ik lig alquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:15 schreef AgnesGru het volgende:
Nou lieve mensen, we kunnen lekker gaan slapen zo!
Ik bedoel maarquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
S10 als 10e, ik sluit dat soort humor niet uit, met een aantal Nederlanders die betrokken zijn bij de show
Hihihi pussy.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:11 schreef Guanabana het volgende:
Ik juich stiekem een beetje over Letland niet door
Ik wel maar ik zat ernaast met Portugal en Armenië.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:14 schreef NailQueen het volgende:
Litouwen en Zwitserland had ik niet verwacht.
De afsluiter gaat altijd wel door.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wel maar ik zat ernaast met Portugal en Armenië.
Als ik zeg dat IJsland een favoriet van me is dan gaat het ook gewoon door Em.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:16 schreef Em31 het volgende:
Had echt nooit verwacht dat Litouwen, IJsland, Zwitserland, Portugal en Nederland allemaal door zouden gaan.
Vooral Litouwen en IJsland dacht ik kansloos
Die twee had ik inderdaad ook niet verwacht. Litouwen best een prettig liedje, maar dacht dat iedereen die wel zou vergeten.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:16 schreef Em31 het volgende:
Had echt nooit verwacht dat Litouwen, IJsland, Zwitserland, Portugal en Nederland allemaal door zouden gaan.
Kom maar door met die bitterballenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De afsluiter gaat altijd wel door.
Van Litouwen zo aan het begin is opmerkelijker (@:momo ).
Ik vond de staging niet heel helpend, ze leek een beetje vast te zitten in dat tweede filmpje in dat podium, en dan die spiegels erop... Zang was ook niet heel sterk.quote:
Ja zoveel rustige nummersquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:16 schreef Em31 het volgende:
Liedjesliedjes deden het goed tussen de meer hysterischen vandaag. (Maar Litouwen en IJsland zagen er ook erg goed gestaged uit vond ik, en hebben miss ook minder last van minder LED)quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:16 schreef Em31 het volgende:
Dat vind ik een prima streven.quote:
Zou het een algoritme zijn waardoor we altijd als laatste genoemd worden, of zou Nederland pesten gewoon een nieuw verworven traditie zijn sinds Birds? 😮quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:13 schreef Strani het volgende: Aan het einde ging het voor mij eigenlijk alleen tussen Nederland en Denemarken en daardoor had ik nog wel vertrouwen. Maar wel een beetje stom dat we weer als laatste waren.
Oostenrijk ook niet.quote:
Voor de staging ook alwel.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:18 schreef molloot200 het volgende:
IJsland is door en Litouwen ook en dat vind ik moooiiiiWat mij betreft precies de goede qualifiers (ik vind Slovenië jammer maar eerlijk gezegd wisten we het na de staging wel
)
Had sowieso nog wel één van deze verwachtquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:18 schreef NailQueen het volgende:
De bookmakers hadden de Albanie, Letland en Oostenrijk dus fout gegokt.
Iemand vroeg me op Whatsapp naar m'n reactie op Oostenrijk en ik zei dat op basis van deze performance het hele land gecanceld zou moeten worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:18 schreef NailQueen het volgende:
ipv wie?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Had sowieso nog wel één van deze verwacht
Ja, zaterdag krijgen ze ook nog 24 punten erbij uit Ierland en UK.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik geloofde er vanavond niet meer in eigenlijk, maar toch gelukt, denk vooral door jury.
De bookmakers zullen Oostenrijk dan wel puur bepaald hebben op de studioversie.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:18 schreef NailQueen het volgende:
Justice for 1939?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Iemand vroeg me op Whatsapp naar m'n reactie op Oostenrijk en ik zei dat op basis van deze performance het hele land gecanceld zou moeten worden.
Maar dan puur door de odds. Als je naar de zang en de act krijgt zal het niemand verbazen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oostenrijk ook niet.
Die drie werden een finaleplek toegedicht door de bookies.
Drie verrassingen, dat gebeurt niet vaak.
Dat is in historisch perspectief misschien wat aan de late kant.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Iemand vroeg me op Whatsapp naar m'n reactie op Oostenrijk en ik zei dat op basis van deze performance het hele land gecanceld zou moeten worden.
Dat laatste denk ik ook. Als je het zo ziet, met deze staging, is het toch meer een jurynummer dan iets voor de televoters. Terwijl het toch veel gestreamd wordt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik geloofde er vanavond niet meer in eigenlijk, maar toch gelukt, denk vooral door jury.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |