee kan kijken.
Nee, hij stond op een gigantisch zaalvullend scherm zijn puppets toe te spreken, ik overdrijf niets dat het echt op een klassieke Bond-villain leek. En ja, dat is OOK terug te vinden.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, hoor, hij vertelt daar dat hij puppets in het parlement heeft. Had hij een witte kat op schoot toen hij dat vertelde?
Uiteraard ben ik lid van de WEF, net als de Nederlandse regering, ik rapporteer dagelijks aan het WEF want die zijn reuze geinteresseerd in FOK!. Echt waar.
Als je problemen hebt met de moderatie op FOK! dan weet je de weg. En die weg ligt niet hier in dit topic.
Het is sowieso altijd maar de vraag wat gewobte emails (en ook smsjes) waard zijn aangezien je nog steeds alles telefonisch (of fysiek/persoonlijk) kunt bespreken zonder daar achteraf verantwoording over af te hoeven leggen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Controle op smsjes? Voor mails vind ik het wat anders, maar dit soort hap-snap communicatie van een paar zinnetjes zou een premier wat mij betreft moeten mogen voeren zonder dat daarbij de kamer over zijn rug mee kan kijken.
Lol, hier doe je zo kleinzerig over. Lol. Niet ver daarboven quote ik notabene een user die exact hetzelfde stukje als jij uit het NOS bericht gequote had.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:41 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ook jij begrijpt echt wel dat ik natuurlijk val over deze quote van jouw zijde:
[..]
Waarbij je onvermeld laat dat zij het, als het gaat om berichten die door haar verwijderd zijn, heeft over berichten met haar kinderen. Dat zij ook aangeeft dat zakelijke berichten nooit zijn verwijderd laat je bewust achterwege. Prima dat je haar niet vertrouwt hoor, maar zeg dat dan, in plaats van expres onvolledig citeren.
Dat mag, zie ook mijn YT video als je echt antwoord wil, maar ik snap dat niemand videos kijkt hoorquote:Op woensdag 18 mei 2022 17:49 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Excuus, ik keek inderdaad even verkeerd. Verder heeft Tijger m'n gedachten eigenlijk al verwoord.
Wederom typisch dat je me beticht van kleinzerigheid, terwijl ik zelfs nog benoem dat ik me kan voorstellen dat het wat kleinzerig overkomt als mijn reactie alleen op deze ene post gebaseerd zou zijn. Het gaat nogmaals om een overduidelijk breder patroon. En aangezien je weer niet inhoudelijk reageert op mijn vraag of je zelf nou vindt dat je quote recht doet aan hoe de daadwerkelijke quote is bedoeld weet ik het antwoord eigenlijk wel.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:50 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Lol, hier doe je zo kleinzerig over. Lol. Niet ver daarboven quote ik notabene een user die exact hetzelfde stukje als jij uit het NOS bericht gequote had.
Dat lijkt me beter ja.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:54 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Laten we het hier maar bij laten voordat we het hele topic vervuilen.
Jij ziet serieus geen link tussen het wanbeleid, allerlei foute en mogelijk illegale of op z'n minst ondemocratische acties van de regering, de achterkamertjespolitiek, gebrek aan openheid, etc. in combinatie met het geheugenverlies en de gewiste SMS-jes van Rutte?quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:49 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Wat verschrikkelijk allemaal zeg! Hebben we weer iets om massaal overheen te kunnen vallen zodat de aandacht van de echt grote thema's verslapt.
Waar is de verontwaardiging over de staat die steeds meer macht naar zich toetrekt m.b.v. masssurveillance technieken en wetgeving (corona!), de demografische transitie, peperdure klimaatreligie die de burgers onnodig op kosten jagen, de 3e wereldoorlog waar we in dreigen te worden gezogen, toenemende inflatie en nog zoveel meer.
Nooit een woord of kritische noot hiervan in de media. Wij hebben het liever over een kaarsenrel en over een premier zijn sms'jes.
Dat is geen binaire kwestie gelukkig.quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:49 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Wat verschrikkelijk allemaal zeg! Hebben we weer iets om massaal overheen te kunnen vallen zodat de aandacht van de echt grote thema's verslapt.
Waar is de verontwaardiging over de staat die steeds meer macht naar zich toetrekt m.b.v. masssurveillance technieken en wetgeving (corona!), de demografische transitie, peperdure klimaatreligie die de burgers onnodig op kosten jagen, de 3e wereldoorlog waar we in dreigen te worden gezogen, toenemende inflatie en nog zoveel meer.
Nooit een woord of kritische noot hiervan in de media. Wij hebben het liever over een kaarsenrel en over een premier zijn sms'jes.
En gewoon 1 keer per week aan de lader.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:15 schreef Raw85 het volgende:
Het lijkt mij af en toe ook wel heerlijk om weer zo’n Nokia 3310 te hebben. Gewoon enkel bellen, hier en daar een keer wat smsen en als ik echt een keer in een wilde bui ben een potje SnakeHeerijk rustig.
Je verwacht bij dit debat een andere uitkomst dan bij de tientallen andere debatten de afgelopen 12 jaar?quote:
Wellicht, maar daar is verder geen aandacht voor want de Kamer wacht gewoon op de volgende #ophef-gate. Ze hoeven niets te doen, er komt wel weer een WOB of rechtszaak waar men dan weer lekker verontwaardigd over kan doen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij ziet serieus geen link tussen het wanbeleid, allerlei foute en mogelijk illegale of op z'n minst ondemocratische acties van de regering, de achterkamertjespolitiek, gebrek aan openheid, etc. in combinatie met het geheugenverlies en de gewiste SMS-jes van Rutte?
Lekker schelden op Rutte is veel belangrijker.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:08 schreef Raw85 het volgende:
Lachwekkend dat bijv Omtzigt en Dassen vanavond bij Khalid en Sophie zitten vanwege deze verwijderde sms’jes.
Het zou vandaag moeten gaan over Verantwoordingsdag.
Ja, die werd flink voor de bus gegooid. Schandalig.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:26 schreef nixxx het volgende:
De sms’jes of appjes tussen Halsema en grapperhaus vond ik wel heel verhelderend voor een kijkje achter de schermen. Hoe Halsema rugdekking zocht en grapperhaus haar gewoon afkapte.
Zo te zien heeft Rutte alles al op tafel gelegd dus veel stenen vallen er niet boven te halen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Tweede Kamer wil onderste steen boven in ’Nokiagate’.![]()
![]()
![]()
Met het toeslagenschandaal kwam hij uiteindelijk niet weg. Helaas voor het land was dat voor hem geen reden om niet meer mee te doen met de verkiezingen. En hij werd met overtuiging weer de grootste partij.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:57 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik snap de oppositie wel. Het is natuurlijk echt alleen SMS gate, maar een enorme optelsom van 12 jaar wanbeleid.
Het moet toch een keer over zijn met overal mee wegkomen zou je denken.
Zo een debat. Is dat niet zonde van de tijd. Het gaat (voor de zoveelste keer) niets veranderen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:56 schreef Raw85 het volgende:
Nou, morgenochtend om 10:15 debat dus.
Blijf deze dynamiek toch altijd wel wat wonderbaarlijk vinden hoor.
Dus wat het voor zijn kiezers geen issue. Denk je dat zijn telefoon dat wel zou zijn mocht hij erop vallen?quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:00 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Met het toeslagenschandaal kwam hij uiteindelijk niet weg. Helaas voor het land was dat voor hem geen reden om niet meer mee te doen met de verkiezingen. En hij werd met overtuiging weer de grootste partij.
Behalve geen herinnering ook al geen geheugen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij had ruimte voor maximaal 20 sms'en.
Je krijgt helaas (of misschien gelukkig) zo'n nieuwe 3310 met een gaar kleurenscherm en een camera.quote:
Nee. Ik denk dat Rutte overal mee weg zal komen de komende jaren.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus wat het voor zijn kiezers geen issue. Denk je dat zijn telefoon dat wel zou zijn mocht hij erop vallen?
https://www.metronieuws.n(...)s-wissen-oude-nokia/quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:08 schreef Tijger_m het volgende:
Hoewel ik het hele verhaal totaal niet vind kunnen moet ik er tegelijkertijd eigenlijk gewoon om lachen, nooit gedacht dat Rutte tot voor kort (hoe kort weten we geloof ik niet) nog met een 3310 rondliep, ik had hem wat moderner ingeschat
Ja, maar ze zeiden net op het nieuws dat hij nog een hele oude Nokia heeft, geen smartphone.quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:40 schreef Perrin het volgende:
sms'jes, die heb ik in geen 15 jaar verstuurd.
3310quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:08 schreef Tijger_m het volgende:
Hoewel ik het hele verhaal totaal niet vind kunnen moet ik er tegelijkertijd eigenlijk gewoon om lachen, nooit gedacht dat Rutte tot voor kort (hoe kort weten we geloof ik niet) nog met een 3310 rondliep, ik had hem wat moderner ingeschat
Had ook een iPhone ernaast, lekker handig. Kan je mooi deleten onder het mom, ja ik heb een baksteen uit de jaren 90, passen maar 2.5 smsjes op.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:08 schreef Tijger_m het volgende:
Waar zie je dat hij er 2 heeft?quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:22 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Had ook een iPhone ernaast, lekker handig. Kan je mooi deleten onder het mom, ja ik heb een baksteen uit de jaren 90, passen maar 2.5 smsjes op.
quote:
quote:"De premier heeft twee telefoons: een Nokia en een iPhone. "De iPhone gebruikt hij alleen om het nieuws te kijken. De Nokia is voor communicatiedoeleinden.""
https://www.rtlnieuws.nl/(...)lagruimte-volkskrant
Burner phonequote:Op woensdag 18 mei 2022 21:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, die had ik niet gelezen, dank je
Dat is toch het punt, dat hij dat wel is.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een gelul joh hij is toch niet verplicht al die onzin te bewaren?
Zo ja geef ik m groot gelijk dat ie met een oude Nokia loopt.
Kans op een hack is nihil
Hoe weet jij dat? Dat het onbelangrijke berichten waren?quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb niets met de VVD.
En het gaat om het totale plaatje qua opslag.
Hij verwijderde gewoon direct de niet belangrijke sms'jes. Nou lekker boeiend.
Als dat gewoon van het beleid mag en uiteindelijk nodig is voor opslag, boeiend.
Ga je druk maken om iets wat relevant is zeg.
Alsof Nederland geen ergere problemen heeft dan dat iemand onbelangrijke sms'jes delete![]()
Nou is dat zeker dan?quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:48 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Dat is toch het punt, dat hij dat wel is.
Als dat nou het enige was, het is een optelsom van al die leugens en nu dit weerquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:37 schreef bianconeri het volgende:
Sneu anti volk hier ook en dat alleen om wat sms'jes
Het smsje van 1,4 miljard, ken je dat nog?quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:37 schreef bianconeri het volgende:
Sneu anti volk hier ook en dat alleen om wat sms'jes
Gelukkig dan val ik niet onder die sleepwet. Rutte trouwens ook niet.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:27 schreef Smegma. het volgende:
Hebben we geen sleepwet voor dit soort kwesties, om de berichten terug te halen, of geldt die wet alleen voor gewone, hardwerkende Nederlanders?
Ik zie het eerder als pruts ICT. Mensen in dit soort functies zouden gewoon een zakelijke telefoon moeten krijgen waarvan de data opslag en beveiliging centraal geregeld is, Ook omdat het hacken van dit soort middelen in dit soort gevallen zeer vaak voorkomt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:26 schreef Cupfighter het volgende:
Ongelooflijk, wat een oetlul is die kerel toch ook, kan echt niet wachten wanneer die vent oprot
Had hij toch ook, een iphone? Maarja, als de gebruiker niet meewerkt ...quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:33 schreef Megumi het volgende:
zouden gewoon een zakelijke telefoon moeten krijgen
Als ik niet meewerk dan word ik ontslagenquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:38 schreef probeer het volgende:
[..]
Had hij toch ook, een iphone? Maarja, als de gebruiker niet meewerkt ...
Klopt. Toch jammer dat jij geen 76 collega's hebt die er omwille van hun eigen carrière sterk baat bij hebben dat jij blijft zitten waar je zit, en ook eigenlijk de enigen zijn die je naar huis kunnen sturen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Als ik niet meewerk dan word ik ontslagen
Dat is verboden bij mijn werkgeverquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:41 schreef probeer het volgende:
[..]
Klopt. Toch jammer dat jij geen 76 collega's hebt die er omwille van hun eigen carrière sterk baat bij hebben dat jij blijft zitten waar je zit, en ook eigenlijk de enigen zijn die je naar huis kunnen sturen.
Het gaat om een oude Nokia 301 uit 2013.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:38 schreef probeer het volgende:
[..]
Had hij toch ook, een iphone? Maarja, als de gebruiker niet meewerkt ...
Vorige ''leugens'' ook zwaar overdreven of het uberhaupt wel leugens zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Als dat nou het enige was, het is een optelsom van al die leugens en nu dit weer
Hij had ook een iphone maar die gebruikte hij liever niet voor communicatie.quote:
Een iphone is natuurlijk veel te gevaarlijk voor Rutte, dus snap zijn tegenstand wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.nrc.nl/nieuws(...)ts-verkeerd-a4124837
quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:49 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hij had ook een iphone maar die gebruikte hij liever niet voor communicatie.Er zijn middelen om Android en Apple centraal te beheren en te beveiligen. Zelf ben ik geen voorstander van het gebruik van privé middelen in dit soort functies. Maar het blijft lastig. Zeker omdat mensen vaak in belangrijke functies maar weinig weten van ICT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een iphone is natuurlijk veel te gevaarlijk voor Rutte, dus snap zijn tegenstand wel.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
Ik zelf denk dat de dementie van Rutte zich ook uitstrekt tot telefoon.quote:Op donderdag 19 mei 2022 10:01 schreef Homey het volgende:
Die sms'jes hebben toch ook een ontvanger? Is niks opgeslagen bij de telecom maatschappij? Of geldt dat opeens niet in geval van Rutte?
Verder verbaas ik me echt over de naïeve reacties op sites als nu.nl. Alsof Rutte dit allemaal per ongeluk doet. Denk dat veel mensen gewoon niet de harde werkelijkheid willen onderkennen dat onze eigen leiderschap corrupt is en doelbewust de wetten overtreedt "want zoiets gebeurt alleen in andere landen". Het geloof in de Nederlandse superioriteit moet wel overeind blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |