SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zeggen de bookies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 23:15 afgelopen moeten zijn, maar het blijven Italianen he.
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Deze vond ik serieus leuk, staat nog steeds op m'n telefoon denk ikquote:
Dit is wel in de categorie "ik zeg maar zo, ik zeg maar niks".quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:19 schreef heywoodu het volgende:
Beter dan Albanië, laat ik het zo zeggen.
Welke act heeft de mooiste vrouw?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:20 schreef Greys het volgende:
Ben zo benieuwd wat jullie van Moldavië vinden straks.
Direct na S10.
Dit kapsel zie je altijd bij die fragmenten van Eurovisie in 1973 enzoquote:
Bij de bookies staan ze op het randje van wel of niet halenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:20 schreef sirdanilot het volgende:
Gaat dit naar de finale? Dat is echt bedroevend
ok nu litouwen
Justin bieber kapselquote:
ja Mireille Mathieuquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit kapsel zie je altijd bij die fragmenten van Eurovisie in 1973 enzo
Dat. 1978 belde dat ze hun inzending terug willen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit kapsel zie je altijd bij die fragmenten van Eurovisie in 1973 enzo
Voor de verandering een keer een degelijke inzendingquote:
Daar lijkt het wel wat op ja, niet slecht dit.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:21 schreef Eightyone het volgende:
Caro Emerald, maar dan vertraagd afgespeeld.
Ja een bloempot.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
En dit is een pot? Of hoe moet ik het zien?
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:21 schreef GGMM het volgende:
Ik vind S10 net klinken als een Samsung-telefoon
Ik heb het hele nummer nog niet gehoord overigens, dus straks een uitgebreide review.
Wow, dat lijkt echt perfectquote:
Jij hebt smaakquote:
Is dat jou favoriet?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:20 schreef Greys het volgende:
Ben zo benieuwd wat jullie van Moldavië vinden straks.
Direct na S10.
Ik denk Spanje, maar die zie je pas in de finalequote:
Niet vals maar wel vreselijkquote:
Komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wisten jullie dat ik verre familie heb uit Litouwen?
Nee? Bij dezen dan.
Die stem idd Gwen Stefaniquote:
Ook leuk dat ze in haar eigen taal zingt.quote:
Was ook het eerste wat ik dacht toen ik haar zagquote:
We missen de knappe achtergrondzangers!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:22 schreef sirdanilot het volgende:
Mag dit gewoon meteen weg? Wat een kutnummer
Die lichten pasten wel bij het jaren 70-kapsel.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Die decors. En belichting. Wat een tegenvaller.
ben benieuwd, nog niet gehoord voorafquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:25 schreef Greys het volgende:
Biecht: ik vind de volgende prachtig maar jullie gaan in slaap vallen.
Waar zit jij ergens?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:25 schreef yvonne het volgende:
Ik kijk via RTP Africa Direto.
Interesting hè
Het is net de muziek van een mooie Kerstcommercial en ik ben verliefd op zijn stem.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:24 schreef BillDauterive het volgende:
Greys en ik vinden Zwitserland wel leuk.
like gegevenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt geweldig maar ook niet echt slecht
Echt een beetje neutraal
Lekker hoor, Portugal.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:25 schreef yvonne het volgende:
Ik kijk via RTP Africa Direto.
Interesting hè
Praktische overwegingen. Vroeger was het wel live, en was er een regel dat alle instrumenten die je hoorde ook op het podium te zien moesten zijn. Toen kwam Gina G met Ooh aah (just a little bit) (ook wel bekend als Oeh Ah Ochtendgymnastiek) en moesten er een paar pc's op het podium gezet worden om aan die regel te voldoenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:24 schreef spapaars het volgende:
Blijf het zeggen (al is het voor 't eerst) Zo'n groot festival , en de muziek komt dan van een bandje.
Wat van mij lenen?quote:
Algarvequote:
Ik mag dit wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is net de muziek van een mooie Kerstcommercial en ik ben verliefd op zijn stem.
Eensquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hij acteert al zijn bewegingen enorm
Huh, ja, daar past het echt perfect bij nu je het zegtquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:25 schreef Greys het volgende:
Het is net de muziek van een mooie Kerstcommercial
We lachen wat af hier.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt geweldig maar ook niet echt slecht
Echt een beetje neutraal
Dit is pas de vierde, he, er zijn nog genoeg kansenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:24 schreef GGMM het volgende:
Nee, dit is het ook niet
Vorig jaar zaten er echt wel 3 liedjes tussen die ik écht leuk vind, vooralsnog lijkt deze score niet doorbroken te worden.
Zijn stem is het waard om op verliefd te worden, maar het is voor de rest niet echt een knappe man :xquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is net de muziek van een mooie Kerstcommercial en ik ben verliefd op zijn stem.
Gjon was iets authentiekerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Coca-Cola wagentje op de achtergrond kun je zo inbeelden.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, ja, daar past het echt perfect bij nu je het zegt
Daar hadden eigenlijk led visuals bij gemoeten waarschijnlijk die hij weg veegde enzo maar ja dat kapotte scherm.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het doet meerg denken aan het winnende Portugal lied. Heel mooi.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:25 schreef Greys het volgende:
Biecht: ik vind de volgende prachtig maar jullie gaan in slaap vallen.
Deze zelfkritiek kan ik enorm waarderen en ik kijk uit naar je volgende poging.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond hem ook niet echt sterk
Ik ga vanavond nog een betere grap proberen te maken
Ja stom hè?quote:
Het lijkt wel 2000 qua camera, decor en belichting.quote:
Moldavië, Noorwegenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:26 schreef VEM2012 het volgende:
Komt er ook nog iets wat een beetje leuk is?
John Lewis commercial met zo'n draakje.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, ja, daar past het echt perfect bij nu je het zegt
JAAA! DAT IS HETquote:
Lijkt wel een darter die 5 minuten op het podium staatquote:
Deden we vorig jaar wel beter. Sowieso.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:28 schreef Ama het volgende:
Italië heeft er tot nu toe nog niet echt wat geweldigs van gemaakt.
Kan prima nu, tijdens Slovenië. Of nog even wachten tot Bulgarijequote:
ieder vergelijk met vorig jaar maakt het er ook niet beter opquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:28 schreef Ama het volgende:
Wij hadden ook een jaar langer voorbereidingstijd!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:28 schreef Evenstar het volgende:
Regie vergeleken met die van NL vorig jaar is toch wel echt een verschil zeg. Wat slecht.
Moldavië ook een lekker wijf?quote:
Er is een kapot scherm? Dat verklaart ietsquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar hadden eigenlijk led visuals bij gemoeten waarschijnlijk die hij weg veegde enzo maar ja dat kapotte scherm.
jaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:29 schreef Felagund het volgende:
Deze man kan toch niet zingen? Of ligt dat aan mijn gehoor?
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Lijkt wel een darter die 5 minuten op het podium staat
Het loopt wel vlot door nuquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:28 schreef Ama het volgende:
ja en die drone is keinepquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:28 schreef Evenstar het volgende:
Regie vergeleken met die van NL vorig jaar is toch wel echt een verschil zeg. Wat slecht.
Al 2e keer eens met Greys .... wat is deze.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik vind dit zo niksig maar er zijn best wat fans.
2140 uur fanquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:29 schreef GGMM het volgende:
Als hoeveelste zijn WIJ aan de beurt eigenlijk?
Het ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:29 schreef Felagund het volgende:
Deze man kan toch niet zingen? Of ligt dat aan mijn gehoor?
Ik vind het vrolijkquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:29 schreef Greys het volgende:
Mijn OP niet lezen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:29 schreef GGMM het volgende:
Absoluut nietquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Moldavië ook een lekker wijf?
(Ik ken maar 1 Moldavische, maar die is dan ook van het niveau dat je meteen naar Moldavië wil, behalve dat ze daar niet woont)
Bij deze van Slovenië oggt het idd wel erg als het jaar van Marlayne.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het lijkt wel 2000 qua camera, decor en belichting.
Achtste, dit is inzending vijf. Bijna dusquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:29 schreef GGMM het volgende:
Dat zei ik net ook al.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:30 schreef Karina het volgende:
ik vind de muziek wel lekker maar de zang verpest het
Die enorme zwarte halve cirkel die je bij iedereen ziet had moeten kunnen draaien naar een led zijde.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is een kapot scherm? Dat verklaart iets
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Luka Doncic kan behalve goed basketballen dus ook zingen, wauw!
Dit kan niet meer misgaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
De reacties van mensen in Europa als S10 na al deze bagger komtCan’t wait
Eensquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:30 schreef Karina het volgende:
Nee, jij hoort er nu niet meer bijquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:31 schreef yvonne het volgende:
Oh god, ik vind dit nummer leuk, was niet de bedoeling zeker.
S10 gaat door met een blote buik en 2 vingers in de neus.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
De reacties van mensen in Europa als S10 na al deze bagger komtCan’t wait
vals bedoel jequote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:30 schreef Rene het volgende:
Vnd dit wel schattig.
Maar komt wellicht omdat er net wat meer beat in zit.
Vriend vindt dat een soulzanger dit had moeten zingen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:30 schreef Karina het volgende:
Niksig inderdaad! Uitstraling van iemand die voor zijn badkamerspiegel zingtquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:29 schreef Greys het volgende:
Yesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:31 schreef Coco het volgende:
[..]
S10 gaat door met een blote buik en 2 vingers in de neus.
Nee, nu ben je af.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:31 schreef yvonne het volgende:
Oh god, ik vind dit nummer leuk, was niet de bedoeling zeker.
Of gewoon een zanger zou al leuk zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:32 schreef Andromache het volgende:
[..]
Vriend vindt dat een soulzanger dit had moeten zingen.
Acts hebben zelf inspraak in hoe ze in beeld gebracht worden en alle cameramoves worden vooraf ingeprogrammeerd. In extreme gevallen hebben ze ruim meer dan honderd shotwissels in drie minutenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:30 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wie wordt er ook onrustig van de camera die ALLES wat er gebeurt wilt vatten in 20 seconde....
Camerabeeld blijft nog niet 2 seconden hangen in 1 beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |