SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zeggen de bookies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 23:15 afgelopen moeten zijn, maar het blijven Italianen he.
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig.What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit.
Maar zijn zoveel landen op hun bek gegaan net dat ze wel door moeten gaan. Ik ga stemmen
Noorwegen?quote:
Hij heeft duidelijk wel wiet gerookt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:19 schreef sirdanilot het volgende:
' if we die together'
Mn huisgenoot zegt ' putin it's a sign !!'
Ik kreeg stressquote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
Ja op allesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt de hele productie beneden de maat dit jaar.Rommelige cuts, slecht camerawerk, cameramensen die onderlangs in beeld voorbij lopen, dood publiek, belichting, vreselijke hosts, postcards die uit de jaren 90 lijken te komen.
2cb kan ookquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hij heeft duidelijk wel wiet gerookt.
Oma moet naar bedquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:20 schreef Karina het volgende:
hoeveel komen er nog? ben er bijna klaar mee.
Wat ordinair weer.quote:
Zowat alles, behalve de liedjes misschien, schreeuwt 2002.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt de hele productie beneden de maat dit jaar.Rommelige cuts, slecht camerawerk, cameramensen die onderlangs in beeld voorbij lopen, dood publiek, belichting, vreselijke hosts, postcards die uit de jaren 90 lijken te komen.
Bij de bookies staat Griekenland exact vijfde, Hans.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:21 schreef Moira het volgende:
JAN WAT DE FUCK IS ER MIS MET JOU TOP 5 MATERIAAL WAAR HEB JE HET OVER
oh gelukkig. bijna klaarquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:21 schreef GGMM het volgende:
Nog 2 trouwens @:karina
staat in de OP die @:coco heeft gemaakt
Erg tegenvallen idd.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het is vreselijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nope. Gewoon voor iets luchtigs tussendoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:22 schreef heywoodu het volgende:
Dit is wel geinig hoor, maar toch niet om te winnen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |