SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zeggen de bookies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 23:15 afgelopen moeten zijn, maar het blijven Italianen he.
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig.What can change the nature of a man?
Daar ging dit liedje ook over.quote:
Was Victoria Koblenko niet al Victoria Koblenko na een McDonald's dieet?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:03 schreef matthijst het volgende:
Victoria koblenko na een Mc Donald's diet
Hrvatskaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:06 schreef LekkerWeertje het volgende:
Kijk, de Nederlandse vlag met een geblokt schild erop.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:06 schreef H_T het volgende:
Mika ziet eruit als een chirurg die naar een gala gaat
Oostenrijk?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:06 schreef BillDauterive het volgende:
Hierna komt de favoriet van @:Luctor.et.Emergo en van mij
U kijkt op de Belg?quote:
2020 volgens mij nog een album uitgebrachtquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat doet die Mika tegenwoordig voor de kost behalve songfestivals presenteren?
Totaal geflopt zeker.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:08 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
2020 volgens mij nog een album uitgebracht
Wanneer ze dalen is het ZE, wanneer we stijgen is het WE.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
WE zijn aan het dalen bij de bookmakers nu
Wacht maar op Diodato z'n interval zo.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Halve finales zijn zo vaak zo kut. Wat dat betreft jammer dat er geen dingen als Italië bij zitten vanavond.
We worden beflikkerdquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jurylid bij wat talentenjachten op tvquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat doet die Mika tegenwoordig voor de kost behalve songfestivals presenteren?
Ja vind je het gek met die kutperformancequote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
ja totale catastrofequote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:10 schreef Evenstar het volgende:
DIt heb ik veel gedraaid afgelopen tijd, ben benieuwd hoe het live klinkt.
Best beroerdquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:10 schreef Evenstar het volgende:
DIt heb ik veel gedraaid afgelopen tijd, ben benieuwd hoe het live klinkt.
ja dat weet ikquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar is nu een serie van
F&S / Halo (Serie) (2022)
Ik zie dat ik daar de fipo heb.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar is nu een serie van
F&S / Halo (Serie) (2022)
Ik las piemelquote:
Jake Reese *quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is mijn absolute overtuiging dat we volgend jaar Jaap Siewertsz van Reesema moeten sturen.
Ik hoorde net birth control, dus het zou kunnen.quote:
Dit is niet beter dan Moldavie.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:10 schreef T3hTommay het volgende:
Beter dan Moldavië, maar dat zegt niet veel.
Ik pak dadelijk een banaan, nu je het erover hebt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:11 schreef Greys het volgende:
Noorwegen gaan jullie ook wel leuk vinden denk ik (Maar Moldavië leuker)
Jaquote:
Ben je op je werk?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik pak dadelijk een banaan, nu je het erover hebt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:11 schreef Fleischmeister het volgende:
Mijn kat zit nu vast aan het plafond met een streep diarree aan de muur.
Jan gaat dit nummer helemaal kapotmaken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:11 schreef Aratanax het volgende:
Nou vooruit, nu mag Jan een keer losgaan. Ik denk dat Jan ZIEDEND is.
Op de barbecue ermee.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:11 schreef Fleischmeister het volgende:
Waarom ga je dan daar ook naar het toilet?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:11 schreef Fleischmeister het volgende:
Hahaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:12 schreef sirdanilot het volgende:
Waarom haat iedereen dit dit is relatief goed?
Ja maar dan val je toch gigantisch door de mand bij een live optredenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
nou op spotify zing ik denk ik zelfs zuiverbeetje met de knoppen spelen
zingt super vals.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:12 schreef sirdanilot het volgende:
Prima liedje in de spotify-playlist, maar dit was zo intens vals. Zonde.quote:
Voordeel van dit soort muziek, als het deuntje maar hard genoeg is springen mensen toch welquote:
ja dat doet ze dus ookquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:12 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja maar dan val je toch gigantisch door de mand bij een live optreden
Zet je tv eens van mute af.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:12 schreef sirdanilot het volgende:
Misschien moet je je geluid aanzettenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:12 schreef sirdanilot het volgende:
Heh? De studioversie is zeker goed, één van de beste nummers, maar de stage act en live performance moeten ook goed zijn hequote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:12 schreef sirdanilot het volgende:
Het is toch niet goed want eurovisie en vond oostenrijk relatief leukquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:13 schreef Moira het volgende:
[..]
Heh? De studioversie is zeker goed, één van de beste nummers, maar de stage act en live performance moeten ook goed zijn he
Nou nouquote:
Maar dan zonder de BB en met een extra A? Meer een tripe A.quote:
Ex?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:14 schreef vencodark het volgende:
Dame links lijkt op die ‘ex’ Monique van Hazes.
En de linker op Daphne Deckersquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:14 schreef vencodark het volgende:
Dame links lijkt op die ‘ex’ Monique van Hazes.
Dit is volgens mij wel gewoon serieus?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Gelukkig sturen wij al een poosje geen al te gekke dingen meer
Met een ander nummer wel een ESF-inzending geweestquote:
Kwartetje genotquote:
herinner je vorig jaar niet met de robot dans?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:15 schreef Rene het volgende:
Maarem. IJsland stuurt normaal toch wel wat leuks?
Kan.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is volgens mij wel gewoon serieus?
Hopelijk ben je dan wat gezelligerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:16 schreef sirdanilot het volgende:
Ok voor de uitzending donderdag haal ik wel wiet want dan is het leuker
Zoals die enge gothics die naar Israel gingen met Palestijnse vlaggenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:15 schreef sirdanilot het volgende:
Is dit IJslands? Meestal doen ze niks in hun eigen taal das dan wel weer leuk
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:15 schreef Rene het volgende:
Dadi og Gagnamagnid en Hatari (hun vorige twee inzendingen) vond ik een stuk leuker!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:15 schreef Rene het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:16 schreef Mani89 het volgende:
IJsland zal het wel niet halen, maar dat is een schande.
Mocht je willenquote:
Denk dat het te rustig is voor het grote publiek.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:16 schreef Mani89 het volgende:
IJsland zal het wel niet halen, maar dat is een schande.
Precies ditquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:18 schreef Greys het volgende:
Dit lied heeft vele vele fans en staat hoog maar het doet het niet voor me.
Ik ook 👌🏻quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit.
Maar zijn zoveel landen op hun bek gegaan net dat ze wel door moeten gaan. Ik ga stemmen
Weer eensquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:18 schreef Greys het volgende:
Als het 'typisch van nu' klinkt, is het al snel van die opgepompte, bombastische muziek met teveel reverb en (iig op de studio-opname) autotune.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:15 schreef Fleischmeister het volgende:
Wat is dat toch met die nummers die je net zo goed 50 jaar geleden had kunnen sturen
Stefania welquote:
Mn huisgenoot is het met je eensquote:
Vind het niet slecht eerlijk gezegd vergeleken bij ssommigequote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:18 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |