Zijn stem is het waard om op verliefd te worden, maar het is voor de rest niet echt een knappe man :xquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is net de muziek van een mooie Kerstcommercial en ik ben verliefd op zijn stem.
Gjon was iets authentiekerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hij acteert al zijn bewegingen enorm
Coca-Cola wagentje op de achtergrond kun je zo inbeelden.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, ja, daar past het echt perfect bij nu je het zegt
Daar hadden eigenlijk led visuals bij gemoeten waarschijnlijk die hij weg veegde enzo maar ja dat kapotte scherm.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hij acteert al zijn bewegingen enorm
Het doet meerg denken aan het winnende Portugal lied. Heel mooi.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:25 schreef Greys het volgende:
Biecht: ik vind de volgende prachtig maar jullie gaan in slaap vallen.
Deze zelfkritiek kan ik enorm waarderen en ik kijk uit naar je volgende poging.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond hem ook niet echt sterk
Ik ga vanavond nog een betere grap proberen te maken
Ja stom hè?quote:
Het lijkt wel 2000 qua camera, decor en belichting.quote:
Moldavië, Noorwegenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:26 schreef VEM2012 het volgende:
Komt er ook nog iets wat een beetje leuk is?
John Lewis commercial met zo'n draakje.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, ja, daar past het echt perfect bij nu je het zegt
JAAA! DAT IS HETquote:
Lijkt wel een darter die 5 minuten op het podium staatquote:
Deden we vorig jaar wel beter. Sowieso.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:28 schreef Ama het volgende:
Italië heeft er tot nu toe nog niet echt wat geweldigs van gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |