Die lichten pasten wel bij het jaren 70-kapsel.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Die decors. En belichting. Wat een tegenvaller.
ben benieuwd, nog niet gehoord voorafquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:25 schreef Greys het volgende:
Biecht: ik vind de volgende prachtig maar jullie gaan in slaap vallen.
Waar zit jij ergens?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:25 schreef yvonne het volgende:
Ik kijk via RTP Africa Direto.
Interesting hè
Het is net de muziek van een mooie Kerstcommercial en ik ben verliefd op zijn stem.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:24 schreef BillDauterive het volgende:
Greys en ik vinden Zwitserland wel leuk.
like gegevenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt geweldig maar ook niet echt slecht
Echt een beetje neutraal
Lekker hoor, Portugal.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:25 schreef yvonne het volgende:
Ik kijk via RTP Africa Direto.
Interesting hè
Praktische overwegingen. Vroeger was het wel live, en was er een regel dat alle instrumenten die je hoorde ook op het podium te zien moesten zijn. Toen kwam Gina G met Ooh aah (just a little bit) (ook wel bekend als Oeh Ah Ochtendgymnastiek) en moesten er een paar pc's op het podium gezet worden om aan die regel te voldoenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:24 schreef spapaars het volgende:
Blijf het zeggen (al is het voor 't eerst) Zo'n groot festival , en de muziek komt dan van een bandje.
Wat van mij lenen?quote:
Algarvequote:
Ik mag dit wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is net de muziek van een mooie Kerstcommercial en ik ben verliefd op zijn stem.
Eensquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hij acteert al zijn bewegingen enorm
Huh, ja, daar past het echt perfect bij nu je het zegtquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:25 schreef Greys het volgende:
Het is net de muziek van een mooie Kerstcommercial
We lachen wat af hier.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt geweldig maar ook niet echt slecht
Echt een beetje neutraal
Dit is pas de vierde, he, er zijn nog genoeg kansenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:24 schreef GGMM het volgende:
Nee, dit is het ook niet
Vorig jaar zaten er echt wel 3 liedjes tussen die ik écht leuk vind, vooralsnog lijkt deze score niet doorbroken te worden.
Zijn stem is het waard om op verliefd te worden, maar het is voor de rest niet echt een knappe man :xquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is net de muziek van een mooie Kerstcommercial en ik ben verliefd op zijn stem.
Gjon was iets authentiekerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Coca-Cola wagentje op de achtergrond kun je zo inbeelden.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, ja, daar past het echt perfect bij nu je het zegt
Daar hadden eigenlijk led visuals bij gemoeten waarschijnlijk die hij weg veegde enzo maar ja dat kapotte scherm.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het doet meerg denken aan het winnende Portugal lied. Heel mooi.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:25 schreef Greys het volgende:
Biecht: ik vind de volgende prachtig maar jullie gaan in slaap vallen.
Deze zelfkritiek kan ik enorm waarderen en ik kijk uit naar je volgende poging.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond hem ook niet echt sterk
Ik ga vanavond nog een betere grap proberen te maken
Ja stom hè?quote:
Het lijkt wel 2000 qua camera, decor en belichting.quote:
Moldavië, Noorwegenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:26 schreef VEM2012 het volgende:
Komt er ook nog iets wat een beetje leuk is?
John Lewis commercial met zo'n draakje.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, ja, daar past het echt perfect bij nu je het zegt
JAAA! DAT IS HETquote:
Lijkt wel een darter die 5 minuten op het podium staatquote:
Deden we vorig jaar wel beter. Sowieso.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:28 schreef Ama het volgende:
Italië heeft er tot nu toe nog niet echt wat geweldigs van gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |