Nee heb het te druk. Heb een bepaalde opmerking van jou ook al laten gaan.quote:
ditquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:58 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik vond s10 geweldig hoor! Halverwege kreeg ze een warme blik in haar ogen en stem en op het eind was ze geëmotioneerd, maar dat vond ik eerder een pluspunt.
Ruimschoots door naar de finale!!![]()
Dan ben je wel héél druk ja!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee heb het te druk. Heb een bepaalde opmerking van jou ook al laten gaan.
Dit dusquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:58 schreef Manusje_v_a het volgende: Ik vond s10 geweldig hoor! Halverwege kreeg ze een warme blik in haar ogen en stem en op het eind was ze geëmotioneerd, maar dat vond ik eerder een pluspunt. Ruimschoots door naar de finale!!
![]()
![]()
Ik vond het ook prachtig!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:58 schreef Manusje_v_a het volgende: Ik vond s10 geweldig hoor! Halverwege kreeg ze een warme blik in haar ogen en stem en op het eind was ze geëmotioneerd, maar dat vond ik eerder een pluspunt. Ruimschoots door naar de finale!!
![]()
![]()
Ja. Ik vind dit weer heel typisch voor onze inzendingen. Goede liedjes, prima gezongen, maar weer zo'n nikserige staging.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:00 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
[..]
Ik vond het echt wegvallen. Kijk, ik ben megafan van het nummer maar moet gewoon toegeven dat het op mij niet overkwam. Zeker met het geweld feest van Moldavië erna. Ik wil het echt niet, maar moet gewoon eerlijk zijn. Dit gaat zo met moeite door en zaterdag verwacht ik er dan toch ineens minder van. Ik wil het niet, ik wil het niet, maar toch.....
Hoe komt dit over in Europa als ik al zulke appjes krijg van mensen die het nu pas voor het eerst horen en zien??? Vingers gekruist maar en dat had ik niet verwacht vooraf.
Die eerste 2 albums van Krezip waren wel goed en daarna was het downhill. Het werd Jaquelline Goveart met bandquote:
ook met doe hijgende ademhaling en alquote:
Koenquote:
Tsja, wie stemt hier op.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:04 schreef Redefine het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat dit naar de finale gaat. Niet superslecht ofzo hoor.
de drumster of haar drummenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat die drumster niet echt is.
Hologram inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat die drumster niet echt is.
Noorwegen vast wel.quote:
Dat was een heel aanstekelijk liedje jaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:05 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik vind Denemarken dit jaar echt zoooo afschuwelijk![]()
(Yes van Ben en Tan luister ik daarentegen serieus nog wekelijks)
Komt niet eens in de buurtquote:
Niemand gok ik.quote:
Heel ander soort rock.quote:
Jammer dat ze erg onzuiver schijnt te zingenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:07 schreef Meridiaan het volgende:
OOOOOOH we krijgen Pia Maria nog
we worden verwend vanavond
Dat bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jammer dat ze erg onzuiver schijnt te zingen
Dat vermoedde ik al, maar ik wilde alsnog laten zien dat ik het jammer vindquote:
Niet alleen schijnt hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jammer dat ze erg onzuiver schijnt te zingen
Ah jij bent dus die wolf die overal gespot wordt in de straten.quote:
Ik heb live nog niet gehoord.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:09 schreef Moira het volgende:
[..]
Die act/live performance is toch helemaal niet goed?
Dat zeg ik omdat ik het zelf niet gehoord had.quote:
Er wordt vast met harde hand gemodquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:09 schreef Strani het volgende:
Ik vind het eigenlijk nog meevallen qua sfeer in het live-topic.
De studioversie is in mijn top 3 maar deze act/performance nog niet eens finalewaardigquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb live nog niet gehoord.
of Armin van Burenquote:
Dit valt inderdaad wat tegen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:10 schreef Moira het volgende:
[..]
De studioversie is in mijn top 3 maar deze act/performance nog niet eens finalewaardig
Zekerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Favoriet van @:BillDauterive en mij
Het nummer is te hoog voor d'r, dat hoor je op de studioversie ook maar dat heeft daar nog niet zo veel gevolgen. Haar live-stem is gewoon nog lang niet goed genoeg, helemaal niet voor zo'n nummer. En dan is de act ook alleen nog maar een beetje zoals die ronde piano van Roemenië die ene keer. En verder niks. Meh.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit valt inderdaad wat tegen.
Haar zang is te zacht
En Dance Alone van Macedonië 2017quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:10 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoor het al. Dit wordt net zo'n geval als Polen 2018 (Light Me Up) en Finland 2019 (Look Away)
Roemeniequote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die cirkel moet denken aan die cirkel van pianotoetsen van 10 jaar terug bij een ESF act
Ja dit dusquote:
Het Eurovisie Songfestival en we zouden graag zien dat je er met iets meer respect over spreektquote:
Zeker. Wat helaas bijna altijd het geval is bij het ESF.quote:
Ja, terwijl IJsland dan weer een voorbeeldje is waar act en performance maken dat het nummer beter te pruimen valt dan de studioversiequote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Wat helaas bijna altijd het geval is bij het ESF.
Ja. Al vergeet ik dit nummer ook wel steeds heel snel.quote:
Paula Seling en Ovi konden wel zingen. Kan je van deze lui niet zeggen.quote:
Eensquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja, terwijl IJsland dan weer een voorbeeldje is waar act en performance maken dat het nummer beter te pruimen valt dan de studioversie
Ik ook hoor en wat mij betreft hoeft het ook zeker niet naar de finale.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al vergeet ik dit nummer ook wel steeds heel snel.
Misschien leuk voor zangles op de kleuterschoolquote:
nee niksquote:
Ja, was die tweede inzending zo slecht dat die bijna afbreuk deed aan hun eerste liedjequote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:15 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Paula Seling en Ovi konden wel zingen. Kan je van deze lui niet zeggen.
Hoi Jan Smit!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:16 schreef Strani het volgende:
Deze staat nu samen met Zwitserland voor mij bovenaan.
Tijdens een eerdere repetitie riepen ze iets over Oekraïne, maar dat mocht niet meer. Dan is dit waarschijnlijk hun oplossing geweest.quote:
Die van mij springt continu op het aanrecht. Nu zit hij op de gangquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:16 schreef Arizona het volgende:
Onze kat is nu op een vlieg aan het jagen. Stuk interessanter om te zien
Doodzonde inderdaad. Playing with fire was wel echt een knaller en ook goed uitgevoerd. Dat zou zo weer de top 10 halen nu.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, was die tweede inzending zo slecht dat die bijna afbreuk deed aan hun eerste liedje
Hooguit van Heracles inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Je wordt niet voorzitter van FC Volendam als je niet van alles verstand hebt, ja?!
Dat is voor mij de afknapperquote:
En dan nog doen alsof Yolanthe uit Colombia komtquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Je wordt niet voorzitter van FC Volendam als je niet van alles verstand hebt, ja?!
2021?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:19 schreef Spablauw214 het volgende:
Waar is de tijd dat Griekenland een lekker wijf in een strak pak stuurde met een uptempo plaatje?
Niet uit de vijver onder het podium?quote:
quote:
Het was ook gewoon goed, maar het ‘net niet’ wat mij betreft. Voor Top 5 bedoel ik dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:22 schreef Strani het volgende:
Nou begint Nederland bij de bookmakers wel wat deukjes te vertonen trouwens. Nog steeds finale hoor, dat wel.
Helaas ja. Terwijl het de potentie wel had.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het was ook gewoon goed, maar het ‘net niet’ wat mij betreft. Voor Top 5 bedoel ik dan.
Op basis van vanavond zou ik ook top 10 nog best verrassend vinden.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het was ook gewoon goed, maar het ‘net niet’ wat mij betreft. Voor Top 5 bedoel ik dan.
Ja, ik sluit dat niet uit. Het liedje zelf en S10 zijn prima. Maar 12e ofzo zou me ook niet bevreemden.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Op basis van vanavond zou ik ook top 10 nog best verrassend vinden.
Dit ja!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:27 schreef Meridiaan het volgende:
Armenië, daar ben ik benieuwd naar. Voorbeeld van een uitstekende staging.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:26 schreef NailQueen het volgende:
"Als ze niet doorgaat is ze Rosa L-uit" aldus Belgische commentator (Peter v/d Veire)
De plek in de running order i.c.m. zou mij het niet doen verbazen als het niet door gaat nee. Terwijl ik van te voren het wel een zekerheid vond.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Op basis van vanavond zou ik ook top 10 nog best verrassend vinden.
Het lied is ook meer voer voor de jury dan voor de kijkers denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
De plek in de running order i.c.m. zou mij het niet doen verbazen als het niet door gaat nee. Terwijl ik van te voren het wel een zekerheid vond.
Denk nog steeds wel door, maar mijn verwachtingen zijn flink gekelderd.
Wist ik niet eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:27 schreef Meridiaan het volgende:
Het publiek in de zaal ziet haar tot op het einde helemaal niet he?
Terwijl het juist ook wat voor het publiek had kunnen/kan zijn. Die oehoe aha is best wel een hook. Maar kwam wat flets over. En een goede staging had het liedje echt een boost kunnen geven. Maar nu is het andersomquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het lied is ook meer voer voor de jury dan voor de kijkers denk ik.
Het is dat je het zelf zegt!quote:
Ze zou snappen als het ook de tweede keer niet zou lukken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:29 schreef Meridiaan het volgende:
Tweede keer het papier er af trekken ging gelukkig goed
Ja op de schermenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:27 schreef Meridiaan het volgende:
Het publiek in de zaal ziet haar tot op het einde helemaal niet he?
Voor de finale moeten we 2e helft loten anders is de top 10 redelijk kansloos.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Terwijl het juist ook wat voor het publiek had kunnen/kan zijn. Die oehoe aha is best wel een hook. Maar kwam wat flets over. En een goede staging had het liedje echt een boost kunnen geven. Maar nu is het andersom
Nobody could wear that much pink. Laura: 'Hold my beer'quote:
Komt vast uit de Adam's familyquote:
Ja denk het ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:31 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Voor de finale moeten we 2e helft loten anders is de top 10 redelijk kansloos.
eensquote:
Geen best jaar vooralquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:32 schreef AgnesGru het volgende:
Zullen we weer in een van de laatste enveloppen zitten?
Openen kan ook nog wel.quote:
Waarbij ik het aantal echt slechte liedjes (in studio uitvoering) niet eens groot vind. Maar tegelijkertijd ook gewoon niks wat er echt heel erg bovenuit springt. En dat na vorig jaar waar ik tien liedjes had die er echt bovenuit staken bij mij.quote:
Openen zal wel iets als Tsjechië/Roemenië worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Openen kan ook nog wel.
Maar goed, ik zal al tevreden zijn als we de finale halen en ik had tot vandaag niet gedacht dat ik dat zou zeggen.
Il Volo had moeten winnen destijds.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:34 schreef NailQueen het volgende:
Diodato laat zo even zien hoe het moet. Donderdag doet Il Volo dat
Dit viel mij ook op. De meesten die wat bijzonders hebben hebben vooral met vuur enzo gewerkt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:25 schreef Redefine het volgende:
Ondanks wat matige liedjes vind ik de grootste misser van de avond nog wel het podium. Het lijkt alsof je hier als land/act heel weinig mee kunt
Ik heb nog nooit gestemdquote:
Het vuur is inderdaad nog het meest spectaculaire ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit viel mij ook op. De meesten die wat bijzonders hebben hebben vooral met vuur enzo gewerkt.
Vorig jaar was redelijk uniek qua goede/sterke liedjes.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarbij ik het aantal echt slechte liedjes (in studio uitvoering) niet eens groot vind. Maar tegelijkertijd ook gewoon niks wat er echt heel erg bovenuit springt. En dat na vorig jaar waar ik tien liedjes had die er echt bovenuit staken bij mij.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:36 schreef Prisha het volgende:
Ik ben bang dat ik eng ga dromen van die enge laura
Maar dat komt alleen omdat Vanilla Ninja niet op het stemformulier stond in maartquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:36 schreef Prisha het volgende:
Ik ben bang dat ik eng ga dromen van die enge laura
Eens!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:36 schreef GeorgeM het volgende:
Ik vind Nederland juist wel fijn in de recap.
Nee wilden ze niet, van die ingestudeerde grappen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:36 schreef Yesse het volgende:
Gebruikten Jan, Nikkie, Edsilia en Chantal vorig jaar ook van die vervelende handgebaartjes en slechte grappen? Ik weet niet of het mijn chauvinisme is of dat het dit jaar gewoon echt cringier is..
Vorig jaar was vrij extreem ja. Al heb ik wel meer jaren waar ik veel goede liedjes er tussen vond zitten. Maar dit jaar is eigenlijk net zoals als 2019. Als Arcade niet had gewonnen was het een jaar om heel snel te vergeten.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:37 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Vorig jaar was redelijk uniek qua goede/sterke liedjes.
Dit jaar is echt minder, maar soit.
Jaaa Cornald, donderdag is een pak beter.
Ze hebben de grappen er vorig jaar bewust uitgelaten en het zo zakelijk mogelijk gehoudenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:36 schreef Yesse het volgende:
Gebruikten Jan, Nikkie, Edsilia en Chantal vorig jaar ook van die vervelende handgebaartjes en slechte grappen? Ik weet niet of het mijn chauvinisme is of dat het dit jaar gewoon echt cringier is..
Ik vind het ook vreselijk gemaakt en onecht overkomenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:36 schreef Yesse het volgende:
Zaterdag UK en/of Zweden.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:37 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik ook niet, zou niet weten op wie, hoogstens Letland.
Zaterdag maar op Frankrijk stemmen.
Ik snap ook niet wie er nou zegt 'goh, dat moeten jullie doen, dat is een goed idee!'quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreselijk gemaakt en onecht overkomen
De matige grappen maken demense thuis/op FOK zelf wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Ze hebben de grappen er vorig jaar bewust uitgelaten en het zo zakelijk mogelijk gehouden
Jawelquote:
Sinds de winst van Mans Zelmerlow zijn er veel meer generieke nummers gekomen en is de act veel belangrijker.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vorig jaar was vrij extreem ja. Al heb ik wel meer jaren waar ik veel goede liedjes er tussen vond zitten. Maar dit jaar is eigenlijk net zoals als 2019. Als Arcade niet had gewonnen was het een jaar om heel snel te vergeten.
De clip heb ik beter onthoudenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:40 schreef Redefine het volgende:
Deze intervalact zullen we ons ook wel lang gaan herinneren...
Voortaan moeten wij met zijn allen de presentatie maar doen ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De matige grappen maken demense thuis/op FOK zelf wel.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voortaan moeten wij met zijn allen de presentatie maar doen ja.
Daar valt deze ook onderquote:
Daar zou de show wel van opknappen ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voortaan moeten wij met zijn allen de presentatie maar doen ja.
Mja. In 2015 na TCL leek het wel de goede kant op te gaan qua kwalitatieve en leuke inzendingen. Maar dan zakt het daarna weer wat in.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:40 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Sinds de winst van Mans Zelmerlow zijn er veel meer generieke nummers gekomen en is de act veel belangrijker.
Van die klassieke gaystampers en balkanballads enzo worden nauwelijks nog ingestuurd. Het ESF is in een paar jaar flink veranderd qua inzendingen.
Jaartje laagconjuctuur, knapt wel weer op.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mja. In 2015 na TCL leek het wel de goede kant op te gaan qua kwalitatieve en leuke inzendingen. Maar dan zakt het daarna weer wat in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |