Maar echt ook hequote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:24 schreef Greys het volgende:
Extra trots op de Nederlandse productie van vorig jaar.
Ik pis in mijn broekquote:
Leave my cat alonequote:
Als ze winnenquote:
Het oogde ook meer alsof het feest was.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:24 schreef Greys het volgende:
neen, dat is bij de finalequote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:24 schreef GGMM het volgende:
Laatste nummer al
Ik vergeet elk jaar weer hoe het gaat, maar we krijgen daarna een puntentelling toch? Per land of in één keer?
Geen puntentelling, da's zaterdag pas. De punten worden nu 'achter de schermen' bij elkaar opgeteld en dan noemen ze gewoon de top 10 in willekeurige volgorde uit hun envelopjesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:24 schreef GGMM het volgende:
Laatste nummer al
Ik vergeet elk jaar weer hoe het gaat, maar we krijgen daarna een puntentelling toch? Per land of in één keer?
Ze noemen gewoon 10 namen in willekeurige volgordequote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:24 schreef GGMM het volgende:
Laatste nummer al
Alleen wie door isquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:24 schreef GGMM het volgende:
Laatste nummer al
in 1 keer afaikquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:24 schreef GGMM het volgende:
Laatste nummer al
Yup.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:23 schreef BufordTJustice het volgende:
Doet me denken aan die gele pakken band van vorig jaar, Litouwen?
ik ook nietquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:25 schreef livelink het volgende:
Ik ken dus helemaal niemand van de Nederlandse jury
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:23 schreef BufordTJustice het volgende:
Doet me denken aan die gele pakken band van vorig jaar, Litouwen?
Op naar 2e helft Barça - Celtaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:24 schreef GGMM het volgende:
Laatste nummer al
Willekeurig tussen aanhalingstekensquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze noemen gewoon 10 namen in willekeurige volgorde
Ik ook! Wat een verschil.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:24 schreef Greys het volgende:
Lekker man. Slik dat vrijwel altijd tijdens het songfestival, ga dan goed op de muziek (omdat mijn koppijn weggaat)quote:
Je ziet punten toch niet? Alleen wie door is?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:24 schreef GGMM het volgende:
Laatste nummer al
Die hadden dan ook een extra jaar kunnen oefenen en repeteren.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:24 schreef Greys het volgende:
En dat duurt nog een tijdje toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze noemen gewoon 10 namen in willekeurige volgorde
Dat komt meestal na de landen in de semi, toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had op de landen die automatisch doorgaan gehoopt maar geen klein stukje?
Kloptquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Wanneer is de tweede helft? Morgen of donderdag?
Donderdag.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Je kan niet zoveel op een bandje zetten dat mag nietquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:25 schreef ItaloDancer het volgende:
Oostenrijk had ook wel wat meer studio vocals kunnen gebruiken gezien wat bij Noorwegen is toegestaan.
Morgen is de derde helft omstreeks 21:45quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:26 schreef bloodymary1 het volgende:
morgen eerst wat andersquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:26 schreef bloodymary1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |