SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zeggen de bookies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 23:15 afgelopen moeten zijn, maar het blijven Italianen he.
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig.What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit.
Maar zijn zoveel landen op hun bek gegaan net dat ze wel door moeten gaan. Ik ga stemmen
Noorwegen?quote:
Hij heeft duidelijk wel wiet gerookt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:19 schreef sirdanilot het volgende:
' if we die together'
Mn huisgenoot zegt ' putin it's a sign !!'
Ik kreeg stressquote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
Ja op allesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt de hele productie beneden de maat dit jaar.Rommelige cuts, slecht camerawerk, cameramensen die onderlangs in beeld voorbij lopen, dood publiek, belichting, vreselijke hosts, postcards die uit de jaren 90 lijken te komen.
2cb kan ookquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hij heeft duidelijk wel wiet gerookt.
Oma moet naar bedquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:20 schreef Karina het volgende:
hoeveel komen er nog? ben er bijna klaar mee.
Wat ordinair weer.quote:
Zowat alles, behalve de liedjes misschien, schreeuwt 2002.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt de hele productie beneden de maat dit jaar.Rommelige cuts, slecht camerawerk, cameramensen die onderlangs in beeld voorbij lopen, dood publiek, belichting, vreselijke hosts, postcards die uit de jaren 90 lijken te komen.
Bij de bookies staat Griekenland exact vijfde, Hans.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:21 schreef Moira het volgende:
JAN WAT DE FUCK IS ER MIS MET JOU TOP 5 MATERIAAL WAAR HEB JE HET OVER
oh gelukkig. bijna klaarquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:21 schreef GGMM het volgende:
Nog 2 trouwens @:karina
staat in de OP die @:coco heeft gemaakt
Erg tegenvallen idd.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het is vreselijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nope. Gewoon voor iets luchtigs tussendoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:22 schreef heywoodu het volgende:
Dit is wel geinig hoor, maar toch niet om te winnen he
Hear.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Daar moest ik ook direct aan denken toen ik het voor het eerste hoorde. Die broers hebben volgens mij ook een verschil in lengte.quote:
Dat is al anderhalve week bij de repetities zo en nu is het nog veel beter, kan je nagaan. Het podium is stuk en soms zag je bij 1 lied 10x een cameraman in beeld..quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik ook hoor, ben bijna 63quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:23 schreef Aratanax het volgende:
Ja dit is echt zoiets waar kinderen van 9-12 heeeeeeeeeel goed op gaan
Dit is echt een liedje voor dat dansspel.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:23 schreef Aratanax het volgende:
Ja dit is echt zoiets waar kinderen van 9-12 heeeeeeeeeel goed op gaan
Deden ze vroeger ook alquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:23 schreef ebke het volgende:
Best geil dit
Alleen die teksten in beeld. Is dat nou echt nodig..
Hoop niet dat dat een trend wordt.
Dit is de halve karaoke versiequote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:23 schreef ebke het volgende:
Best geil dit
Alleen die teksten in beeld. Is dat nou echt nodig..
Hoop niet dat dat een trend wordt.
Maar echt ook hequote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:24 schreef Greys het volgende:
Extra trots op de Nederlandse productie van vorig jaar.
Ik pis in mijn broekquote:
Leave my cat alonequote:
Als ze winnenquote:
Het oogde ook meer alsof het feest was.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:24 schreef Greys het volgende:
neen, dat is bij de finalequote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:24 schreef GGMM het volgende:
Laatste nummer al
Ik vergeet elk jaar weer hoe het gaat, maar we krijgen daarna een puntentelling toch? Per land of in één keer?
Geen puntentelling, da's zaterdag pas. De punten worden nu 'achter de schermen' bij elkaar opgeteld en dan noemen ze gewoon de top 10 in willekeurige volgorde uit hun envelopjesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:24 schreef GGMM het volgende:
Laatste nummer al
Ik vergeet elk jaar weer hoe het gaat, maar we krijgen daarna een puntentelling toch? Per land of in één keer?
Ze noemen gewoon 10 namen in willekeurige volgordequote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:24 schreef GGMM het volgende:
Laatste nummer al
Alleen wie door isquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:24 schreef GGMM het volgende:
Laatste nummer al
in 1 keer afaikquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:24 schreef GGMM het volgende:
Laatste nummer al
Yup.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:23 schreef BufordTJustice het volgende:
Doet me denken aan die gele pakken band van vorig jaar, Litouwen?
ik ook nietquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:25 schreef livelink het volgende:
Ik ken dus helemaal niemand van de Nederlandse jury
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:23 schreef BufordTJustice het volgende:
Doet me denken aan die gele pakken band van vorig jaar, Litouwen?
Op naar 2e helft Barça - Celtaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:24 schreef GGMM het volgende:
Laatste nummer al
Willekeurig tussen aanhalingstekensquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze noemen gewoon 10 namen in willekeurige volgorde
Ik ook! Wat een verschil.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:24 schreef Greys het volgende:
Lekker man. Slik dat vrijwel altijd tijdens het songfestival, ga dan goed op de muziek (omdat mijn koppijn weggaat)quote:
Je ziet punten toch niet? Alleen wie door is?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:24 schreef GGMM het volgende:
Laatste nummer al
Die hadden dan ook een extra jaar kunnen oefenen en repeteren.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:24 schreef Greys het volgende:
En dat duurt nog een tijdje toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze noemen gewoon 10 namen in willekeurige volgorde
Dat komt meestal na de landen in de semi, toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had op de landen die automatisch doorgaan gehoopt maar geen klein stukje?
Kloptquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Wanneer is de tweede helft? Morgen of donderdag?
Donderdag.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Je kan niet zoveel op een bandje zetten dat mag nietquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:25 schreef ItaloDancer het volgende:
Oostenrijk had ook wel wat meer studio vocals kunnen gebruiken gezien wat bij Noorwegen is toegestaan.
Morgen is de derde helft omstreeks 21:45quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:26 schreef bloodymary1 het volgende:
morgen eerst wat andersquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Alleen de uitslag wie door is, zaterdag wel per land voor de jury en daarna ook het publiek.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:24 schreef GGMM het volgende:
Laatste nummer al
Nee geen concrete punten. Eerst stemmen, interval, en uiteindelijk hoor je welke tien landen door zijn naar de finale. Daar zitten geen punten bij, want dat zou stemmen kunnen beïnvloeden voor de finale op zaterdagquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:24 schreef GGMM het volgende:
Laatste nummer al
Nou vooruit, jij krijgt ook nog een likequote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen de uitslag wie door is, zaterdag wel per land voor de jury en daarna ook het publiek.
oh dan gaat er gehuild worden hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:27 schreef Greys het volgende:
Maar straks eerst nog Fai Rumore van Diodato die eigenlijk voor Italië meegedaan zou hebben in NL in 2020 toen het niet doorging en zijn lied werd daarna hét balkonzinglied in Italië tijdens de lockdowns en het is prachtig. Nu krijgt hij alsnog het grote podium.
Fijne stem idd, nummer is wat minder.quote:
Zenuwachtig, verder prima.quote:
Het is Paf, en het is die dikke DJ van 100%NLquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Barry Pfaff dat is toch die Belgische keeper?
Donderdag 2e halve finale, zaterdag finalequote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:26 schreef bloodymary1 het volgende:
All Stars zijn altijd goed...quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:27 schreef Karina het volgende:
dit vind ik ook niet leuk en die kleren zijn niet bepaald flatteus zacht gezegd
Is gewoon haar lichaam.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:27 schreef Karina het volgende:
dit vind ik ook niet leuk en die kleren zijn niet bepaald flatteus zacht gezegd
Ze is een beetje gezakt maar ze red het met gemak johquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:28 schreef Lov1 het volgende:
Ik vraag me af of S10 het redt. Er zijn best veel indie-pop-zangeressen deze halve finale..
Ja mn husigenoot vond dit eurovisie songfestival wel reden voor een kernbomquote:
Dat was een mooi nummer, ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:27 schreef Greys het volgende:
Maar straks eerst nog Fai Rumore van Diodato die eigenlijk voor Italië meegedaan zou hebben in NL in 2020 toen het niet doorging en zijn lied werd daarna hét balkonzinglied in Italië tijdens de lockdowns en het is prachtig. Nu krijgt hij alsnog het grote podium.
Begin viel tegen, werd beter, gaat het wel halenquote:
En het meerendeel stond niet te jankenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:28 schreef Lov1 het volgende:
Ik vraag me af of S10 het redt. Er zijn best veel indie-pop-zangeressen deze halve finale..
Ik versta heel wat anders onder Indiepop eigenlijk...quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:28 schreef Lov1 het volgende:
Dan daalt hunnies marktwaarde.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:28 schreef LekkerWeertje het volgende:
Waarom sturen ze System Of A Down niet gewoon een keer?
Ik dacht 538.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:28 schreef Remco het volgende:
[..]
Het is Paf, en het is die dikke DJ van 100%NL
Precies. Geen fapjes gedraaid vanavond.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:29 schreef GGMM het volgende:
Dan heb je zulke tieten en dan doe je zo'n klotejas aan
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:29 schreef heywoodu het volgende:
1 Netherlands
2 Portugal
3 Croatia
4 Switzerland
5 Iceland
6 Moldova
7 Bulgaria
8 Greece
9 Norway
10 Denmark
11 Lithuania
12 Armenia
13 Latvia
14 Austria
15 Slovenia
16 Albania
17 Ukraine
Anders krijg je Albaniëquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:29 schreef GGMM het volgende:
Nou ja zeg wat ordinairquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:29 schreef GGMM het volgende:
NIet radiovriendelijk. Net als dat Duitsland weigerde Electric Callboy mee te laten doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:28 schreef LekkerWeertje het volgende:
Waarom sturen ze System Of A Down niet gewoon een keer?
Seksist, dit kan niet, moord en brand.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:29 schreef GGMM het volgende:
Grote kans dat de Italianen 5 seconden de verkeerde camera hebben ingeschakeld.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:29 schreef Moira het volgende:
Kijkt ze nou 5 sec naar de verkeerde camera?
Ja dat zal het eerder zijn iddquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Grote kans dat de Italianen 5 seconden de verkeerde camera hebben ingeschakeld.
Ja als ik die cup had deed ik ook wat anders aan.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:29 schreef GGMM het volgende:
We wachten op Spanjequote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Geen fapjes gedraaid vanavond.
Gelukkig ben je er weer. Topic voelde toch anders zonder jou.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Sorry voor mijn korte afwezigheid, ik moest een Youtube video bekijken. Gelukkig ben ik er nu weer.
Dat mag dus niet.quote:
Dit is absoluut waar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig ben je er weer. Topic voelde toch anders zonder jou.
Een zwart kostuum met niks er onder?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:30 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja als ik die cup had deed ik ook wat anders aan.
Kom op,Barry Paf? Perquisite, ooit van Pete Philly & Perquisite en nu producer? Andrew Makkinga niet?quote:
Ik welquote:
Hier hetzelfde. Mijn favoriet in deze halve finale is ook behoorlijk safe (Griekenland)quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:31 schreef Yesse het volgende:
Stemmen doe ik meestal pas in de finalegierige Nederlander
In plaats daarvan sturen ze een draak van een nummer dat wel 'radiovriendelijk' is, maar roemloos gaat falenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
NIet radiovriendelijk. Net als dat Duitsland weigerde Electric Callboy mee te laten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |