Dat soort liedjes zouden inderdaad nooit door de Nederlandse voorselectie komen. Veel te veel kermis voor ons Ollanders. Of herrie.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Al zelfs hadden ze meegedaan dan had de jury ze wel getanked. Als er in Nederland een voorronde zou zijn ook hoor. Dan vinden Patty Brad en Maurice Wijnen zoiets echt niet leuk
Nee, nu moet ik ter verdediging van de selectiecommissie en de behoudendheid van Jan Smit en Co. zeggen dat onze kracht misschien ook wat meer zit in de richting van de inzendingen die we sinds Anouk hebben gestuurd. Echte originaliteit zit toch wat meer in het bloed van bijvoorbeeld België of Georgië.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:20 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Denk dat iets als Go_A sowieso nooit voor Nederland gekozen zou worden als deelnemer, hoe we onze selectie ook zouden doen.
Op het moment dat er een drum in zit, zijn er al snel grote groepen mensen die het herrie vinden.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat soort liedjes zouden inderdaad nooit door de Nederlandse voorselectie komen. Veel te veel kermis voor ons Ollanders. Of herrie.
Shum werd (gelukkig) nog behoorlijk omarmt. Maar Maneskin kreeg al erg weinig/geen punten vanuit de jury.
En ik heb bij wijze van spreken meer gezeur gehoord over hen als winnaar dan alle jaren (waar er matige winnaars waren) ervoorWant het was alleen maar herrie en kermis, dat mensen daar op hadden gestemd...
Mee eens, al denk ik dat we Duncan’s streven voor Music First wel beter ingevuld zien worden met de originaliteit van Oekraïne, Moldavië, Italië, Nederland, Portugal, Estland e.d. dan die eindeloze reeks treurige mannen met inwisselbare jury-inzendingen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:22 schreef molloot200 het volgende:
Over het algemeen genomen qua eigen smaak best tevreden met de kwalificerende landen. Je ziet nog steeds duidelijk dat echte verhalen beloond worden (god ik klink echt als Cornald nu). Maar de goedkope inkoop en hele "gemakkelijke" popliedjes zijn best wel afgestraft en dat vind ik eigenlijk wel een goed ding.
Ja, ik weet dat JHF een aantal keer heeft meegedaan aan de Zweedse voorrondes. Volgens mij niet met dit nummer.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Dadi, Go_A van vorig jaar staan gewoon op Pinkpop en Lowlands dit jaar, zijn er elk jaar meestal wel een paar. Blind Chanel doet metalfestivals. Al is niet elke act geschikt voor festivals. Barbara Pravi die doet meer theater show, recent nog een hele Europese tour. Maneskin doet heel de wereld nu qua tours.
Jon Henrik Fjällgren heeft best vaak mee gedaan al aan de Zweedse voorrondes. Maar nog nooit gewonnen daar dus.
Dat is wel de natte droom van half Nederland en de deskundigen. En dan achteraf klagen dat het niet naar de finale door is.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat Maan met dat liedje van Malta had meegedaan aan zo’n voorronde.
Een HR ketel is inderdaad een CV ketel. CV ketel met hoog rendement.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even een domme vraag tussendoor:
Een CV-ketel is toch hetzelfde als een HR-ketel?
top.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een HR ketel is inderdaad een CV ketel. CV ketel met hoog rendement.
Plus als de zang wat harder en scherper is. Dat kunnen de gevoelige oortjes niet aan. Want die zijn alleen gemaakt voor middle of the road liedjes of ballads.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op het moment dat er een drum in zit, zijn er al snel grote groepen mensen die het herrie vinden.
In hemelsnaam geen nationale voorronde. Dan krijg je dus inderdaad dit of anders zo’n shalalie-inzending.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel de natte droom van half Nederland en de deskundigen. En dan achteraf klagen dat het niet naar de finale door is.
Precies. Dit jaar zijn er wel erg veel veilige nummers.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mee eens, al denk ik dat we Duncan’s streven voor Music First wel beter ingevuld zien worden met de originaliteit van Oekraïne, Moldavië, Italië, Nederland, Portugal, Estland e.d. dan die eindeloze reeks treurige mannen met inwisselbare jury-inzendingen.
Voor zo'n keuze heb je geen NSF nodig he. Als er een producer met zo'n liedje komt en Maan wil dat zingen dan is de kans dat ze ja zeggen best groot.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
In hemelsnaam geen nationale voorronde. Dan krijg je dus inderdaad dit of anders zo’n shalalie-inzending.
Want dat is dan “typisch songfestival”.
Ik vond Maneskin ook ruk en had liever Frankrijk zien winnen. Maar dat is meer een kwestie van smaak en niet omdat het nummer kut was, want het was wel gewoon kwaliteit. Sowieso kunnen veel mensen dat onderscheid blijkbaar niet maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Shum werd (gelukkig) nog behoorlijk omarmt. Maar Maneskin kreeg al erg weinig/geen punten vanuit de jury.
Zon stuk, hartjes stuk, wat een drama’squote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:39 schreef Cyan9 het volgende:
Ja verdorie jongens, ik kijk even niet, en weer de hartjes kapot.
Ze waren helemaal niet stuk, ze waren gewoon weg.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:39 schreef Cyan9 het volgende:
Toch zou ik een nationale voorronde niet aandurven. De kans dat er door lollige televoters een kutinzending uit komt rollen is niet onaanzienlijk. Maar dat kan je deels afvangen door te zorgen dat de ergste bende niet in de liveshow komt. Ik ben denk ik getraumatiseerd door de laatste paar editiesquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor zo'n keuze heb je geen NSF nodig he. Als er een producer met zo'n liedje komt en Maan wil dat zingen dan is de kans dat ze ja zeggen best groot.
Precies. Ik vond Volia een heel mooi liedje en sterk uitgevoerd. Maar het is wel een liedje zoals ze die al zestig jaar maken in Frankrijk, dus weinig origineel. Maar het had van mij zeker mogen winnen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vond Maneskin ook ruk en had liever Frankrijk zien winnen. Maar dat is meer een kwestie van smaak en niet omdat het nummer kut was, want het was wel gewoon kwaliteit. Sowieso kunnen veel mensen dat onderscheid blijkbaar niet maken.
Zitti e buoni was wel behoorlijk ruig voor het ESF, ik heb me afgevraagd of het toegankelijk genoeg was voor de winst. Maar blijkbaar wel dus prima
Oh daar ben ik het wel mee eens hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:42 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Toch zou ik een nationale voorronde niet aandurven. De kans dat er door lollige televoters een kutinzending uit komt rollen is niet onaanzienlijk. Maar dat kan je deels afvangen door te zorgen dat de ergste bende niet in de liveshow komt. Ik ben denk ik getraumatiseerd door de laatste paar edities
Je hart is gebrokenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:39 schreef Cyan9 het volgende:
We hebben nu best een aantal jaar de smaak te pakken op het ESF en zelfs de winst binnengehaald. Ik denk zelfs dat als we op deze weg doorgaan, we binnen 10 jaar weer kunnen winnen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh daar ben ik het wel mee eens hoorWe hebben nou niet echt een geweldige smaak in ons land als op stemmen op liedjes gaat.
Of alles vervangen door de top tien van vorig jaarquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:46 schreef MMF93 het volgende:
Als ze morgen nou alle intervalacts behalve Maneskin vervangen door een extra optreden van Moldavië dan zou het een topavond worden.
Durf hardop te dromen
Maar dat komt omdat het interne inzendingen zijn. Als we zelf weer mogen kiezen gaat het geheid fout.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:47 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
We hebben nu best een aantal jaar de smaak te pakken op het ESF en zelfs de winst binnengehaald. Ik denk zelfs dat als we op deze weg doorgaan, we binnen 10 jaar weer kunnen winnen.
Maar je weet gewoon, dat zodra we 1 keer in de semi blijven steken, iedereen het voorgaande vergeten is en de “we kunnen beter Kabouter Plop sturen”-reacties weer niet van de lucht zijn.
Nee, wij zouden naast dat liedje Malta eerder wild worden van Brooke of Tusse ofzo als het in onze voorronde zat. Laat staan als er “iets met een DJ” zoals Adrenalina van San Marino vorig jaar mee zou doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh daar ben ik het wel mee eens hoorWe hebben nou niet echt een geweldige smaak in ons land als op stemmen op liedjes gaat.
Of Danny Vera sturenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, wij zouden naast dat liedje Malta eerder wild worden van Brooke of Tusse ofzo als het in onze voorronde zat. Laat staan als er “iets met een DJ” zoals Adrenalina van San Marino vorig jaar mee zou doen.
Ja. Om daarna verongelijkt te gaan lopen doen dat Europa ons niet moet en dat we niet begrepen zijn. Zeg maar een beetje zoals de Britten al jaren doenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat het interne inzendingen zijn. Als we zelf weer mogen kiezen gaat het geheid fout.
Ohhh ja dat. (Maar dan wel met Moldavië van dit jaar, dat is een mustquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of alles vervangen door de top tien van vorig jaar
Ik zag er van de week een in het S10 topicquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:53 schreef Spablauw214 het volgende:
Sowieso mensen die nu nog steeds beweren dat het ESF een grote kermis is. Als je dat nu nog roept dan wil je het ook echt niet zien
Ik denk dat Duitsland, Zwitserland en Azerbaijan een goede kans maken. Maar ik ben ook bang dat Nederland en IJsland een dooddoener wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:52 schreef molloot200 het volgende:
Wat denken we? Duitsland de laatste plaats? Of Roemenië, Litouwen, IJsland, Azerbeidzjan?
Als persoon vind ik hem zeer sympathiek. Zijn liedjes, zijn mijn smaak niet, dat kan. Maar zo alles bij elkaar zal Europa niet zo snel voor dat soort dertien in dozijn meuk.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die jongen is zo lekker gewoon gebleven.
Nadat oOekraine morgen heeft gewonnen, hebben we ons standpunt wel gemaaktquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:47 schreef Redefine het volgende:
Al hoeven de hartjes er van mij ook niet meer te staan, maar dat is niet aan mij om te beslissen
Ik zou de top 2000 haast boycotten vanwege zijn nummer 1 positiequote:
Als je zo’n Nu.nl-reactiepaneel open trekt is de bingokaart na 4 posts al vol.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zag er van de week een in het S10 topic
Nee. Een CV lever je in bij HR maar het is niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even een domme vraag tussendoor:
Een CV-ketel is toch hetzelfde als een HR-ketel?
Ik ga de reacties op social media gewoon negeren als Oekraine wint. Daar heb ik echt geen zin in.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:53 schreef Spablauw214 het volgende:
Sowieso mensen die nu nog steeds beweren dat het ESF een grote kermis is. Als je dat nu nog roept dan wil je het ook echt niet zien
De hele wereld is smakeloos Hammeke. Dat beperkt zich niet tot alleen Nederland.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:54 schreef Hamlapjes het volgende:
Hoe langer je erbij stilstaat, hoe meer je realiseert wat voor wanstaltig smakeloos land Nederland is
Ze wordt ook 10de in de eindstandquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:15 schreef Strani het volgende:
Oh ik zie dat S10 nu ook netjes tiende in de odds staat. The 10 is strong in this one.
Nou ja de nummer 1 hoor ik meestal niet dus dat scheeltquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou de top 2000 haast boycotten vanwege zijn nummer 1 positie
Het is allemaal zeer voorspelbaar ja. Vooral mensen die amper kijken blijven dat maar roepen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:11 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als je zo’n Nu.nl-reactiepaneel open trekt is de bingokaart na 4 posts al vol.
-Kermis
-Oostblokfeestje
-Vriendjespolitiek
-We moeten gewoon [insert niet-serieuze act] sturen
-We moeten niet meer meedoen
Allemaal dom gezwatel van mensen die zich niet in het ESF hebben verdiept en vermoedelijk niet eens kijken. Je kan ermee in discussie gaan maar het is toch vechten tegen de bierkaai
Spanje bovenaan, je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:27 schreef Poepz0r het volgende:
Poll op Eurovisionworld. SPANJE GENOT.
[ afbeelding ]
Ja. Komt omdat die de finale liedjes achter elkaar aan het luisteren was.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vrachtschip vaart een wijk in Leeuwarden in.
Heeft de kapitein zitten te slapen of zo?
@Strani is flink aan het stemmen geweestquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:27 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had eerlijk gezegd zelf op Italië gestemd. Maar toen kende ik het liedje van het VK nog niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:strani is flink aan het stemmen geweest
Heb er nog mee gevoetbald, op school gezeten en volgens mij zelfs ook bij thuis geweest voor een verjaardagsfeestje.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die jongen is zo lekker gewoon gebleven.
Vond de familie Vera dat niet raar dat je je verjaardag bij hun thuis kwam vieren? Mochten ze er zelf wel bij zijn of ook dat liever niet?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:35 schreef Salina het volgende:
[..]
Heb er nog mee gevoetbald, op school gezeten en volgens mij zelfs ook bij thuis geweest voor een verjaardagsfeestje.
Ah. Dus het is jouw schuldquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:35 schreef Salina het volgende:
[..]
Heb er nog mee gevoetbald, op school gezeten en volgens mij zelfs ook bij thuis geweest voor een verjaardagsfeestje.
Emma Heesters komt ook uit Zeelandquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:35 schreef Salina het volgende:
[..]
Lol, was een verjaardag van Dannyboy zelf als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Vond de familie Vera dat niet raar dat je je verjaardag bij hun thuis kwam vieren? Mochten ze er zelf wel bij zijn of ook dat liever niet?
Nee hoor, ik reageer gewoon raar op alles.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:38 schreef Salina het volgende:
[..]
Lol, was een verjaardag van Dannyboy zelf als ik me niet vergis./
Schreef ik het zo raar op?
Liet zijn vrouw de slaapkamer ook zien? Eschagodinquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:38 schreef Salina het volgende:
[..]
Lol, was een verjaardag van Dannyboy zelf als ik me niet vergis./
Schreef ik het zo raar op?
Nou zou ik zelf sowieso niet zo snel gokken op iets dat je niet live met je eigen ogen (al dan niet via de TV) kan aanschouwen.quote:
Wat een ellende heeft die provincie ons al niet gebrachtquote:
Ah, een geinponem dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, ik reageer gewoon raar op alles.
Emmagodinquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat een ellende heeft die provincie ons al niet gebracht![]()
Gelukkig is er Luctor er nog.
Guido ''Niemand lacht'' Weijersquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:42 schreef Salina het volgende:
[..]
Ah, een geinponem dus.
Vroegah had zijn vader - helaas ter ziele gegaan paar jaar terug - een bloemenzaakje midden op een brug in Middelburg, trouwens. Dat was wel een apart figuur, met zijn lange grijze haar.
Emma Heesters ken ik dan weer niet; niet alleen persoonlijk maar überhaupt niet.
Wel bij Guido Weijers op de hogeschool gezeten ook nog. Heb hem zelfs bekend zien worden, als studentenpikkie. Hij mocht ook nog eens optreden op een muziek/toneelavond die ik mede georganiseerd had.Kwamen ze daar met tientallen studiegenoten. Leuk feestje was dat.
Het was best een acceptabele grapquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, ik reageer gewoon raar op alles.
Ja maar jij en ik kijken toch anders naar de wereld dan dat de wereld naar ons kijkt, geloof ik.quote:
Emma Heestersquote:
Dat snap ik wel. De rest zit beneden in de zaal. Wij zitten op het balkon commentaar te geven.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar jij en ik kijken toch anders naar de wereld dan dat de wereld naar ons kijkt, geloof ik.
Het is sowieso hoe mensen altijd reageren op dingen die veel anderen leuk vinden. Het WK Voetbal (te veel aandacht), de Tour (allemaal doping), Carnaval (iedereen een alcoholvergiftiging), clubvoetbal (altijd rellende supporters), het ESF (politiek/smakeloos), noem maar op.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is allemaal zeer voorspelbaar ja. Vooral mensen die amper kijken blijven dat maar roepen.
En dat wordt steeds weer gevoed door de programma's die verslag doen. Die laten dan even wat extravagante optredens zien zonder context om daar dan over te gaan janken. En hoezeer wij iemand sturen die wel kan zingen etc.
Vraag hem volgende keer even of hij nog een Songfestivalliedje heeft liggenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:35 schreef Salina het volgende:
[..]
Laat gaan Fred. Ik zie het ook weleens voorbij komen. Glimlach een keer en ga weer door met mijn leven. Verspilde energiequote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is sowieso hoe mensen altijd reageren op dingen die veel anderen leuk vinden. Het WK Voetbal (te veel aandacht), de Tour (allemaal doping), Carnaval (iedereen een alcoholvergiftiging), clubvoetbal (altijd rellende supporters), het ESF (politiek/smakeloos), noem maar op.
Met het verschil dat bij het ESF tot vervelens toe de slechtste stukjes moeten worden herhaald. Terwijl er als Ajax een CL-wedstrijd speelt niemand eens op het onzinnige idee zal komen om in de rust een filmpje in te starten met de 10 mooiste eigen doelpunten of de 3 fases met het meest langdurige nutteloze balbezit onder Frank de Boer.
Matchfixing lijkt me bij het Songfestival sowieso wat lastig eigenlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou zou ik zelf sowieso niet zo snel gokken op iets dat je niet live met je eigen ogen (al dan niet via de TV) kan aanschouwen.
Bijna alles is beter dan Guido Weijers.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Guido ''Niemand lacht'' Weijers![]()
Geef mij maar Jochem Myjer, Hans Teeuwen, Theo Maassen, Bert Visscher en Eddie Murphy
Is juist kinderlijk eenvoudig door de organisatie te doen. Wij kunnen de stemmen niet controleren he. We gaan er maar vanuit dat het klopt.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Matchfixing lijkt me bij het Songfestival sowieso wat lastig eigenlijk
Wel mooi die tweet in het artikelgelukkig kan die persoon niet gokken
Dat laatste snap ik wel. Dat kun je niemand aandoenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is sowieso hoe mensen altijd reageren op dingen die veel anderen leuk vinden. Het WK Voetbal (te veel aandacht), de Tour (allemaal doping), Carnaval (iedereen een alcoholvergiftiging), clubvoetbal (altijd rellende supporters), het ESF (politiek/smakeloos), noem maar op.
Met het verschil dat bij het ESF tot vervelens toe de slechtste stukjes moeten worden herhaald. Terwijl er als Ajax een CL-wedstrijd speelt niemand eens op het onzinnige idee zal komen om in de rust een filmpje in te starten met de 10 mooiste eigen doelpunten of de 3 fases met het meest langdurige nutteloze balbezit onder Frank de Boer.
Geef mij maar Teeuwen of Maasen ofzo. Vind Weijers ook niet zo grappig.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bijna alles is beter dan Guido Weijers.
Cornald is een verschrikkelijk aardige vent, maar er zit 0 pit in hequote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:47 schreef Em31 het volgende:
Gisteren bij Op1 na de uitzending ook zo’n gesprekje met Cornald en nog die halve tafel lacherig zitten te doen.
Ik lig er niet wakker van, maar het is wel vermoeiend af en toe.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Laat gaan Fred. Ik zie het ook weleens voorbij komen. Glimlach een keer en ga weer door met mijn leven. Verspilde energie
Woon al tig jaar in Brabant, kom hem niet meer tegen helaas.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vraag hem volgende keer even of hij nog een Songfestivalliedje heeft liggen
Gelukkig kun je bij de Toto nu wel inzetten op Chittagong Abahani - Swadhinata Krira, dat na 33 minuten nog 0-0 staat.quote:
Oké tot volgend jaarquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:49 schreef Guanabana het volgende:
Ben zo moe door weer kut slapen, ik trek dit niet meer hoor, het ESF zo volgenStop er volgend jaar mee.
Maar dat is logisch. Dat gaat toch ergens over.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig kun je bij de Toto nu wel inzetten op Chittagong Abahani - Swadhinata Krira, dat na 33 minuten nog 0-0 staat.
Dat zeggen mensen ook nadat ze de zoveelste keer een kater hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:49 schreef Guanabana het volgende:
Ben zo moe door weer kut slapen, ik trek dit niet meer hoor, het ESF zo volgenStop er volgend jaar mee.
Ik denk serieus weleens van, ik ga het gewoon meer casual volgen, niet meer tot op de detail hier met FOK!, want ik word er mentaal doodmoe van (en het eindigt waarschijnlijk nog in een teleurstelling ook zaterdag...), maarja, ik zou erge FOMO krijgen als ik hier niet meer meedoe volgend jaar, dus inderdaadquote:
Spanjequote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:27 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook wel een groot verschil met of zonder FOK volgen. Zonder is toch een stuk minder leuk. Dus gewoon even door de vermoeidheid doorbijten en er bij zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk serieus weleens van, ik ga het gewoon meer casual volgen, niet meer tot op de detail hier met FOK!, want ik word er mentaal doodmoe van (en het eindigt waarschijnlijk nog in een teleurstelling ook zaterdag...), maarja, ik zou erge FOMO krijgen als ik hier niet meer meedoe volgend jaar, dus inderdaad
Ja wel herkenbaar. Zou ook gewoon gaan slapen gisteren en dan zit je toch weer te wachtenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk serieus weleens van, ik ga het gewoon meer casual volgen, niet meer tot op de detail hier met FOK!, want ik word er mentaal doodmoe van (en het eindigt waarschijnlijk nog in een teleurstelling ook zaterdag...), maarja, ik zou erge FOMO krijgen als ik hier niet meer meedoe volgend jaar, dus inderdaad
Het stomme was dat ik om 1:45 ging 'slapen', maar ik lag toen alsnog de halve nacht wakker want slapen lukte niet meer.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja wel herkenbaar. Zou ook gewoon gaan slapen gisteren en dan zit je toch weer te wachten
Ja daar was ik ook bang voor. Maar kwam alsnog een uur later dan normaal.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het stomme was dat ik om 1:45 ging 'slapen', maar ik lag toen alsnog de halve nacht wakker want slapen lukte niet meer.En alsnog de running order niet gezien toen.
Hoe zit je daar dan te kijken? "Oh, Servië door, jammer, dat vind ik niet zo'n leuk land"quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn vader had de liedjes niet gehoord, maar heeft wel de uitslag gekeken gisteren.
Ik heb gewoon op mijn eigen kamer gekeken.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hoe zit je daar dan te kijken? "Oh, Servië door, jammer, dat vind ik niet zo'n leuk land"
"Waarom is Malta niet door? Daar heb ik nog zo mooi vakantie gevierd in 1994."
Peter van de Veire was in zijn commentaar ook heel verbaasd dat België als eerste werd genoemdquote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon op mijn eigen kamer gekeken.
Hij vond het wel fijn voor België dat zij niet zo lang in spanning hebben hoeven te wachten tot ze genoemd werden.
Ik wilde het terugkijken, maar je moet op die site per se verifiëren dat je in België woontquote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Peter van de Veire was in zijn commentaar ook heel verbaasd dat België als eerste werd genoemdDie zijn normaal de afgelopen jaren alleen als 9e of 10e genoemd.
Ja nou ja er gebeurt veel achter de schermen, dat is een beetje het bezwaarlijke denk ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Matchfixing lijkt me bij het Songfestival sowieso wat lastig eigenlijk
Wel mooi die tweet in het artikelgelukkig kan die persoon niet gokken
Ja maar dan moeten het wel echt mensen van de organisatie zelf zijn in plaats van jij en ik als simpele gokkers tochquote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nou ja er gebeurt veel achter de schermen, dat is een beetje het bezwaarlijke denk ik.
Is ook eigenlijk weinig aan hè. Mischien moeten we allemaal maar gewoon stoppen. Zullen we een hobby kiezen waar ook een subforum van is en waarvoor we niet zo laat op hoeven te blijven?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:49 schreef Guanabana het volgende:
Mwa teleurstelling. Ja Oekraine wint waarschijnlijk maar dan hebben we alsnog een leuke week gehad.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Staat een filmpje van in het België topicquote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wilde het terugkijken, maar je moet op die site per se verifiëren dat je in België woont
BNW!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Is ook eigenlijk weinig aan hè. Mischien moeten we allemaal maar gewoon stoppen. Zullen we een hobby kiezen waar ook een subforum van is en waarvoor we niet zo laat op hoeven te blijven?
Qua profiteren wel ja. Ik ga er ook vanuit dat deze maatregel ook meer is om de Nederlandse gokker te beschermen dan om gokfraude door de Nederlandse gokker te voorkomen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar dan moeten het wel echt mensen van de organisatie zelf zijn in plaats van jij en ik als simpele gokkers toch
Weet je wel hoeveel tijd gaat zitten in het volgen van complotten? Pure onderschatting wat je hier doet Em!quote:
Echt hè, zo naiefquote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel tijd gaat zitten in het volgen van complotten? Pure onderschatting wat je hier doet Em!
De NOS vertelde mij anders vanochtend dat wappies geen zonnebrandcrème meer gebruiken. En als de MSM zegt dat dat dom is, dan zal er wel een kern van waarheid inzitten Cyan!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel tijd gaat zitten in het volgen van complotten? Pure onderschatting wat je hier doet Em!
40+?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Is ook eigenlijk weinig aan hè. Mischien moeten we allemaal maar gewoon stoppen. Zullen we een hobby kiezen waar ook een subforum van is en waarvoor we niet zo laat op hoeven te blijven?
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alle wappies aan de covid en huidkanker
Seksualiteit?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zal hem nog gaan missenquote:
Mja, voelt dan als veel moeite en anticipatie 'voor niks'.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa teleurstelling. Ja Oekraine wint waarschijnlijk maar dan hebben we alsnog een leuke week gehad.
Ik zou dan meteen gaan voor het keldertje, voor wat echte bonding.quote:
Ja ik geloof dat ik de hele ervaring zelf dan toch belangrijker vindt dan wie er uiteindelijk wint. Behalve als het om Nederland gaat natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mja, voelt dan als veel moeite en anticipatie 'voor niks'.
A broken heart is all that's left.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:39 schreef Cyan9 het volgende:
Dat is gewoon al 3! jaar geleden!!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:45 schreef BillDauterive het volgende:
Niemand die refereert aan ons laatste winnende lied!
[..]
A broken heart is all that's left.
Nou ja. Door hem komen de andere users beter naar voren he. Daardoor blijft het gezellig.quote:
Het gaat zeker over een sociaal krediet systeem?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:50 schreef AgnesGru het volgende:
Error errorIk zit een online training/masterclass te volgen, wat denk je komt er een quote van iemand die in 2011 bij de WEF zat
jij hebt te weinig puntenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gaat zeker over een sociaal krediet systeem?
Ja, dat was een prachtige weekquote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is gewoon al 3! jaar geleden!!
Toen keek ik nog alleen (maar met jullie) en dat was zo tof!!![]()
Daar gaat het wel op uitdraaien met Lean managementquote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gaat zeker over een sociaal krediet systeem?
Die naam zie ik altijd staan op de 5G masten die ik in brand steekquote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Daar gaat het wel op uitdraaien met Lean management
Ik word niet eens toegelaten zo erg is het.quote:
De invoering is met een jaar vertraagd.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die naam zie ik altijd staan op de 5G masten die ik in brand steek
Die heeft weer een nieuwe inkomstenbron gevonden met de verkoop van deze T-shirts.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:08 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Nu gaan zijn volgers er ook allemaal in mee natuurlijk...
Zie je, het is een groot complot!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die naam zie ik altijd staan op de 5G masten die ik in brand steek
Dan lig jij al in de kist!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij zou ook meegaan naar 40+. Zo lang duurt het ook allemaal niet meer.
Ook waar, hebben we 'm toch nog nodig.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Door hem komen de andere users beter naar voren he. Daardoor blijft het gezellig.
Denk eigenlijk dat Alessandro Cattelan de beste van de drie is (of vooral wat professioneler), maar dat komt niet echt over in combinatie met Laura en Mika.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:41 schreef Guanabana het volgende:
Trouwens nog even over de presentatie van gisteren. Het lijkt wel alsof ze hebben gezegd 'nou, wat gaan we anders doen dan vorig jaar? Minder kil en strak presenteren'. Dat geapplaudisseer van de hosts als er een land door was vond ik irritantNet als dat 'WHOOOOOOO' wat Laura gisteren weer deed, is dat iets Italiaans ofzo?
En telkens dat gekus en geknuffel met elkaar. Nee ik vind Mika wel cute, maar de rest eigenlijk niks.
Dan krijgen we straks "Zweden heeft 160 punten nodig om Oekraïne voorbij te gaan, hoeveel zullen ze hebben?"quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:41 schreef Guanabana het volgende:
Trouwens nog even over de presentatie van gisteren. Het lijkt wel alsof ze hebben gezegd 'nou, wat gaan we anders doen dan vorig jaar? Minder kil en strak presenteren'. Dat geapplaudisseer van de hosts als er een land door was vond ik irritantNet als dat 'WHOOOOOOO' wat Laura gisteren weer deed, is dat iets Italiaans ofzo?
En telkens dat gekus en geknuffel met elkaar. Nee ik vind Mika wel cute, maar de rest eigenlijk niks.
Ik heb steeds het idee dat Laura denkt dat zij degene is die in het middelpunt van de bestelling moet staan.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat Alessandro Cattelan de beste van de drie is (of vooral wat professioneler), maar dat komt niet echt over in combinatie met Laura en Mika.
En inderdaad, dat geknuffel en alles vind ik ook niets, denk ook zenuwen ofzo. Vond zo'n moment waar Mika ineens moest improviseren wel grappig.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan krijgen we straks "Zweden heeft 160 punten nodig om Oekraïne voorbij te gaan, hoeveel zullen ze hebben?"
OOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooh
Nee dat kan echt niet. Die oooooohs zijn echt stom
vraag me sowieso af wie daar heeft gedacht dat dit trio de oplossing voor alles wasquote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik heb steeds het idee dat Laura denkt dat zij degene is die in het middelpunt van de bestelling moet staan.
Meest irritante presentator sinds Conchita. En dat zegt wat.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik heb steeds het idee dat Laura denkt dat zij degene is die in het middelpunt van de bestelling moet staan.
Eerder zoiets na een monsterzege bij de jury's:quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan krijgen we straks "Zweden heeft 160 punten nodig om Oekraïne voorbij te gaan, hoeveel zullen ze hebben?"
OOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooh
Mijn zoon kijkt sinds vorig jaar mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat was een prachtige weekSindsdien volg je het songfestival met meer mensen?
Ik vraag mij bijna alles af wat de Italianen dachten toen ze bepaalde keuzes hebben gemaaktquote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vraag me sowieso af wie daar heeft gedacht dat dit trio de oplossing voor alles was
Is Laura een postorderbruid gewordenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zolang geleden alweer… Wij waren toen net onderweg naar Enschede en gingen uiteraard kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:38 schreef Rebel- het volgende:
Vandaag is de dag dat we 22 jaar geleden na Linda Wagenmakers op zwart gingen.
Vier het leven.
Zo zag ze er wel uitquote:
Uw bestelling wordt geleverd in fuchsia verpakking.quote:
Dan moet zij bepaalde voorkennis hebben.quote:
ssttttquote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet zij bepaalde voorkennis hebben.
Da’s ook de enige die ik kan waarderen, de andere 2 zijn het net niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat Alessandro Cattelan de beste van de drie is (of vooral wat professioneler), maar dat komt niet echt over in combinatie met Laura en Mika.
Laat S10 het maar niet horen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zo gaat de molen, de molen, de molenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Voorkennis of genoeg geld gespaard voor een mannetjequote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet zij bepaalde voorkennis hebben.
Iets italiaans?quote:
Is hier ook bewijs van?quote:
Wie heeft de meeste darts potjes gewonnen?quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wie heeft de meeste darts potjes gewonnen?
Waar?quote:
Ik weet niet of ik het woord van Jan Smit als sluitend bewijs zou willen accepteren.quote:
Zo'n zelfde deur is ook te vinden in Zuid-Amerika. Ik dacht Mexico of Peru. Dat wij de aarde hebben geschapen geloof ik sowieso geen reet van.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:15 schreef Dave het volgende:
In ander nieuws, op Mars heeft de Curiosity een deur gevonden....
[ twitter ]
Dat wordt lachen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lachgasverbod kan pas op z'n vroegst volgend jaar ingevoerd worden.
Goddeloosquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het woord van Jan Smit als sluitend bewijs zou willen accepteren.
Straks krijg je de Italiaanse maffia nog op je dakquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:58 schreef TLC het volgende:
In Nederland mag je niet wedden op wie er gaat winnen
https://nos.nl/artikel/24(...)matchfixing-te-groot
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:58 schreef TLC het volgende:
![]()
Echt wel.quote:
Uiteindelijk een wrap (met steak, sla e.d.) met wat frietjes besteld.quote:
Ah. Ook wel logisch. Daarna was ook de verbinding met Peppie een kokkie vebroken.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:01 schreef Pino112 het volgende:
Zijn nu de semi van gisteren aan het terugkijken, maar dat testbeeld bij Ierland was gewoon een fuckup van Avrotros, want er staat 'Hilversum' in
Je mag alleen gokken als het van de overheid isquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:58 schreef TLC het volgende:
![]()
Goed dat je dat zegt. Ik was gisteren benieuwd, maar was het daarna weer vergetenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:01 schreef Pino112 het volgende:
Zijn nu de semi van gisteren aan het terugkijken, maar dat testbeeld bij Ierland was gewoon een fuckup van Avrotros, want er staat 'Hilversum' in
Is het erg als ik geen idee heb wie zij is?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:51 schreef Em31 het volgende:
Kijk nou @:NailQueen, in Amsterdam
https://www.instagram.com/p/Cda4Qb5ozmY/
Neequote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het erg als ik geen idee heb wie zij is?
Het zou denk ik erger zijn als je het wel wistquote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het erg als ik geen idee heb wie zij is?
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zou denk ik erger zijn als je het wel wist
Dat verklaart waarom ik het volledig gemist heb. Ik keek op de Belgquote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:01 schreef Pino112 het volgende:
Ik zou namelijk niet weten wie het is. En ik weet vaak wel wie dat soort mensen zijn, ook al kijk ik nooit naar waar ze van bekend zijn. Maar zij zegt mij echt niets.quote:
In WLR weten ze wel een leuke reactie hierop.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom ik het volledig gemist heb. Ik keek op de Belg
Over de A4 toevallig?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:23 schreef H_T het volgende:
@:Meke ik ben van plan morgen weer Leiden voorbij te rijden
Dat was wel het planquote:
Niet dat ik weet, maar de A4 oprit ligt hier vlakbij, altijd leuk om te weten dat er een bekende in de buurt is.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat was wel het planIs er een goede reden dat niet te doen morgen?
Roger wil graag evenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat was wel het planIs er een goede reden dat niet te doen morgen?
Ah neeeeequote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:51 schreef Em31 het volgende:
Kijk nou @:NailQueen, in Amsterdam
https://www.instagram.com/p/Cda4Qb5ozmY/
Geweldig hequote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:48 schreef NailQueen het volgende:
Zoooo en hoe gaat het hier? Ik kom net terug van The Kik Hertaalt Eurovisie. Het was erg gezellig![]()
Die mannen hebben een humor![]()
Als laatste nummer gingen ze nog even Shalalie Shalala zingen als oorwurm + het moment nadoen met Yolanthe en Vader Abraham
Fijn dat het leuk wasquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:48 schreef NailQueen het volgende:
Zoooo en hoe gaat het hier? Ik kom net terug van The Kik Hertaalt Eurovisie. Het was erg gezellig![]()
Die mannen hebben een humor![]()
Als laatste nummer gingen ze nog even Shalalie Shalala zingen als oorwurm + het moment nadoen met Yolanthe en Vader Abraham
Welke was dat?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:56 schreef NailQueen het volgende:
Ze hebben trouwens een nummer gedaan die ik totaal niet herkende. Ze hebben ook niet gezegd wat het origineel was. Het zou me niets verbazen als het voor de grap gewoon een nummer van hun zelf was
Van alle hertalingen was deze wel grappigstquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Fijn dat het leuk wasDave vind ik vaak leuk als ik hem op tv zie, lekker onderkoeld
Via Spotify luister ik af en toe naar hun Boudewijn de Groot-coveralbum. Bij een van de tracks zit een praatje tussen twee bandleden wat ze als volgende nummer zullen gaan doen, en dan zegt een van de twee 'Wat mij wel leuk lijkt is Don't Speak van No Doubt'
Je bent daar ook heen geweest?quote:
Die vind ik best vermakelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Van alle hertalingen was deze wel grappigst
ik zal ook eens zwaaienquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar de A4 oprit ligt hier vlakbij, altijd leuk om te weten dat er een bekende in de buurt is.
Zo random eigenlijk, of misschien staat ze naast Afrojackquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah neeeee
Nu moeten we wel naar Amsterdam om daar een foto mee te maken
Ik snap dat ze fascinerend is maar een wassenbeeld is wel erg veel eerquote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo random eigenlijk, of misschien staat ze naast Afrojack
Eh, 7 geloof ik.quote:
Dan ga ik daar morgen zwaaienquote:
Bij afslag 7 naar het noorden, anders zwaai je naar Zoeterwoude-Dorp en wie wil dat nou.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan ga ik daar morgen zwaaienKan ik dat beter doen in zuidelijke of noordelijke richting?
Beste afslag gewoon. Alleen wel opletten dat je er vanaf Amsterdam ruim op tijd al af gaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de N206, daar ga ik ook altijd de A4 op en af
jij schiet altijd de trechterfile in naar links dusquote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Beste afslag gewoon. Alleen wel opletten dat je er vanaf Amsterdam ruim op tijd al af gaat.
Dan is het het veiligst als ik zwaai op de terugwegquote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij afslag 7 naar het noorden, anders zwaai je naar Zoeterwoude-Dorp en wie wil dat nou.
Er staat nooit een file als ik daar rijd. Dat wil zeggen, er staat vaak een file de stad in als ik de stad uitrijd.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij schiet altijd de trechterfile in naar links dus
Ik ga naar rechts richting Sweet Lake
En ja, ik lach ze allemaal uit als ik daar langs ga.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er staat nooit een file als ik daar rijd. Dat wil zeggen, er staat vaak een file de stad in als ik de stad uitrijd.
ik sta ook regelmatig daardoor vast. Terwijl ik helemaal niet naar Leiden hoefquote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er staat nooit een file als ik daar rijd. Dat wil zeggen, er staat vaak een file de stad in als ik de stad uitrijd.
Ja, als het daar eenmaal dichtslibt staat het meteen tot heel ver vast. Alles Leiden in moet daar 1 baantje op, dat past niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik sta ook regelmatig daardoor vast. Terwijl ik helemaal niet naar Leiden hoef
dat komt alleen door die rotbrug daar die te smal isquote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, als het daar eenmaal dichtslibt staat het meteen tot heel ver vast. Alles Leiden in moet daar 1 baantje op, dat past niet.
Welke brug?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat komt alleen door die rotbrug daar die te smal is
als die Lammebrug gewoon 2x2 banen was dan had er op die Europaweg geen rijstrook afgehoevenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
Brug over de A4 en de Lammebrug zijn volgens mij de enige daar in de buurt, maar die zijn allebei twee banen.
Daartussen ligt de Europaweg en dat is maar 1 baan, daar loopt het meestal vast.
Omdat het zo laat wordt?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:40 schreef Koen66 het volgende:
ik twijfel er aan of ik de ESF uitslag morgen ga skippen
nee....quote:
huhquote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:47 schreef Momo het volgende:
Israël gediskwalificeert
https://www-rainews-it.tr(...)tr_tl=en&_x_tr_hl=en
Ah zo, begrijpelijk. Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat ik het helemaal af ga kijken, de puntentelling vind ik echt vreselijk lang duren en te spannend.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee....
omdat het toch een overwinning van Oekraine wordt.
Ik gun het ze best wel overigens hoor, maar het maakt het de competitie niet echt leuker
Heeft veel nut achteraf, maar ja beter dan niets. De echte nummer laatst uit die semi kan nu opgelucht ademhalenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:47 schreef Momo het volgende:
Israël gediskwalificeert
Ik uiteraard ookquote:
Ik ga eerst rustig bijkomen denk ikquote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik uiteraard ookEn daarna weer veel te lang napraten
Snap ik wel als je zoveel uur achter elkaar actief moet modden. Succes alvastquote:
Prima.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:47 schreef Momo het volgende:
Israël gediskwalificeert
Dank je welquote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Snap ik wel als je zoveel uur achter elkaar actief moet modden. Succes alvast
2018 was Portugal toch? Ik weet daar eigenlijk vrijwel niks meer van, behalve dat ik de winnaar een rotnummer vond.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:34 schreef Redefine het volgende:
Ik zit 2018 terug te kijken (naast het spelen van Football Manager). Ik herinner mij nu weer hoe slecht twee van de vier presentatrices warenEn die deden dan ook nog eens het merendeel van de show samen. Terwijl de presentatrice in de green room juist zo goed was. En dan had je als vierde nog 'Kensi' die wel ok was.
Was een matig jaar qua organisatie (uiteraard wel hele mooie postcards). Maar wel veel goede liedjes/acts.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
2018 was Portugal toch? Ik weet daar eigenlijk vrijwel niks meer van, behalve dat ik de winnaar een rotnummer vond.
wow inderdaadquote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:54 schreef sportfreak het volgende:
Publiek juryshow Songfestival verbijsterd en boos over optreden ‘Måneskin’
Wat een blamage
Dat moest ik even goochelen, ik kon me niet direct nummers herinneren. Op basis van de titels op wikipedia komen er idd wel weer een paar goede inzendingen naar boven.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was een matig jaar qua organisatie (uiteraard wel hele mooie postcards). Maar wel veel goede liedjes/acts.
quote:Het publiek floot de invallers uit en liet met luid boegeroep de afkeur blijken. Presentator Alessandro Cattelan probeerde de boel nog te redden, maar tevergeefs. ,,Jullie hebben geluk’’, zei hij tegen de toeschouwers, ,,want jullie hebben wel als een van de eersten de nieuwe single van Måneskin gehoord.’’ Die opmerking wekte slechts meer irritatie op bij de toeschouwers, die bleven joelen.
Daar zullen wel geen beelden van naar buiten gebracht worden, lijkt me wel iets om gezien te hebben.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:54 schreef sportfreak het volgende:
Publiek juryshow Songfestival verbijsterd en boos over optreden ‘Måneskin’
Wat een blamage
Michael Schulte, AWS (R.I.P), Miklas Joszef om er maar een paar te noemen.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat moest ik even goochelen, ik kon me niet direct nummers herinneren. Op basis van de titels op wikipedia komen er idd wel weer een paar goede inzendingen naar boven.
zou er geen toeschouwer iets gefilmd hebben?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 01:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar zullen wel geen beelden van naar buiten gebracht worden, lijkt me wel iets om gezien te hebben.
Misschien wel een van de meest onhandige dingen om in zo'n geval te zeggen, zeker omdat iedereen dat nummer afgelopen nacht al heeft zitten luisteren.quote:
En zelfs al zou dat echt de eerste keer zijn, dan is het nog niks bijzondersquote:Op zaterdag 14 mei 2022 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien wel een van de meest onhandige dingen om in zo'n geval te zeggen, zeker omdat iedereen dat nummer afgelopen nacht al heeft zitten luisteren.
Die herkende ik idd toen ik de namen zag, en Ierland, Cyprus, en Oekraïne herkende ik ook nog.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 01:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Michael Schulte, AWS (R.I.P), Miklas Joszef om er maar een paar te noemen.
Ben je Mall.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 01:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die herkende ik idd toen ik de namen zag, en Ierland, Cyprus, en Oekraïne herkende ik ook nog.![]()
Albanië herkende ik dan weer totaal niet, zal wel niks geweest zijn, al deed het me om de een of andere reden wel aan @:molloot200 denken.![]()
Nee idd, nog minder dan een coverband. Die zingen ten minste nog zelf.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 01:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
En zelfs al zou dat echt de eerste keer zijn, dan is het nog niks bijzonders
Ik ken alleen Mall of the Netherlands en daar wordt ik niet direct vrolijk van.quote:
Dat is niet zo heel erg ver bij mij vandaanquote:Op zaterdag 14 mei 2022 01:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ken alleen Mall of the Netherlands en daar wordt ik niet direct vrolijk van.
Technisch dingetje, voor je gefixt. Maak zelf maar een nieuw deel. Dan kun je de TT kiezen.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 01:18 schreef NailQueen het volgende:
Kan iemand een nieuwe rehearsal-topic aanmaken? De laatste reageerder heeft het niet gezien en mij lukt het niet
Ik had eerst niet gezien dat ik de laatste was.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 01:18 schreef NailQueen het volgende:
Kan iemand een nieuwe rehearsal-topic aanmaken? De laatste reageerder heeft het niet gezien en mij lukt het niet
Ik zie hierboven dat het gefixt is. Ga je gangquote:Op zaterdag 14 mei 2022 01:21 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ik had eerst niet gezien dat ik de laatste was.
Lukt me ook niet om een nieuw deel te openen. Krijg dan een foutmelding dat er nog een deel open staat.
Misschien nog wel minder ver dan bij mij vandaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 01:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel erg ver bij mij vandaan
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 01:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien nog wel minder ver dan bij mij vandaan.
Waarschijnlijk wel ja, voor mij is het zo'n 11kmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |