SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zeggen de bookies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 23:15 afgelopen moeten zijn, maar het blijven Italianen he.
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig.What can change the nature of a man?
Daar ging dit liedje ook over.quote:
Was Victoria Koblenko niet al Victoria Koblenko na een McDonald's dieet?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:03 schreef matthijst het volgende:
Victoria koblenko na een Mc Donald's diet
Hrvatskaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:06 schreef LekkerWeertje het volgende:
Kijk, de Nederlandse vlag met een geblokt schild erop.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:06 schreef H_T het volgende:
Mika ziet eruit als een chirurg die naar een gala gaat
Oostenrijk?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:06 schreef BillDauterive het volgende:
Hierna komt de favoriet van @:Luctor.et.Emergo en van mij
U kijkt op de Belg?quote:
2020 volgens mij nog een album uitgebrachtquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat doet die Mika tegenwoordig voor de kost behalve songfestivals presenteren?
Totaal geflopt zeker.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:08 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
2020 volgens mij nog een album uitgebracht
Wanneer ze dalen is het ZE, wanneer we stijgen is het WE.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
WE zijn aan het dalen bij de bookmakers nu
Wacht maar op Diodato z'n interval zo.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Halve finales zijn zo vaak zo kut. Wat dat betreft jammer dat er geen dingen als Italië bij zitten vanavond.
We worden beflikkerdquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jurylid bij wat talentenjachten op tvquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat doet die Mika tegenwoordig voor de kost behalve songfestivals presenteren?
Ja vind je het gek met die kutperformancequote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
ja totale catastrofequote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:10 schreef Evenstar het volgende:
DIt heb ik veel gedraaid afgelopen tijd, ben benieuwd hoe het live klinkt.
Best beroerdquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:10 schreef Evenstar het volgende:
DIt heb ik veel gedraaid afgelopen tijd, ben benieuwd hoe het live klinkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |