abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204732086

Welkom in de ESF-SC

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non-)ESF-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de tante van de buurvrouw van je teckel, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, je klachten over Michael Ben David óf Huub Stapel, als je sowieso mensen die Gerard of Huub heten stiekem niet vertrouwt, hoeveel meltdowns alles je bezorgd heeft, je laatste ervaring met afgelopen ESF, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een airfryer, waar pizza met ananas gewoon mag, dat jij een canvas met kerstboomprint stiekem ook nooit gezien hebt, dat je de verkeerde jas meegenomen hebt uit het café, wanneer je de kerstverlichting uit het vet haalt, wie Mark Rutte moet opvolgen en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vader/moeder/ouder/kinderdag. Oh ja, en als je klachten hebt over de ietwat matige Talkshow M. Start de SC!

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.)

oO< :B wappertest2.gif w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif
Ons eiland Doezepwa Utopia:

Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019

Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist

ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK

cheerlie-oranje2.gifcheerlie-witgeel.gif *G**O*

De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
  vrijdag 13 mei 2022 @ 11:22:42 #2
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204732102
Over het algemeen genomen qua eigen smaak best tevreden met de kwalificerende landen. Je ziet nog steeds duidelijk dat echte verhalen beloond worden (god ik klink echt als Cornald nu). Maar de goedkope inkoop en hele "gemakkelijke" popliedjes zijn best wel afgestraft en dat vind ik eigenlijk wel een goed ding.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 11:25:20 #3
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204732127
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:16 schreef Momo het volgende:

[..]
Al zelfs hadden ze meegedaan dan had de jury ze wel getanked. Als er in Nederland een voorronde zou zijn ook hoor. Dan vinden Patty Brad en Maurice Wijnen zoiets echt niet leuk :P
Dat soort liedjes zouden inderdaad nooit door de Nederlandse voorselectie komen. Veel te veel kermis voor ons Ollanders. Of herrie.

Shum werd (gelukkig) nog behoorlijk omarmt. Maar Maneskin kreeg al erg weinig/geen punten vanuit de jury.

En ik heb bij wijze van spreken meer gezeur gehoord over hen als winnaar dan alle jaren (waar er matige winnaars waren) ervoor :{ Want het was alleen maar herrie en kermis, dat mensen daar op hadden gestemd...
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_204732135
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:20 schreef zorro28 het volgende:

[..]
Denk dat iets als Go_A sowieso nooit voor Nederland gekozen zou worden als deelnemer, hoe we onze selectie ook zouden doen.
Nee, nu moet ik ter verdediging van de selectiecommissie en de behoudendheid van Jan Smit en Co. zeggen dat onze kracht misschien ook wat meer zit in de richting van de inzendingen die we sinds Anouk hebben gestuurd. Echte originaliteit zit toch wat meer in het bloed van bijvoorbeeld België of Georgië.

Van Frankrijk, dat nu de Go_A kant opgaat moet ik ook maar zien dat ze het linkerrijtje gaan halen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 11:26:18 #5
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204732137
Even een domme vraag tussendoor:

Een CV-ketel is toch hetzelfde als een HR-ketel?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 11:27:31 #6
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204732147
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:25 schreef Redefine het volgende:

[..]
Dat soort liedjes zouden inderdaad nooit door de Nederlandse voorselectie komen. Veel te veel kermis voor ons Ollanders. Of herrie.

Shum werd (gelukkig) nog behoorlijk omarmt. Maar Maneskin kreeg al erg weinig/geen punten vanuit de jury.

En ik heb bij wijze van spreken meer gezeur gehoord over hen als winnaar dan alle jaren (waar er matige winnaars waren) ervoor :{ Want het was alleen maar herrie en kermis, dat mensen daar op hadden gestemd...
Op het moment dat er een drum in zit, zijn er al snel grote groepen mensen die het herrie vinden. ;(
Fuck the EBU.
pi_204732156
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:22 schreef molloot200 het volgende:
Over het algemeen genomen qua eigen smaak best tevreden met de kwalificerende landen. Je ziet nog steeds duidelijk dat echte verhalen beloond worden (god ik klink echt als Cornald nu). Maar de goedkope inkoop en hele "gemakkelijke" popliedjes zijn best wel afgestraft en dat vind ik eigenlijk wel een goed ding.
Mee eens, al denk ik dat we Duncan’s streven voor Music First wel beter ingevuld zien worden met de originaliteit van Oekraïne, Moldavië, Italië, Nederland, Portugal, Estland e.d. dan die eindeloze reeks treurige mannen met inwisselbare jury-inzendingen.
pi_204732166
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:55 schreef Momo het volgende:

[..]
Dadi, Go_A van vorig jaar staan gewoon op Pinkpop en Lowlands dit jaar, zijn er elk jaar meestal wel een paar. Blind Chanel doet metalfestivals. Al is niet elke act geschikt voor festivals. Barbara Pravi die doet meer theater show, recent nog een hele Europese tour. Maneskin doet heel de wereld nu qua tours.

Jon Henrik Fjällgren heeft best vaak mee gedaan al aan de Zweedse voorrondes. Maar nog nooit gewonnen daar dus.
Ja, ik weet dat JHF een aantal keer heeft meegedaan aan de Zweedse voorrondes. Volgens mij niet met dit nummer.

Van Go_A weet ik inderdaad dat ze het best leuk doen ook hier in Nederland. Bevrijdingsfestivals, etc.
Maar dan heb je het over een band die nog populair (terecht, want erg goede muziek) is van de deelname van vorig jaar.
Maneskin, zelfde eigenlijk. Die zijn nog populair van vorig jaar natuurlijk.

Zijn er ook voorbeelden van muzikanten of bands die langer geleden hebben deelgenomen aan ESF en die daarna echt een langdurige carrière hebben opgebouwd in de muziekwereld? Staat mij niet zo bij.
Meestal is het andersom, dat bekendere acts (Anouk, Ilse DeLange, The Rasmus) bekend zijn en van daaruit deelnemen aan een ESF. Maar voor welke act heeft ESF echt als springplank naar een serieuze carrière gediend?
Ik was gewoon benieuwd eigenlijk. Ik volg de muziekscene/wereld ook niet zo eigenlijk (festivals, etc.). Ik trek voornamelijk mijn eigen plan (muziek per ongeluk ontdekken via films, series, radio, bij toeval, etc.) of gewoon vanuit mijn rock/metalinteresse.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 11:30:36 #9
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204732177
En ik hoopte ergens voor Brooke dat ze zou kwalificeren, maar voor Ierland is het toch goed dat ze niet kwalificeren. Die delegatie moet eens gaan praten met de UK-delegatie. Het zou daar zo veel beter kunnen. Ze hadden zó veel inzendingen voor hun NF en daar kwamen de meest belegen dingen uit. Ik denk dat Ierland heel erg zou kunnen profiteren van een indiebandje of zo.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 11:31:29 #10
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204732181
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:17 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Moet je voorstellen dat Maan met dat liedje van Malta had meegedaan aan zo’n voorronde.
Dat is wel de natte droom van half Nederland en de deskundigen. En dan achteraf klagen dat het niet naar de finale door is.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 11:32:45 #11
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204732192
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

Een HR ketel is inderdaad een CV ketel. CV ketel met hoog rendement.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 11:33:18 #12
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204732194
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:32 schreef Redefine het volgende:

[..]
Een HR ketel is inderdaad een CV ketel. CV ketel met hoog rendement.
top.
Fuck the EBU.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 11:33:57 #13
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204732200
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Op het moment dat er een drum in zit, zijn er al snel grote groepen mensen die het herrie vinden. ;(
Plus als de zang wat harder en scherper is. Dat kunnen de gevoelige oortjes niet aan. Want die zijn alleen gemaakt voor middle of the road liedjes of ballads.
pi_204732208
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:31 schreef Redefine het volgende:

[..]
Dat is wel de natte droom van half Nederland en de deskundigen. En dan achteraf klagen dat het niet naar de finale door is.
In hemelsnaam geen nationale voorronde. Dan krijg je dus inderdaad dit of anders zo’n shalalie-inzending.

Want dat is dan “typisch songfestival”.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 11:34:55 #15
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204732210
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:28 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Mee eens, al denk ik dat we Duncan’s streven voor Music First wel beter ingevuld zien worden met de originaliteit van Oekraïne, Moldavië, Italië, Nederland, Portugal, Estland e.d. dan die eindeloze reeks treurige mannen met inwisselbare jury-inzendingen.
Precies. Dit jaar zijn er wel erg veel veilige nummers.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 11:36:20 #16
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204732218
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:34 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
In hemelsnaam geen nationale voorronde. Dan krijg je dus inderdaad dit of anders zo’n shalalie-inzending.

Want dat is dan “typisch songfestival”.
Voor zo'n keuze heb je geen NSF nodig he. Als er een producer met zo'n liedje komt en Maan wil dat zingen dan is de kans dat ze ja zeggen best groot.
pi_204732229
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:25 schreef Redefine het volgende:

[..]
Ik vond Maneskin ook ruk en had liever Frankrijk zien winnen. Maar dat is meer een kwestie van smaak en niet omdat het nummer kut was, want het was wel gewoon kwaliteit. Sowieso kunnen veel mensen dat onderscheid blijkbaar niet maken.

Zitti e buoni was wel behoorlijk ruig voor het ESF, ik heb me afgevraagd of het toegankelijk genoeg was voor de winst. Maar blijkbaar wel dus prima :)
  Moderator vrijdag 13 mei 2022 @ 11:39:23 #18
375570 crew  Cyan9
pi_204732239
Ja verdorie jongens, ik kijk even niet, en weer de hartjes kapot.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 11:41:06 #19
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_204732252
quote:
8s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:39 schreef Cyan9 het volgende:
Zon stuk, hartjes stuk, wat een drama’s :'(
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  vrijdag 13 mei 2022 @ 11:41:21 #20
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204732255
quote:
Ze waren helemaal niet stuk, ze waren gewoon weg.
Fuck the EBU.
pi_204732265
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:36 schreef Redefine het volgende:

[..]
Voor zo'n keuze heb je geen NSF nodig he. Als er een producer met zo'n liedje komt en Maan wil dat zingen dan is de kans dat ze ja zeggen best groot.
Toch zou ik een nationale voorronde niet aandurven. De kans dat er door lollige televoters een kutinzending uit komt rollen is niet onaanzienlijk. Maar dat kan je deels afvangen door te zorgen dat de ergste bende niet in de liveshow komt. Ik ben denk ik getraumatiseerd door de laatste paar edities :')
  vrijdag 13 mei 2022 @ 11:44:01 #22
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204732281
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:38 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik vond Maneskin ook ruk en had liever Frankrijk zien winnen. Maar dat is meer een kwestie van smaak en niet omdat het nummer kut was, want het was wel gewoon kwaliteit. Sowieso kunnen veel mensen dat onderscheid blijkbaar niet maken.

Zitti e buoni was wel behoorlijk ruig voor het ESF, ik heb me afgevraagd of het toegankelijk genoeg was voor de winst. Maar blijkbaar wel dus prima :)
Precies. Ik vond Volia een heel mooi liedje en sterk uitgevoerd. Maar het is wel een liedje zoals ze die al zestig jaar maken in Frankrijk, dus weinig origineel. Maar het had van mij zeker mogen winnen.

En het liedje van Salvador vind ik nog steeds verschrikkelijk en skip ik direct als het in een playlist voorbij zou komen. Maar het was al een nummer met kwaliteit, wat anders en hij bracht het sterk. Dus prima dat het won.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 11:45:23 #23
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204732290
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:42 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Toch zou ik een nationale voorronde niet aandurven. De kans dat er door lollige televoters een kutinzending uit komt rollen is niet onaanzienlijk. Maar dat kan je deels afvangen door te zorgen dat de ergste bende niet in de liveshow komt. Ik ben denk ik getraumatiseerd door de laatste paar edities :')
Oh daar ben ik het wel mee eens hoor :) We hebben nou niet echt een geweldige smaak in ons land als op stemmen op liedjes gaat.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 11:45:47 #24
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204732294
quote:
Je hart is gebroken ;(
  vrijdag 13 mei 2022 @ 11:46:38 #25
483619 MMF93
Just for today.
pi_204732299
Als ze morgen nou alle intervalacts behalve Maneskin vervangen door een extra optreden van Moldavië dan zou het een topavond worden *O* .

Durf hardop te dromen O+
  vrijdag 13 mei 2022 @ 11:47:23 #26
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204732311
Al hoeven de hartjes er van mij ook niet meer te staan, maar dat is niet aan mij om te beslissen :P
pi_204732315
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:45 schreef Redefine het volgende:

[..]
Oh daar ben ik het wel mee eens hoor :) We hebben nou niet echt een geweldige smaak in ons land als op stemmen op liedjes gaat.
We hebben nu best een aantal jaar de smaak te pakken op het ESF en zelfs de winst binnengehaald. Ik denk zelfs dat als we op deze weg doorgaan, we binnen 10 jaar weer kunnen winnen.

Maar je weet gewoon, dat zodra we 1 keer in de semi blijven steken, iedereen het voorgaande vergeten is en de “we kunnen beter Kabouter Plop sturen”-reacties weer niet van de lucht zijn.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 11:48:15 #28
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204732320
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:46 schreef MMF93 het volgende:
Als ze morgen nou alle intervalacts behalve Maneskin vervangen door een extra optreden van Moldavië dan zou het een topavond worden *O* .

Durf hardop te dromen O+
Of alles vervangen door de top tien van vorig jaar :9~
  vrijdag 13 mei 2022 @ 11:49:11 #29
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204732325
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:47 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
We hebben nu best een aantal jaar de smaak te pakken op het ESF en zelfs de winst binnengehaald. Ik denk zelfs dat als we op deze weg doorgaan, we binnen 10 jaar weer kunnen winnen.

Maar je weet gewoon, dat zodra we 1 keer in de semi blijven steken, iedereen het voorgaande vergeten is en de “we kunnen beter Kabouter Plop sturen”-reacties weer niet van de lucht zijn.
Maar dat komt omdat het interne inzendingen zijn. Als we zelf weer mogen kiezen gaat het geheid fout.
pi_204732328
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:45 schreef Redefine het volgende:

[..]
Nee, wij zouden naast dat liedje Malta eerder wild worden van Brooke of Tusse ofzo als het in onze voorronde zat. Laat staan als er “iets met een DJ” zoals Adrenalina van San Marino vorig jaar mee zou doen.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 11:50:49 #31
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204732336
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:49 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Nee, wij zouden naast dat liedje Malta eerder wild worden van Brooke of Tusse ofzo als het in onze voorronde zat. Laat staan als er “iets met een DJ” zoals Adrenalina van San Marino vorig jaar mee zou doen.
Of Danny Vera sturen :X
pi_204732340
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:49 schreef Redefine het volgende:

[..]
Maar dat komt omdat het interne inzendingen zijn. Als we zelf weer mogen kiezen gaat het geheid fout.
Ja. Om daarna verongelijkt te gaan lopen doen dat Europa ons niet moet en dat we niet begrepen zijn. Zeg maar een beetje zoals de Britten al jaren doen :P
pi_204732352
Sowieso mensen die nu nog steeds beweren dat het ESF een grote kermis is. Als je dat nu nog roept dan wil je het ook echt niet zien :')
pi_204732354
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:50 schreef Redefine het volgende:

[..]
Die jongen is zo lekker gewoon gebleven.
pi_204732357
twitter
  vrijdag 13 mei 2022 @ 11:54:29 #36
483619 MMF93
Just for today.
pi_204732369
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:48 schreef Redefine het volgende:

[..]
Of alles vervangen door de top tien van vorig jaar :9~
Ohhh ja dat. (Maar dan wel met Moldavië van dit jaar, dat is een must :D).

Ik had gisteren de afspeellijst van vorig jaar weer eens aanstaan, dan is het verschil qua kwaliteit met dit jaar wel echt bijzonder groot zeg.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 11:54:34 #37
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_204732371
Hoe langer je erbij stilstaat, hoe meer je realiseert wat voor wanstaltig smakeloos land Nederland is ;(
pi_204732408
Het vreemdste aan de halve finales vond ik trouwens de kwaliteit van dat filmpje waarin ze terugblikken _O- waarom ziet dat er zo vreselijk beroerd uit :D
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:04:39 #39
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204732459
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:53 schreef Spablauw214 het volgende:
Sowieso mensen die nu nog steeds beweren dat het ESF een grote kermis is. Als je dat nu nog roept dan wil je het ook echt niet zien :')
Ik zag er van de week een in het S10 topic :')
pi_204732466
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:52 schreef molloot200 het volgende:
Wat denken we? Duitsland de laatste plaats? Of Roemenië, Litouwen, IJsland, Azerbeidzjan?
Ik denk dat Duitsland, Zwitserland en Azerbaijan een goede kans maken. Maar ik ben ook bang dat Nederland en IJsland een dooddoener worden :@
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:05:50 #41
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204732473
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:53 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Als persoon vind ik hem zeer sympathiek. Zijn liedjes, zijn mijn smaak niet, dat kan. Maar zo alles bij elkaar zal Europa niet zo snel voor dat soort dertien in dozijn meuk.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:08:16 #42
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_204732494
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:47 schreef Redefine het volgende:
Al hoeven de hartjes er van mij ook niet meer te staan, maar dat is niet aan mij om te beslissen :P
Nadat oOekraine morgen heeft gewonnen, hebben we ons standpunt wel gemaakt :+ en zijn de hartjes voor mij ook niet meer echt nodig. :@
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_204732503
Ik vroeg het gisteren in het verkeerde topic (He, het was 2.00 uur nachts). Maar waarom had Il Volo een engelse versie opgenomen? Ze hoeven geen breed publiek aan te trekken want die hebben ze wel. Ze werden 1e in de televoting en ze doen het verder goed in Amerika. Dat flikken ze gewoon met hun muziek in het italiaans en spaans.
Dus waarom in het engels? Verder klonk de rockversie wel prima.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:09:28 #44
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_204732504
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:50 schreef Redefine het volgende:

[..]
Ik zou de top 2000 haast boycotten vanwege zijn nummer 1 positie :(
pi_204732524
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:04 schreef Redefine het volgende:

[..]
Ik zag er van de week een in het S10 topic :')
Als je zo’n Nu.nl-reactiepaneel open trekt is de bingokaart na 4 posts al vol.
-Kermis
-Oostblokfeestje
-Vriendjespolitiek
-We moeten gewoon [insert niet-serieuze act] sturen
-We moeten niet meer meedoen

Allemaal dom gezwatel van mensen die zich niet in het ESF hebben verdiept en vermoedelijk niet eens kijken. Je kan ermee in discussie gaan maar het is toch vechten tegen de bierkaai :')
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:12:06 #46
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204732530
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

Nee. Een CV lever je in bij HR maar het is niet hetzelfde.

En verder is het bij een CV zo dat 'ie soms niks doet, bij HR weet je zéker dat ze niks doen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_204732534
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:53 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik ga de reacties op social media gewoon negeren als Oekraine wint. Daar heb ik echt geen zin in.
pi_204732538
Biti zdrava, biti-biti-biti-biti zdrava
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:13:29 #49
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204732544
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:54 schreef Hamlapjes het volgende:
Hoe langer je erbij stilstaat, hoe meer je realiseert wat voor wanstaltig smakeloos land Nederland is ;(
De hele wereld is smakeloos Hammeke. Dat beperkt zich niet tot alleen Nederland.
pi_204732550
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:13 schreef Poepz0r het volgende:
Biti zdrava, biti-biti-biti-biti zdrava
Echt hè HANDJES DRAAIEN.
pi_204732555
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:13 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Echt hè HANDJES DRAAIEN.
WALGELIJK. 24ste aub.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:15:45 #52
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204732576
Oh ik zie dat S10 nu ook netjes tiende in de odds staat. The 10 is strong in this one.
  Moderator vrijdag 13 mei 2022 @ 12:17:21 #53
446930 crew  ESF1Gamer
pi_204732585
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:15 schreef Strani het volgende:
Oh ik zie dat S10 nu ook netjes tiende in de odds staat. The 10 is strong in this one.
Ze wordt ook 10de in de eindstand
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:19:28 #54
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204732608
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:14 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
WALGELIJK. 24ste aub.
In de running order is ze dat ook :)
pi_204732617
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:19 schreef Momo het volgende:

[..]
In de running order is ze dat ook :)
Ah kijk eens aan :')

K3 - Handjes draaien zelfde liedje _O-
pi_204732618
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:14 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
WALGELIJK. 24ste aub.
Wordt top 5.

I ¨ta ćemo sad? ;)
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:20:53 #57
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204732623
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:13 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Echt hè HANDJES DRAAIEN.

Allemaal geïnspireerd door K3 O+
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:25:18 #58
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204732653
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:09 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik zou de top 2000 haast boycotten vanwege zijn nummer 1 positie :(
Nou ja de nummer 1 hoor ik meestal niet dus dat scheelt :P Maar het is wel veelzeggend dat die op 1 stond en nu op 2 staat.
pi_204732660
We zijn gezakt naar plek 10 bij de odds. GENOT.
  Moderator vrijdag 13 mei 2022 @ 12:27:11 #60
446930 crew  ESF1Gamer
pi_204732675
Vrachtschip vaart een wijk in Leeuwarden in.

Heeft de kapitein zitten te slapen of zo?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_204732681
Poll op Eurovisionworld. SPANJE GENOT.

vrijdag 13 mei 2022 @ 12:27:53 #62
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204732682
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:11 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Als je zo’n Nu.nl-reactiepaneel open trekt is de bingokaart na 4 posts al vol.
-Kermis
-Oostblokfeestje
-Vriendjespolitiek
-We moeten gewoon [insert niet-serieuze act] sturen
-We moeten niet meer meedoen

Allemaal dom gezwatel van mensen die zich niet in het ESF hebben verdiept en vermoedelijk niet eens kijken. Je kan ermee in discussie gaan maar het is toch vechten tegen de bierkaai :')
Het is allemaal zeer voorspelbaar ja. Vooral mensen die amper kijken blijven dat maar roepen.

En dat wordt steeds weer gevoed door de programma's die verslag doen. Die laten dan even wat extravagante optredens zien zonder context om daar dan over te gaan janken. En hoezeer wij iemand sturen die wel kan zingen etc. :O
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:28:39 #63
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204732690
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:27 schreef Poepz0r het volgende:

[ afbeelding ]
Spanje bovenaan, je verwacht het niet.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:29:25 #64
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204732697
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vrachtschip vaart een wijk in Leeuwarden in.

Heeft de kapitein zitten te slapen of zo?
Ja. Komt omdat die de finale liedjes achter elkaar aan het luisteren was.
  Moderator vrijdag 13 mei 2022 @ 12:31:45 #65
446930 crew  ESF1Gamer
pi_204732724
quote:

[ afbeelding ]
@Strani is flink aan het stemmen geweest
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:32:43 #66
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204732727
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:31 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
@:strani is flink aan het stemmen geweest
Ik had eerlijk gezegd zelf op Italië gestemd. Maar toen kende ik het liedje van het VK nog niet.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:34:10 #67
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204732737
Mijn motivatie is vandaag al laag. Maar nu werkt een van de programma's van mijn werk niet, dus is begint mijn motivatie nog verder te dalen |:)
pi_204732748
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:53 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Heb er nog mee gevoetbald, op school gezeten en volgens mij zelfs ook bij thuis geweest voor een verjaardagsfeestje. :P
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:37:06 #69
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204732760
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:35 schreef Salina het volgende:

[..]
Heb er nog mee gevoetbald, op school gezeten en volgens mij zelfs ook bij thuis geweest voor een verjaardagsfeestje. :P
Vond de familie Vera dat niet raar dat je je verjaardag bij hun thuis kwam vieren? Mochten ze er zelf wel bij zijn of ook dat liever niet?
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:37:37 #70
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204732765
quote:

[..]
Ah. Dus het is jouw schuld |:)
pi_204732771
quote:

[..]
Emma Heesters komt ook uit Zeeland :@ *;
pi_204732772
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:37 schreef Strani het volgende:

[..]
Vond de familie Vera dat niet raar dat je je verjaardag bij hun thuis kwam vieren? Mochten ze er zelf wel bij zijn of ook dat liever niet?
Lol, was een verjaardag van Dannyboy zelf als ik me niet vergis.

Schreef ik het zo raar op?
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:38:25 #73
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204732775
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:38 schreef Salina het volgende:

[..]
Lol, was een verjaardag van Dannyboy zelf als ik me niet vergis./

Nee hoor, ik reageer gewoon raar op alles.
pi_204732778
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:38 schreef Salina het volgende:

[..]
Lol, was een verjaardag van Dannyboy zelf als ik me niet vergis./

Liet zijn vrouw de slaapkamer ook zien? Eschagodin _O_
pi_204732785
twitter

vrijdag 13 mei 2022 @ 12:41:26 #76
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204732801
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:39 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Nou zou ik zelf sowieso niet zo snel gokken op iets dat je niet live met je eigen ogen (al dan niet via de TV) kan aanschouwen.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:41:49 #77
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204732807
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:38 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Emma Heesters komt ook uit Zeeland :@ *;
Wat een ellende heeft die provincie ons al niet gebracht :{

Gelukkig is er Luctor er nog.
pi_204732811
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:38 schreef Strani het volgende:

[..]
Ah, een geinponem dus. :P

Vroegah had zijn vader - helaas ter ziele gegaan paar jaar terug - een bloemenzaakje midden op een brug in Middelburg, trouwens. Dat was wel een apart figuur, met zijn lange grijze haar.

Emma Heesters ken ik dan weer niet; niet alleen persoonlijk maar überhaupt niet.

Wel bij Guido Weijers op de hogeschool gezeten ook nog. Heb hem zelfs bekend zien worden, als studentenpikkie. Hij mocht ook nog eens optreden op een muziek/toneelavond die ik mede georganiseerd had. :') Kwamen ze daar met tientallen studiegenoten. Leuk feestje was dat.

In de oude Para trouwens. Is ook al ter ziele gegaan.
pi_204732813
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:41 schreef Redefine het volgende:

[..]
Wat een ellende heeft die provincie ons al niet gebracht :{

Gelukkig is er Luctor er nog.
Emmagodin _O_ Luctor? Wie is dat? :P
pi_204732820
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:42 schreef Salina het volgende:

[..]
Ah, een geinponem dus. :P

Vroegah had zijn vader - helaas ter ziele gegaan paar jaar terug - een bloemenzaakje midden op een brug in Middelburg, trouwens. Dat was wel een apart figuur, met zijn lange grijze haar.

Emma Heesters ken ik dan weer niet; niet alleen persoonlijk maar überhaupt niet.

Wel bij Guido Weijers op de hogeschool gezeten ook nog. Heb hem zelfs bekend zien worden, als studentenpikkie. Hij mocht ook nog eens optreden op een muziek/toneelavond die ik mede georganiseerd had. :') Kwamen ze daar met tientallen studiegenoten. Leuk feestje was dat.
Guido ''Niemand lacht'' Weijers _O_

Geef mij maar Jochem Myjer, Hans Teeuwen, Theo Maassen, Bert Visscher en Eddie Murphy *O*
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:43:15 #81
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204732823
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:38 schreef Strani het volgende:

[..]
Het was best een acceptabele grap :P
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:44:00 #82
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204732827
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:43 schreef Redefine het volgende:

[..]
Het was best een acceptabele grap :P
Ja maar jij en ik kijken toch anders naar de wereld dan dat de wereld naar ons kijkt, geloof ik.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:44:04 #83
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204732828
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:42 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Emma Heesters :X Luctor is een user die we hier juist wel waarderen.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:44:54 #84
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204732831
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:44 schreef Strani het volgende:

[..]
Ja maar jij en ik kijken toch anders naar de wereld dan dat de wereld naar ons kijkt, geloof ik.
Dat snap ik wel. De rest zit beneden in de zaal. Wij zitten op het balkon commentaar te geven.
pi_204732833
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:27 schreef Redefine het volgende:

[..]
Het is allemaal zeer voorspelbaar ja. Vooral mensen die amper kijken blijven dat maar roepen.

En dat wordt steeds weer gevoed door de programma's die verslag doen. Die laten dan even wat extravagante optredens zien zonder context om daar dan over te gaan janken. En hoezeer wij iemand sturen die wel kan zingen etc. :O
Het is sowieso hoe mensen altijd reageren op dingen die veel anderen leuk vinden. Het WK Voetbal (te veel aandacht), de Tour (allemaal doping), Carnaval (iedereen een alcoholvergiftiging), clubvoetbal (altijd rellende supporters), het ESF (politiek/smakeloos), noem maar op.

Met het verschil dat bij het ESF tot vervelens toe de slechtste stukjes moeten worden herhaald. Terwijl er als Ajax een CL-wedstrijd speelt niemand eens op het onzinnige idee zal komen om in de rust een filmpje in te starten met de 10 mooiste eigen doelpunten of de 3 fases met het meest langdurige nutteloze balbezit onder Frank de Boer.
pi_204732839
quote:

[..]
Vraag hem volgende keer even of hij nog een Songfestivalliedje heeft liggen :P
pi_204732840
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:45 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Het is sowieso hoe mensen altijd reageren op dingen die veel anderen leuk vinden. Het WK Voetbal (te veel aandacht), de Tour (allemaal doping), Carnaval (iedereen een alcoholvergiftiging), clubvoetbal (altijd rellende supporters), het ESF (politiek/smakeloos), noem maar op.

Met het verschil dat bij het ESF tot vervelens toe de slechtste stukjes moeten worden herhaald. Terwijl er als Ajax een CL-wedstrijd speelt niemand eens op het onzinnige idee zal komen om in de rust een filmpje in te starten met de 10 mooiste eigen doelpunten of de 3 fases met het meest langdurige nutteloze balbezit onder Frank de Boer.
Laat gaan Fred. Ik zie het ook weleens voorbij komen. Glimlach een keer en ga weer door met mijn leven. Verspilde energie _O_
pi_204732843
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:41 schreef Strani het volgende:

[..]
Nou zou ik zelf sowieso niet zo snel gokken op iets dat je niet live met je eigen ogen (al dan niet via de TV) kan aanschouwen.
Matchfixing lijkt me bij het Songfestival sowieso wat lastig eigenlijk

Wel mooi die tweet in het artikel :D gelukkig kan die persoon niet gokken
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:46:01 #89
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204732844
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:43 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Guido ''Niemand lacht'' Weijers _O_

Geef mij maar Jochem Myjer, Hans Teeuwen, Theo Maassen, Bert Visscher en Eddie Murphy *O*
Bijna alles is beter dan Guido Weijers.
pi_204732852
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:46 schreef Em31 het volgende:

[..]

Is juist kinderlijk eenvoudig door de organisatie te doen. Wij kunnen de stemmen niet controleren he. We gaan er maar vanuit dat het klopt.
pi_204732855
Gisteren bij Op1 na de uitzending ook zo’n gesprekje met Cornald en nog die halve tafel lacherig zitten te doen. :')
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:47:25 #92
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204732856
quote:

[..]

Dat laatste snap ik wel. Dat kun je niemand aandoen :X
pi_204732865
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:46 schreef Redefine het volgende:

[..]
Bijna alles is beter dan Guido Weijers.
Geef mij maar Teeuwen of Maasen ofzo. Vind Weijers ook niet zo grappig.

Anyway, weer even werken nog. Voor zover dat gaat. Tot morgen bij DE finale ieders. :W
pi_204732866
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:47 schreef Em31 het volgende:
Gisteren bij Op1 na de uitzending ook zo’n gesprekje met Cornald en nog die halve tafel lacherig zitten te doen. :')
Cornald is een verschrikkelijk aardige vent, maar er zit 0 pit in he :') Kom hem weleens tegen met de carnaval hier in de stad. Zo is hij in het echt dus ook. Jan kan ik beter pruimen. Die zegt tenminste gewoon de waarheid als een act walgelijk slecht is. Cornald houd zich altijd in, beetje achter de ellebogen.
pi_204732871
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:45 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Laat gaan Fred. Ik zie het ook weleens voorbij komen. Glimlach een keer en ga weer door met mijn leven. Verspilde energie _O_
Ik lig er niet wakker van, maar het is wel vermoeiend af en toe.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:49:28 #96
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_204732873
Ben zo moe door weer kut slapen, ik trek dit niet meer hoor, het ESF zo volgen :') Stop er volgend jaar mee.
Koel en donker bewaren
pi_204732878
quote:

[..]
Vraag hem volgende keer even of hij nog een Songfestivalliedje heeft liggen :P
Woon al tig jaar in Brabant, kom hem niet meer tegen helaas. :P
Volgens mij woont hij nog in Zeeland met zijn Molukse schone.
pi_204732885
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:39 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Gelukkig kun je bij de Toto nu wel inzetten op Chittagong Abahani - Swadhinata Krira, dat na 33 minuten nog 0-0 staat.
pi_204732887
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:49 schreef Guanabana het volgende:
Ben zo moe door weer kut slapen, ik trek dit niet meer hoor, het ESF zo volgen :') Stop er volgend jaar mee.
Oké tot volgend jaar
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:53:18 #100
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204732900
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:51 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Gelukkig kun je bij de Toto nu wel inzetten op Chittagong Abahani - Swadhinata Krira, dat na 33 minuten nog 0-0 staat.
Maar dat is logisch. Dat gaat toch ergens over.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:53:58 #101
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204732906
quote:
Dat zeggen mensen ook nadat ze de zoveelste keer een kater hebben :P
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:54:04 #102
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_204732908
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:51 schreef Em31 het volgende:

[..]
Oké tot volgend jaar
Ik denk serieus weleens van, ik ga het gewoon meer casual volgen, niet meer tot op de detail hier met FOK!, want ik word er mentaal doodmoe van (en het eindigt waarschijnlijk nog in een teleurstelling ook zaterdag...), maarja, ik zou erge FOMO krijgen als ik hier niet meer meedoe volgend jaar, dus inderdaad ;(
Koel en donker bewaren
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:54:52 #103
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204732916
quote:

[ afbeelding ]
Spanje _O_
Fuck the EBU.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:56:27 #104
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204732924
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:54 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Ik denk serieus weleens van, ik ga het gewoon meer casual volgen, niet meer tot op de detail hier met FOK!, want ik word er mentaal doodmoe van (en het eindigt waarschijnlijk nog in een teleurstelling ook zaterdag...), maarja, ik zou erge FOMO krijgen als ik hier niet meer meedoe volgend jaar, dus inderdaad ;(
Het is ook wel een groot verschil met of zonder FOK volgen. Zonder is toch een stuk minder leuk. Dus gewoon even door de vermoeidheid doorbijten en er bij zijn.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:56:46 #105
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204732927
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:42 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ja hoi :W
Fuck the EBU.
pi_204732928
quote:

[..]
Ja wel herkenbaar. Zou ook gewoon gaan slapen gisteren en dan zit je toch weer te wachten :')
pi_204732932
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja hoi :W
:W
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:57:36 #108
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_204732937
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:56 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja wel herkenbaar. Zou ook gewoon gaan slapen gisteren en dan zit je toch weer te wachten :')
Het stomme was dat ik om 1:45 ging 'slapen', maar ik lag toen alsnog de halve nacht wakker want slapen lukte niet meer. :') En alsnog de running order niet gezien toen.
Koel en donker bewaren
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:58:46 #109
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204732947
Hey gelukkig het programma werkt weer *O*
pi_204732950
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:57 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Het stomme was dat ik om 1:45 ging 'slapen', maar ik lag toen alsnog de halve nacht wakker want slapen lukte niet meer. :') En alsnog de running order niet gezien toen.
Ja daar was ik ook bang voor. Maar kwam alsnog een uur later dan normaal.

Nouja misschien maar accepteren dat dit gewoon altijd ook wat een vermoeiende week is :D
  vrijdag 13 mei 2022 @ 13:06:03 #111
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204732988
Mijn vader had de liedjes niet gehoord, maar heeft wel de uitslag gekeken gisteren. :')
Fuck the EBU.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 13:11:13 #112
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204733034
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn vader had de liedjes niet gehoord, maar heeft wel de uitslag gekeken gisteren. :')
Hoe zit je daar dan te kijken? "Oh, Servië door, jammer, dat vind ik niet zo'n leuk land"

"Waarom is Malta niet door? Daar heb ik nog zo mooi vakantie gevierd in 1994."

:D
  vrijdag 13 mei 2022 @ 13:12:53 #113
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204733050
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:11 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Hoe zit je daar dan te kijken? "Oh, Servië door, jammer, dat vind ik niet zo'n leuk land"

"Waarom is Malta niet door? Daar heb ik nog zo mooi vakantie gevierd in 1994."

:D
Ik heb gewoon op mijn eigen kamer gekeken.

Hij vond het wel fijn voor België dat zij niet zo lang in spanning hebben hoeven te wachten tot ze genoemd werden. :D
Fuck the EBU.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 13:14:42 #114
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204733071
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik heb gewoon op mijn eigen kamer gekeken.

Hij vond het wel fijn voor België dat zij niet zo lang in spanning hebben hoeven te wachten tot ze genoemd werden. :D
Peter van de Veire was in zijn commentaar ook heel verbaasd dat België als eerste werd genoemd :D Die zijn normaal de afgelopen jaren alleen als 9e of 10e genoemd.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 13:22:40 #115
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_204733147
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:14 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Peter van de Veire was in zijn commentaar ook heel verbaasd dat België als eerste werd genoemd :D Die zijn normaal de afgelopen jaren alleen als 9e of 10e genoemd.
Ik wilde het terugkijken, maar je moet op die site per se verifiëren dat je in België woont ;(
Koel en donker bewaren
  vrijdag 13 mei 2022 @ 13:25:43 #116
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204733173
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:46 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja nou ja er gebeurt veel achter de schermen, dat is een beetje het bezwaarlijke denk ik.
pi_204733182
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:25 schreef Strani het volgende:

[..]
Ja nou ja er gebeurt veel achter de schermen, dat is een beetje het bezwaarlijke denk ik.
Ja maar dan moeten het wel echt mensen van de organisatie zelf zijn in plaats van jij en ik als simpele gokkers toch :o
  vrijdag 13 mei 2022 @ 13:26:52 #118
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204733183
quote:
Is ook eigenlijk weinig aan hè. Mischien moeten we allemaal maar gewoon stoppen. Zullen we een hobby kiezen waar ook een subforum van is en waarvoor we niet zo laat op hoeven te blijven?
  vrijdag 13 mei 2022 @ 13:27:37 #119
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204733192
quote:

[..]
Mwa teleurstelling. Ja Oekraine wint waarschijnlijk maar dan hebben we alsnog een leuke week gehad.
pi_204733193
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:22 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Ik wilde het terugkijken, maar je moet op die site per se verifiëren dat je in België woont ;(
Staat een filmpje van in het België topic
pi_204733199
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:26 schreef Strani het volgende:

[..]
Is ook eigenlijk weinig aan hè. Mischien moeten we allemaal maar gewoon stoppen. Zullen we een hobby kiezen waar ook een subforum van is en waarvoor we niet zo laat op hoeven te blijven?
BNW!
  vrijdag 13 mei 2022 @ 13:29:13 #122
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204733210
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:26 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja maar dan moeten het wel echt mensen van de organisatie zelf zijn in plaats van jij en ik als simpele gokkers toch :o
Qua profiteren wel ja. Ik ga er ook vanuit dat deze maatregel ook meer is om de Nederlandse gokker te beschermen dan om gokfraude door de Nederlandse gokker te voorkomen.
  Moderator vrijdag 13 mei 2022 @ 13:29:15 #123
375570 crew  Cyan9
pi_204733211
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:28 schreef Em31 het volgende:

[..]
BNW!
Weet je wel hoeveel tijd gaat zitten in het volgen van complotten? Pure onderschatting wat je hier doet Em!
  vrijdag 13 mei 2022 @ 13:31:32 #124
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204733229
Ik vind het mooi geweest voor deze week :s)
Fuck the EBU.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 13:31:40 #125
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204733232
quote:
8s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:29 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Weet je wel hoeveel tijd gaat zitten in het volgen van complotten? Pure onderschatting wat je hier doet Em!
Echt hè, zo naief :N Telegramgroepen volgen, vage websites lezen, Facebookgroepen, arrogante sneren uitdelen op artikelen over Covid of Oekraine, mensen blokkeren, deblokkeren en opnieuw blokkeren, familie en vrienden verliezen...
pi_204733240
quote:
8s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:29 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
De NOS vertelde mij anders vanochtend dat wappies geen zonnebrandcrème meer gebruiken. En als de MSM zegt dat dat dom is, dan zal er wel een kern van waarheid inzitten Cyan!!!
  vrijdag 13 mei 2022 @ 13:33:02 #127
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204733262
Nederland boven in de giro w/
  vrijdag 13 mei 2022 @ 13:33:17 #128
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204733265
quote:

[..]
40+?
  vrijdag 13 mei 2022 @ 13:33:25 #129
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204733267
Alle wappies aan de covid en huidkanker *O*
Fuck the EBU.
pi_204733268
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:33 schreef Redefine het volgende:

[..]
40+?
Eindelijk rust
  Moderator vrijdag 13 mei 2022 @ 13:33:44 #131
375570 crew  Cyan9
pi_204733270
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:33 schreef Momo het volgende:
Nederland boven in de giro w/
Komen ze ook weer naar beneden?
pi_204733278
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alle wappies aan de covid en huidkanker *O*
_O-
pi_204733283
quote:

[..]
Seksualiteit?
  vrijdag 13 mei 2022 @ 13:34:41 #134
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204733290
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:33 schreef Em31 het volgende:

[..]
Eindelijk rust
Je zal hem nog gaan missen :o
  vrijdag 13 mei 2022 @ 13:35:10 #135
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_204733298
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:27 schreef Strani het volgende:

[..]
Mwa teleurstelling. Ja Oekraine wint waarschijnlijk maar dan hebben we alsnog een leuke week gehad.
Mja, voelt dan als veel moeite en anticipatie 'voor niks'. :@
Koel en donker bewaren
  vrijdag 13 mei 2022 @ 13:35:20 #136
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_204733299
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:34 schreef zorro28 het volgende:

[..]
Seksualiteit?
allemaal naar het SEX topic overstappen :{
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator vrijdag 13 mei 2022 @ 13:35:33 #137
375570 crew  Cyan9
pi_204733303
quote:

[..]
Seksualiteit?
Ik zou dan meteen gaan voor het keldertje, voor wat echte bonding.
pi_204733305
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:34 schreef Redefine het volgende:

[..]
Je zal hem nog gaan missen :o
  vrijdag 13 mei 2022 @ 13:36:39 #139
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204733314
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:33 schreef Redefine het volgende:

[..]
40+?
Hm. Hm.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 13:37:12 #140
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204733317
quote:

[..]
Seksualiteit?
Oké ja hier kunnen we wel wat mee. Dat kan nooit al te veel tijd kosten.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 13:39:26 #141
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204733340
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:35 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Mja, voelt dan als veel moeite en anticipatie 'voor niks'. :@
Ja ik geloof dat ik de hele ervaring zelf dan toch belangrijker vindt dan wie er uiteindelijk wint. Behalve als het om Nederland gaat natuurlijk.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 13:40:19 #142
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204733354
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:35 schreef Em31 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Jij zou ook meegaan naar 40+. Zo lang duurt het ook allemaal niet meer.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 13:41:06 #143
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_204733366
Trouwens nog even over de presentatie van gisteren. Het lijkt wel alsof ze hebben gezegd 'nou, wat gaan we anders doen dan vorig jaar? Minder kil en strak presenteren'. Dat geapplaudisseer van de hosts als er een land door was vond ik irritant :@ Net als dat 'WHOOOOOOO' wat Laura gisteren weer deed, is dat iets Italiaans ofzo?

En telkens dat gekus en geknuffel met elkaar. Nee ik vind Mika wel cute, maar de rest eigenlijk niks.
Koel en donker bewaren
pi_204733423
Niemand die refereert aan ons laatste winnende lied!
quote:
A broken heart is all that's left.
pi_204733473
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:45 schreef BillDauterive het volgende:
Niemand die refereert aan ons laatste winnende lied!
[..]
A broken heart is all that's left.
Dat is gewoon al 3! jaar geleden!!
Toen keek ik nog alleen (maar met jullie) en dat was zo tof!! *O* *O*
  vrijdag 13 mei 2022 @ 13:50:40 #146
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204733476
Error error :( Ik zit een online training/masterclass te volgen, wat denk je komt er een quote van iemand die in 2011 bij de WEF zat :(
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 13:53:33 #147
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204733512
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:35 schreef Em31 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Nou ja. Door hem komen de andere users beter naar voren he. Daardoor blijft het gezellig.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 13:54:11 #148
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204733522
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:50 schreef AgnesGru het volgende:
Error error :( Ik zit een online training/masterclass te volgen, wat denk je komt er een quote van iemand die in 2011 bij de WEF zat :(
Het gaat zeker over een sociaal krediet systeem?
  vrijdag 13 mei 2022 @ 13:57:20 #149
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_204733554
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:54 schreef Redefine het volgende:

[..]
jij hebt te weinig punten :P
Same shit, different day
SC hopper present
pi_204733558
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:50 schreef vencodark het volgende:

[..]
Dat is gewoon al 3! jaar geleden!!
Toen keek ik nog alleen (maar met jullie) en dat was zo tof!! *O* *O*
Ja, dat was een prachtige week :D Sindsdien volg je het songfestival met meer mensen?
  vrijdag 13 mei 2022 @ 13:57:37 #151
482080 AgnesGru
pi_204733562
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:54 schreef Redefine het volgende:

[..]
Daar gaat het wel op uitdraaien met Lean management :(
  vrijdag 13 mei 2022 @ 14:06:01 #152
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204733658
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:57 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Daar gaat het wel op uitdraaien met Lean management :(
Die naam zie ik altijd staan op de 5G masten die ik in brand steek :{
  vrijdag 13 mei 2022 @ 14:06:31 #153
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204733670
quote:
88s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:57 schreef Koen66 het volgende:

[..]
jij hebt te weinig punten :P
Ik word niet eens toegelaten zo erg is het.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 14:07:12 #154
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204733680
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 14:06 schreef Redefine het volgende:

[..]
De invoering is met een jaar vertraagd. :')
Fuck the EBU.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 14:08:10 #155
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204733697

_O-

Nu gaan zijn volgers er ook allemaal in mee natuurlijk...
  vrijdag 13 mei 2022 @ 14:10:24 #156
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204733716
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 14:08 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

_O-

Nu gaan zijn volgers er ook allemaal in mee natuurlijk...
Die heeft weer een nieuwe inkomstenbron gevonden met de verkoop van deze T-shirts.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 14:11:00 #157
482080 AgnesGru
pi_204733721
Heeft onze grote vriend Willem al getweet over die gast die in Mallorca te pletter tegen een rots is geslagen?

Als je zo'n sprong maakt, dan moet je wel schade van het vaccin hebben, anders neem je zo'n beslissing niet.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 14:11:23 #158
482080 AgnesGru
pi_204733724
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 14:06 schreef Redefine het volgende:

[..]
Zie je, het is een groot complot!
pi_204733755
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:40 schreef Strani het volgende:

[..]
Jij zou ook meegaan naar 40+. Zo lang duurt het ook allemaal niet meer.
Dan lig jij al in de kist!
pi_204733759
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:53 schreef Redefine het volgende:

[..]
Nou ja. Door hem komen de andere users beter naar voren he. Daardoor blijft het gezellig.
Ook waar, hebben we 'm toch nog nodig.
pi_204733800
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:41 schreef Guanabana het volgende:
Trouwens nog even over de presentatie van gisteren. Het lijkt wel alsof ze hebben gezegd 'nou, wat gaan we anders doen dan vorig jaar? Minder kil en strak presenteren'. Dat geapplaudisseer van de hosts als er een land door was vond ik irritant :@ Net als dat 'WHOOOOOOO' wat Laura gisteren weer deed, is dat iets Italiaans ofzo?

En telkens dat gekus en geknuffel met elkaar. Nee ik vind Mika wel cute, maar de rest eigenlijk niks.
Denk eigenlijk dat Alessandro Cattelan de beste van de drie is (of vooral wat professioneler), maar dat komt niet echt over in combinatie met Laura en Mika.

En inderdaad, dat geknuffel en alles vind ik ook niets, denk ook zenuwen ofzo. Vond zo'n moment waar Mika ineens moest improviseren wel grappig.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 14:28:55 #162
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204733867
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:41 schreef Guanabana het volgende:

Dan krijgen we straks "Zweden heeft 160 punten nodig om Oekraïne voorbij te gaan, hoeveel zullen ze hebben?"

OOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooh

Nee dat kan echt niet. Die oooooohs zijn echt stom :')
  vrijdag 13 mei 2022 @ 14:29:56 #163
482080 AgnesGru
pi_204733875
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 14:20 schreef Em31 het volgende:

[..]
Denk eigenlijk dat Alessandro Cattelan de beste van de drie is (of vooral wat professioneler), maar dat komt niet echt over in combinatie met Laura en Mika.

En inderdaad, dat geknuffel en alles vind ik ook niets, denk ook zenuwen ofzo. Vond zo'n moment waar Mika ineens moest improviseren wel grappig.
Ik heb steeds het idee dat Laura denkt dat zij degene is die in het middelpunt van de bestelling moet staan.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 14:30:22 #164
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_204733880
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 14:28 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Dan krijgen we straks "Zweden heeft 160 punten nodig om Oekraïne voorbij te gaan, hoeveel zullen ze hebben?"

_O-
Koel en donker bewaren
  vrijdag 13 mei 2022 @ 14:33:04 #165
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_204733900
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 14:29 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ik heb steeds het idee dat Laura denkt dat zij degene is die in het middelpunt van de bestelling moet staan.
vraag me sowieso af wie daar heeft gedacht dat dit trio de oplossing voor alles was
Same shit, different day
SC hopper present
pi_204733939
Vandaag is de dag dat we 22 jaar geleden na Linda Wagenmakers op zwart gingen.
Vier het leven.
pi_204733962
quote:

[..]
Meest irritante presentator sinds Conchita. En dat zegt wat.
  Redactie Sport vrijdag 13 mei 2022 @ 14:42:05 #168
109131 crew  sportfreak
pi_204733964
quote:

[..]

Eerder zoiets na een monsterzege bij de jury's:

Oekraine heeft 5 punten nodig om te winnen, zouden ze dat halen?

pi_204733998
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:57 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ja, dat was een prachtige week :D Sindsdien volg je het songfestival met meer mensen?
Mijn zoon kijkt sinds vorig jaar mee. *O*
Wat natuurlijk heel gezellig is maar meelezen en meeposten hier mis ik dan ook wel een beetje. :@
pi_204734026
Servië sinds vanochtend al 3 plaatsen gestegen in de odds. Nu 7e.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 14:58:58 #171
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204734060
quote:
88s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 14:33 schreef Koen66 het volgende:

[..]
vraag me sowieso af wie daar heeft gedacht dat dit trio de oplossing voor alles was
Ik vraag mij bijna alles af wat de Italianen dachten toen ze bepaalde keuzes hebben gemaakt :{
  vrijdag 13 mei 2022 @ 15:00:13 #172
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204734065
quote:

[..]
Is Laura een postorderbruid geworden :o
  vrijdag 13 mei 2022 @ 15:03:34 #173
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_204734092
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 14:38 schreef Rebel- het volgende:
Vandaag is de dag dat we 22 jaar geleden na Linda Wagenmakers op zwart gingen.
Vier het leven.
Zolang geleden alweer… Wij waren toen net onderweg naar Enschede en gingen uiteraard kijken :@ Wij dachten, mooie fik. Maar was vreselijk. Gewonde mensen die uit het gebied kwamen en iemand die maar bleef roepen, er ligt een dooie op straat…
Wij zijn gauw huiswaarts gegaan toen.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 15:15:25 #174
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204734160
appeltaart :9
Fuck the EBU.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 15:17:55 #175
482080 AgnesGru
pi_204734184
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 15:00 schreef Redefine het volgende:

[..]
Is Laura een postorderbruid geworden :o
Zo zag ze er wel uit _O-
  vrijdag 13 mei 2022 @ 15:29:28 #176
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204734288
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 15:17 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Zo zag ze er wel uit _O-
Uw bestelling wordt geleverd in fuchsia verpakking.
  Moderator vrijdag 13 mei 2022 @ 15:38:08 #177
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_204734360
Wisten jullie dat in 1991 op het songfestival Nederland niet had deelgenomen. omdat het die dag dodenherdenking was.

Een week later zag capuchon_jongen het levenslicht.

Ik was stiekem ervan overtuigd dat ik geboren was op een finale van eurosong festival. Maar vroeger vond hij een week eerder plaats :(

in 1996 was ik 5 jaar. En verjaarde op een zaterdag. Songfestival vond plaats op 18 me, dat is dan weer een week later :')

in 2002 was ik opnieuw jarig op een zaterdag. Maar toen vond het de 25e mei plaats lol. in 2013 was ik opnieuw jarig op een zaterdag maar weederom was het de 18e mei _O-
ook op 2019 was ik jarig op een zaterdag . wederom op 18 mei was het songfestival

[ Bericht 41% gewijzigd door capuchon_jongen op 13-05-2022 15:45:57 ]
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  vrijdag 13 mei 2022 @ 15:59:15 #178
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204734494
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 14:14 schreef Em31 het volgende:

[..]
Dan lig jij al in de kist!
Jij gokt dat ik de 50 niet haal? ;(
  vrijdag 13 mei 2022 @ 16:02:55 #179
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204734510
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 15:59 schreef Strani het volgende:

[..]
Jij gokt dat ik de 50 niet haal? ;(
Dan moet zij bepaalde voorkennis hebben. :o
Fuck the EBU.
pi_204734543
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
sstttt
pi_204734557
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 14:20 schreef Em31 het volgende:

[..]
Da’s ook de enige die ik kan waarderen, de andere 2 zijn het net niet.
C’est Davie :o)
pi_204734558
quote:

[..]
Laat S10 het maar niet horen.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 16:20:20 #183
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204734631
De Molen gaat. *O*
Fuck the EBU.
pi_204734647
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Molen gaat. *O*
Zo gaat de molen, de molen, de molen
Zo gaat de molen, de mo-ho-len

Zo gaan de wieken, de wieken, de wieken
Zo gaan de wieken, de wie-hie-ken
  vrijdag 13 mei 2022 @ 16:35:08 #185
442280 Prisha
Moonshine!
pi_204734793
Laura is eng :{
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator vrijdag 13 mei 2022 @ 16:36:33 #186
446930 crew  ESF1Gamer
pi_204734805
You spin me round, round *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  vrijdag 13 mei 2022 @ 17:05:00 #187
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204735074
Bouwman *O*
Fuck the EBU.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 17:05:17 #188
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204735085
w/ *O*
  Redactie Sport vrijdag 13 mei 2022 @ 17:05:37 #189
109131 crew  sportfreak
pi_204735093
Koentje _O_
  vrijdag 13 mei 2022 @ 17:07:05 #190
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_204735126
Oranje boven! w/
  vrijdag 13 mei 2022 @ 17:26:32 #191
482080 AgnesGru
pi_204735303
twitter

twitter

_O-
  vrijdag 13 mei 2022 @ 17:39:07 #192
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204735382
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Voorkennis of genoeg geld gespaard voor een mannetje ;(
  vrijdag 13 mei 2022 @ 17:44:17 #193
482080 AgnesGru
pi_204735420
Weet niet wat ik moet eten vanavond -O-
  Moderator vrijdag 13 mei 2022 @ 17:45:13 #194
446930 crew  ESF1Gamer
pi_204735429
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 17:44 schreef AgnesGru het volgende:
Weet niet wat ik moet eten vanavond -O-
Iets italiaans?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  vrijdag 13 mei 2022 @ 18:05:41 #195
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204735618
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 16:35 schreef Prisha het volgende:
Laura is eng :{
Maar wel een hele lieve meid.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 18:08:38 #196
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_204735640
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 18:05 schreef Strani het volgende:

[..]
Is hier ook bewijs van?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 18:08:45 #197
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204735641
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 18:05 schreef Strani het volgende:

[..]
Wie heeft de meeste darts potjes gewonnen?
  vrijdag 13 mei 2022 @ 18:09:42 #198
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204735648
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 18:08 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Is hier ook bewijs van?
Het staat geschreven.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 18:09:56 #199
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204735652
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 18:08 schreef Redefine het volgende:

[..]
Wie heeft de meeste darts potjes gewonnen?
:o Niet Laura denk ik.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 18:11:33 #200
345170 Roger_Epiales
pi_204735658
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 18:09 schreef Strani het volgende:

[..]
Het staat geschreven.
Waar?
Feel free to insult me.
pi_204735672
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 18:08 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Is hier ook bewijs van?
Jan Smit zong het in 2005 al.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 18:15:04 #202
345170 Roger_Epiales
pi_204735682
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 18:13 schreef Dave het volgende:

[..]
Jan Smit zong het in 2005 al.
Ik weet niet of ik het woord van Jan Smit als sluitend bewijs zou willen accepteren.
Feel free to insult me.
pi_204735684
In ander nieuws, op Mars heeft de Curiosity een deur gevonden....

twitter
pi_204735712
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 18:15 schreef Dave het volgende:
In ander nieuws, op Mars heeft de Curiosity een deur gevonden....

[ twitter ]
Zo'n zelfde deur is ook te vinden in Zuid-Amerika. Ik dacht Mexico of Peru. Dat wij de aarde hebben geschapen geloof ik sowieso geen reet van.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 18:22:45 #205
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204735729
Lachgasverbod kan pas op z'n vroegst volgend jaar ingevoerd worden.
Fuck the EBU.
pi_204735738
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lachgasverbod kan pas op z'n vroegst volgend jaar ingevoerd worden.
Dat wordt lachen.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 18:27:54 #207
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204735758
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 18:15 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Ik weet niet of ik het woord van Jan Smit als sluitend bewijs zou willen accepteren.
Goddeloos :N
  vrijdag 13 mei 2022 @ 18:32:58 #208
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204735800
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 18:09 schreef Strani het volgende:

[..]
:o Niet Laura denk ik.
Straks krijg je de Italiaanse maffia nog op je dak :o
pi_204736012
In Nederland mag je niet wedden op wie er gaat winnen

https://nos.nl/artikel/24(...)matchfixing-te-groot

o|O

:')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_204736060
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 18:58 schreef TLC het volgende:

o|O

:') :') :')
  vrijdag 13 mei 2022 @ 19:53:22 #211
482080 AgnesGru
pi_204736525
quote:

o|O

Dat ze dan ook oppleuren met die irritante gok reclames.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 19:58:55 #212
345170 Roger_Epiales
pi_204736580
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 18:27 schreef Strani het volgende:

[..]
Goddeloos :N
Echt wel.
Feel free to insult me.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 19:59:17 #213
482080 AgnesGru
pi_204736586
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 17:45 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Iets italiaans?
Uiteindelijk een wrap (met steak, sla e.d.) met wat frietjes besteld.

De wrap was :9 frietjes prima, maar echt bremzout.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 13 mei 2022 @ 20:01:57 #214
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_204736611
Zijn nu de semi van gisteren aan het terugkijken, maar dat testbeeld bij Ierland was gewoon een fuckup van Avrotros, want er staat 'Hilversum' in _O-
  vrijdag 13 mei 2022 @ 20:32:14 #215
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204736965
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 20:01 schreef Pino112 het volgende:
Zijn nu de semi van gisteren aan het terugkijken, maar dat testbeeld bij Ierland was gewoon een fuckup van Avrotros, want er staat 'Hilversum' in _O-
Ah. Ook wel logisch. Daarna was ook de verbinding met Peppie een kokkie vebroken.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 20:32:51 #216
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204736970
quote:

o|O

Je mag alleen gokken als het van de overheid is :')
pi_204737105
quote:
Goed dat je dat zegt. Ik was gisteren benieuwd, maar was het daarna weer vergeten :P
  vrijdag 13 mei 2022 @ 20:53:26 #219
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204737180
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 20:51 schreef Em31 het volgende:
Kijk nou @:NailQueen, in Amsterdam _O-

https://www.instagram.com/p/Cda4Qb5ozmY/
Is het erg als ik geen idee heb wie zij is?
Fuck the EBU.
pi_204737191
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nee :P
  vrijdag 13 mei 2022 @ 20:54:49 #221
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204737204
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 20:54 schreef Em31 het volgende:

[..]
Nee :P
Gelukkig. :)
Fuck the EBU.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 21:12:05 #222
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204737398
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Het zou denk ik erger zijn als je het wel wist :P
  vrijdag 13 mei 2022 @ 21:13:11 #223
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204737412
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 21:12 schreef Redefine het volgende:

[..]
Het zou denk ik erger zijn als je het wel wist :P
:o
Fuck the EBU.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 13 mei 2022 @ 21:20:46 #224
39237 crew  H_T
2733
pi_204737497
quote:
Dat verklaart waarom ik het volledig gemist heb. Ik keek op de Belg 8-)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 21:37:03 #225
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204737731
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
:o
Ik zou namelijk niet weten wie het is. En ik weet vaak wel wie dat soort mensen zijn, ook al kijk ik nooit naar waar ze van bekend zijn. Maar zij zegt mij echt niets.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 21:37:26 #226
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204737735
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 21:20 schreef H_T het volgende:

[..]
Dat verklaart waarom ik het volledig gemist heb. Ik keek op de Belg 8-)
In WLR weten ze wel een leuke reactie hierop.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 13 mei 2022 @ 22:23:54 #227
39237 crew  H_T
2733
pi_204738350
@Meke ik ben van plan morgen weer Leiden voorbij te rijden
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 22:32:20 #228
345170 Roger_Epiales
pi_204738455
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 22:23 schreef H_T het volgende:
@:Meke ik ben van plan morgen weer Leiden voorbij te rijden
Over de A4 toevallig?
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 13 mei 2022 @ 22:32:50 #229
39237 crew  H_T
2733
pi_204738462
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 22:32 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Over de A4 toevallig?
Dat was wel het plan :Y Is er een goede reden dat niet te doen morgen? :o
Ik ben de kleur MAGENTA
  vrijdag 13 mei 2022 @ 22:35:04 #230
345170 Roger_Epiales
pi_204738491
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 22:32 schreef H_T het volgende:

[..]
Niet dat ik weet, maar de A4 oprit ligt hier vlakbij, altijd leuk om te weten dat er een bekende in de buurt is. :P
Feel free to insult me.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 22:42:15 #231
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204738580
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 22:32 schreef H_T het volgende:

[..]
Roger wil graag even :W als je langskomt.
pi_204738622
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 20:51 schreef Em31 het volgende:
Kijk nou @:NailQueen, in Amsterdam _O-

https://www.instagram.com/p/Cda4Qb5ozmY/
Ah neeeee _O-

Nu moeten we wel naar Amsterdam om daar een foto mee te maken _O-
pi_204738651
Zoooo en hoe gaat het hier? Ik kom net terug van The Kik Hertaalt Eurovisie. Het was erg gezellig :D
Die mannen hebben een humor _O- _O-

Als laatste nummer gingen ze nog even Shalalie Shalala zingen als oorwurm + het moment nadoen met Yolanthe en Vader Abraham _O-
  vrijdag 13 mei 2022 @ 22:49:22 #234
482080 AgnesGru
pi_204738655
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 22:48 schreef NailQueen het volgende:
Zoooo en hoe gaat het hier? Ik kom net terug van The Kik Hertaalt Eurovisie. Het was erg gezellig :D

Als laatste nummer gingen ze nog even Shalalie Shalala zingen als oorwurm + het moment nadoen met Yolanthe en Vader Abraham _O-
Geweldig he :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 13 mei 2022 @ 22:51:04 #235
39237 crew  H_T
2733
pi_204738671
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 22:48 schreef NailQueen het volgende:

Fijn dat het leuk was :D Dave vind ik vaak leuk als ik hem op tv zie, lekker onderkoeld :D Via Spotify luister ik af en toe naar hun Boudewijn de Groot-coveralbum. Bij een van de tracks zit een praatje tussen twee bandleden wat ze als volgende nummer zullen gaan doen, en dan zegt een van de twee 'Wat mij wel leuk lijkt is Don't Speak van No Doubt' :D
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_204738712
Ze hebben trouwens een nummer gedaan die ik totaal niet herkende. Ze hebben ook niet gezegd wat het origineel was. Het zou me niets verbazen als het voor de grap gewoon een nummer van hun zelf was _O-
  vrijdag 13 mei 2022 @ 22:56:57 #237
482080 AgnesGru
pi_204738722
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 22:56 schreef NailQueen het volgende:
Ze hebben trouwens een nummer gedaan die ik totaal niet herkende. Ze hebben ook niet gezegd wat het origineel was. Het zou me niets verbazen als het voor de grap gewoon een nummer van hun zelf was _O-
Welke was dat?
pi_204738727
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 22:51 schreef H_T het volgende:

[..]
Fijn dat het leuk was :D Dave vind ik vaak leuk als ik hem op tv zie, lekker onderkoeld :D Via Spotify luister ik af en toe naar hun Boudewijn de Groot-coveralbum. Bij een van de tracks zit een praatje tussen twee bandleden wat ze als volgende nummer zullen gaan doen, en dan zegt een van de twee 'Wat mij wel leuk lijkt is Don't Speak van No Doubt' :D
Van alle hertalingen was deze wel grappigst _O-

pi_204738734
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 22:56 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Welke was dat?
Je bent daar ook heen geweest? :D
Het nummer wat ze na de hertaling van All Kinds of Everything deden (Een avond met jou)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 13 mei 2022 @ 22:58:19 #240
39237 crew  H_T
2733
pi_204738739
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 22:57 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Van alle hertalingen was deze wel grappigst _O-

Die vind ik best vermakelijk :D Ook omdat ik niet zoveel heb met het origineel
Ik ben de kleur MAGENTA
  vrijdag 13 mei 2022 @ 22:58:22 #241
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_204738740
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 22:35 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Niet dat ik weet, maar de A4 oprit ligt hier vlakbij, altijd leuk om te weten dat er een bekende in de buurt is. :P
ik zal ook eens zwaaien :W
Same shit, different day
SC hopper present
pi_204738773
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 22:46 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Ah neeeee _O-

Nu moeten we wel naar Amsterdam om daar een foto mee te maken _O-
Zo random eigenlijk, of misschien staat ze naast Afrojack _O-
  vrijdag 13 mei 2022 @ 23:06:19 #243
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_204738830
welke afrit eigenlijk @Roger_Epiales? :o
Same shit, different day
SC hopper present
pi_204738839
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:01 schreef Em31 het volgende:

[..]
Zo random eigenlijk, of misschien staat ze naast Afrojack _O-
Ik snap dat ze fascinerend is maar een wassenbeeld is wel erg veel eer :P
  vrijdag 13 mei 2022 @ 23:09:28 #245
345170 Roger_Epiales
pi_204738864
quote:
88s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:06 schreef Koen66 het volgende:
welke afrit eigenlijk @:roger_epiales? :o
Eh, 7 geloof ik.
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 13 mei 2022 @ 23:10:40 #246
39237 crew  H_T
2733
pi_204738876
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:09 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Eh, 7 geloof ik.
Dan ga ik daar morgen zwaaien :Y Kan ik dat beter doen in zuidelijke of noordelijke richting?
Ik ben de kleur MAGENTA
  vrijdag 13 mei 2022 @ 23:13:55 #247
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_204738914
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:09 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Eh, 7 geloof ik.
de N206, daar ga ik ook altijd de A4 op en af *O*
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 13 mei 2022 @ 23:20:11 #248
345170 Roger_Epiales
pi_204738976
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:10 schreef H_T het volgende:

[..]
Dan ga ik daar morgen zwaaien :Y Kan ik dat beter doen in zuidelijke of noordelijke richting?
Bij afslag 7 naar het noorden, anders zwaai je naar Zoeterwoude-Dorp en wie wil dat nou.
Feel free to insult me.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 23:21:23 #249
345170 Roger_Epiales
pi_204738983
quote:
88s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:13 schreef Koen66 het volgende:

[..]
de N206, daar ga ik ook altijd de A4 op en af *O*
Beste afslag gewoon. Alleen wel opletten dat je er vanaf Amsterdam ruim op tijd al af gaat. :P
Feel free to insult me.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 23:22:06 #250
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_204738991
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Beste afslag gewoon. Alleen wel opletten dat je er vanaf Amsterdam ruim op tijd al af gaat. :P
jij schiet altijd de trechterfile in naar links dus :o
Ik ga naar rechts richting Sweet Lake
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 13 mei 2022 @ 23:22:37 #251
39237 crew  H_T
2733
pi_204738997
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Bij afslag 7 naar het noorden, anders zwaai je naar Zoeterwoude-Dorp en wie wil dat nou.
Dan is het het veiligst als ik zwaai op de terugweg :Y
Ik ben de kleur MAGENTA
  vrijdag 13 mei 2022 @ 23:28:26 #252
345170 Roger_Epiales
pi_204739043
quote:
88s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:22 schreef Koen66 het volgende:

[..]
jij schiet altijd de trechterfile in naar links dus :o
Ik ga naar rechts richting Sweet Lake
Er staat nooit een file als ik daar rijd. Dat wil zeggen, er staat vaak een file de stad in als ik de stad uitrijd.
Feel free to insult me.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 23:29:17 #253
345170 Roger_Epiales
pi_204739053
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:28 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Er staat nooit een file als ik daar rijd. Dat wil zeggen, er staat vaak een file de stad in als ik de stad uitrijd.
En ja, ik lach ze allemaal uit als ik daar langs ga. :7
Feel free to insult me.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 23:29:24 #254
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_204739054
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:28 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
ik sta ook regelmatig daardoor vast. Terwijl ik helemaal niet naar Leiden hoef :{
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 13 mei 2022 @ 23:32:50 #255
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204739092
Files. :r
Fuck the EBU.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 23:33:12 #256
345170 Roger_Epiales
pi_204739096
quote:
88s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:29 schreef Koen66 het volgende:

[..]
ik sta ook regelmatig daardoor vast. Terwijl ik helemaal niet naar Leiden hoef :{
Ja, als het daar eenmaal dichtslibt staat het meteen tot heel ver vast. Alles Leiden in moet daar 1 baantje op, dat past niet.
Feel free to insult me.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 23:33:45 #257
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204739101
Nu lekker dromen. :z :W
Fuck the EBU.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 23:33:49 #258
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_204739102
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Ja, als het daar eenmaal dichtslibt staat het meteen tot heel ver vast. Alles Leiden in moet daar 1 baantje op, dat past niet.
dat komt alleen door die rotbrug daar die te smal is
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 13 mei 2022 @ 23:36:36 #259
345170 Roger_Epiales
pi_204739123
quote:
88s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:33 schreef Koen66 het volgende:

[..]
dat komt alleen door die rotbrug daar die te smal is
Welke brug?
Feel free to insult me.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 23:38:00 #260
345170 Roger_Epiales
pi_204739135
Brug over de A4 en de Lammebrug zijn volgens mij de enige daar in de buurt, maar die zijn allebei twee banen.
Daartussen ligt de Europaweg en dat is maar 1 baan, daar loopt het meestal vast.
Feel free to insult me.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 23:39:26 #261
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_204739150
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
Brug over de A4 en de Lammebrug zijn volgens mij de enige daar in de buurt, maar die zijn allebei twee banen.
Daartussen ligt de Europaweg en dat is maar 1 baan, daar loopt het meestal vast.
als die Lammebrug gewoon 2x2 banen was dan had er op die Europaweg geen rijstrook afgehoeven
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 13 mei 2022 @ 23:40:57 #262
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_204739163
ik twijfel er aan of ik de ESF uitslag morgen ga skippen :@
Same shit, different day
SC hopper present
pi_204739171
quote:
88s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:40 schreef Koen66 het volgende:
ik twijfel er aan of ik de ESF uitslag morgen ga skippen :@
Omdat het zo laat wordt?
  vrijdag 13 mei 2022 @ 23:47:13 #264
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
  vrijdag 13 mei 2022 @ 23:47:48 #265
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_204739212
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:42 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
Omdat het zo laat wordt?
nee....
omdat het toch een overwinning van Oekraine wordt.
Ik gun het ze best wel overigens hoor, maar het maakt het de competitie niet echt leuker
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 13 mei 2022 @ 23:48:01 #266
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_204739215
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:47 schreef Momo het volgende:
Israël gediskwalificeert

https://www-rainews-it.tr(...)tr_tl=en&_x_tr_hl=en
huh :o
Same shit, different day
SC hopper present
pi_204739239
quote:
88s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:47 schreef Koen66 het volgende:

[..]
nee....
omdat het toch een overwinning van Oekraine wordt.
Ik gun het ze best wel overigens hoor, maar het maakt het de competitie niet echt leuker
Ah zo, begrijpelijk. Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat ik het helemaal af ga kijken, de puntentelling vind ik echt vreselijk lang duren en te spannend.

Ik verwacht ook Oekraïne, al hoop ik het niet.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 13 mei 2022 @ 23:56:19 #268
39237 crew  H_T
2733
pi_204739296
Ik ga kijken tot het bittere eind w/
Ik ben de kleur MAGENTA
  vrijdag 13 mei 2022 @ 23:57:51 #269
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_204739313
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:56 schreef H_T het volgende:
volhouder _O_
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 13 mei 2022 @ 23:58:17 #270
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204739320
quote:
Israël gediskwalificeert

Heeft veel nut achteraf, maar ja beter dan niets. De echte nummer laatst uit die semi kan nu opgelucht ademhalen :+
  zaterdag 14 mei 2022 @ 00:03:37 #271
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204739371
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:56 schreef H_T het volgende:
Ik uiteraard ook :) En daarna weer veel te lang napraten :+
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 14 mei 2022 @ 00:09:31 #272
39237 crew  H_T
2733
pi_204739429
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 00:03 schreef Redefine het volgende:

[..]
Ik uiteraard ook :) En daarna weer veel te lang napraten :+
Ik ga eerst rustig bijkomen denk ik :P
Ik ben de kleur MAGENTA
  zaterdag 14 mei 2022 @ 00:14:05 #273
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204739450
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 00:09 schreef H_T het volgende:

[..]
Ik ga eerst rustig bijkomen denk ik :P
Snap ik wel als je zoveel uur achter elkaar actief moet modden. Succes alvast ^O^
  zaterdag 14 mei 2022 @ 00:21:50 #274
345170 Roger_Epiales
pi_204739507
quote:
Israël gediskwalificeert

Prima.
Hij was er toch al uit, maar toch even een signaal afgeven dat je niet zomaar alles kan doen waar je op dat moment maar zin in hebt.
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 14 mei 2022 @ 00:22:30 #275
39237 crew  H_T
2733
pi_204739511
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 00:14 schreef Redefine het volgende:

[..]
Snap ik wel als je zoveel uur achter elkaar actief moet modden. Succes alvast ^O^
Dank je wel :) Het gaat goed komen, maar ik denk dat ik pas zondagavond weer bij ben met de SC
Ik ben de kleur MAGENTA
  zaterdag 14 mei 2022 @ 00:34:22 #276
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204739612
Ik zit 2018 terug te kijken (naast het spelen van Football Manager). Ik herinner mij nu weer hoe slecht twee van de vier presentatrices waren :') En die deden dan ook nog eens het merendeel van de show samen. Terwijl de presentatrice in de green room juist zo goed was. En dan had je als vierde nog 'Kensi' die wel ok was.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 00:42:57 #277
345170 Roger_Epiales
pi_204739682
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 00:34 schreef Redefine het volgende:
Ik zit 2018 terug te kijken (naast het spelen van Football Manager). Ik herinner mij nu weer hoe slecht twee van de vier presentatrices waren :') En die deden dan ook nog eens het merendeel van de show samen. Terwijl de presentatrice in de green room juist zo goed was. En dan had je als vierde nog 'Kensi' die wel ok was.
2018 was Portugal toch? Ik weet daar eigenlijk vrijwel niks meer van, behalve dat ik de winnaar een rotnummer vond.
Feel free to insult me.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 00:50:55 #278
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204739723
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 00:42 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
2018 was Portugal toch? Ik weet daar eigenlijk vrijwel niks meer van, behalve dat ik de winnaar een rotnummer vond.
Was een matig jaar qua organisatie (uiteraard wel hele mooie postcards). Maar wel veel goede liedjes/acts.
  Redactie Sport zaterdag 14 mei 2022 @ 00:54:55 #279
109131 crew  sportfreak
  zaterdag 14 mei 2022 @ 00:57:16 #280
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_204739756
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 14 mei 2022 @ 00:57:53 #281
345170 Roger_Epiales
pi_204739758
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 00:50 schreef Redefine het volgende:

[..]
Was een matig jaar qua organisatie (uiteraard wel hele mooie postcards). Maar wel veel goede liedjes/acts.
Dat moest ik even goochelen, ik kon me niet direct nummers herinneren. Op basis van de titels op wikipedia komen er idd wel weer een paar goede inzendingen naar boven.
Feel free to insult me.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 00:59:53 #282
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204739766
quote:
Het publiek floot de invallers uit en liet met luid boegeroep de afkeur blijken. Presentator Alessandro Cattelan probeerde de boel nog te redden, maar tevergeefs. ,,Jullie hebben geluk’’, zei hij tegen de toeschouwers, ,,want jullie hebben wel als een van de eersten de nieuwe single van Måneskin gehoord.’’ Die opmerking wekte slechts meer irritatie op bij de toeschouwers, die bleven joelen.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 01:00:17 #283
345170 Roger_Epiales
pi_204739769
quote:
Daar zullen wel geen beelden van naar buiten gebracht worden, lijkt me wel iets om gezien te hebben.
Feel free to insult me.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 01:01:22 #284
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204739774
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 00:57 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Dat moest ik even goochelen, ik kon me niet direct nummers herinneren. Op basis van de titels op wikipedia komen er idd wel weer een paar goede inzendingen naar boven.
Michael Schulte, AWS (R.I.P), Miklas Joszef om er maar een paar te noemen.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 01:01:44 #285
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_204739779
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 01:00 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Daar zullen wel geen beelden van naar buiten gebracht worden, lijkt me wel iets om gezien te hebben.
zou er geen toeschouwer iets gefilmd hebben?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_204739780
quote:
13s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 00:59 schreef Redefine het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Not until 4.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 01:02:04 #287
345170 Roger_Epiales
pi_204739781
quote:
13s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 00:59 schreef Redefine het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Misschien wel een van de meest onhandige dingen om in zo'n geval te zeggen, zeker omdat iedereen dat nummer afgelopen nacht al heeft zitten luisteren.
Feel free to insult me.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 01:03:10 #288
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204739787
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Misschien wel een van de meest onhandige dingen om in zo'n geval te zeggen, zeker omdat iedereen dat nummer afgelopen nacht al heeft zitten luisteren.
En zelfs al zou dat echt de eerste keer zijn, dan is het nog niks bijzonders :')
  zaterdag 14 mei 2022 @ 01:06:33 #289
345170 Roger_Epiales
pi_204739805
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 01:01 schreef Redefine het volgende:

[..]
Michael Schulte, AWS (R.I.P), Miklas Joszef om er maar een paar te noemen.
Die herkende ik idd toen ik de namen zag, en Ierland, Cyprus, en Oekraïne herkende ik ook nog. :7
Albanië herkende ik dan weer totaal niet, zal wel niks geweest zijn, al deed het me om de een of andere reden wel aan @molloot200 denken. O-)
Feel free to insult me.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 01:07:11 #290
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204739808
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 01:06 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Die herkende ik idd toen ik de namen zag, en Ierland, Cyprus, en Oekraïne herkende ik ook nog. :7
Albanië herkende ik dan weer totaal niet, zal wel niks geweest zijn, al deed het me om de een of andere reden wel aan @:molloot200 denken. O-)
Ben je Mall.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 01:08:41 #291
345170 Roger_Epiales
pi_204739813
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 01:03 schreef Redefine het volgende:

[..]
En zelfs al zou dat echt de eerste keer zijn, dan is het nog niks bijzonders :')
Nee idd, nog minder dan een coverband. Die zingen ten minste nog zelf.
Feel free to insult me.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 01:09:38 #292
345170 Roger_Epiales
pi_204739823
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 01:07 schreef Redefine het volgende:

[..]
Ben je Mall.
Ik ken alleen Mall of the Netherlands en daar wordt ik niet direct vrolijk van. ;(
Feel free to insult me.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 01:15:43 #293
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204739850
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 01:09 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Ik ken alleen Mall of the Netherlands en daar wordt ik niet direct vrolijk van. ;(
Dat is niet zo heel erg ver bij mij vandaan :P
pi_204739856
Kan iemand een nieuwe rehearsal-topic aanmaken? De laatste reageerder heeft het niet gezien en mij lukt het niet :P
pi_204739864
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 01:18 schreef NailQueen het volgende:
Kan iemand een nieuwe rehearsal-topic aanmaken? De laatste reageerder heeft het niet gezien en mij lukt het niet :P
Technisch dingetje, voor je gefixt. Maak zelf maar een nieuw deel. Dan kun je de TT kiezen.
zie email 27 oktober
pi_204739869
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 01:18 schreef NailQueen het volgende:
Ik had eerst niet gezien dat ik de laatste was. :@

Lukt me ook niet om een nieuw deel te openen. Krijg dan een foutmelding dat er nog een deel open staat.
leven zoals het leven is
pi_204739873
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 01:21 schreef Jason22 het volgende:

[..]
Ik had eerst niet gezien dat ik de laatste was. :@

Lukt me ook niet om een nieuw deel te openen. Krijg dan een foutmelding dat er nog een deel open staat.
Ik zie hierboven dat het gefixt is. Ga je gang :Y
  zaterdag 14 mei 2022 @ 01:27:21 #298
345170 Roger_Epiales
pi_204739899
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 01:15 schreef Redefine het volgende:

[..]
Dat is niet zo heel erg ver bij mij vandaan :P
Misschien nog wel minder ver dan bij mij vandaan.
Feel free to insult me.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 01:43:25 #299
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204739955
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 01:27 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Misschien nog wel minder ver dan bij mij vandaan.
Dat weet ik wel zeker.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 01:48:37 #300
345170 Roger_Epiales
pi_204739966
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 01:43 schreef Redefine het volgende:

[..]
Dat weet ik wel zeker.
Waarschijnlijk wel ja, voor mij is het zo'n 11km
Feel free to insult me.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 01:50:44 #301
345170 Roger_Epiales
pi_204739970
Meteen door dan maar.
Feel free to insult me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')