ben benieuwd, nog niet gehoord voorafquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:25 schreef Greys het volgende:
Biecht: ik vind de volgende prachtig maar jullie gaan in slaap vallen.
Waar zit jij ergens?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:25 schreef yvonne het volgende:
Ik kijk via RTP Africa Direto.
Interesting hè
Het is net de muziek van een mooie Kerstcommercial en ik ben verliefd op zijn stem.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:24 schreef BillDauterive het volgende:
Greys en ik vinden Zwitserland wel leuk.
like gegevenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt geweldig maar ook niet echt slecht
Echt een beetje neutraal
Lekker hoor, Portugal.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:25 schreef yvonne het volgende:
Ik kijk via RTP Africa Direto.
Interesting hè
Praktische overwegingen. Vroeger was het wel live, en was er een regel dat alle instrumenten die je hoorde ook op het podium te zien moesten zijn. Toen kwam Gina G met Ooh aah (just a little bit) (ook wel bekend als Oeh Ah Ochtendgymnastiek) en moesten er een paar pc's op het podium gezet worden om aan die regel te voldoenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:24 schreef spapaars het volgende:
Blijf het zeggen (al is het voor 't eerst) Zo'n groot festival , en de muziek komt dan van een bandje.
Wat van mij lenen?quote:
Algarvequote:
Ik mag dit wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is net de muziek van een mooie Kerstcommercial en ik ben verliefd op zijn stem.
Eensquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hij acteert al zijn bewegingen enorm
Huh, ja, daar past het echt perfect bij nu je het zegtquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:25 schreef Greys het volgende:
Het is net de muziek van een mooie Kerstcommercial
We lachen wat af hier.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt geweldig maar ook niet echt slecht
Echt een beetje neutraal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |